Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(44)
Forma i typ
Książki
(40)
Publikacje naukowe
(4)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(37)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(25)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(44)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Gee Jeff
(2)
Gee Val
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Adcock Dennis
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Beier Frederick
(1)
Beier Frederick. logistyczna gra decyzyjna
(1)
Beier Frederick. podejmowanie menedżerskich decyzji logistycznych
(1)
Bekier Adam
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bolland Eric J
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Conti Dave
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dyché Jill
(1)
Dziawgo Leszek (1964- )
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Eaton David
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fletcher Frank
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Kasprzyk Ewa (1957- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Lennecke Kirsten
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Musiał Maciej
(1)
Nieżurawski Lech (1949- )
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Ott Rüdiger
(1)
Owczarek Artur
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Plata Konrad
(1)
Poleszak Marek
(1)
Rawert Claudia
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sala Paweł
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szpon Jakub
(1)
Szumilak Jan
(1)
Szymanowski Wacław (1945- )
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wagner Natalia
(1)
Wardin Dawid
(1)
Wiktorowska-Jasik Anna
(1)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Witek Marzena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wołejszo Jarosław
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Łapiński Jerzy (1940- )
(1)
Łapko Aleksandra
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Spedytorzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
OBSŁUGA KLIENTA
(18)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(6)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
ZARZĄDZANIE
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
APTEKARSTWO
(2)
HANDEL DETALICZNY
(2)
KADRY
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
LOGISTYKA
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
Logistyka
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
TURYSTYKA
(2)
Towary
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
BANKOWE USŁUGI DETALICZNE
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
HOTELARSTWO
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencyjność
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
OBRÓT TOWAROWY
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacje
(1)
POLITYKA GOSPODARCZA
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
REKLAMA
(1)
ROZMOWA TELEFONICZNA
(1)
RYNEK
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
Ryzyko
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
Spedycja
(1)
Telemarketing
(1)
Transport
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(3)
FILM EDUKACYJNY
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Transport i logistyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
obsługa klienta
(44)
marketing
(9)
dystrybucja
(6)
logistyka
(6)
lojalność konsumentów
(5)
zarządzanie
(5)
marketing relacji
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
badania marketingowe
(3)
dokument elektroniczny
(3)
klient
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
konsument
(3)
promocja
(3)
przywództwo
(3)
transport
(3)
łańcuch dostaw
(3)
CRM
(2)
apteka
(2)
cena
(2)
handel detaliczny
(2)
logistyka gospodarcza
(2)
organizacja
(2)
produkcja
(2)
produkt
(2)
satysfakcja klienta
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sprzedaż
(2)
strategia
(2)
turystyka
(2)
wartość
(2)
wiarygodność
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie wartością
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
Internet
(1)
KCRM
(1)
RFID
(1)
biuro podróży
(1)
budownictwo
(1)
content marketing
(1)
copywriting
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
epidemia
(1)
film
(1)
gender marketing
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
gospodarka magazynowa
(1)
handel elektroniczny
(1)
hotelarstwo
(1)
identyfikacja potrzeb
(1)
infrastruktura
(1)
innowacje
(1)
internacjonalizacja
(1)
jakość
(1)
kariera zawodowa
(1)
kobiety
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konkurencyjność
(1)
kontrola zarządcza
(1)
kultura organizacyjna
(1)
lider
(1)
marka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing mobilny
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing relacyjny
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing-mix
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
merchandising
(1)
modele biznesowe
(1)
motywowanie pracowników
(1)
myślenie systemowe
(1)
nadzór właścicielski
(1)
nieetyczne praktyki
(1)
orientacja na klienta
(1)
pacjenci
(1)
perswazja
(1)
planowanie przestrzenne
(1)
planowanie strategiczne
(1)
pracownik
(1)
prawo
(1)
private banking
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
płeć kulturowa
(1)
rachunkowość
(1)
recepcja
(1)
reklama
(1)
relacje międzyludzkie
(1)
relacje z klientem
(1)
rentowność
(1)
rynek internetowy
(1)
rynek turystyczny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
satysfakcja konsumentów
(1)
segmentacja rynku
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Branded customer service, 2006.
Bibliogr. s. 227-229. Indeks.
Książka wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania: Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta? Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi? Jak zwiększyć sympatię klientów do marki? Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów? Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13651.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14670.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : "CeDeWu", 2008. - 189 s. ; 24 cm.
Książka zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej. Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6679 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6680.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.6678.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7519.XX.5 [Czytelnia B], 7518.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(CheckAp)
Bibliogr. s. 158.
Fitoterapia czy ziołolecznictwo, aplikować czy stosować? W rozmowie z pacjentem ważne jest nie tylko co się mówi, ale również jak się mówi! Liczne przykłady porad z codziennej praktyki farmaceutycznej uwrażliwią Państwa na sposób prowadzenia rozmów z pacjentami:: aby Państwa pacjenci zawsze czuli się dobrze zrozumiani.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11687.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka dystrybucji : trendy, wyzwania, przykłady / Aleksandra Łapko, Natalia Wagner. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 166, [2] strony : ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 155-162.
Niniejsza monografia uzupełnia i aktualizuje znane oraz popularne opracowania z zakresu logistyki dystrybucji. W publikacji omówiono zarówno podstawowe pojęcia, jak i bardziej złożone zagadnienia z tego obszaru. Książka porusza problematykę związaną z zadaniami logistyki dystrybucji, klasyfikacją kanałów dystrybucji i ich projektowaniem oraz logistyczną obsługą klienta. Podejmuje także bardzo aktualne kwestie, chociażby takie jak: wykorzystanie Internetu w dystrybucji towarów, społeczna odpowiedzialność w logistyce, czy obsługa logistyczna przedsiębiorstw z branży FMCG. Nie zabrakło w niej także przeglądu nowych trendów zmieniających kształt logistyki dystrybucji, takich jak na przykład omnikanałowość bądź ekonomia współdzielenia. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność oraz wykorzystanie licznych przykładów z życia gospodarczego. Wszystko to po to, aby umożliwić czytelnikowi swobodne poruszanie się w obszarze współczesnej logistyki dystrybucji. Cechą wyróżniającą monografię jest: • przystępny język i prosta forma przekazu, • ilustracja opisywanych zjawisk przykładami z praktyki gospodarczej, • prezentacja zarówno klasycznego zestawu zagadnień, jak i najnowszych trendów w logistyce dystrybucji. Książka skierowana jest przede wszystkim do: • przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy dopiero planują własną działalność gospodarczą i poszukują inspiracji oraz wskazówek z obszaru logistyki dystrybucji, • menedżerów odpowiedzialnych za logistykę dystrybucji, • przedstawicieli środowisk akademickich i studentów kierunków związanych z logistyką i z zarządzaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20815.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20814.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CheckAp)
Książka prezentuje, w zwięzłej formie, w jaki sposób apteki mogą odkryć swoją wyjątkowość i dzięki temu dotrzeć do klientów. W publikacji zaprezentowano sposoby budowania wizerunku i marki apteki. Objaśniono szansę na specjalizację, a także możliwość i granice działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10075 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10074.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11684.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz - Kraków : SPSS Polska, 2011. - 296 s. : il. ; 30 cm.
U dołu okł. i na grzbiecie: Predictivesolutions.
Bibliogr. s. 287-292. Indeks.
Książka powstała jako modyfikacja wcześniej przygotowanych przez autorkę pozycji i wydanych już jakiś czas temu, a koncentrujących się na metodach formalnych stosowanych w analizie danych marketingowych. Modyfikacja polegała nie tylko na rozszerzeniu treści z zakresu analiz statystycznych, ale również na ich wzbogaceniu opisem realizacji procedur z wykorzystaniem oprogramowania IBM SPSS Statistics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12904.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
"Autorzy książki zachęcają do przemyślenia utrwalonych, nierzadko uproszczonych poglądów na temat istoty przywództwa. Fenomen przywództwa przedstawiany jest w kontekście celów i wizji, klientów, pracowników oraz nowych trendów w zarządzaniu. O dużym walorze praktycznym książki świadczą przykłady, testy i zadania pozwalające Czytelnikowi aktywnie włączyć się w lekturę ksiązki, odnieść omawiane kwestie do sytuacji określonej firmy oraz sprawdzić swoje predyspozycje". (prof. dr hab. Aleksy Pocztowski)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4974.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5597.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie. Przedsiębiorczość w XXI wieku)
Główną przesłanką, która skłoniła autorkę do podjęcia tego tematu, jest dynamiczny rozwój sektora usług i wynikające z tego zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwami usługowymi. W kontekście usług szczególnie interesujące było spojrzenie na zagadnienie budowania lojalności klientów w celu wejścia w posiadanie informacji i wiedzy o lojalnych klientach i relacjach z nimi oraz zebranie i uporządkowanie wiedzy dotyczącej logistyki w usługach. Opracowanie wskazuje i omawia procesy i działania logistyczne występujące w przedsiębiorstwach usługowych oraz pokazuje, jak informacje i wiedza o lojalnym kliencie i relacjach z nim mogą być wykorzystane w zarządzaniu logistyką przedsiębiorstw usługowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9038.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10613.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
CRM relacje z klientami / Jill Dyché ; tłumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19544.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19543.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżerów Budowlanych)
Bibliogr. s. 179-182.
Podręcznik dotyczy problematyki niezwykle ważnej dla realizacji procesu budowlanego, a mianowicie HRM, czyli zarządzania zasobami ludzkimi w firmie, oraz współpracy z kontrahentami zewnętrznymi i klientami we wszystkich fazach projektu od uruchomienia budowy do ukończenia i przekazania obiektu w użytkowanie. W kolejnych rozdziałach autor omawia: rolę, uprawnienia i obowiązki stron uczestniczących w projektowaniu obiektów, struktur i administracji; obowiązki wykonawców robót budowlanych, relacje między zespołami wewnątrz i na zewnątrz firmy; strategie korporacyjne i planowanie zasobów kadrowych; zachowania w organizacji, kulturę i politykę HRM; zasady rekrutacji i selekcji kadr, kompetencje, umowy o pracę, systemy ocen i wynagrodzeń, wypowiedzenia i zwolnienia pracowników; przywództwo, morale, motywację, szkolenie i rozwój zawodowy; relacje pracownicze i branżowe. Zagadnienia poruszane w książce są osadzone w kontekście międzynarodowym, zwłaszcza w odniesieniu do praktyki i dyrektyw Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14252.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15070.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 391.)
Bibliogr. s. 113-128.
Celem pracy jest zdefiniowanie kryteriów relacyjnych w zarządzaniu wartością logistyki klienta. W książce dokonano identyfikacji efektywności przepływu realizowanych procesów logistycznych, opcji tworzenia wartości poprzez wybrane strategie logistyczne, logistyczną obsługę klienta. Książka ma charakter monografii z obszaru filozofii zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16335.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 271-277.
Istotą logistyki jest czasowo-przestrzenna koordynacja wszelkich przepływów od źródeł zaopatrzenia do finalnego odbiorcy i konsumenta. Książka jest oparta na wykładzie dla studentów kierunku zarządzanie. Celem jest ukazanie podstawowych, ale i kompleksowo ujętych problemów będących przedmiotem zainteresowania logistyki oraz wyzwolenie skłonności do ich pogłębienia poprzez dalsze samokształcenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9930.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11560.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 184-192. Indeks.
Zarządzanie relacjami z klientami jest istotne na każdym etapie działalności organizacji. Ich potrzeby powinny być uwzględniane począwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzedaż, produkcję, dostawy, aż po obsługę posprzedażową. Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, jak argumentują Autorzy, zależy od zrozumienia oczekiwań klienta oraz przełożenia ich na język i kształt organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsiębiorstw, które wdrożyły nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiagnęły sukces nie tylko w skali krajowej, ale i międzynarodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9878.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11466.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Tyt. oryg.: Retail marketing.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W książce przedstawiono ogół zagadnień teoretycznych i wskazówki praktyczne dotyczące działań marketingowych w handlu detalicznym. Szczególny nacisk położono na specyfikę handlu detalicznego, zachowania nabywców oraz sposoby wpływania na podejmowane przez nich decyzje o kupnie. W wyjątkowo interesujący sposób, posługując się przykładami, opisano metody przyciągania klientów do miejsca sprzedaży, nakłaniania ich do kupna oraz powodowania, by w przyszłości ponownie odwiedzili tę samą placówkę. Osobny rozdział poświęcono handlowi w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5584 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7037.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stawka to za mało / Dawid Wardin. - Wydanie I, polskie. - Gdańsk : Wardin Consulting, 2021. - 327, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: praca z rynkiem w transporcie i spedycji : jak pracować nad klientami w wysoce konkurencyjnym środowisku.
Podręcznik biznesowy dedykowany branży transportu i spedycji. Wiedza rynkowa, narzędzia do pracy, metody gotowe do wdrożenia. Książka pozwala lepiej zrozumieć mechanizmy rynkowe w pracy z klientami i decydentami na rynku usług transportu i spedycji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18219.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20233.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20232.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 189-192.
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnie z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększania udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12251.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówiono w sposób jasny i wyczerpujący koncepcje zarządzania jakością zorientowane na klienta, podejście logistyczne, pozwalając zaspokoić potrzeby rynku przy jednoczesnej minimalizacji kosztów logistycznych oraz wykorzystanie koncepcji śledzenia i zapewnienia bezpieczeństwa zywnościowego w obsłudze klienta z pomocą lańcuchów dostaw. Problematyka złożoności organizacji do niedawna nie znajdowała się w centrum nauki o organizacji i zarządzaniu, dopiero postęp cywilizacyjny i globalizacja rynków nadała tej tematyce właściwą rangę. Dostrzeżenie tych problemów i wskazanie sposobów ich praktycznego rozwiązania należą do niewątpliwych walorów książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10689.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10842.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawić w różnych zakresach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyków gospodarczych, jak i dla osób chcących roszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to materiał, który może służyć także studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12523.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Przedstawione w monografii artykuły mają nie tylko wymiar teoretyczny. Dążeniem autorów niniejszej publikacji jest zaprezentowanie wyników badań naukowych, podzielenie się doświadczeniami popratymi praktyką i doświadczeniami naukowo-badawczymi. Powinny również pobudzić do podjęcia dyskusji i wymiany myśli, a także zasugerować nowe obszary poszukiwań w zakresie zarządzania ryzykiem [Z wprowadzenia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21919.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej