Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(175)
Forma i typ
Książki
(172)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(143)
dostępne
(123)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(67)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(59)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(144)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(3)
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Sokołowski Marek (1962- )
(3)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Eastment David
(2)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(2)
Hardisty David
(2)
Jeziński Marek
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Mącik Radosław
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Pyżalski Jacek
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Reisdorph Kent
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Windeatt Scott
(2)
Zając Józef
(2)
Afuah Allan
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Batorski Dominik
(1)
Battelle John (1965- )
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bennett David
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielecki Witold T
(1)
Biliński Witold
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Boczyński Tomasz
(1)
Bohater Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Brzózka Piotr
(1)
Buck Martin (1960- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bulandra Agata
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Błaszczuk Waldemar
(1)
Calishain Tara
(1)
Chapman Davis
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Cieciura Marek
(1)
Coburn Rafe
(1)
Cohen June
(1)
Conrady Roland (1959- )
(1)
Czapiński Janusz (1951- )
(1)
Czerwiński Kazimierz (1955- )
(1)
Daszykowska Jadwiga
(1)
Davis Phyllis (1963- )
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Domżał-Drzewicka Renata
(1)
Dornfest Rael
(1)
Doroziński Dariusz
(1)
Dovey Jon
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drzazga Mirosław
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Edwards Sharon A
(1)
Evans Michael (1951-)
(1)
Fehily Chris
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Forte Stephen
(1)
Francuz Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garfinkel Simson
(1)
Giddings Seth
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Golat Rafał
(1)
Goliński Jan
(1)
Gonera Paweł
(1)
Gookin Dan
(1)
Grabis Janusz
(1)
Grant Iain
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griswold Wendy (1946- )
(1)
Gruca-Miąsik Urszula
(1)
Grudniewski Tomasz
(1)
Grzybowski Przemysław
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Izdebski Paweł (psycholog)
(1)
Izdebski Zbigniew (1956- )
(1)
Jachimek Stanisław
(1)
Janczyk Janusz
(1)
Janoś Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(79)
2000 - 2009
(87)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(171)
nieznany (d)
(1)
Anglia
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(172)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Dziennikarze
(1)
Handlowcy
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
INTERNET
(57)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(16)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(15)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(12)
PODRĘCZNIKI
(10)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(7)
MARKETING
(7)
MULTIMEDIA
(6)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(6)
INFORMATYKA
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(5)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
KOMPUTERY
(4)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(4)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(4)
CYBERKULTURA
(3)
CYBERPRZEMOC
(3)
DZIECKO
(3)
Internet
(3)
JĘZYK ANGIELSKI
(3)
KSIĄŻKA
(3)
KULTURA
(3)
Marketing
(3)
Media społecznościowe
(3)
MŁODZIEŻ
(3)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(3)
NAŁÓG
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
REKLAMA INTERNETOWA
(3)
TURYSTYKA
(3)
UZALEŻNIENIE OD KOMPUTERA
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(2)
DELPHI
(2)
Dziennikarstwo
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
GOOGLE
(2)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(2)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
LINUX
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
PHP
(2)
PRAWO AUTORSKIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
RODZINA
(2)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(2)
TELEKOMUNIKACJA
(2)
UCZNIOWIE
(2)
USŁUGI
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(2)
WEB 2.0
(2)
WINDOWS XP
(2)
WYCHOWANIE
(2)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
ACCESS
(1)
ADRESY DOMENOWE
(1)
AJAX (informat.)
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
APTEKARSTWO
(1)
AUTORYTET
(1)
Aptekarstwo
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BLOGI
(1)
Bazy danych
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blogerzy
(1)
C#
(1)
CORELDRAW
(1)
CZYTELNICTWO
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
DANE OSOBOWE
(1)
DECYZJE
(1)
DZIENNIKARSTWO OBYWATELSKIE
(1)
DZIENNIKARZE
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
E-konsumenci
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
EDYTORSTWO
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
FILM
(1)
FRAMEWORK (informat.)
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1989-
(4)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(10)
Opracowanie
(6)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
PORADNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
BIBLIOGRAFIA
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Podręczniki
(1)
Reportaż
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(173)
sieć komputerowa
(15)
strona WWW
(15)
społeczeństwo informacyjne
(14)
marketing
(11)
media
(11)
promocja
(11)
komputer
(10)
media społecznościowe
(10)
uzależnienie
(10)
blog
(9)
cyberprzestrzeń
(9)
komunikacja marketingowa
(9)
reklama
(9)
Web 2.0
(8)
bezpieczeństwo
(8)
handel elektroniczny
(8)
telewizja
(8)
cyberprzemoc
(7)
marketing elektroniczny
(7)
baza danych
(6)
informatyka
(6)
kultura
(6)
młodzież
(6)
public relations
(6)
telefon komórkowy
(6)
uzależnienie od Internetu
(6)
e-learning
(5)
konsument
(5)
książka
(5)
poczta elektroniczna
(5)
portal społecznościowy
(5)
prasa
(5)
programowanie
(5)
rodzina
(5)
środki masowego przekazu
(5)
Linux
(4)
administracja publiczna
(4)
bazy danych
(4)
cyberagresja
(4)
cyberbullying
(4)
cyberprzestępczość
(4)
dystrybucja
(4)
dzieci
(4)
globalizacja
(4)
grafika
(4)
komunikacja
(4)
multimedia
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
reklama internetowa
(4)
serwis społecznościowy
(4)
technologia informacyjna
(4)
wizerunek
(4)
zarządzanie
(4)
MySQL
(3)
PHP
(3)
Windows
(3)
Windows XP
(3)
agresja elektroniczna
(3)
alkoholizm
(3)
badania marketingowe
(3)
cena
(3)
cyberkultura
(3)
decyzje zakupowe
(3)
e-administracja
(3)
edukacja
(3)
etyka
(3)
gra komputerowa
(3)
hazard
(3)
homoseksualizm
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
komunikacja społeczna
(3)
marketing bezpośredni
(3)
media masowe
(3)
narkomania
(3)
nowe media
(3)
prawo
(3)
prawo autorskie
(3)
produkt
(3)
projektowanie
(3)
psychologia
(3)
radio
(3)
social media
(3)
tożsamość
(3)
turystyka
(3)
wychowanie
(3)
wykluczenie społeczne
(3)
Ajax
(2)
C++Builder
(2)
Delphi
(2)
Ethernet
(2)
Google
(2)
Internet Explorer
(2)
Java
(2)
Object Pascal
(2)
SQL
(2)
Visual C++
(2)
Wikipedia
(2)
Windows 98
(2)
XML
(2)
175 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18023.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18022.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Na stronie tytułowej, okładce i grzbiecie: Nowa edycja.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Zbiór artykołów, rozpraw i szkiców podejmujących zagadnienia związane z prasą, radiem, telewizją i tzw. nowymi mediami. Teksty te zostały specjlanie napisane do niniejszej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.9.VI.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Cybermarketing. How to Use the Internet to Market Your Goods and Services.
Internet to nie tylko niewyczerpane źródło informacji i nadzwyczaj wygodny środek porozumiewania się, ale też bardzo skuteczne, otwierające nieznane dotąd możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów, które może stać się nieocenionym wsparciem i uzupełnieniem klasycznych strategii marketingowych. Ta książka w przystępny sposób wprowadza czytelnika w krąg tych zagadnień, a przy tym oferuje wiele praktycznych wskazówek, dzięki którym każdy użytkownik sieci nauczy się w niej poruszać z jak największą korzyścią dla siebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6984.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7787.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4521 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22972.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Foreign-language learning with digital technology / edited by Michael J. Evans. - London ; New York : Continuum, c2011. - XII, 210 pages : illustrations ; 25 cm.
(Education and digital technology)
Includes bibliographical references and index.
The book situates new insights into the value of digital technology for foreign language learning within the context of evidence from prior research and of educational policy-making and examines key pedagogical uses of digital technology in relation to effective foreign language learning by pupils. It provides an in-depth description of the use of a range of digital media and combines practical ideas for teaching and learning with critical analysis of evidence drawing on an analysis of technology-focused language learning across different sectors and in different anglophone contexts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18143.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputer PC dla każdego / Stanisław Jachimek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2000. - 220 s. : rys. ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: komputer Windows Excel Internet Word
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2832 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 2878)
Bibliogr. przy rozdz.
Praca zawiera główne tezy z obszaru nowoczesnych form zarządzania i organizacji procesów kształcenia. Prezentuje genezę nauczania opartego na nowoczesnych środkach technicznych, z e-learningiem włącznie. W zakresie teoretycznym i badawczym omawia społeczne i techniczne aspekty upowszechnienia się e-learningu w Polsce. Dokonuje deskrypcji znaczenia ICT względem jej zastosowań edukacyjnych w kontekście społecznej asymilacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13140.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Na okł. i grzb. podtyt.: edukacja i cyfryzacja.
Bibliogr. przy pracach.
Książka stanowi zbiór studiów mających na celu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywistości pełnią one coraz istotniejszą rolę, wkraczając sukcesywnie w coraz więcej aspektów życia ludzkiego. Stąd nie może dziwić akademicki namysł nad kwestią użycia nowych mediów jako nośników określonych wartości w sferze politycznej, edukacyjnej i rozrywkowej. Każda z tych sfer posiada własną dynamikę i logikę rozwoju, rzutującą na obecny obraz całego społeczeństwa - próba zarejestrowania i analizy tych właśnie mechanizów przyświecała autorom artykułów zamieszczonych w tomie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13012.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2626 [Magazyn 1], P.2627 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power.)
Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15524.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w przystępny sposób odkrywa tajemnice świata komputerów i Internetu, wyjaśnia ich działanie. Obejmuje bardzo szeroki zakres zagadnień, przekazuje podstawowe informacje o sprzęcie komputerowym, o systemie Windows i najpopularniejszych programach, wiele miejsca poświęca multimediom. Dzięki lekturze Czytelnik dowie się m.in. jak zbudowany jest komputer i na co należy zwrócić uwagę przy jego zakupie, jak pisać dokumenty w Wordzie i ułatwić sobie obliczenia dzięki Excelowi, jak znajdować interesujące strony WWW oraz co robić w przypadku pojawienia się problemów, jak się zabezpieczyć przed hackerami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2828 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review")
W książce zwrócono uwagę na wykorzystanie przez dzieci komputerów, różnych usług sieciowych funkcjonujących w Internecie jak również mediów prostych, np. układanek i klocków. Dokonano ponadto charakterystyki mediów i materiałów dydaktycznych chętnie wykorzystywanych w procesie kształcenia do prezentacji różnego typu treści obrazowych i dźwiękowych. Omówiono reklamę w mediach i różne typy mechanizmów wpływających na odbiór informacji przez dzieci i młodzież. W kontekście mediów autor książki przeanalizował proces wychowania, kładąc nacisk na jego cele oraz związane z tym najważniejsze problemy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5014.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6041.V.7 [Czytelnia B], 6042.V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza książka została napisana z myślą o tych wszystkich, którzy chcieliby napisać swoje prace zaliczeniowe bazując w przeważającej mierze na zasobach internetowych, a jednocześnie nie narażać się na oskarżenia o pójście na łatwiznę i pisanie pracy po najmniejszej linii oporu. Autorzy udowadniają, że w Internecie (to znaczy bez wychodzenia z domu), znaleźć można wiele wartościowych opracowań i materiałów źródłowych. Czytelnik w niniejszej książce znajdzie odpowiedź m.in. na następujące pytania: W jaki sposób korzystać z Internetu pisząc swoją pracę dyplomową? Na które strony WWW zajrzeć szukając wartościowych źródeł i opracowań? W jaki sposób cytować pozyskany materiał? Czytelnik zyska ponadto cenną wiedzę na temat prawnych i moralnych aspektów korzystania z Internetu w procesie pozyskiwania materiałów do swojej pracy dyplomowej. Dzięki lekturze tej książki nie będzie on bezradny wobec (krępujących) pytań o skalę i sposób wykorzystania publikacji umieszczonych w Internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13948.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABC Internetu / Krzysztof Pikoń. - Wyd. 3. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2000. - 216 s. : rys. ; 24 cm.
Internet to sieć komputerowa obejmująca swoim zasięgiem całą Kulę Ziemską. W przeciwieństwie do innych sieci nie ma ona jednak centralnego komputera, ośrodka dyspozycyjnego, rozbudowanej hierarchii scentralizowanego zarządzania. Tak w zasadzie to nikt nie zarządza tym gigantem jako całością. Nie jest on niczyją własnością i nikt nie może go np. zamknąć. Internet powstał, funkcjonuje i rozwija się, chociaż prawdę powiedziawszy graniczy to z cudem. Niniejsza książka stanowi praktyczne wprowadzenie do Internetu. Omawia od podstaw najważniejsze zagadnienia, których poznanie jest niezbędne do przyłączenia się i korzystania z Internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.455.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harvard Business School Press)
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją. Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9100 [Magazyn 1], P.4888 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5321.IX.12 [Wypożyczalnia C], 10723.IX.12 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Technologie informacyjno-komunikacyjne stały się nieodłącznym elementem naszej codzienności. Korzystanie z nich uznaje się za kluczową umiejętność i kapitał zarazem, a związane z nimi praktyki społeczno-kulturowe w szybkim tempie przeobrażają dostępny jednostkowemu doświadczeniu późnonowoczesny krajobraz. Z upływem lat, w analizach badaczy społecznych aspektów Internetu coraz większy nacisk kładzie się na analizę znaczeń nadawanych technologii i zróźnicowanych sposobów jej wykorzystania. Podział na użytkowników i nie-użytkowników służy podkreśleniu, jak funkcjonowanie online i offline różni sposoby bycia w świecie społecznym i jego postrzegania. Autor bada sposoby korzystania z Internetu i style życia, jakie powstają przy wyraźnym udziale czy za sprawą nowych technologii oraz przygląda się różnicom w sposobach rozumienia medium pomiędzy użytkownikami i nie-użytkownikami oraz odmienności związanych z siecią doświadczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12359.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2757 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2611 [Magazyn 1], P.2612 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Vademecum Profesjonalisty)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Książka to kolejne wydanie bestsellerowego podręcznika opisującego wszystkie aspekty projektowania stron i aplikacji internetowych z wykorzystaniem PHP i MySQL. W publikacji znaleźć można szczegółowe omówienie możliwości najnowszych wersji obu narzędzi - programowania obiektowego, obsługi wyjątków, biblioteki SimpleXML oraz procedur składowanych. Książka zawiera przykłady demonstrujące wykorzystanie PHP i MySQL do realizacji różnych zadań związanych z funkcjonowaniem dynamicznych witryn WWW.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13041 [Magazyn 1], P.13042 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6628.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej