Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(26)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(17)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Balcerzak Adam P
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Domański Stanisław Ryszard
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Eason Adam
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Klimek Jan
(1)
Lambert Tom (1936- )
(1)
McCorman David
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Moszyński Michał
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mullin Roddy
(1)
Nowakowski Eligiusz Wojciech
(1)
Panowicz-Lipska Janina
(1)
Patten Dave
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pfaff Józef
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Poleszak Marek
(1)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(1)
Radziukiewicz Małgorzata
(1)
Raich Mario
(1)
Rojek Miłosz
(1)
Rokicka Grażyna
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Strojek-Filus Marzena
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Varian Hal R
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Williams Alison
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Woźniak Jakub
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Biegli rewidenci
(1)
Księgowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
MARKETING
(6)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(6)
Marketing
(3)
HANDEL
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
NEGOCJACJE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
REKLAMA
(2)
Badania marketingowe
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Finanse
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INNOWACJE
(1)
Instagram
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MERCHANDISING
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing wartości
(1)
Media społecznościowe
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
(1)
Model biznesowy
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PRAWO ZOBOWIĄZANIOWE
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Perswazja
(1)
Produkt regionalny
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
RYNEK KAPITAŁOWY
(1)
Rachunkowość
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Francja
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
PORADNIKI
(2)
MARKETING
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
sprzedaż
(25)
marketing
(11)
komunikacja marketingowa
(8)
reklama
(7)
marketing bezpośredni
(6)
public relations
(6)
marka
(5)
badania marketingowe
(4)
cena
(4)
merchandising
(4)
perswazja
(4)
segmentacja rynku
(4)
sprzedaż osobista
(4)
produkt
(3)
promocja
(3)
strategia marketingowa
(3)
budżet
(2)
cykl życia produktu
(2)
dystrybucja
(2)
e-marketing
(2)
handel detaliczny
(2)
handel hurtowy
(2)
kapitał finansowy
(2)
konsument
(2)
marketing zrównoważony
(2)
negocjacje
(2)
obsługa klienta
(2)
plan marketingowy
(2)
rynek
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie
(2)
Facebook
(1)
Francja
(1)
Międzynarodowe Standardy Rachunkowości
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
(1)
Polska
(1)
agencja reklamowa
(1)
aktywa
(1)
alimenty
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza finansowa
(1)
audyt
(1)
audyt marketingowy
(1)
coaching
(1)
darowizna
(1)
degustacja
(1)
depozyt bankowy
(1)
direct mail
(1)
dobra publiczne
(1)
dobrobyt
(1)
działalność przedsiębiorstw
(1)
działania promocyjne
(1)
dzierżawa
(1)
e-commerce
(1)
efektywność rynku
(1)
etyka
(1)
etyka biznesu
(1)
finanse przedsiębiorstw
(1)
gender marketing
(1)
grafika
(1)
gwarancja jakości
(1)
handel
(1)
handel elektroniczny
(1)
handlowiec
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instytucjonalizm
(1)
inwestycje
(1)
jakość
(1)
joint venture
(1)
kampania reklamowa
(1)
kanały marketingowe
(1)
klient
(1)
kobiety
(1)
komis
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja werbalna
(1)
komunikacja zintegrowana
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
konto księgowe
(1)
koszty
(1)
kredyt
(1)
księga rachunkowa
(1)
kultura organizacyjna
(1)
kupno
(1)
leasing
(1)
liternictwo
(1)
marketing handlowy
(1)
marketing partyzancki
(1)
marketing terenowy
(1)
media
(1)
menedżer sprzedaży
(1)
mikroekonomia
(1)
model biznesu
(1)
monopol
(1)
motywowanie pracowników
(1)
najem
(1)
nieetyczne praktyki
(1)
obrót materiałowy
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Książka w sposób kompleksowy wprowadza czytelnika w świat merchandisingu. Letura zaczyna się od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby namówienia potencjalnego klienta na zakup.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14340.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-283. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzględniający sytuację związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12517.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować. Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka. Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach - by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczny marketing w małej firmie / Dave Patten. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 327 s. : rys. ; 21 cm.
(Onepress)
Ta książka jest napisana dla małych przedsiębiorców. Duże firmy z reguły mają dyrektorów i specjalistów od marketingu. Jednak prowadzący małe biznesy muszą opierać się na własnej wiedzy i doświadczeniu. Muszą zdobywać informacje o rynku i umieć je spożytkować własnymi siłami. Zawarte tu użyteczne przykłady i wskazówki pomogą Ci lepiej wykorzystywać szanse rynkowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8959 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8960.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4458.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Mario Raicha i Jana Klimka ma w dużym stopniu wymiar symboliczny. Napisali ją wspólnie Szwajcar i Polak. Ich praca miała swoje korzenie w doświadczeniach przedsiębiorczości szwajcarskiej, ale doświadczenia te zostały już poddane niezwykle interesującej i twórczej konfrontacji z realiami polskimi. Warsztaty przygotowane przez doświadczonych przedsiębiorców szwajcarskich dla ich młodszych kolegów, adeptów sztuki przedsiębiorczości, trafiły do Polski i stały się tutaj sposobem zdobywania wiedzy przez przedsiębiorców polskich. W rezultacie nie brak już w Polsce małych i średnich firm, które dla swego stylu działania wprowadziły szwajcarskie wzory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.226.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica.)
Bibliogr. Indeks.
Książka stanowi odniesienie do najważniejszych decyzji marketingowych przedsiębiorstw, dotyczących segmentacji rynku, pozycjonowania marki oraz wyboru właściwego zestawu narzędzi marketingu mix i skonstruowania realistycznej prognozy sprzedaży. Przewidziana jako podręcznik, jest jednak adresowana nie tylko do studentów uczelni ekonomicznych, ale również do pracowników prowadzących analizy marketingowe w przedsiębiorstwach lub agencjach badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11932.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1 - 8 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22512.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22511.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik dla dyrektorów i menedżerów wszystkich szczebli, mający ułatwić skuteczne działanie w ramach nowoczesnych koncepcji przywództwa. Dobry przewodnik pozwalający firmie uniezależnić się od zewnętrznych konsultantów. Autor, doświadczony doradca w dziedzinie zarządzania, oferuje praktyczny zestaw narzędzi i modeli rozwiązywania problemów, opracowywania strategii i planowania. Dzięki nim menedżer nie będzie skazany na stałe posługiwanie się kilkoma rutynowymi, typowymi rozwiązaniami. Uzyska możliwość twórczego wykorzystania szans i radzenia sobie z trudnościami. Korzystanie z książki ułatwia przejrzysta struktura. Kolejno omawiane są kluczowe zagadnienia zarządzania, takie jak budowa zespołów, style przywództwa, zarządzanie finansowe, marketing i sprzedaż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6314.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 189-192.
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnie z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększania udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12251.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 445-455.
„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16273.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 387-407.
Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy zagadnień terminologicznych, jak również zawiera omówienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst uzasadnienia problemu. W rozdziale drugim skupiono się na przedstawieniu własnych badań empirycznych wśród sprzedawców produktów regionalnych i ekologicznych. Uczyniono to w dwu próbach, obejmujących kierowników sklepów spożywczych w Polsce i przedstawicieli specjalistycznych punktów sprzedaży detalicznej we Francji. Ponadto ukazano studia przypadku czterech firm specjalizujących się w dystrybucji produktów regionalnych i ekologicznych we Francji na podstawie wywiadów pogłębionych i analizy zawartości ich stron internetowych. Ostatni rozdział pracy poświęcony jest prezentacji własnych wyników badań w dwu próbach konsumentów: reprezentatywnej dla dorosłych mieszkańców Polski i złożonej z młodych i wykształconych konsumentów. Na podstawie analizy danych uzyskanych w pierwszej z nich przeprowadzono weryfikację hipotez badawczych dotyczących zależności między kluczowymi zmiennymi. W aneksie omówiono europejskie oznaczenia jakości produktów regionalnych i ekologicznych, jak również wybrane oznaczenia nadawane przez instytucje krajowe, szczególnie w Polsce i we Francji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18447.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18446.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22447.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22446.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie o drogę, jaką obierają organizacje, głównie przedsiębiorstwa, chcące w świadomy sposób tworzyć przewagi konkurencyjne i rynkowe. Pierwsza część monografii, składająca się z pięciu rozdziałów, podejmuje problematykę znaczenia informacji, wiedzy oraz jakości kapitału ludzkiego dla budowania potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa. Druga część monografii, na którą składają się cztery rozdziały, koncentruje się na kwestiach szeroko ujmowanej innowacyjności organizacyjnej i procesowej przedsiębiorstwa. Trzecia "sześciorozdziałowa" część monografii poświęcona została tworzeniu efektywnych kanałów dystrybucji w strategii kreowania i zdobywania nowych nisz rynkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14049.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14920.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 369-373.
