Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(133)
IBUK Libra
(10)
Forma i typ
Książki
(131)
E-booki
(15)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(111)
tylko na miejscu
(109)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(52)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(60)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(111)
Autor
Dutko Maciej
(4)
Cisek Marcin
(3)
Dywański Piotr
(3)
Emmerson Paul
(3)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(3)
Krzyworączka Paweł
(3)
Lewiński Maciej
(3)
Rdzeń Krzysztof
(3)
Sadłowski Rafał
(3)
Szulczewski Piotr
(3)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Chmielarz Witold
(2)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czarny Elżbieta
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Domiter Małgorzata
(2)
Godlewski Marcin
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Jankowski Marek
(2)
Jochym-Kuszlik Ludwika (1935-)
(2)
Kapusta Piotr
(2)
Kossakowska Elżbieta
(2)
Kostecki Michał Maciej (1946- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kotyński Juliusz
(2)
Królak Paweł
(2)
Kuna-Marszałek Anetta
(2)
Kuś Artur
(2)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marciniak-Neider Danuta (1947- )
(2)
Marczewski Krzysztof
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Oracz Piotr
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Rymarczyk Jan (1944- )
(2)
Sala Paweł
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Spławski Michał
(2)
Starzykiewicz Dawid
(2)
Stępień Beata
(2)
Stępień Beata (nauki ekonomiczne)
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Wieloch Justyna
(2)
Wincewicz-Bosy Marta (1973- )
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Świerkocki Janusz
(2)
Żulczyk Jakub (1983- )
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Adcock Dennis
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bachman Dorota
(1)
Baranowska-Prokop Ewa
(1)
Bargieł Daniel
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Bekas Robert
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bielecki Witold T
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bobowski Sebastian
(1)
Boruczkowska Agata
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Budzowski Klemens
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Bąk Michał
(1)
Caves Richard E
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielewska Barbara
(1)
Chmielewski Paweł (1960- )
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(66)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(135)
Wielka Brytania
(4)
Stany Zjednoczone
(2)
Anglia
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(131)
angielski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
HANDEL ZAGRANICZNY
(32)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(18)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(16)
Handel elektroniczny
(12)
Język angielski
(11)
Język handlu i biznesu
(11)
HANDEL
(8)
ŚWIATOWA ORGANIZACJA HANDLU
(6)
ŻYWNOŚĆ
(6)
FINANSE MIĘDZYNARODOWE
(5)
Handel
(5)
Język środowiskowy
(5)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(5)
PODRĘCZNIKI
(5)
POLSKA
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
GATT
(4)
GLOBALIZACJA
(4)
INTERNET
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
HANDEL DETALICZNY
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
INNOWACJE
(3)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(3)
RYNEK
(3)
ZIEMIOPŁODY
(3)
Bezpieczeństwo powietrzne państwa
(2)
COVID-19
(2)
GOSPODARKA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
GOSPODARSTWO ROLNE
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
HANDEL LUDŹMI
(2)
Handel narkotykami
(2)
Internet
(2)
KONIUNKTURA
(2)
Konsumenci
(2)
LEKI
(2)
MARKETING
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Model biznesowy
(2)
NEGOCJACJE
(2)
PHP
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
ROLNICTWO
(2)
SPOŻYCIE
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(2)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(2)
UMOWA
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(1)
BANKI
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO ENERGETYCZNE PAŃSTWA
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BEZROBOCIE
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo militarne państwa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
CEFTA
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
Certyfikat językowy
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DZIECKO
(1)
Dropshipping
(1)
Dyplomacja
(1)
ENERGETYKA
(1)
ENERGIA JĄDROWA
(1)
FACTORING
(1)
FARMACJA
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
FLASH (program komuterowy)
(1)
FORFAITING
(1)
Finanse
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
GAZ ZIEMNY
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA ŻYWNOŚCIOWA
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Globalizacja
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gramatyka
(1)
HANDEL HURTOWY
(1)
Handel bronią
(1)
Handel kobietami
(1)
Handel ludźmi
(1)
Handel narządami ludzkimi
(1)
Handel zagraniczny
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
2001-0
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
KRAJE BYŁEGO ZSRR
(1)
ROSJA
(1)
Rosja
(1)
Szwecja
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
Podręcznik
(9)
PORADNIKI
(7)
Opracowanie
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradniki
(2)
ROCZNIKI STATYSTYCZNE
(2)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść polska
(1)
Raport z badań
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ROSYJSKIE
(1)
SŁOWNIKI WIELOJĘZYCZNE
(1)
Tablice i wzory
(1)
Thriller
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Językoznawstwo
(13)
Zarządzanie i marketing
(11)
Edukacja i pedagogika
(10)
Psychologia
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
handel zagraniczny
(20)
handel elektroniczny
(11)
handel międzynarodowy
(11)
e-biznes
(9)
marketing
(9)
business English
(8)
e-commerce
(8)
Światowa Organizacja Handlu
(8)
sklep internetowy
(7)
e-marketing
(6)
konsument
(6)
polityka handlowa
(6)
English language
(5)
Internet
(5)
Polska
(5)
cło
(5)
eksport
(5)
globalizacja
(5)
handel detaliczny
(5)
teaching
(5)
transport
(5)
finanse międzynarodowe
(4)
handel
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
sprzedaż
(4)
Unia Europejska
(3)
beletrystyka
(3)
business language
(3)
e-handel
(3)
gospodarka światowa
(3)
innowacje
(3)
inwestycje zagraniczne
(3)
marka
(3)
rynek międzynarodowy
(3)
strategia
(3)
usługi online
(3)
zarządzanie
(3)
Białoruś
(2)
CEFTA
(2)
GATT
(2)
PHP
(2)
badania marketingowe
(2)
bezpieczeństwo międzynarodowe
(2)
bilans płatniczy
(2)
dystrybucja
(2)
e-klient
(2)
e-sprzedaż
(2)
finanse
(2)
geografia ekonomiczna
(2)
gospodarka
(2)
handel ludźmi
(2)
język angielski
(2)
język polski
(2)
język rosyjski
(2)
koniunktura gospodarcza
(2)
konkurencyjność
(2)
language teaching
(2)
leki
(2)
marketing strategiczny
(2)
marketing-mix
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
merchandising
(2)
model biznesu
(2)
obrót towarowy
(2)
obsługa klienta
(2)
platforma aukcyjna
(2)
polityka gospodarcza
(2)
procedury celne
(2)
przedsiębiorczość
(2)
przedsiębiorstwo handlowe
(2)
psychologia
(2)
regionalne porozumienia handlowe
(2)
reklama
(2)
rolnictwo
(2)
rynek
(2)
rynek walutowy
(2)
rynek zagraniczny
(2)
strategia marketingowa
(2)
strona WWW
(2)
słownik
(2)
terminologia
(2)
transakcje zagraniczne
(2)
umowa
(2)
zakupy internetowe
(2)
ASEAN
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Business English Certificate (BEC)
(1)
Flash
(1)
Google Analytics
(1)
MySQL
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
(1)
Porozumienie w Sprawie Handlowych Aspektów Własności Intelektualnej (TRIPs)
(1)
RFID
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Ukraina
(1)
Układ Ogólny w Sprawie Handlu Usługami (GATS)
(1)
VAT
(1)
World Trade Organization
(1)
Wspólna Polityka Rolna
(1)
143 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dawno temu w Warszawie / Jakub Żulczyk. - Warszawa : Świat Książki Wydawnictwo, 2023. - 794, [5] stron ; 22 cm.
Stanowi kontynuację powieści pt.: Ślepnąc od świateł.
W obrębie wydania nakłady w oprawie twardej lub miękkiej. W obrębie wydania nakłady z różnymi numerami ISBN.
2014 Jacek Nitecki stoi samotny przed halą odlotów. Zaczyna padać deszcz. Dzwoni telefon. Jacek odbiera, myśląc, że jego droga do piekła właśnie się skończyła. Ale ona dopiero się zaczyna. 2020 Warszawa wchodzi w kolejną falę pandemii. Lockdown zamyka ludzi w domach, w ich głowach, kleszczach lęku. W środku tego szaleństwa Marta Pazińska próbuje walczyć o życie i godność tych, którzy są samotni i bezbronni. Nie rozumie jednak, że cała Warszawa stała się bezbronna jak dziecko. A ci, którzy przez lata czaili się w ciemności, teraz ruszyli po władzę. Idą po nią po trupach dzieciaków, policjantów, polityków. Kości chrzęszczą pod ich stopami. Parę lat po wydarzeniach od "Ślepnąc od świateł" bohaterowie tamtej powieści schodzą pod powierzchnię miasta, zanurzają się w płynącym pod nim złu. A zło jest zimne i gęste.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22967.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawsze chodzi wyłącznie o pieniądze. O nic innego. Ktoś może powiedzieć ci, że to niska pobudka. To nieprawda - oświadcza bohater powieści Jakuba Żulczyka. Ten młody człowiek przyjechał z Olsztyna do Warszawy, gdzie prawie skończył ASP. By uniknąć powielania egzystencjalnych schematów swoich rówieśników – przyszłych meneli, ludzi mogących w najlepszym razie otrzeć się o warstwy klasy średniej, niepoprawnych idealistów – dokonał życiowego wyboru według własnych upodobań: Zawsze lubiłem ważyć i liczyć. Waży więc narkotyki i liczy pieniądze jako handlarz kokainy. W dzień śpi, w nocy odbywa samochodowy rajd po mieście, rozprowadzając towar, ale także bezwzględnie i brutalnie ściągając od dłużników pieniądze, przy pomocy odpowiednich ludzi. Jakub Żulczyk w poruszający sposób ukazuje współczesną rzeczywistość, zdeformowaną do tego stopnia, że handlarz narkotyków staje się równie niezbędny jak strażak czy lekarz; jest nocnym dostawcą paliwa dla tych, którzy chcą – albo muszą – utrzymać się na powierzchni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18321.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pracy przedstawiono najważniejsze cechy handlu wiązanego we współczesnej gospodarce światowej dowodząc, iż transakcje wiązane - występujące w licznych odmianach - są rozwiniętą formą handlu międzynarodowego i stanowią skuteczne narzędzie walki konkurencyjnej, we współczesnych warunkach konkurencji na rynkach światowych, zwłaszcza wobec ogólnego osłabienia koniunktury, zaostrzania się kryzysu międzynarodowego systemu walutowego i rodzących się tendencji neprotekcjonistycznych. Całość rozważań jest ujęta w sześciu rozdziałach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2393.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., index.
The Oxford Handbook on the World Trade Organization provides an authoritative and cutting-edge account of the World Trade Organization. Its purpose is to provide a holistic understanding of what the WTO does, how it goes about fulfilling its tasks, its achievements and problems, and how it might contend with some critical challenges. The Handbook benefits from an interdisciplinary approach. The editorial team comprises a transatlantic partnership between a political scientist, a historian, and an economist. The distinguished and international team of contributors to the volume includes leading political scientists, historians, economists, lawyers, and practitioners working in the area of multilateral trade. All the chapters present original and state-of-the-art research material. They critically engage with existing academic and policy debates, and also contribute to the evolution of the field by setting the agenda for current and future WTO studies.The Handbook is aimed at research institutions, university academics, post-graduate students, and final-year undergraduates working in the areas of international organization, trade policy and negotiations, global economic governance, and economic diplomacy. As such, it should find an enthusiastic readership amongst students and scholars in History, Economics, Political Science, International Relations, Public Policy, and Law. Equally important, the book should have direct relevance for diplomats, international bureaucrats, government officials, and other policy-makers and practitioners in the area of trade and economic governance.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13484.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Bibliogr. s. 283-287
Globalizacja we współczesnej gospodarce światowej sprawia, że działalność firm ma coraz częściej międzynarodowy charakter. Książka zawiera kompleksowy zbiór informacji koniecznych do właściwego przygotowania i realizacji umów z partnerami zagranicznymi. Przy tym Autorzy rozważania teoretyczne wzbogacili wieloma przykładami i wskazówkami praktycznymi, zwracając szczególną uwagę na konsekwencje prawne podpisywanych kontraktów. Wiele miejsca poświęcono także zmianom organizacyjnym i prawnym wynikającym z przystąpienia Polski do Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8469 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8468.XI.4 [Wypożyczalnia C], P.8467.XI.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9866.XI.4 [Czytelnia C], 9867.XI.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Flash i PHP : tworzenie systemu e-commerce / Łukasz Piecuch. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 271, [1] s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Książka zawiera kompletny opis tworzenia doskonałej witryny internetowej, łączącej w sobie elementy różnych języków i technik programowania. Autor opisuje cały proces projektowy, od momentu powstania pomysłu na e-biznes do chwili ukończenia programowania. Pokazuje, jak działają różne systemy e-commerce, jakie są dostępne rozwiązania i jakie wzorce projektowe mozna wykorzystać. Wyjaśnia, co to jest streaming, jak zbudować interfejs, bazę danych i katalog produktów oraz omawia proces instalacji i obsługi strony.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13960 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13959.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Aktualne! Dostosowane do wymogów Unii Europejskiej.
Ta książka pomoże wszystkim stającym przed koniecznością sformułowania oficjalnego pisma po angielsku. Wśród pism do firm i instytucji są wzory korespondencji z bankiem oraz specjalistycznych umów związanych z prowadzeniem firmy - z wymaganym układem graficznym. Suplement zawiera wyrażenia niezbędne w prowadzeniu takiej korespondencji i rozmowach służbowych."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18768.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18767.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr przy rozdz.
Znajomość organizacji i techniki rozliczeń zagranicznych jest niezbędna każdemu, kto ma do czynienia z handlem zagranicznym. W książce przedstawiono zarówno ogólne zasady rozliczania transakcji handlu zagranicznego, jak i omówiono w sposób dość szczegółowy takie środki i sposoby zapłaty, jak weksel, czek, inkaso dokumentowe, akredytywa dokumentowa, polecenie wypłaty, a także gwarancje bankowe, stanowiące zabezpieczenie zapłaty. Zwrócono też uwagę na możliwość posługiwania się faktoringiem. Czytelnik może się także zapoznać z kosztami obsługi bankowej transakcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2691 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3847.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22382.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 376-404. Indeks.
Autorka omawia podstawy teoretyczne geografii ekonomicznej, wskazuje jej powiązania z innymi dyscyplinami, zwłaszcza ekonomią i stosunkami międzynarodowymi, charakteryzuje poszczególne sektory gospodarki oraz strukturę międzynarodowej wymiany gospodarczej, a także główne czynniki i procesy kształtujące współczesny międzynarodowy podział pracy. Geografia ekonomiczna to interdyscyplinarna analiza struktur gospodarczych różnej skali układów przestrzennych oraz zachodzących w ich ramach przemian. Książkę polecamy studentom stosunków międzynarodowych, ekonomii oraz wszystkim zainteresowanym problemami współczesnej gospodarki światowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17336 [Magazyn 1], P.17334 [Magazyn 1], P.17335 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17872.XI.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17871.XI.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawnika)
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 745-[770].
W książce omówiono handel produktem leczniczym oraz produktami pokrewnymi, czyli m.in. kosmetykami i suplementami diety. Punktem wyjścia dla rozważań jest produkt zdatny do obrotu zarówno faktycznie jak również prawnie, czyli taki, który w szczególności uzyskał pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, jeżeli jest ono wymagane. Publikacja dotyczy handlu wymienionymi produktami na masową skalę, jest analizą ram prawnych oraz sposobu funkcjonowania systemu, w ramach którego handel taki jest prowadzony, a jednocześnie próbą odpowiedzi na pytanie o sposób godzenia przez prawodawcę interesów osób zaangażowanych w wytwarzanie i handel produktem leczniczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11704.XVIII.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowią obecnie jedno z kluczowych zagadnień ekonomii i nauk o zarządzaniu. Z jednej strony dostrzega się stymulujący charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najważniejsze źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i sektorów. Innowacje występują we wszystkich sferach życia gospodarczego, a także we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsiębiorstwa. Fakt ten stał się inspiracją dla autorów artykułów, poszukujących przejawów innowacyjności w działalności marketingowej różnorodnych podmiotów oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy składa się z trzynastu artykułów, które w wieloaspektowy sposób przedstawiają problem innowacji w marketingu i handlu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-224.
W nowoczesnej gospodarce rynkowej wzrasta znaczenie sektora usług. Autor przedstawił w książce organizację i funkcjonowanie światowego rynku usług, jego uwarunkowania, wpływ procesów globalizacyjnych na ten rynek oraz jego ramy instytucjonalno-prawne. W bardzo interesujący sposób omówił także w ujęciu wielopłaszczyznowym (wielkość, struktura, roczne tempo wzrostu) światowy obrót usługami na początku XXI wieku. Wiele miejsca poświęcił podstawowym tendencjom na głównych rynkach usług, tj. na rynkach usług finansowych, logistycznych, turystycznych, biznesowych oraz łączności. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych, ale zainteresuje także specjalistów w dziedzinie marketingu usług oraz przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11326.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12481.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-175.
W publikacji w interesujący i zarazem wartościowy merytorycznie sposób, został przedstawiony problem bezpieczeństwa narodowego w ujęciu transsektorowym. Zespół autorów zaprezentował w szerokiej perspektywie interdyscyplinarnej podstawowe obszary bezpieczeństwa ze szczególnym uwzględnieniem: paradygmatu bezpieczeństwa, zagrożeń i ładu bezpieczeństwa międzynarodowego we współczesnym świecie, bezpieczeństwa informacyjnego państwa, zjawiska cyberterroryzmu jako nowej formy zagrożeń, bezpieczeństwa antyterrorystycznego, problematyki proliferacji broni jądrowej i bezpieczeństwa jądrowego, zwalczania przestępczości zorganizowanej oraz handlu ludźmi. Podjęta w opracowaniu tematyka została potraktowana w możliwie kompleksowy sposób. Oddana do rąk Czytelników publikacja przyczyni się do przybliżenia problematyki szeroko rozumianego bezpieczeństwa narodowego w tak rzadko prezentowanym ujęciu. (z recenzji wydawn. płk. dr. hab. Dariusza Kozerawskiego prof. AON)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11328.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12486.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.87.IX.16.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spedycja krajowa i międzynarodowa / Adam Salomon. - Gdynia : Uniwersytet Morski w Gdyni, 2022. - 588 stron : fotografie, ilustracje, mapy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 524-540.
Książka Adama Salomona pt. „Spedycja krajowa i międzynarodowa” w sposób dogłębny i uporządkowany omawia problematykę, dotyczącą procesu przemieszczania ładunków od pierwszego nadawcy do ostatniego odbiorcy, zmiany środków transportowych w tymże procesie oraz usług spedycyjnych. Zasadnicza część podręcznika składa się z 15 rozdziałów i 24 załączników. W rozdziałach omówiono m.in. definicję transportu, logistyki i spedycji, podziały spedycji według różnych kryteriów, rolę spedytora jako realizatora usług spedycyjnych. Zanalizowano cenę za te usługi oraz wiele pojęć związanych z procesem spedycyjno-transportowym, a także podstawowe dokumenty, wykorzystywane w spedycji i transporcie, zwyczaje i uzanse. Scharakteryzowano również ładunki i opakowania, stosowane w spedycji krajowej i międzynarodowej – ich pojęcie, rodzaje, podziały, wymagania im stawiane. Nie pominięto znaków wprowadzanych na opakowaniach, szczegółowo przedstawiając ich grupy i funkcje. Podkreślono także znaczenie magazynowania ładunków w spedycji, omawiając m.in. typy konstrukcyjne budowli magazynowych, metody rozmieszczania ładunków oraz usługi i stawki związane z magazynowaniem. Poruszono temat zastosowania kodów kreskowych w spedycji, ich elementów i rodzajów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22287.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22286.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 274-283.
Bardzo ważną rolę w życiu gospodarczym wszystkich krajów, także Polski, odgrywają małe i średnie przedsiębiorstwa (MSP). Ich funkcjonowanie jest przejawem przedsiębiorczości społeczeństwa. Charakteryzują się dynamicznym podejściem do otoczenia - szybko reagują na powstające potrzeby i zmiany preferencji nabywczych klientów. Działając w przemyśle i usługach, uzupełniają ofertę dużych przedsiębiorstw i podmiotów sektora publicznego, dla których często stanowią zaplecze kooperacyjne. Małe i średnie przedsiębiorstwa w rezultacie zapewniają zatrudnienie wielu pracownikom i tworzą znaczną część produktu krajowego brutto. W dobie globalizacji coraz częściej uczestniczą też w międzynarodowym obrocie gospodarczym, prowadząc działalność gospodarczą przekraczającą granice państwa lub podejmując ją za granicą. Działalność małych i średnich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych stanowi przedmiot niniejszej publikacji. Skoncentrowano się na polskich MSP w okresie po akcesji Polski do Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8284.XI.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9627.XI.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 162-164, netogr. s. 164-165.
Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowaną podstawową wiedzę z zakresu marketingu i dlatego nie zaprezentowano zagadnień związanych z podstawami marketingu. Praca składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym omówiono czynniki ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne i informacje o ich ocenie. Rozdział drugi prezentuje rodzaje strategii marketingowych i strategii funkcjonalnych, natomiast trzeci marketing-mix i jego odniesienia do rynku międzynarodowego. W rozdziale czwartym opisano różne wariany organizacji działalności marketignowej na rynkach międzynarodowych. Rozdział piąty zawiera informacje o realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11673.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12865.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0! W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że każdy użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20721.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej