Sorting
Source
Books
(7)
Form of Work
Książki
(7)
Status
available
(7)
only on-site
(7)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Author
Rudawska Iga
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jaworska Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Widelska Urszula
(1)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(3)
USŁUGI
(3)
INNOWACJE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
Marketing
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
RACHUNKOWOŚĆ
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo usługowe
(7)
marketing usług
(2)
usługi
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
biznes turystyczny
(1)
controlling
(1)
corporate governance
(1)
działalność innowacyjna
(1)
franchising
(1)
innowacje
(1)
innowacje usługowe
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość
(1)
jakość usług
(1)
klient
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
organizacje non-profit
(1)
projekt innowacyjny
(1)
projekt jakościowy
(1)
przedsiębiorstwo handlowe
(1)
przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
przedsiębiorstwo przemysłowe
(1)
przedsiębiorstwo rolnicze
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
rachunkowość
(1)
rachunkowość zarządcza
(1)
relacje z klientem
(1)
rynek usług
(1)
transfer technologii
(1)
usługi bankowe
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie ceną
(1)
zarządzanie finansami
(1)
zarządzanie informacją
(1)
zarządzanie innowacjami
(1)
zarządzanie kapitałem
(1)
zarządzanie kosztami
(1)
zarządzanie procesowe
(1)
zarządzanie produkcją
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
zarządzanie wartością
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 222-227.
W publikacji za oryginalne należy uznać to, że eksponując znaczenie relacji zmierza do wyprowadzenia myślenia i działania z analizy tego, czym właściwie jest usługa. Skutkiem takiego podejścia, polegającego na znoszeniu różnic między marketingiem wewnętrznym a zewnętrznym, jest przygotowanie warunków umożliwiających postrzeganie zarządzania organizacjami usługowymi jako zarządzania marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9337.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarządzania małymi firmami obejmuje: - analizę i badanie rynkowych uwarunkowań strategicznych funkcjonowania (segmentację rynku, rynki docelowe, konkurencję), - określenie planów i realizacji elementów działań marketingowych - rozwoju usług, kształtowania ich cen, handlu, promocji, PR, - współpracę mikro firm w skali regionalnej i globalnej, - dobrą organizację marketingu kadrowego - podstawy sukcesów na rynku, W literaturze przedmiotu podkreśla się specyfikę rynkową małych firm w postaci: - szybkiej reakcji na zmiany rynkowe, - niezbiurokratyzowane struktury zarządzania, - duża skłonność do podejmowania ryzyka, - szybkie organizowanie nowych miejsc pracy i pracy nakładczej, - wykorzystanie środków finansowych dla wspierania rozwoju biznesu lokalnego i inne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16990.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 161-168.
We współczesnej gospodarce sektor usług odgrywa coraz większą rolę. Popyt na usługi zwiększa się zarówno ze strony przedsiębiorstw, jak i ze strony indywidualnych klientów. Książka jest poświęcona wybranym zagadnieniom dotyczącym sfery usług. Walorami książki są: nowoczesne podejście do roli sektora usług w gospodarce, szeroki zakres poruszanych zagadnień, a także jej uporządkowana struktura. Ponadto autorzy posłużyli się interesującymi przykładami zaczerpniętymi z europejskiego sektora usług.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7741 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7740.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8745.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Autorzy niniejszej książki podjęli się przedstawienia rozwiązań rachunkowości szczególnie istotnych ze względu na rodzaj działalności przedsiębiorstw prowadzonej w poszczególnych sektorach gospodarki. Zakres pracy obejmuje charakterystyczne aspekty rachunkowości przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych, rolniczych, świadczących usługi krótkoterminowe, budowlane i turystyczne. W pierwszym rozdziale autorzy przedstawili ogólne zasady rachunkowości w odniesieniu do ustawy o rachunkowości, która obowiązuje wszystkie jednostki prowadzące księgi rachunkowe bez względu na rodzaj działalności. W pozostałych rozdziałach scharakteryzowali cechy działalności danego typu przedsiębiorstwa z określonego sektora gospodarki, wywierające wpływ na jego model rachunkowości. Rozdziały zawierają ponadto przykłady rozwiązań konkretnych problemów, podsumowanie prezentowanych treści, pytania i zadania kontrolne oraz literaturę uzupełniającą.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13690 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13689.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14693.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15108.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16012.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Netografia s. 243.
Bibliogr. s. 233-241.
Książka stanowi wartościowe studium teoretyczno-metodyczno-poznawcze przedstawiające zagadnienia innowacyjności i jakości polskich organizacji w sektorach przemysłowym oraz usługowym w przekrojach lokalnym (regionalnym) i ogólnopolskim. Myślą przewodnią monografii jest stwierdzenie, że ciągłe doskonalenie innowacyjności i jakość wdrażana we wszystkich obszarach funkcjonowania, pozwalają organizacjom na osiąganie szeregu strategicznych korzyści, przez co możliwe jest nie tylko tworzenie, ale i skuteczne utrzymywanie przewagi konkurencyjnej. (z recenzji prof. zw. dr. hab. Ryszarda Borowieckiego)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12934.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14064.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 392. Indeks
Podręcznik stanowi drugą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, poświęconą procesowi zarządzania. Autorzy prezentują obecny stan wiedzy na temat zarządzania w przedsiębiorstwach usługowych, zwracając szczególną uwagę na specyfikę tego sektora gospodarki. Nowatorski, uniwersalny sposób ujęcia tematu umożliwia wykorzystanie zawartych w książce treści do analizy i oceny zjawisk zachodzących w każdym przedsiębiorstwie usługowym, bez względu na branżę. Książka zawiera bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6935.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7726.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again