Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
Branch
Czytelnie
(3)
Author
Mucha-Szajek Ewa
(2)
Siwiński Wiesław (1934- )
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Jaszczur-Nowicki Jarosław
(1)
Moska Waldemar (1962- )
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
HOTELARSTWO
(2)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
TURYSTYKA
(2)
Czerwiński, Janusz
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
TRENING SPORTOWY
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Księga pamiątkowa dedykowana Januszowi Czerwińskiemu.
Bibliogr. przy pracach.
Książka zawiera opracowania związane z teorią sportu, poświęcone zarówno sportom indywidualnym, jak i zespołowym grom sportowym. Zaprezentowano ocenę głównych kierunków gimnastyki sportowej, kryteria oceny przygotowania fizycznego zawodników trenujących windsurfing. Przedstawiono próbę tworzenia sprawnościowego modelu poznawczego w piłce nożnej, wybrane zagadnienia biomechaniki piłki ręcznej, ocenę wydolności zawodników gier zespołowych. Poza tym przedstawiono analizę uwarunkowań dotyczących postępowania treningowego prowadzącego do osiągania wysokich wyników spotowych niskim kosztem fizjologicznym oraz analizę kompleksowej kontroli równowagi ciała dzieci trenujących i nietrenujących.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13823.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 9)
"Autorzy artykułów w niniejszej monografii opisują różnorodne typy jakości usług turystycznych, rekreacyjnych i hotelarsko-żywieniowych w oparciu o piramidę potrzeb psychologicznych człowieka. Do czynników umożliwiających walidację jakości usług zaliczyli: komfort, wygodę i reaktywność, pewność, niezawodność, zgodność, relację, aprobatę i zrozumienie, poczucie wartości, uprzejmość i akceptację, rozwój i dbałość o sprawiedliwość społeczną, innowacje i uczenie się, opisy poziomu doznań i uznanie. Uzupełnieniem takiego pojmowania jakości jest kategoria jakości oczekiwanej i doświadczanej (rzeczywistej)." (z Wprowadzenia)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13289.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 8)
Bibliogr. przy pracach.
"Książka ma charakter monografii naukowej, ale zawarte w niej treści mogą być przydatne dla osób zajmujących się zarówno teorią, jak i praktyką zarządzania turystyką, rekreacją, sportem, hotelarstwem, technologią żywienia, itp. Porządkuje ona bowiem wiedzę dotyczącą aktualnych problemów współczesnej turystyki, rekreacji i sportu masowego oraz zagadnienia związane z hotelarstwem i żywieniem w świetle badań własnych przeprowadzonych przez autorów. Jednocześnie treści w niej zawarte dotyczą zarówno doświadczeń europejskich, jak i polskich wynikających z badań przeprowadzonych w ostatnich latach, dzięki czemu mogą być wykorzystane do poprawy funkcjonowania zarządzeń wynikających z ustaw o kulturze fizycznej, sporcie, turystyce i gospodarce hotelarsko-żywieniowej w warunkach globalizacji." (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13183.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again