Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(430)
Forma i typ
Książki
(424)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje fachowe
(14)
E-booki
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(429)
tylko na miejscu
(397)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(189)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(248)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(401)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(3)
Autor
Mruk Henryk
(15)
Kotler Philip (1931- )
(12)
Garbarski Lechosław
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(6)
Rosa Grażyna (1968- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Armstrong Gary
(5)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(4)
Kotler Philip
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Perenc Józef (1945- )
(4)
Rogoziński Kazimierz
(4)
Rudawska Iga
(4)
Sławińska Maria (1946- )
(4)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Dąbkowski Grzegorz
(3)
Gracz Leszek
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Kozielski Robert
(3)
Levinson Jay Conrad
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Sobczyk Genowefa
(3)
Styś Aniela
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Cieślikowski Krzysztof
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gonciarski Wiesław
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Górska Grażyna
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kall Jacek
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kramer Teodor (1926- )
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(2)
Limański Andrzej
(2)
MacKenzie Ian
(2)
Mascull Bill
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mazurkiewicz Ludwik
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Obrębalski Marek
(2)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(2)
Pacian Anna
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Peszko Kamila
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Romanowski Robert
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Sala Paweł
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szalonka Katarzyna
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(2)
Szwajlik Anna
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Waśkowski Zygmunt
(2)
Wojtkiewicz Monika
(2)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(239)
2000 - 2009
(155)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
Kraj wydania
Polska
(412)
Wielka Brytania
(7)
Anglia
(4)
Australia
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
New Jersey (USA)
(1)
Język
polski
(408)
angielski
(21)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(16)
Menedżerowie
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziennikarze
(1)
Farmaceuci
(1)
Hotelarze
(1)
Lekarze
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Politycy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Temat
MARKETING
(100)
Marketing
(33)
TURYSTYKA
(30)
ZARZĄDZANIE
(24)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(23)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(23)
MARKETING STRATEGICZNY
(17)
USŁUGI
(17)
MARKETING PARTNERSKI
(16)
SŁUŻBA ZDROWIA
(15)
MARKETING TERYTORIALNY
(14)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(12)
KONSUMENCI (ekon.)
(11)
AGROTURYSTYKA
(10)
BANKI
(10)
FIRMA (nazwa)
(10)
PODRĘCZNIKI
(9)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(8)
Turystyka
(8)
ZNAKI TOWAROWE
(8)
INNOWACJE
(7)
INTERNET
(7)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(7)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(7)
KADRY
(6)
OBSŁUGA KLIENTA
(6)
PORADNIKI
(6)
REKLAMA
(6)
Zarządzanie
(6)
JĘZYK ANGIELSKI
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(5)
MIASTA
(5)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(5)
GOSPODARKA TERENOWA
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(4)
Badania marketingowe
(3)
HOTELARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
KONKURENCJA
(3)
KULTURA
(3)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(3)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(3)
Marketing terytorialny
(3)
NAUKI EKONOMICZNE
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
RYNEK
(3)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(3)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
ŻYWNOŚĆ
(3)
APTEKARSTWO
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
Ekonomia
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
HANDEL
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
Handel elektroniczny
(2)
INFORMATYKA
(2)
Język angielski
(2)
LEKI
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MARKETING PERSONALNY
(2)
MARKETING REGIONALNY
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing sportowy
(2)
Marketing wartości
(2)
Media społecznościowe
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Obsługa klienta
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
Produkt regionalny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
STRONY WWW
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Służba zdrowia
(2)
TRANSPORT
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROBIZNES
(1)
Agroturystyka
(1)
Temat: czas
2001-
(29)
1989-
(10)
1901-2000
(6)
1989-2000
(6)
2001-0
(5)
Temat: miejsce
Polska
(7)
POLSKA
(2)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
ŚWIĘTOKRZYSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(54)
Podręcznik
(33)
PODRĘCZNIKI
(32)
Monografia
(14)
Materiały pomocnicze
(9)
PORADNIKI
(8)
Praca zbiorowa
(7)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(6)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(5)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Medycyna i zdrowie
(5)
Podróże i turystyka
(5)
Językoznawstwo
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(282)
zarządzanie
(59)
promocja
(53)
badania marketingowe
(49)
komunikacja marketingowa
(46)
produkt
(41)
reklama
(41)
strategia marketingowa
(39)
dystrybucja
(38)
marka
(38)
cena
(34)
marketing terytorialny
(33)
konsument
(32)
przedsiębiorstwo
(30)
turystyka
(28)
Internet
(24)
public relations
(24)
marketing-mix
(22)
marketing relacji
(21)
zarządzanie marketingowe
(21)
marketing bezpośredni
(20)
segmentacja rynku
(20)
zachowania konsumenckie
(19)
marketing usług
(18)
konkurencyjność
(17)
planowanie marketingowe
(16)
marketing międzynarodowy
(15)
służba zdrowia
(15)
obsługa klienta
(14)
produkt turystyczny
(14)
logistyka
(13)
plan marketingowy
(13)
usługi medyczne
(13)
wizerunek
(13)
e-marketing
(12)
finanse
(12)
marketing elektroniczny
(12)
marketing społeczny
(12)
rynek
(12)
marketing strategiczny
(11)
organizacja
(11)
zarządzanie strategiczne
(11)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(11)
jakość usług
(10)
komunikacja
(10)
agroturystyka
(9)
handel elektroniczny
(9)
marketing partnerski
(9)
sprzedaż
(9)
e-biznes
(8)
marketing bankowy
(8)
marketing internetowy
(8)
marketing mix
(8)
miasto
(8)
rozwój regionalny
(8)
samorząd terytorialny
(8)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(8)
usługi
(8)
zarządzanie personelem
(8)
zarządzanie relacjami
(8)
cykl życia produktu
(7)
innowacje
(7)
innowacyjność
(7)
klient
(7)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(7)
merchandising
(7)
region
(7)
relacje z klientem
(7)
usługi turystyczne
(7)
zarządzanie jakością
(7)
zarządzanie wiedzą
(7)
banki
(6)
informacja marketingowa
(6)
innowacyjność przedsiębiorstw
(6)
klaster
(6)
marketing mobilny
(6)
marketing szeptany
(6)
marketing wewnętrzny
(6)
przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
rozwój lokalny
(6)
satysfakcja klienta
(6)
strategia
(6)
system opieki zdrowotnej
(6)
English language
(5)
analiza SWOT
(5)
branding
(5)
e-commerce
(5)
finance
(5)
handel detaliczny
(5)
internacjonalizacja
(5)
konkurencja
(5)
konsumpcja
(5)
lojalność konsumentów
(5)
management
(5)
marketing 3.0
(5)
media społecznościowe
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
outsourcing
(5)
planowanie strategiczne
(5)
popyt
(5)
430 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Sensory marketing, 2009.
Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku. Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej Czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów. Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11007.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11974.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 65)
Nazwy red. na obwol.
Turystyka religijna stanowi istotny obszar zainteresowania przedstawicieli nauk o turystyce. Materiały konferencyjne wydane są w formie dwóch zeszytów naukowych. W pierwszym tomie wyodrębniono następujące obszary tematyczne: podstawy badań nad turystyką religijną, turystyka religijna jako przedmiot badań nauk społecznych, turystyka religijna jako przedmiot badań nauk przyrodniczych, turystyka religijna jako przedmiot badań ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12333.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 226-228.
W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek "myślenia strategicznego" w organizacjach non-profitt oraz interesująco opisano proces formułowania strategii marketingowej takich organizacji. Pojęcie organizacji non-profit czy też organizacji "niekomercyjnej" staje się także i u nas coraz bardziej popularne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4891.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5327.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang., ros. Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. s. 226-233 i przy pracach.
W monografii przedstawiono 26 artykułów dotyczących szeroko rozumianych uwarunkowań rozwoju turystyki, która wywiera istotny wpływ na inne obszary działalności człowieka. Celem publikacji jest przedstawienie problemów związanych z rozwojem turystyki w mieście oraz kształtowaniem edukacji w tym zakresie. Autorzy artykułów zwracają uwagę na aspekt gospodarczy turystyki i jej usługowy charakter.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11862.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Professional English)
English for Business Studies Third Edition reflects recent changes in the world's business and economic environment, featuring new units including Corporate Social Responsibility and Venture Capital. Covering the most important areas of management, production, marketing, finance and macroeconomics, it helps students to understand and talk about key concepts in business and economics. Using case studies, discussions and role-plays, the course helps learners to develop and defend their own viewpoints, and new audio featuring authentic interviews with business people offers realistic listening practice.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12831.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13912.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Professional English)
English for Business Studies Third Edition reflects recent changes in the world's business and economic environment, featuring new units including Corporate Social Responsibility and Venture Capital. Covering the most important areas of management, production, marketing, finance and macroeconomics, it helps students to understand and talk about key concepts in business and economics. Using case studies, discussions and role-plays, the course helps learners to develop and defend their own viewpoints, and new audio featuring authentic interviews with business people offers realistic listening practice.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12826.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13907.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 255-262.
W książce zaprezentowano metody, jakich używają firmy farmaceutyczne by skutecznie wpłynąć na to, jakie leki są przepisywane przez lekarzy. Opisane zostały oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowań prawnych oraz obowiązujących kodeksów etycznych. Zestawione one zostały ze standardami rzeczywiście funkcjonującymi, które udało się zidentyfikować dzięki dwóm badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady swobodne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy. Książka powinna zainteresować lekarzy, studentów medycyny, którzy chcą wiedzieć, jakich metod wywierania wpływu używają firmy farmaceutyczne oraz jak są "widziani oczami" przedstawicieli medycznych. Stanowi też źródło wiedzy dla pracowników przemysłu farmaceutycznego - pokazując, jak pracujący "w terenie" reprezentanci postrzegają swe zajęcie oraz, jaki stosunek mają do nich lekarze. Ze względu na swoją tematykę, publikacja jest także godna polecenia wszystkim osobom, które interesują się nagłaśnianymi w ostatnich latach przez media śledztwami dziennikarskimi dotyczącymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11625.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11624.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-169.
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10057 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10056.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11670.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Dla studentów uczelni wyższych
Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem. Punktem wyjścia jest spojrzenie na proces wymiany, który ma mieć charakter ekwiwalentny. Oznacza to działanie na rzecz zapewnienia korzyści klientowi, a jednocześnie odpowiedniej marży dla przedsiębiorstwa. Prezentowane treści odwołują się do zasad etyki gospodarczej, która jest podstawą ekwiwalentności wymiany, rozwoju zrównoważonego i dlugofalowego. Wieloletnia współpraca autorów z przedsiębiorstwami w charakterze doradców, konsultantów, członków rad nadzorczych i ekspertów pozwoliła na ilustrowanie rozważań teoretycznych konkretnymi przykładami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7188 [Magazyn 1], P.7189 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8075.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8074.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury)
Bibliogr. przy pracach.
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest... Amerykanie uczą małe dzieci tego, że reklama stanowi przekaz perswazyjny i nie należy jej mylić z rzetelnymi informacjami. Maluchy dowiadują się więc, że pan, który w telewizji zachęca ich do zjedzenia czekolady określonej marki, ma w tym swój własny interes, a czekolada niekoniecznie jest tak zdrowa, jak ów pan sugeruje. Do polskich szkół też powinniśmy wprowadzić tego typu lekcje. W edukacji na temat reklamy nie należy jednak zaniedbywać dorosłych. Niniejsza książka świetnie się w tę ideę wpisuje. Będzie znakomitą lekturą dla wszystkich pragnących widzieć reklamę jako zjawisko interdyscyplinarne, które trzeba analizować z wielu punktów widzenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.15043.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15939.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr., wykaz aktów prawnych s. 169-178.
Prezentowana monografia jest udaną próbą usystematyzowania i uzupełnienia wiedzy na temat przemian zachodzących w polskim szkolnictwie wyższym, a także próbą oceny przystosowania polskich uczelni do funkcjonowania w warunkach gospodarki rynkowej. W pracy zidentyfikowane zostały wyznaczniki rynkowego zorientowania uczelni oraz czynniki różnicujące poziom orientacji rynkowej uczelni wyższych. W monografii opisano stan świadomości i nastawienia pracowników naukowo-dydaktycznych oraz studentów w kwestii rozumienia przesłanek i konsekwencji rynkowej orientacji szkoły wyższej i urynkowienia szkolnictwa wyższego, przedstawiono również zależności pomiędzy osiągniętym poziomem zorientowania rynkowego a pozycją rankingową uczelni. Przedstawiony w pracy materiał teoretyczny i empiryczny uznać należy za wartościowy tak z punktu widzenia badaczy zajmujących się problemami rozwoju polskiego szkolnictwa wyższego, decydentów odpowiadających za prawno-ekonomiczne kreowanie warunków funkcjonowania uczelni publicznych i niepublicznych w Polsce, jak i z punktu widzenia samych władz i pracowników uczelni wyższych, odpowiedzialnych za kształtowanie wizerunku oraz pozycji rynkowej swoich uczelni [recenzja Grzegorz Maciejewski].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.14.V.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikację wydano w ramach projektu „Eko-Roztocze”. Idea projektu wiąże się z jak najlepszym wykorzystaniem walorów krajobrazowych i turystycznych Lubelszczyzny, w tym przede wszystkim Roztocza w perspektywie ogromnego przedsięwzięcia, jakim jest organizacja mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 r. Walory te stwarzają możliwości rozwoju ekoturystyki jako istotnego czynnika aktywizacji obszarów wiejskich. Warunki geograficzne, przyrodnicze i społeczne w szczególny sposób sprzyjają również wspieraniu na tym terenie przedsięwzięć z zakresu szeroko rozumianych „zielonych” technologii. Bogactwo środowiska turystycznego predestynuje region do odegrania znaczącej roli w rozwoju tego sektora gospodarki w Polsce. Dodatkowym impulsem do działań na rzecz rozwoju ekoturystyki regionu jest bogate dziedzictwo kulturowe Lubelszczyzny, zbyt mało jeszcze znane i doceniane w kraju i za granicą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10335.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11861.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie profesjonalną praktyką medyczną / Kazimierz Rogoziński. - Stan prawny na dzień 2 listopada 2009 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 311, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Monografie / Wolters Kluwer Polska ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 307-[312].
Niniejsza publikacja napisana została przede wszystkim z myślą o lekarzach, pielęgniarkach, terapeutach, rehabilitantach, którzy chcieliby spojrzeć na prowadzoną praktykę medyczną z perspektywy usług profesjonalnych . Przeprowadzona w książce reinterpretacja profesjonalizmu (bo jest on czymś więcej niż fachowość i czymś innym niż komponent promocyjny) powinna im ułatwić wypracowanie trudnego kompromisu między etyką a biznesem, między powołaniem do wykonywania odpowiedzialnego zawodu a komercją. Książka może również wzbudzić zainteresowanie menedżerów podstawowej opieki zdrowotnej, choćby dlatego, że znajdą w niej rekonstrukcję konsekwentnie przeprowadzonego procesu implementacji relacyjnego marketingu do usług medycznych. Wdrażanie to, sięgając podstaw, zwiera się jednocześnie w model marketingowego zarządzania organizacją usługową, model osadzony na pełnym czterofazowym cyklu obsługi pacjenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10065 [Magazyn 1], P.10066 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11677.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 305-317.
Książka zawiera kompendium wiedzy o istocie, specyfice zarządzania i uwarunkowaniach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw oraz wiedzy aplikacyjnej niezbędnej w kształtowaniu zachowań strategicznych przedsiębiorstwa. Jej autorzy przyjęli, że przedsiębiorczość i umiejętność tworzenia nowych bytów gospodarczych to atrybuty, które można zdobywać i doskonalić. Założyli dalej, że mała firma nie jest miniaturą wielkiego przedsiębiorstwa, zatem nie da się przejąć wprost na jej potrzeby tych samych metod, technik i koncepcji zarządzania, które sprawdziły sie w dużym przedsiębiorstwie. Uznano również, że podstawowe znaczenie dla rozwoju małych firm, a nawet dla ich przeżycia, ma przyjęcie w procesie decyzyjnym optyki strategicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12286 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12285.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13411.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Autor starał się połączyć doświadczenia praktyków działających w poszczególnych działach sektora non profit z dostępnymi wynikami badań akademickich, proponuje konkretne rozwiązania marketingowe, dzięki którym można znacznie poprawić skuteczność działań organizacji non profit i zwiększyć ich wpływ na otoczenie, w którym funkcjonują. Opisuje również zasady postępowania przy ubieganiu się o dofinansowanie oraz omawia sposoby uzyskiwania wsparcia finansowego od darczyńców indywidualnych i komercyjnych. Radzi, w jaki sposób prowadzić skuteczne kampanie informacyjne, a także kampanie marketingu społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6345 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5179.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-212.
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, że coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: istotę i cechy produktu turystycznego, korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, cykl życia produktu turystycznego, turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11889 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11838.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13009.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 211-219, netogr. s. 219-221. Indeks.
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów. Autor szczegółowo omawia: trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu; istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego; możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji; możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14005.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14883.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 13)
Bibliogr. przy rozdz.
"Turystyka uzdrowiskowa posiada własną genezę, ewolucję, stan obecny i perspektywy. Posiada własne struktury i funkcje, które są wyjątkowe i warte zbadania. Niniejsza praca stopniowo prowadzi do odnalezienia części wspólnej turystyki medycznej, turystyki zdrowotnej, turystyki wellnessowej (ciała i umysłu), turystyki i jakości życia, ukazując więcej podobieństw niż różnic. Niniejsze studium przypadku kontrastuje z podobnymi zjawiskami w innych krajach. Takie porównawcze badania prowadzą do kompleksowego przeglądu oraz zrozumienia zagadnienia. Prezentowany wkład jest ważnym krokiem w tym kierunku, wspartym interdyscyplinarnością i międzykulturowością badań prowadzących do nowej wiedzy na temat turystyki uzdrowiskowej i jej ostatecznego transferu do praktyki gospodarczej w Polsce oraz w innych krajach." (ze Słowa wstępnego).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12276.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13402.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U góry okł.: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Autor napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12740.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-269.
Książka prezentuje w sposób kompleksowy organizację systemu zarządzania turystyką w krajach Unii Europejskiej. Po raz pierwszy tak obszernie omówiona została rola narodowych organizacji turystyki jako nowoczesnego instrumentu polityki państwa. Przykłady działania tych organizacji we wszystkich krajach Unii Europejskiej pozwalają zrozumieć ich misje oraz zasady funkcjonowania na międzynarodowym rynku turystycznym. Wśród wielu zagadnień omawianych w książce do najważniejszych należą: rola Europy na międzynarodowym rynku turystycznym, znaczenie turystyki w krajach Unii Europejskiej, polityka Unii Europejskiej w dziedzinie turystyki, organizacja systemu zarządzania turystyką w Unii Europejskiej, zakres działalności i funkcje narodowych organizacji turystyki, cele i zadania oraz struktura organizacyjna i kierunki działania NTO w 27 krajach członkowskich. Książka pomaga w pogłębieniu wiedzy i zrozumieniu turystyki jako ważnego sektora gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13291.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej