Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Cieśleńska Beata
(1)
Coleman David (tłumacz)
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Trzmielak Dariusz M
(1)
Wiśniewska Ewa (pedagog)
(1)
Zehner William Bradley II
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
English
(1)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
COVID-19
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Nowy produkt
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Strategie technologiczne
(1)
Studenci
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Uczniowie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
nowe technologie
(4)
bankowość
(1)
budownictwo
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja zdalna
(1)
ekonomia
(1)
energia
(1)
finanse
(1)
komunikacja
(1)
kształcenie
(1)
marketing
(1)
marketing mix
(1)
media społecznościowe
(1)
metodyka
(1)
nauczyciel
(1)
nauka
(1)
paliwo
(1)
pandemia
(1)
pedagogika medialna
(1)
produkt B+R
(1)
przetwórstwo spożywcze
(1)
rolnictwo
(1)
sport
(1)
szkoły
(1)
transport
(1)
turystyka
(1)
uczeń
(1)
zdrowie
(1)
środowisko
(1)
4 results Filter
E-book
In basket
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 147-153.
"Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt. Ba-dają czynniki, które decydują o sukcesie handlowym produktów nowej technologii. Publikację można polecić uczestnikom kursów MBA oraz wszystkim biorącym udział w procesie komercjalizacji wiedzy i technologii." Z recenzji Larry’ego Kilhama – specjalisty zarządzania technologią z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem jako technolog, członka zarządu spółek technologicznych, autora książek z zakresu przedsiębiorczości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.76.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Pedagogika medialna / redakcja naukowa Bronisław Siemieniecki. - Wydanie nowe, wydanie drugie. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2021. - 398, [1] strona : ilustracje ; 29 cm.
Prezentowane w podręczniku treści obejmują jeden z najważniejszych obszarów funkcjonowania człowieka, jakim jest komunikacja w wymiarze jednostkowym i społecznym. Wzrastające znaczenie trafnego wyboru informacji we współczesnej cywilizacji wpływa w istotny sposób na podejmowanie wszelkich decyzji. Aby były one właściwe i przynosiły człowiekowi korzyści, potrzebna jest wiedza o działaniu nowych mediów, dokonywanych za ich pomocą manipulacjach, stosowanych zabiegach w obszarze inżynierii i ewolucji społecznej, wpływającej na ograniczanie, a często też eliminowanie zagrożeń nękających ludzkość od pradziejów. Wiedza o mechanizmach występujących w relacjach człowiek–media–człowiek ma zasadnicze znaczenie dla społeczeństwa funkcjonującego w ramach demokratycznego państwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22293.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22292.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21934.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Album ma na celu prezentację aktualnego wizerunku Polski i polskiej gospodarki, podkreślenie sukcesów społeczeństwa obywatelskiego, zarysowanie perspektyw na przyszłość oraz upowszechnianie i promocję pozytywnego wizerunku naszego kraju za granicą. Publikacja porusza problemy m.in. gospodarki, nauki, nowych technologii, edukacji, energetyki, środowiska naturalnego, turystyki i sportu, pokazuje, że polskie regiony są rzetelnymi i odpowiedzialnymi partnerami gotowymi do dialogu i realizacji europejskich projektów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 16722.XIII.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16723.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16721.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again