Sorting
Source
Books
(10)
Form of Work
Książki
(10)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(10)
only on-site
(10)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(10)
Author
Bauer Katarzyna
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Eason Adam
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Kiełbasa Barbara
(1)
Knapik Wioletta
(1)
Kozyra Beata
(1)
Mruk Henryk
(1)
Neymann Monika
(1)
Roszkowska Ewa
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(7)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
NEGOCJACJE
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
Bariery komunikacyjne
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONFLIKT
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja werbalna
(10)
komunikacja niewerbalna
(9)
komunikacja
(4)
komunikacja interpersonalna
(4)
komunikacja społeczna
(3)
komunikacja biznesowa
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
modele komunikacyjne
(2)
negocjacje
(2)
NLP
(1)
analiza transakcyjna
(1)
bariery komunikacyjne
(1)
business communication
(1)
edukacja
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
komunikacja internetowa
(1)
komunikacja menedżerska
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
komunikologia
(1)
konflikt
(1)
konflikt społeczny
(1)
korespondencja
(1)
korespondencja służbowa
(1)
lobbing
(1)
menedżer
(1)
metoda programowania neurolingwistycznego
(1)
nauczyciel
(1)
negocjacje międzynarodowe
(1)
organizacja
(1)
percepcja
(1)
proces komunikowania
(1)
programowanie neurolingwistyczne
(1)
public relations
(1)
sponsoring
(1)
sprzedaż
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
transakcja
(1)
uczeń
(1)
wystąpienie publiczne
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zebranie
(1)
10 results Filter
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 167-175.
Zamierzeniem autorek niniejszej monografii było takie ujęcie kwestii związanych z komunikowaniem się, aby podkreślić jej najważniejsze aspekty, w szczególności przydatne w komunikacji biznesowej, a także przedstawić je w formie oryginalnej i twórczej. Książka adresowana jest zarówno do osób, które profesjonalnie zajmują się badaniem aspektów komunikacji społecznej, jak i do Czytelników interesujących się tym zagadnieniem z przyczyn pozazawodowych. Monografia została podzielona na kilka rozdziałów, stanowiących spójną całość.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21948.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja bez barier : jak rozumieć i być rozumianym / Beata Kozyra ; ilustracje Kate Bauer. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 427 stron : ilustracje ; 22 cm.
(Rozwój Osobisty)
Oznaczenie wydania na okładce.
Wydanie 1 ukazało się pt.: Komunikacja bez barier czyli Wilk syty i owca cała.
Bibliografia, netografia na stronach 423-427.
Z książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym dowiesz się, między innymi: dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna w życiu każdego z nas, jak wygląda proces komunikacji, podstawowych błędach i barierach w komunikacji i jak sobie z nimi radzić, podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu, jak sobie radzić z emocjami i reakcjami swoimi i innych, jak rozmawiać szanując innych i zachowując szacunek do siebie, jak, dzięki komunikacji bez przemocy żyć w harmonii z innymi i budować pozytywne relacje osobiste i zawodowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20423.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20422.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować. Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka. Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach - by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 2. - Wrocław : "Astrum", 2002. - 168 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 157-161. Indeksy.
Niniejszy podręcznik zawiera wiedzę, o szeroko pojętym komunikowaniu, czyli etymologie pojęcia, podstawowe definicje, elementy i poziomy komunikowania, sposoby porozumiewania się, jego formy i typy, etapy rozwoju i podstawowe nurty nauki o komunikowaniu, komunikowanie organizacyjne, jego kierunki i modele struktury organizacyjnej i wiele innych cennych wiadomości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4672 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5039.III.10 [Czytelnia B], 5040.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 177-183.
Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu pracownikami. Rola komunikacji interpersonalnej będzie rozpatrywana głównie pod kątem zwiększenia efektywności działań menedżerskich. Zasadniczą tezą przyjętą w pracy jest wskazanie na ścisłą zależność między kompetencjami komunikacyjnymi menedżera a jego zdolnością do efektywnego zarządzania pracownikami. W prezentowanej monografii wykorzystano niektóre wyniki własnych rozważań teoretycznych autora i badań empirycznych prowadzonych nad komunikacją interpersonalną, zarządzaniem i rozwojem człowieka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11293.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12416.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. red. błędny ISBN
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik adresowany jest do studentów inteligentnych i ambitnych, którzy nie boją sie wyzwań, jakie może przed nimi postawić przyszła praca zawodowa. Poza treścią w książce znajduja sie źródła poruszające i pogłębiające opisany temat. Umożliwi to użytkownikom pozyskanie więcej wiadomości i dodatkowych informacji. Każdy rozdział napisany jest innym stylem. Po zakończeniu rozdziału znajdują się zadania do wykonania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8439.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 285-294.
Książka jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców. Może być użyteczna dla studentów ekonomii czy zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych, jako materiał pomocniczy na zajęciach z negocjacji, dla praktyków wykorzystujących negocjacje w zarządzaniu firmą, ale również dla tych wszystkich, którzy pragną rozwijać i doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14291 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11252.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12342.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 219-221.
Książka prezentuje użyteczną współcześnie wiedzę na temat sposobów i technik porozumiewania się. Przedstawia metody wyrabiania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia, klientami oraz pracownikami. Zawiera omówienia zasad wystapień publicznych, sztuki mówienia i słuchania, a także przybliża znaczenie komunikacji niewerbalnej w relacjach między ludźmi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2307 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2308.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 145-151. Indeks.
Komunikacja społeczna w edukacji od wielu lat jest obiektem różnego rodzaju dydaktycznych badań eksperymentalnych. Podstawy komunikacji społecznej w edukacji to jednak jedna z pierwszych na polskim rynku księgarskim publikacji prezentujących dorobek badawczy w tej dziedzinie. Książka ta ma charakter interdyscyplinarny - przeznaczona jest dla osób interesujących się zagadnieniami komunikacji społecznej, dla nauczycieli różnych typów szkół zreformowanego systemu edukacji, a także dla studentów i wykładowców akademickich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4671 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4670.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5038.III.10 [Czytelnia B], 2276.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 3. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 195 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Kreatywność)
Niniejsza publikacja, której treść stanowią zagadnienia skutecznego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego, adresowana jest do tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą kontaktować się z innymi. Winien to czynić zarówno pracownik pełniący rolę głównego ekonomistym, jak i informatyk bądź prezes przedsiębiorstwa czy osoba zamjująca się reklamą produktów lub usług. Autorka omawia między innymi znaczenie komunikowania się w realizacji podstawowych funkcji zarządzania, a więc planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie istotę procesu porozumiewania się, jego etapy, podstawowe prawa i funkcje, które może on spełniać komunikowanie werbalne, poświęcając wiele refleksji aktywnemu i skutecznemu słuchaniu komunikowanie niewerbalne, prezentujące zespoły zachowań pozawerbalnychi ich interpretacje przedstawia także elementy korespondencji służbowej, jej strukturę, cechy wystąpień publicznych, funkcje zebrań i ich typy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4660 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5029.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5028.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again