Znajomość narzędzi i metod analizy finansowej jest niezbędna w zarządzaniu przedsiębiorstwem, zarówno przy ocenie efektywności dokonań, jak i przy trafnym podejmowaniu decyzji dotyczących przyszłości przedsiębiorstwa. Zakres przedmiotowy niniejszej książki obejmuje cztery najważniejsze obszary analizy finansowej, czyli: teoretyczno-merytoryczne podstawy analizy finansowej; metody i narzędzia analizy zasobów majątkowych i kapitałowych oraz przychodów, kosztów i wyników finansowych w wymiarze bezwzględnym; analizę wskaźnikową obejmującą analizę rentowności, płynności finansowej, zadłużenia i sprawności działalności przedsiębiorstwa; ocenę zdolności przedsiębiorstwa do rozwoju. W książce ukazano analizę finansową w ujęciu retro- i prospektywnym. Połączono więc ocenę przeszłości z przyszłością przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17292 [Magazyn 1], P.14756 [Magazyn 1], P.17293 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14755.VIII.5 [Wypożyczalnia C], P.13533.VIII.5 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14565.VIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzedaży oraz cen, zarządzanie kanałami dystrybucji, zarządzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania, sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12151.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13275.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(RRR - Rachunkowość)
Bibliografia na stronach 315-317, wykaz aktów prawnych na stronach 11-12. Indeks.
Podręcznik stanowi nowatorskie podejście wprowadzające do rachunkowości. Uwzględnia podstawę prawną MSR/MSSF, podczas gdy podobnego typu opracowania są podporządkowane tylko regulacjom Ustawy o rachunkowości. Publikacja omawia specyfikę MSR/MSSF już na etapie identyfikacji i klasyfikacji składników majątku, kapitałów, elementów wyniku finansowego oraz jego zakresu, polityki rachunkowości, w tym zakładowego planu kont i tym podobnych zagadnień. Co istotne autorzy uwzględnili w niej wszystkie najnowsze zmiany w prawie bilansowym. Warto zwrócić uwagę, że książka jest dostosowana do struktury cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika „Rachunkowość finansowa z uwzględnieniem MSSF” pod redakcją naukową Józefa Pfaffa, stanowiąc razem z nim spójną i logiczną całość z punktu widzenia procesu dydaktycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17347 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18013.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18012.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il. ; 27 cm.
"Marketing”, fundamentalne dzieło Kotlera ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3934.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Intermediate microeconomics : a modern approach, 2010.
Indeks.
Kultowy podręcznik do kursu średniego mikroekonomii i ekonomii menedżerskiej. Zalety podręcznika: układ podręcznika zawiera kilka równoległych ścieżek, które czynią go przydatnym do prowadzenia kursów na różnych poziomach: od podstawowego, przez średniozaawansowany, aż do zaawansowanego; autor nie tylko opisuje pojęcia i zdarzenia, lecz "otwiera" przed czytelnikiem kolejne drzwi prowadzące do poznania tajemnic spraw codziennych zwykle niełączonych z zagadnieniami ekonomicznymi; z podręcznika mogą korzystać studenci o różnym stopniu znajomości matematyki, w głównym toku wykładu nie jest bowiem wykorzystywany rachunek różniczkowy, wiele rozdziałów dopełniają dodatki matematyczne; konsekwentnie jest prezentowane ujęcie funkcjonalne, w którym zdarzenia gospodarcze są ukazywane przez pryzmat ich wspólnego problemu, nawet gdy dotyczą różnych dziedzin gospodarki, co uczy uniwersalnego myślenia ekonomicznego; w analizie został uwzględniony nie tylko wpływ czynników stricte ekonomicznych, lecz także takich jak: niepewność, nierówna informacja czy słabość ludzkiego charakteru i instytucji, co zbliża podręcznik do äcodziennego życiaö. Nowe wydanie zostało wzbogacone o nowe rozdziały poświęcone teorii gier oraz ekonomii behawioralnej, mikroekonomiczną koncepcję przetargów, aktualne, ciekawe przykłady.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13656 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13655.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14673.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zobowiązania - część szczegółowa / Zbigniew Radwański, Janina Panowicz-Lipska. - 9. wyd. rozsz. i zaktualizowane. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2012. - 414 s. : il. ; 21 cm.
(Podręczniki Prawnicze)
Bibliogr. s. XXIII. Indeks.
Podręcznik jest kontynuacją podręcznika "Zobowiązania - część ogólna", wraz z którym obejmuje pełny wykład z prawa zobowiazań. W podręczniku omówiono m.in. umowy: regulujące przeniesienie praw, regulujące używanie rzeczy i świadczenie usług, dotyczące stosunków kredytowych i zabezpieczenia wierzytelności, o funkcji alimentacyjnej, umowę ubezpieczenia, umowę spółki. Wydanie uwzględnia m.in. zmiany w zakresie najmu lokali, wynikające z nowelizacji ustawy o ochronie praw lokatorów, zmiany wprowadzone ustawą o kredycie konsumenckim, ustawą o grach hazardowych. Podręcznik zawiera najnowszą literaturę i orzecznictwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12564 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12563.X.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13670.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej