Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(69)
Forma i typ
Książki
(68)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(64)
dostępne
(56)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(27)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(33)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(64)
Autor
Mruk Henryk
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kall Jacek
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Dębski Maciej
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Waśkowski Zygmunt
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamik Anna
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Anholt Simon
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Broweus Niklas
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Burgers Willem
(1)
Czarnecki Krzysztof
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Glińska Ewa (socjolog)
(1)
Gorbaniuk Oleg
(1)
Gordon William
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hultén Bertil (1949- )
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jolly Adam
(1)
Kaczmarek Józef
(1)
Kalińska Karolina
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamper-Kubańska Monika (1978- )
(1)
Kaniewska Małgorzata
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kolny Beata
(1)
Kucia Michał
(1)
Lany Magdalena
(1)
Laskowska Jolanta (ekonomia)
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Mac Amber
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Nalikowski Fabian
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Otto Jacek (1957- )
(1)
Patkowski Paweł
(1)
Pringle Hamish
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudelius William
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sagan Adam
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Stolecka Agata
(1)
Styś Aniela
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Szejniuk Aleksandra (1955- )
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Szwajca Danuta
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wheeler Alina
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wiśniewska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Wood Marian Burk
(1)
Wrona Sylwia (ekonomia)
(1)
Zariczny Piotr (1972- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(69)
Język
polski
(69)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Temat
MARKETING
(22)
ZNAKI TOWAROWE
(17)
FIRMA (nazwa)
(14)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(5)
TURYSTYKA
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
Marketing
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
Administracja
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INNOWACJE
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
LEKI
(1)
MARKETING NARODOWY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
MIASTA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
POLSKA
(1)
PORADNIKI
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
Perswazja
(1)
REKLAMA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZMYSŁY
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie publiczne
(1)
ŻYWNOŚĆ
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
POLSKA
(1)
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(15)
PODRĘCZNIKI
(8)
PORADNIKI
(3)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
marka
(68)
marketing
(28)
reklama
(17)
konsument
(14)
komunikacja marketingowa
(12)
produkt
(12)
konkurencyjność
(11)
public relations
(10)
zarządzanie
(10)
promocja
(9)
strategia marketingowa
(9)
cena
(8)
badania marketingowe
(7)
znak towarowy
(7)
dystrybucja
(6)
plan marketingowy
(6)
segmentacja rynku
(6)
zachowania konsumenckie
(6)
marketing bezpośredni
(5)
przedsiębiorstwo
(5)
psychologia
(5)
branding
(4)
otoczenie przedsiębiorstwa
(4)
wizerunek
(4)
zarządzanie marketingowe
(4)
zarządzanie wiedzą
(4)
kanały marketingowe
(3)
lojalność konsumentów
(3)
marketing partnerski
(3)
marketing-mix
(3)
planowanie marketingowe
(3)
sprzedaż
(3)
strategia
(3)
usługi
(3)
wizerunek marki
(3)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
Facebook
(2)
Internet
(2)
analiza SWOT
(2)
działania marketingowe
(2)
etyka
(2)
globalizacja
(2)
internacjonalizacja
(2)
klient
(2)
komunikacja społeczna
(2)
konflikt
(2)
kontrola marketingowa
(2)
kultura organizacyjna
(2)
logistyka
(2)
marketing mix
(2)
marketing międzynarodowy
(2)
marketing relacji
(2)
marketing strategiczny
(2)
marketing szeptany
(2)
marketing terytorialny
(2)
merchandising
(2)
motywowanie pracowników
(2)
nazwa firmy
(2)
nazwa produktu
(2)
organizacja
(2)
organizacja nonprofit
(2)
pamięć
(2)
perswazja
(2)
portfel marek
(2)
produkt turystyczny
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
region turystyczny
(2)
relacje z klientem
(2)
satysfakcja konsumentów
(2)
sponsoring
(2)
spostrzeganie
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sprzedaż osobista
(2)
sytuacja kryzysowa
(2)
szkolenie pracowników
(2)
wizerunek firmy
(2)
zarządzanie portfelem marek
(2)
VAT
(1)
agencja reklamowa
(1)
analiza marketingowa
(1)
badania rynku
(1)
badanie
(1)
biznes
(1)
budowanie marki
(1)
budowanie marki pracodawcy
(1)
budżet
(1)
ceny
(1)
cykl życia produktu
(1)
direct mail
(1)
dotacje celowe
(1)
e-commerce
(1)
e-komunikacja
(1)
e-konsument
(1)
efektywność
(1)
emocje
(1)
employer branding
(1)
etyka biznesu
(1)
finanse
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
69 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografia / Politechnika Śląska ; 378)
Bibliogr. s. 255-264.
W pracy podjęto próbę przeglądu dotychczasowego dorobku w zakresie tematyki zasobów marketingowych w celu zaproponowania kompleksowej definicji, która określałaby ich istotę i specyfikę, oraz zaprojektowania syntetycznego wskaźnika, pozwalającego ocenić potencjał konkurencyjny zasobów marketingowych przedsiębiorstwa. Starano się również udzielić odpowiedzi na pytanie, dlaczego zasoby marketingowe mogą stanowić źródło osiągania długotrwałej przewagi konkurencyjnej firmy oraz być dla niej źródłem wartości, a także w jaki sposób mierzyć ich siłę rynkową, która określa i warunkuje ich potencjał konkurencyjny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12292.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13416.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The marketing plan handbook" 2005.
Bibliogr. s. 253.
W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Dzięki licznym przykładom zilustrowała rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach dóbr konsumpcyjnych i instytucjonalnych, w firmach wielkich i małych, w działalności tradycyjnej i internetowej, a także w organizacjach non-profit. To praktyczne ujęcie zostało wzbogacone cennymi uwagami i pytaniami dotyczącymi najważniejszych obszarów, jakie należy rozważyć w toku planowania, oraz przykładowym planem marketingowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12862.IX.16.3 [Magazyn 1], P.12863 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5486.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6882.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Poradnik napisany jasno i przejrzyście, na temat aspektów wyboru i funkcjonowania nazw firm i produktów. Autor omawia w nim znaczenie, funkcje, oddziaływanie, odmiany oraz uwarunkowania marketingowe, psychologiczne i - co bardzo ważne - językowe nazw firm i produktów będących elementem brandingu oraz promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9839 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11377.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Tyt. oryg.: "Con$umed : how markets corrupt children, infantilize adults, and swallow citizens whole" 2007.
Indeks.
Autor przygląda się światu "stotalizowanemu" przez rynek i z niepokojem obserwuje, że w pogoni za zyskiem współczesne gospodarki krajów rozwiniętych coraz bardziej koncentrują się nie tyle na zaspokajaniu potrzeb, ile na ich stwarzaniu. Krytykuje manipulacje, którym poddawani jesteśmy od dziecka, pokazuje spustoszenie, jakie konsumeryzm sieje w życiu publicznym i obywatelskim. Dowodzi, że strategie rozwojowe wielkich korporacji wpływają nie tylko na życie prywatne jednostek, ale wręcz determinują politykę międzynarodową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9861.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11429.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 227-239.
Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14504 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14503.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15445.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Sensory marketing, 2009.
Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku. Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej Czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów. Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11007.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11974.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 129-133.
Książka podejmuje problematykę syntetycznego podejścia do zintegrowanego systemu zarządzania strategicznego w sektorze turstycznym. Zaprezentowano w niej trendy rozwojowe branży hotelarskiej oraz ich wpływ na zmiany w organizacji firmy oraz określono podstawy formułowania strategii marki sektora hotelarskiego w oparciu o interkacje przedsiębiorstw z otoczeniem zewnetrznym. Dokonano także identyfikacji czynników zachowania konkurencyjności w ramach branży i struktury organizacyjnej i jej funkcji w realizacji założonej strategii firmy w tworzeniu marki hotelowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13801.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-212.
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, że coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: istotę i cechy produktu turystycznego, korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, cykl życia produktu turystycznego, turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11889 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11838.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13009.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U góry okł.: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Autor napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12740.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-265.
W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić nale­ży, iż ma ono charakter pionierski, a zas- tosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z mode­lem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostar­czą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym. Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracownicków firm farmaceutycznych sprzeda­jących swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest god­na polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9967 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11618.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10969.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11943.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [225]-241.
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17238 [Magazyn 1], P.17237 [Magazyn 1], P.17235 [Magazyn 1], P.17233 [Magazyn 1], P.17236 [Magazyn 1], P.17234 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17015.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17014.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14847.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15645.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka książki obejmuje uwarunkowania marketingu międzynarodowego, jego wybrane instrumenty oraz najnowsze tendencje w tym zakresie. Odniesienie rozważań do marketingu we współczesnym otoczeniu międzynarodowym jest myślą przewodnią wszystkich rozdziałów. Książka jest oparta na najnowszych studiach teoretycznych, jak również na analizie zachowań przedsiębiorstw działających na rynku międzynarodowym; odzwierciedla zarazem zainteresowania naukowe zespołu autorów. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono zagadnienia i pytania kontrolne, co może ułatwić korzystanie z książki w celach dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5390 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6696.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6695.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały do wykładu z podstaw marketingu, wykonane na zlecenie Wyższej Szkoły Biznesu w Pile. Zawierają osiem rodziałów, dotyczących: gospodarki rynkowej, marketingu i jego strategii. Każdy z nich kończy się pytaniami sprawdzającymi stan wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5287.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 72)
Zmiana orientacji działania przedsiębiorstw prowadzi do wzrostu rangi konsumenta i ukierunkowania na niego wszelkich działań w celu zapewnienia maksimum satysfakcji. Wymaga to dokładnego poznania czynników, które wpływają na jego postępowanie w procesie zachowań nabywczych. Potrzeby, upodobania i pragnienia konsumentów decydują o tym, co przedsiębiorstwo może zaoferować. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z pięciu głównych części: zastosowanie badań do analizy zachowań konsumentów, marka i lojalność w zachowaniach konsumentów, rozwój narzędzi komunikowania się z konsumentami, zachowania młodych konsumentów, seniorzy na rynku. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12853.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Marketing. Podręcznik akademicki to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że zawarte w nim rozważania często odnoszą się do najnowszych trendów i procesów rynkowych, w tym gospodarki cyfrowej, nowych technologii czy zachowań nabywców w internecie. Na uwagę zasługuje też szeroko opisana społeczna rola marketingu, która nawiązuje do zagadnienia zrównoważonej konsumpcji przez nabywców, a także zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18699.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22718.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22717.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej