Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(430)
Forma i typ
Książki
(424)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje fachowe
(14)
E-booki
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(429)
tylko na miejscu
(397)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(189)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(248)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(401)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(3)
Autor
Mruk Henryk
(15)
Kotler Philip (1931- )
(12)
Garbarski Lechosław
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(6)
Rosa Grażyna (1968- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Armstrong Gary
(5)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(4)
Kotler Philip
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Perenc Józef (1945- )
(4)
Rogoziński Kazimierz
(4)
Rudawska Iga
(4)
Sławińska Maria (1946- )
(4)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Dąbkowski Grzegorz
(3)
Gracz Leszek
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Kozielski Robert
(3)
Levinson Jay Conrad
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Sobczyk Genowefa
(3)
Styś Aniela
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Cieślikowski Krzysztof
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gonciarski Wiesław
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Górska Grażyna
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kall Jacek
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kramer Teodor (1926- )
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(2)
Limański Andrzej
(2)
MacKenzie Ian
(2)
Mascull Bill
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mazurkiewicz Ludwik
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Obrębalski Marek
(2)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(2)
Pacian Anna
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Peszko Kamila
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Romanowski Robert
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Sala Paweł
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szalonka Katarzyna
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(2)
Szwajlik Anna
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Waśkowski Zygmunt
(2)
Wojtkiewicz Monika
(2)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(239)
2000 - 2009
(155)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
Kraj wydania
Polska
(412)
Wielka Brytania
(7)
Anglia
(4)
Australia
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
New Jersey (USA)
(1)
Język
polski
(408)
angielski
(21)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(16)
Menedżerowie
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziennikarze
(1)
Farmaceuci
(1)
Hotelarze
(1)
Lekarze
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Politycy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Temat
MARKETING
(100)
Marketing
(33)
TURYSTYKA
(30)
ZARZĄDZANIE
(24)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(23)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(23)
MARKETING STRATEGICZNY
(17)
USŁUGI
(17)
MARKETING PARTNERSKI
(16)
SŁUŻBA ZDROWIA
(15)
MARKETING TERYTORIALNY
(14)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(12)
KONSUMENCI (ekon.)
(11)
AGROTURYSTYKA
(10)
BANKI
(10)
FIRMA (nazwa)
(10)
PODRĘCZNIKI
(9)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(8)
Turystyka
(8)
ZNAKI TOWAROWE
(8)
INNOWACJE
(7)
INTERNET
(7)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(7)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(7)
KADRY
(6)
OBSŁUGA KLIENTA
(6)
PORADNIKI
(6)
REKLAMA
(6)
Zarządzanie
(6)
JĘZYK ANGIELSKI
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(5)
MIASTA
(5)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(5)
GOSPODARKA TERENOWA
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(4)
Badania marketingowe
(3)
HOTELARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
KONKURENCJA
(3)
KULTURA
(3)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(3)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(3)
Marketing terytorialny
(3)
NAUKI EKONOMICZNE
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
RYNEK
(3)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(3)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
ŻYWNOŚĆ
(3)
APTEKARSTWO
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
Ekonomia
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
HANDEL
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
Handel elektroniczny
(2)
INFORMATYKA
(2)
Język angielski
(2)
LEKI
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MARKETING PERSONALNY
(2)
MARKETING REGIONALNY
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing sportowy
(2)
Marketing wartości
(2)
Media społecznościowe
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Obsługa klienta
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
Produkt regionalny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
STRONY WWW
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Służba zdrowia
(2)
TRANSPORT
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROBIZNES
(1)
Agroturystyka
(1)
Temat: czas
2001-
(29)
1989-
(10)
1901-2000
(6)
1989-2000
(6)
2001-0
(5)
Temat: miejsce
Polska
(7)
POLSKA
(2)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
ŚWIĘTOKRZYSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(54)
Podręcznik
(33)
PODRĘCZNIKI
(32)
Monografia
(14)
Materiały pomocnicze
(9)
PORADNIKI
(8)
Praca zbiorowa
(7)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(6)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(5)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Medycyna i zdrowie
(5)
Podróże i turystyka
(5)
Językoznawstwo
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(282)
zarządzanie
(59)
promocja
(53)
badania marketingowe
(49)
komunikacja marketingowa
(46)
produkt
(41)
reklama
(41)
strategia marketingowa
(39)
dystrybucja
(38)
marka
(38)
cena
(34)
marketing terytorialny
(33)
konsument
(32)
przedsiębiorstwo
(30)
turystyka
(28)
Internet
(24)
public relations
(24)
marketing-mix
(22)
marketing relacji
(21)
zarządzanie marketingowe
(21)
marketing bezpośredni
(20)
segmentacja rynku
(20)
zachowania konsumenckie
(19)
marketing usług
(18)
konkurencyjność
(17)
planowanie marketingowe
(16)
marketing międzynarodowy
(15)
służba zdrowia
(15)
obsługa klienta
(14)
produkt turystyczny
(14)
logistyka
(13)
plan marketingowy
(13)
usługi medyczne
(13)
wizerunek
(13)
e-marketing
(12)
finanse
(12)
marketing elektroniczny
(12)
marketing społeczny
(12)
rynek
(12)
marketing strategiczny
(11)
organizacja
(11)
zarządzanie strategiczne
(11)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(11)
jakość usług
(10)
komunikacja
(10)
agroturystyka
(9)
handel elektroniczny
(9)
marketing partnerski
(9)
sprzedaż
(9)
e-biznes
(8)
marketing bankowy
(8)
marketing internetowy
(8)
marketing mix
(8)
miasto
(8)
rozwój regionalny
(8)
samorząd terytorialny
(8)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(8)
usługi
(8)
zarządzanie personelem
(8)
zarządzanie relacjami
(8)
cykl życia produktu
(7)
innowacje
(7)
innowacyjność
(7)
klient
(7)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(7)
merchandising
(7)
region
(7)
relacje z klientem
(7)
usługi turystyczne
(7)
zarządzanie jakością
(7)
zarządzanie wiedzą
(7)
banki
(6)
informacja marketingowa
(6)
innowacyjność przedsiębiorstw
(6)
klaster
(6)
marketing mobilny
(6)
marketing szeptany
(6)
marketing wewnętrzny
(6)
przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
rozwój lokalny
(6)
satysfakcja klienta
(6)
strategia
(6)
system opieki zdrowotnej
(6)
English language
(5)
analiza SWOT
(5)
branding
(5)
e-commerce
(5)
finance
(5)
handel detaliczny
(5)
internacjonalizacja
(5)
konkurencja
(5)
konsumpcja
(5)
lojalność konsumentów
(5)
management
(5)
marketing 3.0
(5)
media społecznościowe
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
outsourcing
(5)
planowanie strategiczne
(5)
popyt
(5)
430 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł z ekranu tytułowego.
Bibliografia, netografia na stronach 171-181, 219-246. Indeks.
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter – Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18657.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Branded customer service, 2006.
Bibliogr. s. 227-229. Indeks.
Książka wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania: Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta? Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi? Jak zwiększyć sympatię klientów do marki? Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów? Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13651.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14670.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce zawarte są pogłębione reinterpretacje oraz identyfikacje podstawowych odniesień i przewartościowań zarządczych logistyki i marketingu zorientowanych na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem i relacjami rynkowymi, na integrację oraz modelowanie procesów i systemów zarządzania, na potencjały efektywności i sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa itp. Zaprezentowane w opracowaniu autorskie dociekania stanowią syntezę i efekt wieloletnich badań prowadzonych w Katedrze Marketingu i Logistyki na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Opolskiego oraz w Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji w Opolu w zakresie przesłanek, przejawów oraz skutków integracji logistyki i marketingu w aspekcie zarządczym i efektywnościowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8440.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16875.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing reklama marka cena
Tyt. oryg.: Marketing revealed : challenging the myths, 2008.
Indeks.
Książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję. Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy menedżerowi świeżych pomysłów oraz zainspiruje do efektywnego działania w pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11438.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : "CeDeWu", 2008. - 189 s. ; 24 cm.
Książka zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej. Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6679 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6680.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.6678.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7519.XX.5 [Czytelnia B], 7518.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono najczęściej stosowane narzędzia PR oraz przeanalizowano ich przydatność i skuteczność. Poza teorią zawarto też wiele praktycznych przykładów i studiów przypadków, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozważania nad przyszłością public relations. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, marketingu, dziennikarstwa, socjologii i psychologii oraz praktyków zainteresowanych tą tematyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5954 [Magazyn 1], P.5955 [Magazyn 1], 7264.IX.18 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5953.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6883.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu Podstawy marketingu, Marketing, Zarządzanie marketingowe oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18731.IX.16.3 [Magazyn 1], P.18730.IX.16.3 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22945.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22944.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy położyli szczególny nacisk na analizę zachowań rynkowych odbiorców, powiązań między dostawcami a odbiorcami oraz aspektów strategicznych decyzji marketingowych, na charakterystykę specyficznych transakcji zawieranych na rynkach instytucjonalnych, a także na prezentację instrumentów i technik marketingowych (np. nowych technik związanych z rozwojem technologii informacyjnych). Przedstawili również specyfikę działań marketingowych na każdym z głównych segmentów rynku instytucjonalnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6993.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7803.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce, napisanej jasno i przejrzyście, zostało ukazane zastosowanie reguł marketingu w turystyce. Autorzy prowadzą czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentację rynku usług turystycznych, politykę produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklamę, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajności, jakości, finansowej, skuteczności i strategicznej. Na zakończenie autorzy szczegółowo omawiają przykłady zastosowania konkretnych rozwiązań marketingowych w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2364 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2023.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja zawiera artykuły dotyczące: wpływu działalności marketingowej na turystykę; uwarunkowań rozwoju turystyki w ujęciu regionalnym i lokalnym ; czynników decydujących o rozwoju uslug turystycznych ; funkcji przestrzeni turystycznej w rozwoju rodzajów i form turystyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15245.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowo-logistyczne : kontekst zrównoważonego rozwoju / Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski. - Wydanie I. - [Warszawa] : PWN, [copyright 2019]. - 146 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 137-146.
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18212.IX.14 [Magazyn 1], P.18211.IX.14 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20181.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20180.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czołowe firmy zrozumiały, że aby dotrzeć do wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów, muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować i odzwierciedlać wartości konsumentów. Guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem określili ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0), i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11499.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału : "Marketing 4.0 : Moving from Traditional to Digital" 2017.
W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17440.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17439.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 193-207.
Przedmiotem tego opracowania jest szczegółowe przedstawienie zarysowanych wyżej trendów oraz najnowszych koncepcji dotyczących zarządzania informacją marketingową. Celem autorek była również analiza i ocena skuteczności różnych technik i narzędzi stosowanych we współczesnych organizacjach pod kątem wykorzystania potencjału związanego z informacją marketingową do zwiększania wartości dla klientów. Z tego względu publikacja ma w znacznej mierze charakter praktyczny i zawiera wiele przykładów dotyczących polskich i zagranicznych organizacji - zarówno komercyjnych, jak i tych nienastawionych na zysk. Szczegółowe opisy niektórych przykładów umieszczono w ramkach zatytułowanych Materiały dodatkowe. Służą one zilustrowaniu omawianych problemów teoretycznych bądź zawierają uzupełniające dane i opinie, dotyczące np. nowych narzędzi marketingowych. W celu uporządkowania treści posłużono się w książce koncepcją systemu informacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17442.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17441.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 214, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W podręczniku Autor omawia istotę marketingu, otoczenie rynkowe przedsiębiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsiębiorstw. Przedstawia także zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, marż i opakowań, franchisingu, public relations i misji firmy, sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu są: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wpływ na rynek krajowy, konflikty i współpraca w kanałach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsiębiorstw europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2053.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3259.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-320.
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru, zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej, specyfikę relacji lekarz-pacjent, wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy. Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10035 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10036.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11662.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Indeks.
Książka będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej dowiesz się, w jaki sposób zaistnieć na rynku, stać się znaną osobą i czerpać z tego korzyści. Nauczysz się budować swoją reputację i gromadzić wokół siebie potencjalnych klientów. Stworzysz siatki wywiadowcze, które doniosą Ci o zainteresowaniu Twoimi usługami, znajdą kolejnych kontrahentów i poinformują o Tobie odpowiednie osoby. Wypromujesz swoją firmę, ponosząc minimalne koszty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7789.IX.16 [Magazyn 1], P.6986 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7790.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: BRAND sense : Build Powerful Brands trought Touch, Taste, Smell, Sight and Sound
"Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów - wzrok, słuch, dotyk, smak i węch. Książka ta całkowicie odmieni podejście marketerów do kwestii brandingu". (z rec. Charlie Bell)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8522.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9943.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 267-271. Indeks.
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9877 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 11465.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11464.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej