Województwo łódzkie (1999- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Antczak Mariola
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Klimowicz Monika
(1)
Michalewska-Pawlak Małgorzata
(1)
Wiktorska-Święcka Aldona
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Biblioteki
(1)
Innowacje
(1)
Marketing personalny
(1)
Polityka regionalna
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(500)
POLSKA
(121)
Wielka Brytania
(48)
Rosja
(39)
Stany Zjednoczone (USA)
(35)
Województwo łódzkie (1999- )
(-)
WIELKA BRYTANIA
(32)
Stany Zjednoczone
(31)
Kraje Unii Europejskiej
(27)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(23)
Europa
(21)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(18)
Londyn (Wielka Brytania)
(14)
STANY ZJEDNOCZONE
(14)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(13)
Niemcy
(13)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie ; okręg)
(12)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(11)
Ukraina
(10)
Świat
(10)
Biała Podlaska (woj. lubelskie)
(9)
Białoruś
(9)
Europa Środkowo-Wschodnia
(9)
POLSKA WSCHODNIA
(9)
EUROPA
(8)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(8)
Francja
(8)
Anglia (Wielka Brytania)
(7)
LUBLIN (woj. lubelskie)
(7)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(7)
PODLASIE
(7)
Walia (Wielka Brytania)
(7)
Województwo lubelskie (1999- )
(7)
ZSRR
(7)
Hiszpania
(6)
MAZOWSZE
(6)
Paryż (Francja)
(6)
ROSJA
(6)
ANGLIA (Wielka Brytania)
(5)
Austria
(5)
BAŁTYK (wybrzeże)
(5)
Karkonosze (góry)
(5)
PODLASKIE, województwo
(5)
Podlasie
(5)
Słowacja
(5)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(5)
Azja
(4)
Kanada
(4)
Kraków (woj. małopolskie)
(4)
LUBLIN (woj. lubelskie ; okręg)
(4)
Powiat bialski (woj. lubelskie)
(4)
SZLAK ROWEROWY ŚLADAMI NADBUŻAŃSKICH TAJEMNIC
(4)
Unia Europejska
(4)
WARSZAWA
(4)
WILNO (Litwa ; okręg)
(4)
Województwo podkarpackie (1999- )
(4)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(4)
ŚLĄSKIE, województwo (od 1999)
(4)
AUSTRIA
(3)
Afryka
(3)
BAŁTYCKI, region
(3)
BERLIN (Niemcy ; okręg)
(3)
CHEŁM (woj. lubelskie ; okręg)
(3)
Czechy
(3)
Dolny Śląsk
(3)
Grecja
(3)
Irlandia
(3)
KRAKÓW (woj. małopolskie)
(3)
Kornwalia (Wielka Brytania ; hrabstwo)
(3)
LWÓW (Ukraina)
(3)
Moskwa (Rosja)
(3)
Szwecja
(3)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(3)
Węgry
(3)
Włochy
(3)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(3)
Ameryka Północna
(2)
Antarktyda
(2)
Arabia Saudyjska
(2)
BRZEŚĆ (Białoruś ; okręg)
(2)
BRZEŚĆ (Białoruś)
(2)
Barcelona (Hiszpania)
(2)
Berlin (Niemcy)
(2)
Biała Podlaska (woj. lubelskie ; okolice)
(2)
Boston (Stany Zjednoczone, stan Massachusetts)
(2)
Chiny
(2)
Chorwacja
(2)
Devon (Wielka Brytania)
(2)
EUROREGION BUG
(2)
Estonia
(2)
Holandia
(2)
Izrael
(2)
Japonia
(2)
KRAJE BYŁEGO ZSRR
(2)
KUJAWSKO-POMORSKIE, województwo
(2)
Kambodża
(2)
LITWA
(2)
Leszno (woj. wielkopolskie)
(2)
Neapol (Włochy)
(2)
Norwegia
(2)
OPOLE (woj. opolskie ; okręg)
(2)
Gatunek
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
biblioteka
(1)
działanie LEADER
(1)
innowacyjność
(1)
inwestycje terytorialne
(1)
marketing
(1)
marketing biblioteczny
(1)
rozwój regionalny
(1)
społeczeństwo
(1)
współzarządzanie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł z ekranu tytułowego.
Bibliografia, netografia na stronach 171-181, 219-246. Indeks.
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter – Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18657.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 237-[251].
Publikacja wpisuje się w obszar innowacyjnych metod zarządzania publicznego wdrażanych na poziomie regionalnym. Bez wątpienia książka dostarcza bogatych treści empirycznych użytecznych zarówno badaczom, studentom, jak i pracownikom administracji publicznej. Warto, aby znalazła się ona w kanonie lektur związanych z zarządzaniem regionalnym oraz procesami innowacyjnymi. (…) z wielką przyjemnością rekomenduję przedłożone opracowanie do publikacji. dr hab. Leszek Kwieciński, prof. UWr
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19595.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19594.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej