Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(10)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(28)
Autor
Bębas Sylwester (1981- )
(2)
Bańka Waldemar
(1)
Budnik Monika
(1)
Błaszczak Wojciech
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Edelmann Robert J
(1)
Gołdyka Leszek
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Kominarec Igor (1949- )
(1)
Kot Sylwia
(1)
Kozak Stanisław (psycholog)
(1)
Kuczyńska Alicja
(1)
Lennecke Kirsten
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Lubrańska Anna
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Owczarek Artur
(1)
Piwowarska-Reszka Magdalena
(1)
Pospiszyl Irena
(1)
Pyżalski Jacek
(1)
Roguska-Kikoła Agnieszka
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Skulska Bogusława
(1)
Sędek Andrzej
(1)
Słomski Wojciech
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Walancik Marek
(1)
Widera-Wysoczańska Agnieszka
(1)
Witkowski Stanisław Aleksander (1947- )
(1)
Woźniakowska-Fajst Dagmara
(1)
Zelek Aneta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(27)
sandawe
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
KADRY
(4)
PRZEŚLADOWANIE w MIEJSCU PRACY
(4)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(3)
AGRESYWNOŚĆ
(2)
DYSKRYMINACJA w ZATRUDNIENIU
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
MŁODZIEŻ
(2)
NIEDOSTOSOWANIE SPOŁECZNE
(2)
PRACA
(2)
Praca
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
APTEKARSTWO
(1)
Bezrobocie
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
DYSKRYMINACJA
(1)
DZIECKO
(1)
ETYKA
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
GOSPODARKA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INTEGRACJA GOSPODARCZA
(1)
INTERNET
(1)
KONFLIKT
(1)
KULTURA
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
MOLESTOWANIE SEKSUALNE
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
NIELETNI PRZESTĘPCY
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
PEDAGOGIKA RESOCJALIZACYJNA
(1)
PRACOHOLIZM
(1)
PRZEMOC
(1)
PRZESTĘPCZOŚĆ NIELETNICH i MŁODOCIANYCH
(1)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
Pracoholizm
(1)
Prawo karne
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Przemoc emocjonalna
(1)
RODZICE
(1)
Rynek pracy
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
STRES POURAZOWY
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Socjologia pracy
(1)
Stalking
(1)
Stres zawodowy
(1)
TRANSFORMACJA SYSTEMU SPOŁECZNO-GOSPODARCZEGO
(1)
TURYSTYKA
(1)
UCZNIOWIE
(1)
UCZUCIA
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(1)
WYPALENIE ZAWODOWE
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarządzanie
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
mobbing
(27)
agresja
(6)
pracoholizm
(6)
alkoholizm
(5)
dyskryminacja
(5)
patologia społeczna
(4)
praca
(4)
przemoc
(4)
terroryzm
(4)
bezrobocie
(3)
globalizacja
(3)
kazirodztwo
(3)
kultura organizacyjna
(3)
molestowanie seksualne
(3)
przywództwo
(3)
psychologia
(3)
rynek pracy
(3)
wypalenie zawodowe
(3)
Internet
(2)
bezdomność
(2)
coaching
(2)
cyberprzestępczość
(2)
dewiacje
(2)
dialog społeczny
(2)
dorosłe dzieci alkoholików
(2)
emigracja zarobkowa
(2)
etyka
(2)
etyka pracy
(2)
handel ludźmi
(2)
kariera zawodowa
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
konkurencyjność
(2)
korupcja
(2)
lobbing
(2)
menedżer
(2)
mentoring
(2)
motywacja
(2)
negocjacje
(2)
niedostosowanie społeczne
(2)
organizacja
(2)
patologia pracy
(2)
pracownik
(2)
prostytucja
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przemoc seksualna
(2)
przemoc w szkole
(2)
samobójstwo
(2)
stalking
(2)
stres
(2)
szkoła
(2)
telefon komórkowy
(2)
turystyka
(2)
zarządzanie zespołem
(2)
CRM
(1)
Unia Europejska
(1)
agresja elektroniczna
(1)
analfabetyzm emocjonalny
(1)
antropologia filozoficzna
(1)
apteka
(1)
asertywność
(1)
autyzm
(1)
bankowość
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bullying
(1)
cyberagresja
(1)
cyberbullying
(1)
czas wolny
(1)
dobrostan psychiczny
(1)
donosiecielstwo
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
dzieci ulicy
(1)
e-biznes
(1)
e-zdrowie
(1)
edukacja
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
ekologia
(1)
elita polityczna
(1)
emocje
(1)
empatia
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka zawodowa
(1)
feminizm
(1)
filozofia
(1)
gastronomia
(1)
gospodarka
(1)
gry rekreacyjne
(1)
hazard
(1)
homoseksualizm
(1)
hotelarstwo
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
integracja europejska
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
kapitał ludzki
(1)
kara śmierci
(1)
karta płatnicza
(1)
klasyfikacje zawodowe
(1)
klonowanie
(1)
kompetencje
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Środowisko pracy jest miejscem, w którym większość ludzi spędza znaczną część swojego życia. Dla wielu z nich praca stanowi nie tylko źródło utrzymania, ale wręcz swoiste centrum życiowe. Budowanie więc prawidłowej atmosfery w miejscu pracy, wolnej od strachu i upokorzeń, w poszanowaniu dóbr osobistych stron stosunku pracy, leży w interesie nie tylko pracodawców, ale również pracowników. W publikacji omówione zostały zagadnienia związane z mobbingiem i dyskryminacją w stosunkach pracy. Te dwa negatywne zjawiska występujące w stosunkach pracy znajdują bowiem bezpośrednie przełożenie zarówno na jakość życia pracowników, jak i sytuację ekonomiczną pracodawców. Fakt, iż mobbing lub dyskryminacja były stosowany na terenie zakładu pracy, z oczywistych przyczyn w sposób destrukcyjny wpływa na funkcjonowanie całego zakładu. Niejednokrotnie pozostali pracownicy, nie chcąc przebywać w toksycznym środowisku pracy, rezygnują z zatrudnienia i przechodzą do konkurencji. Pracodawca zatrudniając nowe osoby na ich miejsce, jest zmuszony ponosić ekonomiczne konsekwencje przeszkolenia i adaptacji nowej kadry. Wskutek wystąpienia mobbingu i dyskryminacji cierpi również wizerunek pracodawcy w oczach klientów oraz otoczenia biznesowego. Pracodawca musi liczyć się z tym, iż jego dotychczasowi partnerzy biznesowi nie będą chcieli być kojarzeni z podmiotem, który nie szanuje swoich pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14460.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15377.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CheckAp)
Bibliogr. s. 137. Indeks.
Gdy ludzie zaczynają współpracować, to dostrzegają siebie, reagują na siebie, wymieniają między sobą informacje - komunikują się. Niniejsza książka zawiera wiele przykładów zaczerpniętych z codziennego życia apteki. Poruszono w niej istotne tematy, dotyczące m. in.: umiejętności porozumiewania się i współpracy, wyrażania i przyjmowania krytyki, mobbingu, dyspozycyjności pracowników, rozmów o podwyżkach. Komunikacja w zespole to gwarancja efektywnej pracy w aptece!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10076.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11686.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mobbing, dyskryminacja, molestowanie : przeciwdziałanie w praktyce / Jarosław Marciniak. - 2. wyd., stan prawny na 15 września 2014 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2015. - 267, [2] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [269].
Książka przybliża sposoby przeciwdziałania mobbingowi oraz zjawiskom dyskryminacji i molestowania w realiach przedsiębiorstw i innych organizacji. Powyższe zagadnienia omówiono w kontekście interesującym pracodawców; przedstawiono również szczegółowe rozwiązania - przede wszystkim proceduralne, organizacyjne i kadrowe. Istotna część opracowania dotyczy, przyjętej w naszych realiach, praktyki przeciwdziałania mobbingowi i zjawisku dyskryminacji. W publikacji zamieszczono także przykłady regulacji antymobbingowych i antydyskryminacyjnych (od zapisów w regulaminach pracy po regulacje specyficzne).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14848.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15646.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Businessman Magazine)
Egzemplarz dostĘpny jedynie z magazynem "Businessman Magazine".
Tyt. oryg.: Interpersonal conflicts at work, 1993.
bIBLIOGR.
Konflikty są obecne w każdej firmie. Ich przyczyny mogą być rozmaite, takie jak publiczna krytyka, nadużycie władzy, odmowa współpracy czy usilne dążenie do zbytniej bliskości. Również cechy jednostki, takie jak styl kierowania, płeć, wiek czy osobowość, wpływają na kształt relacji w środowisku zawodowym. Czytelnik znajdzie tu ciekawe przykłady ćwiczeń oraz opisy praktycznych sposobów nawiązywania zdrowych relacji z przełożonymi, współpracownikami i klientami. Dzięki temu może nauczyć się przeciwdziałać sytuacjom konfliktowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4745.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi wieloaspektowe spojrzenie na zagadnienie agresji. Problemy będące przedmiotem rozważań autorów publikacji uwzględniają po pierwsze występowanie agresji jako zjawiska społecznego, z drugiej zaś strony, w oparciu o badania empiryczne, ukazują negatywny wpływ zachowań agresywnych na jednostkę i społeczeństwo. Ksiażka adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców, zwłaszcza do rodziców, nauczycieli, studentów kierunków pedagogicznych oraz osób zajmujących się profesjonalnie profilaktyką i pomocą socjalną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6908.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sukces w zarządzaniu kadrami)
Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest adresowana do szerokiego grona osób zajmujących się badaniem, rozpoznawaniem, rozwojem i zarządzaniem kompetencjami - traktowanymi zarówno z perspektywy psychologii i zarządzania, jak i w świetle nauki o zarządzaniu. Przedstawiono w niej kluczowe zagadnienia metodologicznych problemów badania kompetencji, zarządzania kompetencjami pracowników oraz zarządzania kompetencjami organizacyjnymi. W pracy dominuje podejście metodologiczne i organizacyjne, szczególną uwagę zwrócono m.in. na strategiczny kontekst zasobów ludzkich, kompetencje firmy przyszłości, doskonalenie kompetencji kluczowych oraz patologie organizacyjne jako hamulec rozwoju kompetencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10315.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 4)
Nazwy aut. na s. [277-278].
Bibliogr. przy rozdz.
"Szeroko pojmowane wychowanie jest procesem przekazywania wartosci róż- nej natury - moralnych, kulturowych, cywilizacyjnych, estetycznych, narodowych. Wyzwaniem współczesnej szkoły jest również przeciwstawianie się rozprzestrzenia-niu wśród młodzieży i dzieci tzw. antywartosci, prowadzącemu do demoralizacji, marginalizacji i wykluczenia społecznego. Skuteczna realizacja trudnych celów wychowawczych wymaga zacieśnienia wzajemnej współpracy w gronie pedagogicznym, między wychowawcami i rodzicami uczniów. Na jej jakośś składają się przede wszystkim warunki wzajemnej komunikacji, zaufanie, partnerstwo w podejmowaniu różnorodnych rozwiązań dydaktyczno-wycho-wawczych." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13844.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 218-233.
W książce omówiono aspekty psychologiczne funkcjonowania organizacji, przedstawiając jednocześnie trudności i problemy w obszarze stosunków międzyludzkich występujące we współczesnych organizacjach. Zaproponowano też szereg wskazówek praktycznych, mogących ułatwić menedżerom skuteczne zarządzanie i efektywne rozwiązywanie problemów interpersonalnych w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7397.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8374.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, filmografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 349-366. Indeks.
Autorka podejmuje temat uporczywego nękania (stalkingu) oraz innych form prześladowania emocjonalnego (mobbingu, bullyingu i molestowania seksualnego). Prezentuje wyniki ogólnopolskich, reprezentatywnych badań aktowych dotyczących stalkingu. Przedstawia usystematyzowane definicje psychologiczne i kryminologiczne zjawisk zaliczanych do przemocy emocjonalnej, a ponadto także ich historię i uwarunkowania kulturowe oraz informacje o skali występowania w Polsce i na świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18604.VI.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej