Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(152)
Forma i typ
Książki
(151)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje dydaktyczne
(9)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Pliki i bazy danych
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(159)
tylko na miejscu
(131)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(68)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(95)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(132)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Rudawska Iga
(5)
Opolski Krzysztof
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Cisek Marcin
(3)
Dutko Maciej
(3)
Dywański Piotr
(3)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(3)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Krzyworączka Paweł
(3)
Lewiński Maciej
(3)
Mruk Henryk
(3)
Rdzeń Krzysztof
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Sadłowski Rafał
(3)
Szulczewski Piotr
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(2)
Godlewski Marcin
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Jankowski Marek
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Królak Paweł
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Milewska Mariola
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Mucha-Szajek Ewa
(2)
Oracz Piotr
(2)
Ozimek Irena
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Sala Paweł
(2)
Sawicki Bogusław (1952- )
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siwiński Wiesław (1934- )
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Spławski Michał
(2)
Starzykiewicz Dawid
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Szuman-Dobska Monika
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Zalewski Alojzy
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Balińska Agata
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Bekas Robert
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brauer Jakub
(1)
Bromber Piotr
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Buko Jacek
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Bąk Michał
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Cetner Jan
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Cybula Piotr
(1)
Cyran Jakub
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(101)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(151)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(152)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(2)
Architekci
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
TURYSTYKA
(28)
USŁUGI
(22)
SŁUŻBA ZDROWIA
(16)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(8)
BIBLIOTEKARSTWO
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
Turystyka
(7)
BANKI
(6)
HOTELARSTWO
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
ODPOCZYNEK
(5)
MARKETING
(4)
Służba zdrowia
(4)
Handel elektroniczny
(3)
INNOWACJE
(3)
Jakość usług
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
LOGISTYKA
(3)
Organizacja
(3)
Prawo
(3)
WIEŚ
(3)
Zarządzanie
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
BIURA PODRÓŻY
(2)
Biblioteki
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(2)
POLSKA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
SPORT
(2)
UBEZPIECZENIA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
Administracja publiczna
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BIBLIOTEKARZE
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BIBLIOTEKI dla CHORYCH i NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Branża TSL
(1)
CONTROLLING
(1)
COVID-19
(1)
EDYTORSTWO
(1)
ETYKA
(1)
Ekonomika transportu
(1)
FinTech
(1)
Fitness
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
Handel kobietami
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
INTERNET
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość produktu
(1)
KARTY PŁATNICZE
(1)
KRAJOBRAZ KULTUROWY
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
KSIĘGARSTWO
(1)
Kobieta
(1)
Kosmetologia
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka miejska
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MIASTA
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Miasta
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
Nadzór administracyjny
(1)
Nadzór finansowy
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
Ochrona danych
(1)
Odżywianie
(1)
PEDAGOGIKA BIBLIOTECZNA
(1)
PIENIĄDZ ELEKTRONICZNY
(1)
POLITYKA SPÓJNOŚCI UE
(1)
POPYT
(1)
PORADNIKI
(1)
PRAWO OCHRONY ŚRODOWISKA MIĘDZYNARODOWE
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
2001-0
(8)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(10)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
POLSKA WSCHODNIA
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(24)
Podręcznik
(14)
PODRĘCZNIKI
(13)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(6)
Monografia
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
PORADNIKI
(3)
Poradnik
(2)
Dane statystyczne
(1)
PAMIĘTNIKI
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Transport i logistyka
(6)
Medycyna i zdrowie
(4)
Podróże i turystyka
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
usługi turystyczne
(51)
turystyka
(32)
marketing
(29)
usługi medyczne
(24)
usługi
(19)
służba zdrowia
(17)
zarządzanie jakością
(15)
jakość usług
(13)
zarządzanie
(13)
agroturystyka
(12)
badania marketingowe
(11)
promocja
(11)
rynek turystyczny
(11)
hotelarstwo
(10)
produkt turystyczny
(10)
usługi logistyczne
(10)
biblioteka
(9)
usługi biblioteczne
(9)
logistyka
(8)
przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
ruch turystyczny
(8)
usługi bankowe
(8)
finanse
(7)
gospodarka turystyczna
(7)
konsument
(7)
marketing usług
(7)
turystyka wiejska
(7)
usługi hotelarskie
(7)
Internet
(6)
komunikacja marketingowa
(6)
przedsiębiorstwo
(6)
turystyka biznesowa
(6)
turystyka kulturowa
(6)
banki
(5)
bibliotekarstwo
(5)
biuro podróży
(5)
cena
(5)
dystrybucja
(5)
funkcje turystyki
(5)
informacja
(5)
konkurencyjność
(5)
reklama
(5)
rekreacja
(5)
rynek usług
(5)
samorząd terytorialny
(5)
strategia marketingowa
(5)
transport
(5)
turystyka międzynarodowa
(5)
zarządzanie personelem
(5)
zarządzanie strategiczne
(5)
Unia Europejska
(4)
baza noclegowa
(4)
e-marketing
(4)
ekonomika
(4)
gastronomia
(4)
jakość
(4)
marketing-mix
(4)
obszary wiejskie
(4)
ochrona konsumenta
(4)
opieka zdrowotna
(4)
organizacja turystyczna
(4)
pilot wycieczek
(4)
planowanie marketingowe
(4)
prawo
(4)
system opieki zdrowotnej
(4)
turystyka alternatywna
(4)
turystyka etniczna
(4)
turystyka krajoznawcza
(4)
turystyka kwalifikowana
(4)
turystyka morska
(4)
turystyka zdrowotna
(4)
usługi edukacyjne
(4)
usługi finansowe
(4)
usługi online
(4)
usługi społeczne
(4)
wizerunek
(4)
zbiory biblioteczne
(4)
Polska
(3)
bankowość
(3)
bankowość elektroniczna
(3)
bezpieczeństwo
(3)
dysfunkcje turystyki
(3)
e-biznes
(3)
fitness
(3)
globalizacja
(3)
historia
(3)
innowacje
(3)
innowacyjność
(3)
klient
(3)
komunikacja
(3)
marka
(3)
marketing relacji
(3)
markowy produkt turystyczny
(3)
niepełnosprawni
(3)
polityka mieszkaniowa
(3)
polityka turystyczna
(3)
popyt turystyczny
(3)
produkt
(3)
promocja zdrowia
(3)
przedsiębiorstwo usługowe
(3)
152 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Netografia s. 243.
Bibliogr. s. 233-241.
Książka stanowi wartościowe studium teoretyczno-metodyczno-poznawcze przedstawiające zagadnienia innowacyjności i jakości polskich organizacji w sektorach przemysłowym oraz usługowym w przekrojach lokalnym (regionalnym) i ogólnopolskim. Myślą przewodnią monografii jest stwierdzenie, że ciągłe doskonalenie innowacyjności i jakość wdrażana we wszystkich obszarach funkcjonowania, pozwalają organizacjom na osiąganie szeregu strategicznych korzyści, przez co możliwe jest nie tylko tworzenie, ale i skuteczne utrzymywanie przewagi konkurencyjnej. (z recenzji prof. zw. dr. hab. Ryszarda Borowieckiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12934.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14064.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tematyka omawianej publikacji obejmuje bardzo szerokie spektrum zagadnień. To próba kompleksowego spojrzenia na to zagadnienie. Ze wszystkich możliwych problemów badawczych mieszczących się w zbiorze relacji dziedzictwa kulturowego wsi z turystyką, autorzy poszczególnych artykułów w pierwszej kolejności mieli skoncentrować się na kwestiach: - zachowania dziedzictwa kulturowego na obszarach wiejskich, - znaczenia upowszechniania tzw. ginących zawodów i zabytkowej architektury krajobrazu wiejskiego w promowaniu dziedzictwa kulturowego wsi, - wskazania obszarów wielofunkcyjnego rozwoju wsi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16250.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 233-250.
Książka wpisuje się w szeroko zakreślony obszar zainteresowań organizacjami pozarządowymi. Zmieniające się warunki, w jakich przychodzi funkcjonować organizacjom, a także zmiana zachowań samych organizacji wskazuje na ciągłą potrzebę prowadzenia badań różnych aspektów ich działalności. Opracowanie jest efektem studiów teoretycznych i empirycznych. W szerokim zakresie została wykorzystana literatura przedmiotu, jak również dostępne dane statystyczne, pochodzące z różnych źródeł, w tym ze Stowarzyszenia Klon/Jawor, GUS oraz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Wykorzystano także wyniki badania własnego, zrealizowanego w 2010 r. w ramach badań statutowych w Katedrze Poziomu Życia i Konsumpcji SGH (obecnie Zakład Badań Zachowań Konsumentów w Instytucie Zarządzania SGH).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14284.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15199.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-224.
W nowoczesnej gospodarce rynkowej wzrasta znaczenie sektora usług. Autor przedstawił w książce organizację i funkcjonowanie światowego rynku usług, jego uwarunkowania, wpływ procesów globalizacyjnych na ten rynek oraz jego ramy instytucjonalno-prawne. W bardzo interesujący sposób omówił także w ujęciu wielopłaszczyznowym (wielkość, struktura, roczne tempo wzrostu) światowy obrót usługami na początku XXI wieku. Wiele miejsca poświęcił podstawowym tendencjom na głównych rynkach usług, tj. na rynkach usług finansowych, logistycznych, turystycznych, biznesowych oraz łączności. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych, ale zainteresuje także specjalistów w dziedzinie marketingu usług oraz przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11326.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12481.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biura podróży na rynku turystycznym / Anna Konieczna-Domańska. - Wyd. 2 uzup. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 161 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 196-[200].
Publikacja ta jest drugim, uzupełnionym wydaniem podręcznika do przedmiotów związanych z funkcjonowaniem i obsługą przedsiębiorstw turystycznych, adresowane do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i wykładowców na kierunkach: hotelarstwo, turystyka i rekreacja oraz na wydziałach ekonomicznych ze specjalizacją turystyczną. Książka zawiera usystematyzowaną wiedzę na temat rozwoju i funkcjonowania rynku usług turystycznych oraz miejsca i roli biur podróży na tym rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7321.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8268.XX.7 [Czytelnia B], 8267.XX.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Drugie, uzupełnione wydanie podręcznika do przedmiotów związanych z funkcjonowaniem i obsługą przedsiębiorstw turystycznych, adresowane do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i wykładowców na kierunkach: hotelarstwo, turystyka i rekreakcja oraz na wydziałach ekonomicznych ze specjalizacją turystyczną. Książka zawiera usystematyzowaną wiedzę na temat rozwoju i funkcjonowania rynku usług turystycznych oraz miejsca i roli biur podróży na tym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.426 [Magazyn 1], P.775 [Magazyn 1], 1313 [Magazyn 2] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 237-255.
Punktem wyjścia do rozważań teoretycznych było odniesienie turystyki do rozwoju obszarów wiejskich oraz określenie jej znaczenia w rozwoju wielofunkcyjnym. Zaproponowano autorską typologię gmin, która następnie stała się podstawą do weryfikowania przedstawionych w pracy hipotez. Określono zależności między czynnikami opisującymi typ gminy a rozwojem turystyki, wskazując przy tym czynniki te jako determinantę rozwoju turystyki. Zaprezentowano empiryczną ilustrację ekonomicznych efektów rozwoju turystyki w poszczególnych typach gmin. Ukazano turystykę jako bodziec zróżnicowanych w poszczególnych typach gmin zmian strukturalnych obserwowanych w lokalnej gospodarce. W podsumowaniu zamieszczono konkluzje dotyczące całości pracy oraz jej aplikacyjności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14362.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15266.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12844.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14158.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie / red. nacz. Magdalena Kowalska-Musiał ; 66)
Praca, dotycząca zastosowania w praktyce kontrolingu w przedsiębiorstwach hotelowych jest unikatową i niezwykle użyteczną książką w praktyce zarządzania na trudnym współczesnym rynku turystycznym. Niewątpliwie mocną stroną dużej części tekstu Książki jest erudycja Autorki w stosowaniu terminologii profesjonalnego zarządzania hotelami. Na podkreślenie zasługuje rzetelność oferty zastosowania kontrolingu, zwłaszcza finansowego w efektywnym zarządzaniu hotelami przedstawionej w książce właścicielom, menedżerom i studiującym na kierunkach zarządzanie w turystyce, rachunkowość i finanse czy turystyka. Jest to oferta tym cenniejsza, że pojawia się na rynku akurat w okresie dużych wyzwań i zaostrzonej walki o przetrwanie przedsiębiorstw "hotelarskich w biznesie turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8942 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10510.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10509.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem książki jest przekazanie informacji z zakresu logistyki i metod zarządzania procesami logistycznymi. Pierwszy rozdział książki zawiera podstawową wiedzę o przedsiębiorstwie ze szczególnym położeniem akcentów na relacje między przedsiębiorstwami i systemy wspomagające współpracę między nimi. W drugim rozdziale przedstawiono problemy wyróżniania, koordynacji i modelowania procesów w przedsiębiorstwie. Kluczowym rozdziałem jest trzeci, w którym dokonano przeglądu i systematyzacji wiedzy o logistyce w różnych jej ujęciach. W rozdziale czwartym przedstawione są charakterystyki poszczególnych systemów transportowych z uwzględnieniem ograniczeń infrastrukturalnych i technicznych. Dopełnieniem prezentacji o systemach transportowych jest rozdział piąty przedstawiający najnowsze osiągnięcia z zakresu inżynierii i obsługi nowoczesnych magazynów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13030 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13029.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12282.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy logistyki / Stanisław Krawczyk. - Wydanie II zmienione i poszerzone. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 605 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 587-597.
Publikacja skierowana jest głównie do studentów kierunków i specjalności logistycznych. Może też stanowić wsparcie dla osób na co dzień zarządzających wytwarzaniem produktów i ich dystrybucją w przedsiębiorstwach. Zawartość książki jest merytorycznie spójna z wykładami głoszonymi przez autora na kierunkach logistycznych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, w Międzynarodowej Wyższej Szkole Logistyki i Transportu we Wrocławiu oraz na Uniwersytecie Zielonogórskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18189.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20115.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20114.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-320.
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru, zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej, specyfikę relacji lekarz-pacjent, wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy. Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10035 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10036.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11662.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Wiodącym tematem książki jest rynek turystyczny i dynamika jego przemian. Przemiany te determinowane są czynnikami demograficznymi, nowymi technologiami, działaniami innowacyjnymi, a także procesami integracji branży turystycznej czy powstawaniem nowych struktur organizacyjnych. Problemy te poruszane są w artykułach zmaieszczonych w monografii, przygotowanych przez autorów zajmujących się szeroko rozumianym rynkiem turystycznym oraz badaniami nad turystyką jako zjawiskiem społecznym i ekonomicznym. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16001.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 10 grudnia 2010 r.
Bibliogr. przy ref.
Niniejsze opracowanie jest zwartą pozycją książkową poświęconą dość szeroko pojętej problematyce innowacyjności i konkurencyjności w turystyce. Tematyka zamieszczonych artykułów obejmuje zagadnienia innowacyjnych rozwiązań w sferze usług, ze szczególnym uwzględnieniem działalności hotelarsko-gastronomicznej oraz gospodarki uzdrowiskowej, jak również ekoinnowacyjnych rozwiązań w szeroko pojętej turystyce. W publikacji opisano innowacyjne metody zarządzania rozwojem turystyki oraz przedstawiono nowe koncepcje w rozwoju turystyki wiejskiej i agroturystyki. Szczególną uwagę zwrócono na możliwości zastosowania partnerstwa publiczno-prywatnego do rozwoju turystyki oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne w hotelarstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12567.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka i transport : teoria oraz praktyczne zastosowania / Andrzej Kuriata, Zdzisław Kordel. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 168 stron : ilustracje, mapa ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 163-164.
W prezentowanej monografii pod tytułem: „Logistyka i transport. Teoria oraz praktyczne zastosowania" autorzy przedstawili wybrane zagadnienia logistyczne, jak i transportowe. Zaprezentowano holistyczną identyfikację operatora w jego relacji z obiektem technicznym, a także model informacyjny operatora i obiektu technicznego w ujęciu rozgrywającym (model procesu oraz opracowany algorytm). Ponadto przedstawiono wybrane pojęcia spedycji oraz usług logistycznych w ujęciu teoriomnogościowym. Przedstawiono także zagadnienia związane z potencjałem rynku transportu samochodowego realizującego usługi logistyczne w systemie transportowym Polski. Dotyczy to między innymi takiej problematyki, jak potencjał przewozowy, potencjał magazynowy czy potencjał infrastruktury drogowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18191.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20119.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20118.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang., ros. Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. s. 226-233 i przy pracach.
W monografii przedstawiono 26 artykułów dotyczących szeroko rozumianych uwarunkowań rozwoju turystyki, która wywiera istotny wpływ na inne obszary działalności człowieka. Celem publikacji jest przedstawienie problemów związanych z rozwojem turystyki w mieście oraz kształtowaniem edukacji w tym zakresie. Autorzy artykułów zwracają uwagę na aspekt gospodarczy turystyki i jej usługowy charakter.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11862.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 229-242.
Od współczesnych menedżerów działających w branży turystyki i rekreacji wymaga się. profesjonalnej wiedzy w zakresie nowoczesnych metod zarządzania pozwalających na zwiększenie konkurencyjności, zyskowności organizacji, poprawy satysfakcji pracowników i klientów. Celem opracowania jest dostarczenie wiedzy z zakresu metod, technik narzędzi zarządzania jakością przydatnych w pracy w organizacjach działających w obszarze turystyki i rekreacji. Mając na uwadze fakt, iż rynek usług w tym obszarze jest menedżera niezwykle zróżnicowany zarówno po stronie popytu, jak i podaży, w opracowaniu skupiono uwagę na przybliżeniu uniwersalnych zasad, metod, technik i narzędzi zarządzania jakością usług. Publikacja składa się z czterech rozdziałów, w których poruszono szeroki zakres problematyki zarządzania jakością w sektorze usług. Wskazano na specyfikę kształtowania jakości usługi turystycznej i rekreacyjnej z uwagi na ilość podmiotów biorących udział w łańcuchu kreowania wartości dla klienta. Omówiono przesłanki i proces rozwoju normalizacji oraz wymagania norm tj. ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, PN-N 18001:2004, HACCP oraz ISO 22000:2005. Przybliżono również problematykę integracji systemów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11854.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 281-302.
Monografia podejmuje niezwykle aktualną, zwłaszcza w rzeczywistości pokryzysowej, ale także istotną dla funkcjonowania rynku finansowego oraz uczciwego i rzetelnego kształtowania relacji umownych instytucji finansowych z klientami problematykę obowiązków informacyjnych na tym rynku zarówno w wymiarze publicznoprawnym, jak i prywatnoprawnym. Jest ona zaprezentowana przez Autorów z różnych perspektyw i punktów widzenia (prawnego i ekonomicznego, teoretycznego i praktycznego) oraz w różnych wymiarach, w świetle regulacji i działań podejmowanych aktualnie przez organy i instytucje publiczne. Po raz pierwszy w literaturze krajowej podjęta została tak obszerna i wielowymiarowa analiza obowiązków informacyjnych na rynku finansowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18228.IX.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20267.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20266.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa turystycznego. Zważając na fakt, że podstawą marketingowego działania przedsiębiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel usługowy, stanowiący fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwagę zwrócono na elementy norm postępowania i etyki touroperatorów. W szczególności praca niniejsza obejmuje: charakterystykę celów współczesnej turystyki; charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucję oraz ludzi; zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych; działalność biur podróży zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kulturę obsługi i normy etyczne pracowników biur podróży; badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14282.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej