Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(175)
Forma i typ
Książki
(172)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(143)
dostępne
(124)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(67)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(59)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(144)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(3)
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Sokołowski Marek (1962- )
(3)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Eastment David
(2)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(2)
Hardisty David
(2)
Jeziński Marek
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Mącik Radosław
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Pyżalski Jacek
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Reisdorph Kent
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Windeatt Scott
(2)
Zając Józef
(2)
Afuah Allan
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Batorski Dominik
(1)
Battelle John (1965- )
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bennett David
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielecki Witold T
(1)
Biliński Witold
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Boczyński Tomasz
(1)
Bohater Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Brzózka Piotr
(1)
Buck Martin (1960- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bulandra Agata
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Błaszczuk Waldemar
(1)
Calishain Tara
(1)
Chapman Davis
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Cieciura Marek
(1)
Coburn Rafe
(1)
Cohen June
(1)
Conrady Roland (1959- )
(1)
Czapiński Janusz (1951- )
(1)
Czerwiński Kazimierz (1955- )
(1)
Daszykowska Jadwiga
(1)
Davis Phyllis (1963- )
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Domżał-Drzewicka Renata
(1)
Dornfest Rael
(1)
Doroziński Dariusz
(1)
Dovey Jon
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drzazga Mirosław
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Edwards Sharon A
(1)
Evans Michael (1951-)
(1)
Fehily Chris
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Forte Stephen
(1)
Francuz Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garfinkel Simson
(1)
Giddings Seth
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Golat Rafał
(1)
Goliński Jan
(1)
Gonera Paweł
(1)
Gookin Dan
(1)
Grabis Janusz
(1)
Grant Iain
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griswold Wendy (1946- )
(1)
Gruca-Miąsik Urszula
(1)
Grudniewski Tomasz
(1)
Grzybowski Przemysław
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Izdebski Paweł (psycholog)
(1)
Izdebski Zbigniew (1956- )
(1)
Jachimek Stanisław
(1)
Janczyk Janusz
(1)
Janoś Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(79)
2000 - 2009
(87)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(171)
nieznany (d)
(1)
Anglia
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(172)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Dziennikarze
(1)
Handlowcy
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
INTERNET
(57)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(16)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(15)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(12)
PODRĘCZNIKI
(10)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(7)
MARKETING
(7)
MULTIMEDIA
(6)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(6)
INFORMATYKA
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(5)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
KOMPUTERY
(4)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(4)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(4)
CYBERKULTURA
(3)
CYBERPRZEMOC
(3)
DZIECKO
(3)
Internet
(3)
JĘZYK ANGIELSKI
(3)
KSIĄŻKA
(3)
KULTURA
(3)
Marketing
(3)
Media społecznościowe
(3)
MŁODZIEŻ
(3)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(3)
NAŁÓG
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
REKLAMA INTERNETOWA
(3)
TURYSTYKA
(3)
UZALEŻNIENIE OD KOMPUTERA
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(2)
DELPHI
(2)
Dziennikarstwo
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
GOOGLE
(2)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(2)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
LINUX
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
PHP
(2)
PRAWO AUTORSKIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
RODZINA
(2)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(2)
TELEKOMUNIKACJA
(2)
UCZNIOWIE
(2)
USŁUGI
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(2)
WEB 2.0
(2)
WINDOWS XP
(2)
WYCHOWANIE
(2)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
ACCESS
(1)
ADRESY DOMENOWE
(1)
AJAX (informat.)
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
APTEKARSTWO
(1)
AUTORYTET
(1)
Aptekarstwo
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BLOGI
(1)
Bazy danych
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blogerzy
(1)
C#
(1)
CORELDRAW
(1)
CZYTELNICTWO
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
DANE OSOBOWE
(1)
DECYZJE
(1)
DZIENNIKARSTWO OBYWATELSKIE
(1)
DZIENNIKARZE
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
E-konsumenci
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
EDYTORSTWO
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
FILM
(1)
FRAMEWORK (informat.)
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1989-
(4)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(10)
Opracowanie
(6)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
PORADNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
BIBLIOGRAFIA
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Podręczniki
(1)
Reportaż
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(173)
sieć komputerowa
(15)
strona WWW
(15)
społeczeństwo informacyjne
(14)
marketing
(11)
media
(11)
promocja
(11)
komputer
(10)
media społecznościowe
(10)
uzależnienie
(10)
blog
(9)
cyberprzestrzeń
(9)
komunikacja marketingowa
(9)
reklama
(9)
Web 2.0
(8)
bezpieczeństwo
(8)
handel elektroniczny
(8)
telewizja
(8)
cyberprzemoc
(7)
marketing elektroniczny
(7)
baza danych
(6)
informatyka
(6)
kultura
(6)
młodzież
(6)
public relations
(6)
telefon komórkowy
(6)
uzależnienie od Internetu
(6)
e-learning
(5)
konsument
(5)
książka
(5)
poczta elektroniczna
(5)
portal społecznościowy
(5)
prasa
(5)
programowanie
(5)
rodzina
(5)
środki masowego przekazu
(5)
Linux
(4)
administracja publiczna
(4)
bazy danych
(4)
cyberagresja
(4)
cyberbullying
(4)
cyberprzestępczość
(4)
dystrybucja
(4)
dzieci
(4)
globalizacja
(4)
grafika
(4)
komunikacja
(4)
multimedia
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
reklama internetowa
(4)
serwis społecznościowy
(4)
technologia informacyjna
(4)
wizerunek
(4)
zarządzanie
(4)
MySQL
(3)
PHP
(3)
Windows
(3)
Windows XP
(3)
agresja elektroniczna
(3)
alkoholizm
(3)
badania marketingowe
(3)
cena
(3)
cyberkultura
(3)
decyzje zakupowe
(3)
e-administracja
(3)
edukacja
(3)
etyka
(3)
gra komputerowa
(3)
hazard
(3)
homoseksualizm
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
komunikacja społeczna
(3)
marketing bezpośredni
(3)
media masowe
(3)
narkomania
(3)
nowe media
(3)
prawo
(3)
prawo autorskie
(3)
produkt
(3)
projektowanie
(3)
psychologia
(3)
radio
(3)
social media
(3)
tożsamość
(3)
turystyka
(3)
wychowanie
(3)
wykluczenie społeczne
(3)
Ajax
(2)
C++Builder
(2)
Delphi
(2)
Ethernet
(2)
Google
(2)
Internet Explorer
(2)
Java
(2)
Object Pascal
(2)
SQL
(2)
Visual C++
(2)
Wikipedia
(2)
Windows 98
(2)
XML
(2)
175 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The search : how Google and its rivals rewrote the rules of business and transformed our culture" 2005.
Indeks.
Google, wchodząc do gry długo po Yahoo, AltaViście, Excite, Lycosie i innych pionierach, dzięki radykalnie nowemu podejściu do wyszukowania, postawiło do góry nogami marketingowe koncepcje, przeżyło załamanie dotcomów, a następnie wystartowało na giełdzie z największą i najgłośniejszą w historii Doliny Krzemowej pierwszą ofertą publiczną. "Szukaj" to nie tylko historia triumfu Google. Jest to zarazem perspektywiczne spojrzenie na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość technologii wyszukiwania oraz jej ogromny wpływ na marketing, media, kulturę pop, randki, poszukiwanie pracy, prawo międzynarodowe, wolności obywatelskie i prawie każdą inną sferę działalności człowieka. Dla każdego, kto pragnie zrozumieć fenomen sukcesu Googla oraz konsekwencje życia w świecie, w którym każde kliknięcie można utrwalić po wieczność, "Szukaj" jest lekturą obowiązkową i pouczającą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11325 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12480.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
e-Business w Internecie i multimediach / Anna Benicewicz-Miazga. - Warszawa : "Mikom", 2003. - 92,[2] s. : ryc. ; 24 cm.
Książka ma pomóc Czytelnikowi w doborze najwłaściwszych metod wykorzystania nowoczesnych technologii komputerowych. Publikacja stanowi wstęp do zagadnienia biznesu elektronicznego i przegląd najpopularniejszych form wykorzystania Internetu w prowadzeniu działalności gospodarczej. Łączy podstawowe zagadnienia z ekonomii, webmasteringu, reklamy i grafiki sieciowej, a także rozwiązań dla małych i dużych firm. Skierowana jest do osób szukających możliwości wykorzystania Internetu i multimediów w działalności biznesowej, zarówno prowadzonej w ramach własnej działalności gospodarczej, jak i pracowników działów marketingu i ich menadżerów zatrudnionych w większych firmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2402.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Visual C++ dla każdego / Davis Chapman ; tł. Janusz Grabis. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 1999. - 744 s. : rys., tab. ; 24 cm + dyskietka.
Do książki dołączona jest dyskietka o tej samej sygnaturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1378 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to książka o "ciemnej stronie Internetu". Hakerów nazywa się w Stanach Zjednoczonych "cybernetycznymi kowbojami klawiatury". Czy są romantycznymi wojownikami bezprzymiotnikowej wolności, czy przestępcami? Niniejsza pozycja jest próbą odpowiedzi na to pytanie. Istotną zaletą książki jest wyjaśnienie terminologii używanej w branży specjalistów od bezpieczeństwa sieci. Można się z niej także dowiedzieć m.in.: jak wielkie straty ponoszą światowe koncerny z powodu działalności hakerów; jak zminimalizować ryzyko włamania do swego komputera; czy realne jest wykorzystanie Internetu przez politycznych terrorystów; jak ustrzec się oszustów posługujących się Internetem, by "łowić" ofiary; co oznaczają takie pojęcia jak: warez, koń trojański i mail bombing oraz jakie zagrożenie dla użytkowników może spowodować cracking, phreaking i carding.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1368.XV.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Access 2000: księga eksperta / Stephen Forte. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2001. - 714 s. : rys. ; 24 cm + CD ROM.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Książka jest dokładną analizą zagadnień związanych z tworzeniem zaawansowanych aplikacji. Dzięki temu przewodnikowi czytelnik: nabędzie nowych umiejętności związanych z publikowaniem w sieci Web, udoskonali swoje dotychczasowe umiejętności programistyczne a także pozna zagadnienia związane z architekturą klient-serwer. Książka zawiera dokładne wyjaśnienie głównych opcji i zagadnień związanych z pracą w Accessie 2000, tj. tworzenie aplikacji dla środowisk klient-serwer oraz wielu użytkowników, projekty ADP, replikacja (JRO), zabezpieczenia, poprawa interaktywności i przejrzystości aplikacji przy użyciu formantów ActiveX oraz technologii umożliwiających umieszczanie danych w intranecie i sieci Web. Na załączonym do Księgi eksperta CD-ROM-ie znajdują z m.in.: przykłady kodu źródłowego, komponenty i obiekty przykładowych baz danych z książki a także przydatne narzędzia pochodzące od innych producentów (Blue Sky Software, Konetix, Database Creations i innych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1355 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + CD.
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorka w niezwykle interesujący sposób przedstawiła zarówno ogólne informacje o Internecie i jego użytkownikach, jak i możliwościach wykorzystania Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw - promocji, badaniach marketingowych czy sprzedaży. W książce w sposób praktyczny i syntetyczny zaprezentowano kluczowe kwestie związane z zastosowaniem Internetu w marketingu.(...) Podstawową zaletą publikacji jest jej przejrzysta forma. Wprowadzenia sygnalizujące poruszane w poszczególnych częściach zagadnienia, pytania, zadania do wykonania oraz proponowana literatura przedmiotu usprawniają proces dydaktyczny. Z punktu widzenia prowadzenia wykładu szczególnie przydatna jest załączona prezentacja multimedialna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6990 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7798.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7797.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gdzie jest czytelnik? / Łukasz Gołębiewski. - Warszawa : Biblioteka Analiz, 2012. - 188, [1] s. : il. ; 20 cm.
Bibliogr. s. 173-182. Indeks.
"Autor nie daje się sprowokować do powtarzania kasandrycznych prognoz, tym niemniej przygląda się i analizuje obecny stan rzeczy, by wyciągnąć - a przynajmniej spróbować - jakieś wnioski na przyszłość. Rzucając hasło "gdzie jest czytelnik", Łukasz Gołębiewski pyta o nową kulturę - niewirtualną i tę on-line, która zaczyna niebezpiecznie dominować. (Grzegorz Sowula "Notes Wydawniczy")
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13564.VI.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przestrzenie mediów i dziennikarstwa / Jerzy Jastrzębski. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2018. - 260, [1] stron ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 253-260.
Szczegóły „Książka Jerzego Jastrzębskiego jest zbiorem artykułów i esejów, które łączy przedmiot refleksji – media, dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Wspólną cechą wszystkich tekstów składających się na publikację jest wartka narracja, piękny język oraz liczne odniesienia do bogatej interdyscyplinarnej literatury przedmiotu. Podejmowana w poszczególnych rozdziałach tematyka jest obudowana solidnym i szerokim kontekstem historycznym i kulturowym. Czytelnik dowie się, jakie teorie i paradygmaty dotyczące oddziaływania mediów dominowały w przeszłości, jakie są współczesne ustalenia, co wpłynęło na zmiany oraz jakie mogą być ich konsekwencje. Z recenzji dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz, prof. KA
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19554.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19553.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 333-345.
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17149.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17148.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 174-175.
Książka, która pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości powinny się skutecznie promować oraz sprzedawać swoje produkty i usługi. Jej adresatem są wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą, specjaliści marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. Książka pozwala lepiej zrozumieć zmiany zachodzące we współczesnym marketingu oraz wykorzystać potencjał nowych mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6977.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7777.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Indeks.
Książka będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej dowiesz się, w jaki sposób zaistnieć na rynku, stać się znaną osobą i czerpać z tego korzyści. Nauczysz się budować swoją reputację i gromadzić wokół siebie potencjalnych klientów. Stworzysz siatki wywiadowcze, które doniosą Ci o zainteresowaniu Twoimi usługami, znajdą kolejnych kontrahentów i poinformują o Tobie odpowiednie osoby. Wypromujesz swoją firmę, ponosząc minimalne koszty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7789.IX.16 [Magazyn 1], P.6986 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7790.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Bibliogr. przy pracach. Indeksy.
Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo „nowych mediów”, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami. Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10654.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka dystrybucji : trendy, wyzwania, przykłady / Aleksandra Łapko, Natalia Wagner. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 166, [2] strony : ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 155-162.
Niniejsza monografia uzupełnia i aktualizuje znane oraz popularne opracowania z zakresu logistyki dystrybucji. W publikacji omówiono zarówno podstawowe pojęcia, jak i bardziej złożone zagadnienia z tego obszaru. Książka porusza problematykę związaną z zadaniami logistyki dystrybucji, klasyfikacją kanałów dystrybucji i ich projektowaniem oraz logistyczną obsługą klienta. Podejmuje także bardzo aktualne kwestie, chociażby takie jak: wykorzystanie Internetu w dystrybucji towarów, społeczna odpowiedzialność w logistyce, czy obsługa logistyczna przedsiębiorstw z branży FMCG. Nie zabrakło w niej także przeglądu nowych trendów zmieniających kształt logistyki dystrybucji, takich jak na przykład omnikanałowość bądź ekonomia współdzielenia. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność oraz wykorzystanie licznych przykładów z życia gospodarczego. Wszystko to po to, aby umożliwić czytelnikowi swobodne poruszanie się w obszarze współczesnej logistyki dystrybucji. Cechą wyróżniającą monografię jest: • przystępny język i prosta forma przekazu, • ilustracja opisywanych zjawisk przykładami z praktyki gospodarczej, • prezentacja zarówno klasycznego zestawu zagadnień, jak i najnowszych trendów w logistyce dystrybucji. Książka skierowana jest przede wszystkim do: • przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy dopiero planują własną działalność gospodarczą i poszukują inspiracji oraz wskazówek z obszaru logistyki dystrybucji, • menedżerów odpowiedzialnych za logistykę dystrybucji, • przedstawicieli środowisk akademickich i studentów kierunków związanych z logistyką i z zarządzaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20815.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20814.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Bibliogr.
Książka omawia specyficzne cechy promocji w sieci, metody badań i segmentacji rynku internetowego, konstruowanie programów promocyjnych - dobór odpowiednich matod i narzędzi, kontrola i badanie skuteczności poszczególnych działań promocyjnych, przygotowanie własnej strony www, sposoby jej wykorzystania i pozyskiwania informacji zwrotnej, sieciowa reklama, marketing bezpośredni i promocja sprzedaży, public relations w Internecie. Książka jest kompendium wiedzy o możliwościach Internetu dla specjalistów ds. promocji, marketingu i public relations. Dla wykładowców i studentów stanowi wartościowe uzupełnienie podręczników marketingu, pomijających z reguły temat wykorzystania Internetu w działaniach promocyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6976 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7776.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6341.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Hotelarza)
Bibliogr. s. 159-160.
Spośród technologii stosowanych w branży turystycznej z pewnością najważniejsze miejsce zajmuje w ostatnich latach Internet. W opracowaniu przedstawiony został zakres wykorzystania Internetu w Polsce oraz w najlepiej rozwiniętych pod tym względem państawach na świecie. Zasygnalizowano także, jakie tendencje w turystyce będą występować w Polsce i na świecie w najbliższych latach pod wpływem różnych zastosowań Internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4840.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kultura 2.0.)
Tyt. oryg.: "The future of the book 1996". Materiały z konf., 28-30 lipca 1994 r., San Marino.
Bibliogr. przy ref.
Autorzy esejów zebranych w tej publikacji zastanawiają się nad przyszłością książki w kontekście wszechobecnej digitalizacji treści. Dyskusja, która złożyła się na tę książkę, odbyła się w czasach, kiedy nie było jeszcze smartphonów, tabletów, e-czytników i elektronicznego papieru. A mimo to, zebrane tu głosy zachowują w pełni aktualność, stawiane diagnozy dotyczące przyszłości książki okazały się być zaskakująco trafne, okazuje się bowiem, że przyszłość książki wcale nie jest tak bardzo zdeterminowana nośnikiem (papierem) i technologią (drukiem) jak zwykliśmy sądzić. Zebrane tu głosy naukowców, bibliotekarzy, lingwistów, historyków i literaturoznawców, są wyrazem troski o przyszłość książki. Nie wieszczą jej rychłego odejścia. Przeciwnie, dają nadzieję na to, że pomimo zmian technologicznych i cywilizacyjnych ľ książka przetrwa. Książka przetrwa jako ważny element kulturowej i twórczej wymiany, jako niepowtarzalna forma kontaktu między twórcą a odbiorcą, czytelnikiem. äKsiążka umacnia dialog społecznyö, dowodzi Patrick Bazin. A Umberto Eco zauważa, że: äKsiążki pozostaną nieodzowne nie tylko w przypadku literatury, lecz w każdym przypadku, który wymaga uważnej lektury oraz przemyśleń i refleksji na jej temat, a nie tylko dotarcia do inČformacjiö. To wciąż jest aktualne, choć cyfrowy papier, e-ink, zmienił nasze wyobrażenie przynajmniej w zakresie czytania na ekranie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14692.VI.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ajax on Rails / Scott Raymond. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2007. - 328 s. : il. ; 24 cm.
Indeks.
Podręcznik dla programistów, którzy chcą szybko i łatwo budować wydajne aplikacje internetowe na bazie dwóch popularnych mechanizmów, technologii Ajax oraz platformy Rails. dzięki lekturze czytelnik dowie się w jaki sposób Ajax umożliwia kreowanie funkcjonalnych i wygodnych w obsłudze witryn, a także nauczy się błyskawicznie stosować tę technologię w oparciu o biblioteki Prototype i scipt.aculo.us oraz kompletną platformę do tworzenia aplikacji internetowych, czyli Rails. Pozna przy tym sposoby sprawnego diagnozowania aplikacji ajaksowych oraz możliwości zapewnienia im bezpieczeństwa i wydajności, aby udostępniać swym klientom produkty najwyższej klasy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6614 [Magazyn 2], P.5347 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria: Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 333-348. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług. Autorzy badają: jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej; jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań; jakie działania marketingowe są na nim prowadzone; jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług; jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14917.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15733.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2588 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Według przewidywań, w najbliżyszch latach internet nie tylko wpłynie na kształtowanie się globalnych relacji rynkowych, ale całkowicie je przekształci. Wykorzystanie tego narzędzia w działalności marketingowej może więc wkrótce stać się warunkiem przetrwania większości przedsiębiorstw. Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobom ich osiągania, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz długofalowych korzyściach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5161 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6359.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6318.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej