Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(133)
IBUK Libra
(10)
Forma i typ
Książki
(131)
E-booki
(15)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(111)
tylko na miejscu
(109)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(52)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(60)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(111)
Autor
Dutko Maciej
(4)
Cisek Marcin
(3)
Dywański Piotr
(3)
Emmerson Paul
(3)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(3)
Krzyworączka Paweł
(3)
Lewiński Maciej
(3)
Rdzeń Krzysztof
(3)
Sadłowski Rafał
(3)
Szulczewski Piotr
(3)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Chmielarz Witold
(2)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czarny Elżbieta
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Domiter Małgorzata
(2)
Godlewski Marcin
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Jankowski Marek
(2)
Jochym-Kuszlik Ludwika (1935-)
(2)
Kapusta Piotr
(2)
Kossakowska Elżbieta
(2)
Kostecki Michał Maciej (1946- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kotyński Juliusz
(2)
Królak Paweł
(2)
Kuna-Marszałek Anetta
(2)
Kuś Artur
(2)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marciniak-Neider Danuta (1947- )
(2)
Marczewski Krzysztof
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Oracz Piotr
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Rymarczyk Jan (1944- )
(2)
Sala Paweł
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Spławski Michał
(2)
Starzykiewicz Dawid
(2)
Stępień Beata
(2)
Stępień Beata (nauki ekonomiczne)
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Wieloch Justyna
(2)
Wincewicz-Bosy Marta (1973- )
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Świerkocki Janusz
(2)
Żulczyk Jakub (1983- )
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Adcock Dennis
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bachman Dorota
(1)
Baranowska-Prokop Ewa
(1)
Bargieł Daniel
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Bekas Robert
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bielecki Witold T
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bobowski Sebastian
(1)
Boruczkowska Agata
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Budzowski Klemens
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Bąk Michał
(1)
Caves Richard E
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielewska Barbara
(1)
Chmielewski Paweł (1960- )
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(66)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(135)
Wielka Brytania
(4)
Stany Zjednoczone
(2)
Anglia
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(131)
angielski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
HANDEL ZAGRANICZNY
(32)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(18)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(16)
Handel elektroniczny
(12)
Język angielski
(11)
Język handlu i biznesu
(11)
HANDEL
(8)
ŚWIATOWA ORGANIZACJA HANDLU
(6)
ŻYWNOŚĆ
(6)
FINANSE MIĘDZYNARODOWE
(5)
Handel
(5)
Język środowiskowy
(5)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(5)
PODRĘCZNIKI
(5)
POLSKA
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
GATT
(4)
GLOBALIZACJA
(4)
INTERNET
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
HANDEL DETALICZNY
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
INNOWACJE
(3)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(3)
RYNEK
(3)
ZIEMIOPŁODY
(3)
Bezpieczeństwo powietrzne państwa
(2)
COVID-19
(2)
GOSPODARKA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
GOSPODARSTWO ROLNE
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
HANDEL LUDŹMI
(2)
Handel narkotykami
(2)
Internet
(2)
KONIUNKTURA
(2)
Konsumenci
(2)
LEKI
(2)
MARKETING
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Model biznesowy
(2)
NEGOCJACJE
(2)
PHP
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
ROLNICTWO
(2)
SPOŻYCIE
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(2)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(2)
UMOWA
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(1)
BANKI
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO ENERGETYCZNE PAŃSTWA
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BEZROBOCIE
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo militarne państwa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
CEFTA
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
Certyfikat językowy
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DZIECKO
(1)
Dropshipping
(1)
Dyplomacja
(1)
ENERGETYKA
(1)
ENERGIA JĄDROWA
(1)
FACTORING
(1)
FARMACJA
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
FLASH (program komuterowy)
(1)
FORFAITING
(1)
Finanse
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
GAZ ZIEMNY
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA ŻYWNOŚCIOWA
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Globalizacja
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gramatyka
(1)
HANDEL HURTOWY
(1)
Handel bronią
(1)
Handel kobietami
(1)
Handel ludźmi
(1)
Handel narządami ludzkimi
(1)
Handel zagraniczny
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
2001-0
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
KRAJE BYŁEGO ZSRR
(1)
ROSJA
(1)
Rosja
(1)
Szwecja
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
Podręcznik
(9)
PORADNIKI
(7)
Opracowanie
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradniki
(2)
ROCZNIKI STATYSTYCZNE
(2)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść polska
(1)
Raport z badań
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ROSYJSKIE
(1)
SŁOWNIKI WIELOJĘZYCZNE
(1)
Tablice i wzory
(1)
Thriller
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Językoznawstwo
(13)
Zarządzanie i marketing
(11)
Edukacja i pedagogika
(10)
Psychologia
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
handel zagraniczny
(20)
handel elektroniczny
(11)
handel międzynarodowy
(11)
e-biznes
(9)
marketing
(9)
business English
(8)
e-commerce
(8)
Światowa Organizacja Handlu
(8)
sklep internetowy
(7)
e-marketing
(6)
konsument
(6)
polityka handlowa
(6)
English language
(5)
Internet
(5)
Polska
(5)
cło
(5)
eksport
(5)
globalizacja
(5)
handel detaliczny
(5)
teaching
(5)
transport
(5)
finanse międzynarodowe
(4)
handel
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
sprzedaż
(4)
Unia Europejska
(3)
beletrystyka
(3)
business language
(3)
e-handel
(3)
gospodarka światowa
(3)
innowacje
(3)
inwestycje zagraniczne
(3)
marka
(3)
rynek międzynarodowy
(3)
strategia
(3)
usługi online
(3)
zarządzanie
(3)
Białoruś
(2)
CEFTA
(2)
GATT
(2)
PHP
(2)
badania marketingowe
(2)
bezpieczeństwo międzynarodowe
(2)
bilans płatniczy
(2)
dystrybucja
(2)
e-klient
(2)
e-sprzedaż
(2)
finanse
(2)
geografia ekonomiczna
(2)
gospodarka
(2)
handel ludźmi
(2)
język angielski
(2)
język polski
(2)
język rosyjski
(2)
koniunktura gospodarcza
(2)
konkurencyjność
(2)
language teaching
(2)
leki
(2)
marketing strategiczny
(2)
marketing-mix
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
merchandising
(2)
model biznesu
(2)
obrót towarowy
(2)
obsługa klienta
(2)
platforma aukcyjna
(2)
polityka gospodarcza
(2)
procedury celne
(2)
przedsiębiorczość
(2)
przedsiębiorstwo handlowe
(2)
psychologia
(2)
regionalne porozumienia handlowe
(2)
reklama
(2)
rolnictwo
(2)
rynek
(2)
rynek walutowy
(2)
rynek zagraniczny
(2)
strategia marketingowa
(2)
strona WWW
(2)
słownik
(2)
terminologia
(2)
transakcje zagraniczne
(2)
umowa
(2)
zakupy internetowe
(2)
ASEAN
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Business English Certificate (BEC)
(1)
Flash
(1)
Google Analytics
(1)
MySQL
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
(1)
Porozumienie w Sprawie Handlowych Aspektów Własności Intelektualnej (TRIPs)
(1)
RFID
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Ukraina
(1)
Układ Ogólny w Sprawie Handlu Usługami (GATS)
(1)
VAT
(1)
World Trade Organization
(1)
Wspólna Polityka Rolna
(1)
143 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-211.
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008-2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12764.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel okreslenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12197.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Ksiązka wpisuje się w problematykę wpływu nowych technologii na funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw i określających je modeli biznesu. Czy dokonamy przełomowych zmian, odrzuciwszy w teorii i praktyce to, co kształtowało się przez lata, i sformułujemy nowy, rewolucyjny paradygmat trwałego, odnawialnego, zdolnego przetrwać różne technologiczne wyzwania modelu biznesu? Czy też wybierzemy wariant ewolucyjny powolnej adaptacji ex post pojawiających się technologii do przyjętego w przeszłości modelu biznesu? Publikacja stanie się przyczynkiem do dalszej dyskusji o tym, w jakim stopniu pojawiające się wciąż nowe technologie i wynalazki techniczne oraz technologiczne innowacje zmieniają współczesne modele biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14479.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mroczna Moskwa / Paul Leander-Engström, Camilla Grebe)
Stanowi tom 2. trylogii, tom 1. pt. Maestro z Sankt Petersburga.
Trylogia „Mroczna Moskwa” przedstawia wstrząsający obraz Rosji za rządów Putina. Znajdziemy tu zarówno niewyobrażalne bogactwo, jak i skrajną biedę, a ludzie nie cofną się przed niczym w pogoni za władzą i pieniędzmi. Rosja początku XXI wieku to czas kiedy w okamgnieniu powstawały największe współczesne fortuny. „Doskonale napisany, trzymający w napięciu i politycznie wyrafinowany thriller”. Magnus Utvik „Przerażająco dobra i wstrząsająca książka”. Östra „Uwielbiam tę książkę. Inteligentna, pobudza do myślenia i trzyma w napięciu”. Micael Dahlén W gorącą letnią noc Oscar Rieder, syn ambasadora Szwecji, zostaje znaleziony martwy na terenie rezydencji ambasady w Moskwie. Obok niego leży w ciężkim stanie prostytutka, której jednak wbrew przewidywaniom udaje się przeżyć. Na miejsce przybywa prokurator Siergiej Skurow, który ma prowadzić dochodzenie przy wsparciu młodego i ambitnego inspektora policji, Antona Lewina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20205.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-220. Indeks.
Wyjaśnienie mechanizmów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w skali międzynarodowej to główny cel, jaki przyświecał powstaniu tej książki. Zwłaszcza dzisiaj w dobie globalizacji, wzrastających powiązań finansowych i ekonomicznych pomiędzy podmiotami na rynku międzynarodowym oraz rosnącej roli korporacji ponadnarodowych. Dynamika zmian dokonujących się w sferze międzynarodowych stosunków ekonomicznych często powoduje, iż nie nadążamy za zmieniającymi się warunkami funkcjonowania w globalnym środowisku gospodarczym. Tym bardziej potrzebna jest odpowiednia wiedza wyjaśniająca aspekty internacjonalizacji i gospodarowania w skali międzynarodowej. Podstawową intencją autora było zaprezentowanie kompleksowego spojrzenia na różne aspekty funkcjonowania firmy na rynkach zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9871.XI.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11456.XI.4 [Czytelnia C], 11457.XI.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji. "Erę prosumenta 2.0" powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać. Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. "Era prosumenta 2.0" to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22970.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Internet jest uważany za najważniejszy wynalazek XX wieku. Jego błyskawiczna i oszałamiająca kariera sprawiła, iż przestał być techniczną ciekawostką, lecz stał się częścią codziennego życia. Szał internetowy opanował również Polskę, wchodząc do prawie wszystkich segmentów zastosowań biznesowych. Internetowa gospodarka przekracza z "szybkością światła" wszelkie geograficzne bariery, sprawiając, iż nasi klienci, dostawcy, partnerzy z łańcucha dostaw, ale również i konkurenci, znaleźli się w zasięgu "kliknięcia myszką". Niniejsza praca - napisana przez naukowców akademickich oraz praktyków gospodarczych - pozwoli lepiej zrozumieć trendy w zarządzaniu logistyką i łańcuchem dostaw wytyczane przez Internet i nowe rozwiązania e-biznesowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4394.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka stanowi przewodnik dla wszystkich, których fascynuje wirtualna rzeczywistość. Rzeczywistość, która jest nam coraz bliższa, stając się codziennością. Czytelnik dowie się więc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara się przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które przedstawiają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich dwóch lat. Czytelnik znajdzie tu dużo informacji dotyczących rynku polskiego, a w szczególności dane o firmach, które dobrze funkcjonują w nowej rzeczywistości gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6022 [Magazyn 1], 4448.IX.12 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6020.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7285.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Rocznik statystyczny handlu zagranicznego 2002 - Warszawa : Zakład Wydawnictw Statystycznych, 2002. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : kolor ; 12 cm.
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. 2406 I.7 CZYT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.191 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Bibliogr.
W książce omówiono czynniki ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, informacje o ocenie tych rynków i możliwych sposobach wejścia na nie, różne rodzaje strategii marketingowych i innych strategii funkcjonalnych, wzajemne zależności między tymi strategiami, różne warianty organizacji działalności marketingowej na rynkach międzynarodowych oraz informacje o realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach. Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowaną podstawową wiedzę z zakresu marketingu i dlatego świadomie nie zaprezentowano zagadnień związanych z podstawami tego przedmiotu ani z dokładnym opisem badań marketingowych rynku międzynarodowego czy form wejścia na nie. Niniejsza publikacja może więc być wykorzystana podczas zajęć ze studentami akademii ekonomicznych, wydziałów zarządzania i ekonomii uniwersytetów przy omawianiu problemów zarządzania międzynarodowego i marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3569 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3568.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7026 [Magazyn 2], 6617 [Magazyn 2], P.5569 [Magazyn 1], P.5570 [Magazyn 1] (4 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 168-172.
Praca jest adresowana do ogółu instytucji regulacyjnych i tych ośrodków badawczych, które byłyby skłonne uczynić ten aspekt roli handlu przedmiotem swoich zainteresowań. Problematyka podjętego zamierzenia sytuuje ją na obrzeżu głównego nurtu badań rynku pracy. Uzasadnia to rezygnację z dokonywania kolejnego przeglądu tego dorobku, z punktu widzenia niniejszego opracowania byłoby to bowiem mało użyteczne. Jak już bowiem wspomniano, główny nurt nie uwzględnia "branżowego" podejścia. Niedostatek badań empirycznych nakazywał maksymalne wykorzystanie wcześniej uzyskanych rezultatów oraz wyników badań zrealizowanych bezpośrednio na potrzeby niniejszego opracowania. Wydaje się więc celowe przedstawienie założeń tych badań. Ilościowe badania autorskie przeprowadzono, wykorzystując skategoryzowane kwestionariusze wywiadu, skierowane do: 301 pracodawców sfery handlu, 60 dyrektorów powiatowych urzędów pracy, 31 przedstawicieli szkół średnich przygotowujących kadry dla handlu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8572.VII.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9996.VII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The political economy of the world trading system : the WTO and beyond" 2001.
Bibliogr. s. 731-763 i przy rozdz. Indeks.
Autorzy piszą we wstępie, że „system Światowej Organizacji Handlu (WTO) jest jedną z najbardziej fascynujących, nowatorskich i skutecznych form kooperacji międzynarodowej” – i należy się z tym zgodzić. Są oni bezpośrednio zaangażowani w prace World Trade Organization), mogą więc przedstawić wnikliwą analizę i krytykę systemu dochodzenia do konsensusu w gronie uczestników o bardzo różnej sile przebicia (kraje rozwinięte, rozwijające się i te, które chcą do nich dołączyć). Jest to zasobne kompendium wiedzy o handlu międzynarodowym, stosunkach ekonomicznych, a także międzynarodowym prawie handlowym. Bogata literatura przedmiotu, jak i kończąca rozdziały lista zalecanych pozycji stanowią same w sobie skarbnicę wiedzy w tej dziedzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12071.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z IX Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej w 2001 r. Zawierają opracowania dotyczące m.in. konkurencyjności gospodarki, handlu zagranicznego krajów CEFTA, polityki handlowej krajów ASEAN oraz roli dóbr zaawansowanych technologicznie w handlu krajów OECD.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1844 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1845.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey. - Wydanie I, 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - XXXVII, [1], 665 stron ilustracje ; 29 cm.
Tyt. oryg.: "Digital business and e-commerce management : strategy, implementation and practice" 2015.
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Książka jest źródłem odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Publikacja, będąca światowym bestsellerem, zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także: ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu, wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media, rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne, case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22500.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22499.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Raport roczny o zagranicznej polityce gospodarczej Polski. Autorzy koncentrują się w dużym stopniu na kwestiach związanych ze zbliżającym się członkostwem Polski w Unii Europejskiej. W poszczególnych rozdziałach omówione zostały zagadnienia dotyczące prognozy obrotów handlu zagranicznego Polski na lata 2003-2004, ocena instrumentów sterowania eksportem i importem oraz dostosowania ich do warunków działania w Unii Europejskiej. Szczególną uwagę poświęcono zagadnieniom wspierania proinnowacyjnego rozwoju i zwiększania konkurencyjności polskiej gospodarki oraz eksportu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3044 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1620.XI.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest raportem rocznym o zagranicznej polityce gospodarczej Polski. Omówione są najnowsze zmiany w polskim handlu zagranicznym i rola eksportu w ożywieniu gospodarki. Przedstawiona jest również polityka wobec inwestorów zagranicznych i zaprezentowana prognoza obrotów handlu zagranicznego Polski na najbliższe lata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2486 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3695.XI.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 237-252.
Książka jest pierwszym w polskim piśmiennictwie ekonomicznym zwartym opracowaniem przedstawiającym w sposób kompleksowy koncepcję uczenia się przez eksport (learning by exporting). Tytułowe uczenie się dotyczy przedsiębiorstw, które wchodząc w interakcje z podmiotami rynku zagranicznego, stają przed koniecznością wdrożenia innowacji. Spełnianie innych niż krajowe standardów jakościowych, skutkujące niezbędnymi zmianami dostawców materiałów, wprowadzaniem nowych funkcji w oferowanym produkcie, modyfikacją sposobu czy skróceniem czasu dostawy, stymuluje przedsiębiorstwa do rozwoju w zakresie stosowanych technologii oraz wspierających je rozwiązań organizacyjnych i marketingowych. Mechanizm uczenia się przez eksport jest intuicyjnie dość łatwy do uchwycenia i uzasadnienia, ale w badaniach naukowych w wielu przypadkach nie udaje się w przekonujący sposób wykazać jego występowania. Autorka próbuje dociec, dlaczego tak się dzieje. Zwraca przy tym uwagę na nie dość precyzyjną definicję uczenia się przez eksport, niewystarczającą podbudowę teoretyczną czy ograniczenia metody dotychczasowych badań empirycznych. Z wykorzystaniem samodzielnie zaprojektowanej procedury badawczej zmierza do ustalenia, w jakim stopniu polskie przedsiębiorstwa, w tym szczególnie podmioty high-tech, rzeczywiście uczą się przez eksport.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14461.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15378.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej