Form of Work
Książki
(30)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(34)
only on-site
(29)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(13)
Wypożyczalnie
(22)
Czytelnie
(29)
Author
Ehrlich Andrzej
(4)
Czerwińska-Jasiewicz Maria
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Kielar-Turska Maria (1942- )
(2)
Niemczyński Adam (1942- )
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Trempała Janusz
(2)
Borowski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
DeCenzo David A
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gospodarek Tadeusz (informatyka)
(1)
Jasiński Leszek Jerzy (1952- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew (nauki ekonomiczne)
(1)
Klimczak Bożena (1942- )
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Krugman Paul R
(1)
Kryjom Grzegorz
(1)
Księżyk Marianna
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Kukuła Karol (1948- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Michałek Jan Jakub (1953- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nęcka Edward (1953- )
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Quinn Robert E
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rudnicki Leszek (1935- )
(1)
Siwiński Włodzimierz (1939- )
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szymura Błażej (1969-2009)
(1)
Tomaszewski Adam
(1)
Urich Rudolf
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Wells Robin (ekonomista)
(1)
Wichary Szymon
(1)
Wojeński Jerzy
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka (organizacja i zarządzanie)
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(31)
Language
Polish
(31)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
ZARZĄDZANIE
(14)
DECYZJE
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
ORGANIZACJA
(3)
BADANIA OPERACYJNE
(2)
MIKROEKONOMIA
(2)
ORGANIZACJE
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
EKONOMIA
(1)
EKONOMIA BEHAWIORALNA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
MARKETING
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
OPTYMALIZACJA
(1)
POZNANIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
RYNEK KAPITAŁOWY
(1)
RYZYKO
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Subject: place
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(14)
Podręcznik
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Domain
Psychologia
(2)
31 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
W podręczniku pokazano metody tworzenia praktycznych narzędzi niezbędnych menedżerowi do efektywnego zarządzania firmą i sprostania wyzwaniom, jakie niesie XXI wiek. Podręcznik uczy obecnych i przyszłych menedżerów, jak zostać przywódcą w ośmiu różnych rolach zwykle pełnionych przez menedżera, tj. kierownika, producenta, mentora, pomocnika, koordynatora, kontrolera, innowatora, pośrednika. Wykład jest obudowany praktycznymi przykładami i instrukcjami postępowania w różnych sytuacjach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.8798.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10271.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera wszechstronne omówienie procesów decyzyjnych w organizacji włącznie z problematyką wprowadzania w życie decyzji wywołujących zmiany w jej potencjale, strukturze i kulturze. Decydowanie jest intelektualną stroną pracy każdego menedżera, polega na dokonywaniu wyborów, które przesądzają o odniesieniu przez firmę sukcesu. Książka zawiera refleksję nad procesami podejmowania decyzji w zarządzaniu, analizę barier utrudniających racjonalne decydowanie i omówienie specyfiki narzędzi wspomagających procesy decyzyjne. Jej lektura powinna ułatwić menedżerom profesjonalne zarządzanie dzięki dochodzeniu do rozsądnych decyzji, czyli świadomemu wyborowi kierunku działania z dostępnych alternatyw w celu osiągnięcia pożądanego rezultatu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10309.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 166-167.
Książka przeznaczona jest przede wszystkim do menedżerów-praktyków oraz studentów, dla których będzie pomocna w opanowaniu podstawowych umiejętności posługiwania się metodami zarządzania i optymalizacji. Zagadnienia zaprezentowane zostały w taki sposób, by czytelnik mógł praktycznie wykorzystać zdobytą wiedzę. W książce zamieszczono wiele przykładów i ćwiczeń oraz przedstawiono możliwości wykorzystania dostępnego softwaru w rozwiązywaniu praktycznych zadań, między innymi popularnego arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 5142 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Finanse behawioralne : modele / Krzysztof Borowski. - Warszawa : Difin, 2014. - 221 s. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 196-221.
Jeszcze nie tak dawno powszechnie uważano, że inwestorzy operujący na rynkach finansowych zachowują się w sposób racjonalny, niczym kultowy Terminator, w którego postać wcielił się A. Schwarzenegger. Koniec lat 70. XX w., kiedy to pojawiła się teoria perspektywy, pokazał, że tak nie jest. Narodziły się finanse behawioralne cieszące się coraz większym zainteresowaniem wśród inwestorów. Ba, coraz więcej efektów nie tylko związanych z rynkiem kapitałowym można wytłumaczyć za pomocą teorii wywodzących się z tej dziedziny finansów. Przeglądając dostępne książki na polskim rynku wydawniczym, można odnieść wrażenie, że finanse behawioralne należą do humanistycznego nurtu nauk ekonomicznych. Nic bardziej błędnego! Na świecie pojawiło się wiele różnego rodzajów modeli, których autorzy starają się opisać zachowania inwestorów tak odmienne od modelu inwestora racjonalnego, który stworzyli D. Ricardo i A. Smith. I właśnie o tym jest ta książka - o modelach stosowanych w finansach behawioralnych. Niektóre z nich wydają się całkiem banalne, podczas gdy inne - mocno zaawansowane matematycznie. Za pomocą tych modeli stało się możliwe wytłumaczenie określonych efektów w postępowaniu inwestorów, a także niektórych anomalii występujących na rynkach finansowych. Książka stanowi następny krok w edukacji tych inwestorów, którzy mieli już możliwość zaznajomienia się z podstawami finansów behawioralnych, a chcieliby wejść w to zagadnienie głębiej. Znacznie głębiej. Mam nadzieję, że publikacja ta okaże się inspiracją do powstania nowych prac magisterskich i doktorskich w tym właśnie obszarze.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14274.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15179.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-187.
Współcześnie konsument bywa nazywany "królem systemu ekonomicznego". Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw. Autor przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13867 [Magazyn 1], P.13866 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12973.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14105.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 181-190. Indeks.
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14970.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15800.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Prezentowana książka opisuje umiejętności menedżerskie z punktu widzenia ich przydatności w pełnieniu ról kierowniczych. Omawia techniki skutecznego i efektywnego kierowania. Charakteryzuje procesy podejmowania decyzji i procesy komunikowania się, przedstawiając konkretne wskazówki, jak należy postępować, kiedy i jak wykorzystywać narzędzia wpływu, techniki negocjacji i taktyki motywacyjne. Pokazuje również sytuacje konfliktowe, zachowania uczestników tych konfliktów oraz sposoby skutecznego ich rozwiązywania. Książka przedstawia praktyczne podejście do opisywanych problemów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2740.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie dla racjonalnego menedżera / Tadeusz Gospodarek. - Warszawa : Difin, 2014. - 256 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 251-256.
Publikacja przedstawia odpowiedzi na fundamentalne pytania, będące elementem codziennej pracy każdego managera: Jak podejmować decyzje? Jak uruchamiać wiedzę? Jak redukować niepewność? Jak stworzyć wartość? Jak pracować z ludźmi? Jest to pierwsza pozycja na rynku, traktująca o temacie z punktu widzenia różnych dziedzin wiedzy, oferując propozycje budowania miar dla problemów nauk społecznych wynikających z różnych wariantów analiz wielokryterialnych. Zawiera szereg przykładów praktycznych, procedur użycia analiz biznesowych i sposobów ich wykonania. Porusza problemy użyteczności systemów informatycznych, ocen pracochłonności wykonania oprogramowania, struktury studium wykonalności projektów, analizy interesariuszy i wielu innych narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji oraz ograniczanie niepewności i ryzyka. Książka napisana jest przystępnym językiem, a poruszane kwestie mają charakter uniwersalny, co powoduje, że przekazywana wiedza nie prędko ulegnie dezaktualizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14003.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14877.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 401-430. Indeksy.
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11857.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13030.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 413-415.
W podręczniku omówiono wiele problemów podejmowania decyzji w procesach zarządzania, takich jak zagadnienia transportowe, teorii gier, kolejek, programowania liniowego i sieciowego oraz inne kwestie optymalizacyjne. Do szóstego wydania dodano również nowy rozdział o podejmowaniu decyzji na rynku kapitałowym. Wszystkie te zagadnienia, ilustrowane wieloma nowymi i zaktualizowanymi przykładami, ułatwią nie tylko studiującym, ale i menedżerom przyswajanie oraz stosowanie w praktyce metod zalecanych w podręczniku. Zaprezentowane przykłady wskazują także algorytm działania przy rozwiązywaniu konkretnego problemu i pozwalają na dokonywanie prawidłowej interpretacji otrzymanych wyników.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14112.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14977.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 156-157.
Książka przedstawia problematykę podstaw teoretycznych zarządzania oraz zestaw praktycznych ćwiczeń. Przybliża tematykę zarządzania i organizowania, kultury organizacyjnej, procesu planowania i podejmowania decyzji, motywowania, zarządzania czasem i zasobami ludzkimi, komunikacji w organizacji, negocjacji i twórczego rozwiązywania problemów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15143.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
W monografii została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14669.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 455-473.
Książka przedstawia przydatność zasad zarządzania jakością w ocenie praktyki zarządzania. W części pierwszej zostały przedstawione charakterystyki normatywnego i kompleksowego zarządzania jakościąz uwzględnieniem podstaw ich rozwoju, wspólczesnych podejść i modeli. Część druga została poświęcona rozwojowi zasad zarządzania jakością. Część trzecia dotyczy normatywnych metod oceny zarządzania jakością. Część czwarta jest autorską propozycją oceny realizacji zasad zarządzania jakością.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14135 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14134.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14995.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ideowym założeniem, które towarzyszyło autorom podręcznika, było wykorzystanie wątków wynikających z badań poszczególnych naukowców oraz ich doświadczenia dydaktycznego zgromadzonego w ostatnich latach. Potwierdza to recenzent opracowania prof. dr hab. Bogdan Nogalski, który zauważa, że podręcznik dyskontuje nowoczesne rozwiązania z zakresu zarządzania w kontekście badań środowiska i badań własnych autorów, którzy przyczyniają się do rozwoju nauki o zarządzaniu. Według Profesora, książka została przygotowana przez przedstawicieli nauk o zarządzaniu, dysponujących olbrzymią wiedzą, doświadczeniem badawczym i praktycznym, oraz wyróżnia się oryginalnością na tle dotychczasowych publikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7599.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8599.IX.1 [Czytelnia C], 8598.IX.1 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 394-404.
Autorzy rozpoczynają swoje analizy od problematyki psychologicznej dotyczącej jednostki w orşganizacji. Podejmują ważne zagadnienia związane z osobowością człowieka, sferą jego emocji i motywacji. Prezentują zagadnienia związane z procesem podejmowania decyzji. Następnie ľ głównie w oparciu o wiedzę socjologiczną i dorobek psychologii społecznej ľ rozwaşżają determinanty zachowań w grupie w kontekście tak istotnych problemów, jak mechanizmy dynamiki grupowej, kon?ikt, komunikacja interpersonalna oraz reakcje na zmiany. Opracowanie zamyka przejście na poziom całej organizacji: struktur, celów, sposobu sprawowania władzy, kultury organizacyjnej, kontekstu etycznego zachowań organizacyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13054.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9340.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 461-513 i przy rozdz. Indeksy.
Podręcznik jest obszernym kompendium współczesnej wiedzy psychologicznej dotyczącej rozwoju człowieka. Obejmuje historyczne, teoretyczne i metodologiczne podstawy rozumienia psychicznego rozwoju oraz szczegółową charakterystykę poszczególnych okresów życia. Ponadto przedstawia ważne zagadnienia stosowanej psychologii rozwojowej - w edukacji, opiece psychologicznej oraz w psychologicznej diagnostyce i terapii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11177.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12215.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
In basket
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 461-513 i przy rozdziałach. Indeksy.
Podręcznik jest obszernym kompendium współczesnej wiedzy psychologicznej dotyczącej rozwoju człowieka. Obejmuje historyczne, teoretyczne i metodologiczne podstawy rozumienia psychicznego rozwoju oraz szczegółową charakterystykę poszczególnych okresów życia. Ponadto przedstawia ważne zagadnienia stosowanej psychologii rozwojowej - w edukacji, opiece psychologicznej oraz w psychologicznej diagnostyce i terapii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.126.III.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks
Bogactwo wykorzystanego materiału nadaje książce niemal encyklopedyczny charakter, a rozbudowany indeks rzeczowy pozwala szybko dotrzeć do potrzebnej informacji. Na podkreślenie zasługuje także ziezwykle silny związek z praktyką. Liczne przykłady są nie tylko interesujace, ale - co istotne - zaczerpnięte z lat dziewiędziesiątych. Osobny rozdział został poświęcony drobnej przedsiębiorczości, co jest zgodne z zainteresowaniami i potrzebami polskiego społeczeństwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 213.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks
Bogactwo wykorzystanego materiału nadaje książce niemal encyklopedycznego charakteru, a rozbudowany indeks rzeczowy pozwala szybko dotrzeć do potrzebnej informacji. Na podkreślenie zasługuje także niezwykle silny związek z praktyką. Liczne przykłady są nie tylko interesujące, ale - co istotne - zaczerpnięte z lat dziewiędziesiątych. Osobny rozdział został poświęcony przedsiębiorczości, co jest zgodne z zainteresowaniami i potrzebami polskiego społeczeństwa.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.666 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1874.IX.1 [Wypożyczalnia C], P.1872.IX.1 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1873.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia poznawcza / Edward Nęcka, Jarosław Orzechowski, Błażej Szymura, Szymon Wichary. - Wydanie nowe, wydanie drugie. - Warszawa : PWN, 2020. - 670, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Bibliografia na stronach 601-645. Indeksy.
"Oddając do rąk czytelników nowe wydanie Psychologii poznawczej, wyrażamy nadzieję, że książka ta pozwoli im nieco lepiej zrozumieć, jak działa umysł. Pisząc ją, sami mogliśmy się tylko zbliżyć do takiego zrozumienia." Autorzy Blisko 15 lat od premiery pierwszego wydania Psychologii poznawczej przedstawiamy nowe, zaktualizowane wydanie podręcznika. Treści publikacji dostosowane są do programów kształcenia z zakresu psychologii procesów poznawczych, a układ i liczba rozdziałów pozwalają uporządkować treści kształcenia w obrębie semestru lub roku akademickiego. Istotą układu treści podręcznika jest podział na struktury i procesy poznawcze: Pierwsza część podręcznika poświęcona jest reprezentacjom poznawczym. W kolejnych rozdziałach autorzy ukazali istotę sporu o reprezentację poznawczą, omówili badania nad reprezentacjami nietrwałymi (wyobrażeniami, sądami, modelami umysłowymi) i trwałymi (pojęciami, kategoriami) oraz rodzajami wiedzy, a także jej nabywaniem i organizacją. Drugą część podręcznika poświęcono elementarnym procesom poznawczym, o stosunkowo niewielkim poziomie złożoności: uwadze, świadomości, kontroli poznawczej, percepcji oraz pamięci. Trzecia część książki ma za przedmiot złożone procesy poznawcze: myślenie i rozumowanie, rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji i formułowanie sądów oraz przetwarzanie języka. "Nowa edycja Psychologii poznawczej daje czytelnikom podręcznik dobrze pomyślany pod względem struktury, doboru wiedzy i sposobów zilustrowania prowadzonego wywodu. Podręcznik będzie stanowił bardzo dobrą podstawę kształcenia dla studentów psychologii, kognitywistyki i filozofii, dostarczając im nowoczesnej wiedzy o mechanizmach funkcjonowania umysłu." Z recenzji prof. dr hab. Czesława Nosala
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17933 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19444.III.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19443.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again