Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(81)
IBUK Libra
(13)
Forma i typ
Książki
(81)
E-booki
(14)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(53)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(14)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(40)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(77)
Autor
Emmerson Paul
(3)
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Bartkowiak Piotr
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Falvey David
(2)
Gasparski Wojciech (1936- )
(2)
Górnicka Joanna
(2)
Kent Simon
(2)
Kołtońska Maja
(2)
Singer Peter (1946- )
(2)
Adamczyk Jadwiga Krystyna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Arib Fatima
(1)
Baron David P
(1)
Barrow Colin
(1)
Barrow Paul 1948-
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Brdulak Jacek
(1)
Brown Robert 1937-
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Bugdol Marek
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Buglewicz Ksenia
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cook Roy A
(1)
Cotton David
(1)
Cotton David (1937- )
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapiewski Leszek
(1)
Dahl Martin
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dorożyński Tomasz
(1)
Dummett Paul
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Fel Stanisław
(1)
Florczak Ewelina
(1)
Frendo Evan
(1)
Gardziński Tomasz
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Guzek Marian
(1)
Górska Anna
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hejduk Irena
(1)
Hsu Cathy H. C
(1)
Hughes John
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Jagodziński Andrzej
(1)
Jancz Anna
(1)
Jeston John
(1)
Jurczuk Anna
(1)
Kaczmarski Marek
(1)
Kalinowski Sławomir Leszek (1964-2021)
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kapias Michał (1971- )
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Karwacka Marta
(1)
Kawalec Paweł (1971- )
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kaźmierczak Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Kinelski Grzegorz
(1)
Kisil Aleksander (1960- )
(1)
Klimek Jan
(1)
Kochanowicz Jacek (1946- )
(1)
Koszel Maciej
(1)
Kowalski Sławomir (ekonomia)
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Krześniak Zuzanna
(1)
Kuberska Ewelina
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Kulińska-Sadłocha Ewa
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Kur Jerzy
(1)
Kłobukowska Justyna
(1)
Lansford Lewis
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Libicka Magdalena
(1)
Lynch Richard L
(1)
Makowska Marta
(1)
Marody Mirosława (1947- )
(1)
Martinez Reyes Victor
(1)
Mascull Bill
(1)
Mazurczak Anna
(1)
Michowski Lesław
(1)
Mizerka Jacek
(1)
Motak Dominika
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Najder-Stefaniak Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(77)
Wielka Brytania
(9)
Anglia
(3)
Stany Zjednoczone
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(70)
angielski
(24)
Odbiorca
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Farmaceuci
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(27)
ETYKA BIZNESU
(19)
Język angielski
(15)
Język handlu i biznesu
(11)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(10)
Biznesplan
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
Biznes
(6)
ETYKA SPOŁECZNA
(5)
Język środowiskowy
(5)
Zadania i ćwiczenia
(5)
GOSPODARKA
(4)
RELIGIA
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
Etyka biznesu
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
Zarządzanie
(3)
BUDDYZM
(2)
CHINY
(2)
EKOLOGIA
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
ETYKA
(2)
ETYKA CHRZEŚCIJAŃSKA
(2)
EUTANAZJA
(2)
EWOLUCJA
(2)
FILOZOFIA
(2)
HINDUIZM
(2)
INDIE
(2)
ISLAM
(2)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
POKÓJ
(2)
PORONIENIE SZTUCZNE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZESTĘPSTWO
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
UBÓSTWO
(2)
WOJNA
(2)
ZWIERZĘTA
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
ŻYDZI
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
COVID-19
(1)
Certyfikat językowy
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
EDUKACJA EKONOMICZNA
(1)
ESG
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
Ekorozwój
(1)
FINANSE
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Franczyza
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gasparski, Wojciech (1936-2022)
(1)
Gramatyka
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE FINANSOWE
(1)
INTERNET
(1)
Innowacje
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne
(1)
KADRY
(1)
KAPITALIZM
(1)
KULTRA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LEKI
(1)
Leki
(1)
Leki bez recepty
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Makromarketing
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauka
(1)
Niepewność
(1)
Normalizacja
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODPOWIEDZIALNOŚĆ MORALNA
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka farmaceutyczna
(1)
Otoczenie firmy
(1)
OŚWIATA
(1)
POLSKA
(1)
Planowanie
(1)
Polityka przemysłowa
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Normy
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Językoznawstwo
(12)
Edukacja i pedagogika
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
społeczna odpowiedzialność biznesu
(23)
business English
(13)
etyka biznesu
(12)
przedsiębiorstwo
(8)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(8)
zarządzanie
(6)
English language
(5)
marketing
(5)
teaching
(5)
gospodarka
(4)
rozwój zrównoważony
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
biznesplan
(3)
business language
(3)
business planning
(3)
etyka
(3)
etyka społeczna
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
przedsiębiorczość
(3)
religia
(3)
business ethics
(2)
ekorozwój
(2)
finance
(2)
gospodarka rynkowa
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
konkurencyjność
(2)
korupcja
(2)
kultura organizacyjna
(2)
language teaching
(2)
leki
(2)
ochrona środowiska
(2)
organizacja
(2)
public relations
(2)
rynek farmaceutyczny
(2)
social responsibility
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie środowiskowe
(2)
zaufanie
(2)
świadomość ekologiczna
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Business English Certificate (BEC)
(1)
Corporate Social Responsibility
(1)
Internet
(1)
Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe
(1)
Web 2.0
(1)
analiza strategiczna
(1)
bank komercyjny
(1)
biznes
(1)
bogactwo
(1)
business
(1)
business enterprise
(1)
commercial law
(1)
communication activity
(1)
communication skills
(1)
corporate ethics
(1)
corporate governance
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dialog społeczny
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
e-learning
(1)
edukacja ekonomiczna
(1)
ekologia
(1)
emisja dwutlenku węgla
(1)
environment
(1)
etyka lekarska
(1)
finanse
(1)
finansowanie
(1)
firma
(1)
franczyza
(1)
gospodarstwo rolne
(1)
grammar
(1)
industrial policy
(1)
innovation economy
(1)
innowacyjne przedsiębiorstwo
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instytucje finansowe
(1)
instytucje społeczne
(1)
kapitalizm
(1)
kapitał ludzki
(1)
klient
(1)
klient indywidualny
(1)
komercjalizacja
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konflikt interesów
(1)
konkurencja
(1)
konsumpcjonizm
(1)
kultura
(1)
lojalność konsumentów
(1)
makromarketing
(1)
management
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing społecznościowy
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing strategy
(1)
marketing szeptany
(1)
94 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
(The Macmillan Business Grammar and Vocabulary Series)
Do książki dołączona płyta CD o tej samej sygnaturze.
Business Vocabulary Builder to zbiór słownictwa z zakresu tematyki biznesowej. Ćwiczenia zawarte w podręczniku nie tylko wzbogacają zasób specjalistycznych słów i zwrotów, ale także uczą komunikacji charakterystycznej dla pracy w firmie (telefonowanie, pisanie e-maili, sporządzanie raportów itp.). Przejrzyste mapy myśli ułatwiają szybkie zapamiętywanie materiału.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21512.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21511.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Macmillan Business Grammar and Vocabulary Series)
Do książki dołączona płyta CD o tej samej sygnaturze.
Business English Handbook to kompaktowy podręcznik dla ludzi biznesu, którzy pragną doskonalić swoje umiejętności z zakresu Business English. Publikację docenią zarówno zapracowani biznesmeni, jak i studenci kierunków ekonomicznych. Załączona płyta audio-CD z nagranymi fragmentami autentycznych wypowiedzi menedżerów i ludzi sukcesu pomaga oswoić się z językiem używanym na co dzień w środowisku biznesowym. Business English Handbook jest przeznaczony dla uczniów na zaawansowanych poziomach znajomości języka. Podręcznik może być używany zarówno na zajęciach w grupie, jak i do samodzielnej nauki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21509.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21508.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Includes index.
Do książki dołączona płyta o tej samej sygnaturze.
Grammar for English Language Teachers is an ideal reference guide for experienced and trainee teachers who are developing their knowledge of English grammar systems. The book provides practical ideas for planning lessons, with clear explanations. Easy exercises encourage teachers to understand factors affecting grammatical choices, transferring that knowledge to their students. Analysis of real learner errors from the Cambridge Corpus develops teachers' ability to deal with students' common mistakes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22674.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22673.XXIV.12.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach. Indeks.
Poruszana w publikacji problematyka, łącząca przedsiębiorczość ze sferą etyki i odpowiedzialności, powoduje, że może ona stanowić inspirację nie tylko dla badaczy poszukujących nowych wyzwań badawczych, ale może być przydatna dla przedsiębiorców w sferze identyfikacji wyzwań z jakimi współczesny przedsiębiorca musi się mierzyć. Do nich należy odpowiedź na nową instytucję etycznego i zrównoważonego ładu korporacyjnego, potrzebę formalizacji standardów etycznych, jak też podjęcie działań ukierunkowanych na zapewnienie zrównoważonego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22765.II.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22764.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Success with Business B2 Vantage Student's Book / John Hughes. - Second Edition - Andover ; Hampshire : National Geographic Learning, © 2020. - 163, [5] pages: illustrations. ; 23 cm Płyta CD
Success with Business resources (including audio and answer sheets for the practice exam) http://www.eltexampreparation.com/success-business
Do książki dołączono płytę o tej samej sygnaturze.
Index.
Seria SUCCESS WITH BUSINESS zapewnia pełne przygotowanie do egzaminów Cambridge Business. Podręcznik ucznia podzielony jest na 12 modułów, a każdy z nich składa się z 3 sekcji: Business Topic – wprowadza słownictwo z obszarów Business English Business Skills – lekcje koncentrują się na podstawowych umiejętnościach komunikacyjnych Exam Spotlight – znajdziemy tu niezbędne informacje o egzaminie oraz ćwiczenia typu exam practice SUCCESS WITH BUSINESS daje również też idealne możliwości do pracy w ramach in-company courses jak i na kursach Business English dla ludzi biznesu i studentów, którzy chcą doskonalić swój angielski biznesowy i zwiększyć szanse na zatrudnienie w międzynarodowych firmach. SUCCESS WITH BUSINESS dostępny jest na trzech poziomach zaawansowania: B1 – Preliminary B2 – Vantage C1 – Higher
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18612.XXIV.13 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22110.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22109.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Case Studies for Business English / Erica J. Williams. - Eugene : Wayzgoose Press, copyright 2019. - 141 stron : ilustracje ; 28 cm
Case Studies for Business English is designed for students of Business English in universities and vocational colleges. Studying case studies enables students to develop their analytical skills, critical and strategic thinking, understanding of business theory, business knowledge, and business communication skills. Students also enhance their ability to use and select thecorrect tool for business communication at the right time. They practice, experiment, get feedback, and gain practical skills. Case Studies for Business English is a course that is engaging, motivating, and pragmatic.Each unit contains an original case study text, exercises to develop understanding and communication of business tools and strategy, a step-by-step approach to case study analysis and report writing, as well as role plays and tips on developing businesscommunication skills for presentations and meetings. In addition, students can benefit from a full reference section with a step-by-step checklist for case study analysis, a guide for exam assessment, a selection of supplementary case study texts, and an answer key.CEFR level B2/C1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22678.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22677.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Cambridge English)
Na okładce: "Official preparation material for Cambridge English: Business Vantage, also known as Business English Certificate (BEC) Vantage".
Na okładce: "with 2 Audio CDs".
Do książki dołączono dwie płyty Audio o tej samej sygnaturze.
Cambridge English: Business Vantage 5 provides four complete past papers for the Cambridge English: Business Vantage exam (also known as BEC Vantage). These examination papers from University of Cambridge ESOL Examinations (Cambridge ESOL) provide the most authentic exam preparation available, allowing candidates to familiarise themselves with the content and format of the examination and to practise examination techniques. It also contains a comprehensive section of keys and transcripts, making it suitable for self study. The Self-study Pack includes the Student's Book with Answers and Audio CDs which contain the audio material for the Listening paper.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22676.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22675.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Communicative Business English activities / Marjorie Rosenberg. - First published. - Newbury : Express Publishing, 2018. - 222 strony : ilustracje ; 30 cm.
Oprawa kołonotatnikowa.
Communicative Business English Activities to obszerny zbiór ćwiczeń do kopiowania adresowany do nauczycieli prowadzących zajęcia z języka angielskiego biznesowego. Tematyka zadań to m.in.: korespondencja, rozmowy telefoniczne, prezentacje, spotkania, ubieganie się o pracę. Materiały można wykorzystać na zajęciach grupowych lub indywidualnych, z uczniami na różnych poziomach zaawansowania językowego – od beginner do advanced.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22680.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22679.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrównoważony rynek kapitałowy : aspekty teoretyczne i praktyczne / Justyna Kłobukowska. - Stan prawny na dzień 30.11.2022 r. - Włocławek : Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku, copyright 2023. - 187, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 171-185.
Monografia prezentuje treści, które mogą wspierać proces edukacyjny aktywnych oraz potencjalnych inwestorów, przedsiębiorstw i innych uczestników rynku kapitałowego. Jest to kompendium wiedzy o aktualnych uwarunkowaniach i wyzwaniach rynku kapitałowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22409.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zielone zarządzanie ludźmi : green HRM / Marek Bugdol, Izabela Stańczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 166, [1] strona ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 141-166.
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Głównymi celami pracy są: identyfikacja czynników sprzyjających zachowaniom prośrodowiskowym, ukazanie możliwości kształtowania zachowań prośrodowiskowych i świadomości środowiskowej, określenie czynników sprzyjających zachowaniem nieetycznym, ustalenie działań specjalistów HR w zakresie zielonej rekrutacji i selekcji, zielonej adaptacji i socjalizacji, eksploracja działań organizacji dotycząca przygotowania zielonych miejsc pracy oraz rozpoznanie postrzeganego wsparcia organizacyjnego dla menedżerów i pracowników. [Nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20194.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20193.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16847.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
XXI wiek w światowej nauce i praktyce zarządzania wprowadza wiele nowych koncepcji i metod zarządzania organizacjami. Narastająca niepewność otoczenia spowodowała konieczność radykalnej zmiany, zarówno w podejściu do tradycyjnego zarządzania, czyli jego filozofii określającej podstawowe cele i zasady działania menedżerów, jak i stosowanych metod i technik w tym zakresie. Wymienione powyżej wyzwania wymagają więc silnego powiązania nauki z praktyką zarządzania, by dostarczać nowych wzorców postępowania, norm, standardów, zasad, modeli, a także różnych pomysłów na zarządzanie. Nowa wiedza na jego temat może zagwarantować redukcję niepewności w gospodarce, które wynika z niestabilności otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21933.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 273-305.
ndamentalne pytanie o relacje między gospodarką i kulturą formułowano niekiedy tak, jak gdyby stanowiły one odrębne układy, oddziałujące jeden na drugi, i w zależności od zainteresowań i przekonań badacza jeden traktowano jako swego rodzaju zmienną zależną, a drugi jako niezależną. Kiedy indziej wskazywano raczej, że obie te sfery są w gruncie rzeczy mocno ze sobą zrośnięte i pojęcia gospodarki oraz kultury traktować należy raczej jako nazwy różnych aspektów tej samej rzeczywistości. (...) Zebrane w tym tomie teksty w żadnej mierze nie pretendują do wyczerpującego opisu polskiej kultury ekonomicznej. Stanowią raczej wyraz osobistego zaangażowania poszczególnych Autorów w rozważania dotyczące określonych obszarów problemowych, niż próbę systematycznej analizy związków między polską kulturą i gospodarką. Tym niemniej redaktorzy tego tomu mają nadzieję, że przedstawione teksty przyczynią się do ożywienia zainteresowania tą problematyką, w ich mniemaniu niezmiernie ważką, a jednocześnie jak dotąd raczej zaniedbywaną w polskim dyskursie naukowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10718.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 111-121.
Celem głównym monografii jest identyfikacja typów społecznie odpowiedzialnych rozwiązań najistotniejszych dla podjęcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klientów działających na terenie Polski banków komeryjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19850.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22380.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawić w różnych zakresach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyków gospodarczych, jak i dla osób chcących roszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to materiał, który może służyć także studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12523.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym / Anna Rogala, Bogna Pilarczyk. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 296 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 273-293.
W książce przeanalizowano następujące zagadnienia: procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22510.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22509.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja dla zrównoważonego rozwoju ; t. 2)
Na grzb. wyłącznie tyt. całości. Materiały z konf., październik 2009, Piechowice.
Bibliogr. przy ref.
W tomie II pokazano jak edukować ludzi gospodarki, aby zrozumieli co oznacza zrównoważony rozwój w sferze gospodarczej, w małym i dużym przedsiębiorstwie, na stanowisku pracy i w procesie zarządzania. Wskazano również jak pobudzić ludzi do myślenia o przyszłości, o tym, że następne pokolenia także będą musiały żyć nie gorzej od obecnego i rozwijać gospodarkę, a jednoczesnie mieć nie gorsze od teraźniejszych przyrodnicze warunki bytu. Każdy, kto pracuje w sferze gospodarczej lub na rzecz tej sfery powinien zapoznać się z jej treścią. Lekturę tomu szczególnie polecamy nauczycielom akademickim i studentom na wszystkich kierunkach "gospodarczych".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11850.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wiodącym celem niniejszej monografii jest dokonanie identyfikacji powiązań zrównoważonego rozwoju z szeroko rozumianymi procesami zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach. Chodzi nie tylko o wskazanie mechanizmu tych powiązań, ale również o pokazanie ich specyfiki w odniesieniu do MSP. Wymaga to analizy czynników mających wpływ na zrównoważony rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, pokazania metod i narzędzi zarządczych dotyczących poszczególnych obszarów zarządzania. W pracy starano się udowodnić tezę, że w obecnych warunkach rynkowych konieczne jest uwzględnianie w małych i średnich przedsiębiorstwach odpowiedzialnego i zrównoważonego podejścia do procesów zarządzania. Kolejna teza zakłada, iż występują szerokie możliwości zastosowania w praktyce określonych narzędzi i metod zarządzania, powiązanych ze zrównoważonym rozwojem, które mogą przyczynić się do wzrostu poziomu innowacyjności i konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw. Przyjęcie powyższych założeń wymagało postawienia wielu pytań badawczych, które sformułowano we wprowadzeniach do kolejnych rozdziałów monografii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17245.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17244.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
XXI wiek w dziedzinie ekonomii i zarządzania niesie ze sobą zmiany paradygmatu neoliberalnego nastawionego wyłącznie na maksymalizację zysków w działalności gospodarczej. Kryzysy ekonomiczne i zmiany w stylu funkcjonowania społeczeństw pokazały, że nastąpiła potrzeba przewartościowania celów w życiu społeczno-gospodarczym, a także zmiany priorytetów w szeroko ujętym kapitaliźmie. Zmiany te dotyczą wprowadzenia aspektu prospołeczności i uspołecznienia kapitalizmu w procesach gospodarowania i są traktowane wielowymiarowo. Można się do nich odnieść w aspekcie makroekonomicznym (uspołecznienia polityki gospodarczej, społecznej gospodarki rynkowej i tworzenia prospołecznych systemów na poziomie makro w celu przeciwdziałania nierówności ekonomicznej i wykluczeniu społecznemu).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej