Sorting
Source
Books
(8)
Form of Work
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(9)
only on-site
(7)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Author
Kotler Philip (1931- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Adcock Dennis
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Kaczmarek Tomasz (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Smoluk-Sikorska Joanna
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szumilak Jan
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
HANDEL DETALICZNY
(3)
MARKETING
(2)
Handel
(1)
INNOWACJE
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
MIASTA
(1)
Marketing
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Produkcja żywności
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
handel detaliczny
(8)
marketing
(5)
badania marketingowe
(3)
handel hurtowy
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
marketing bezpośredni
(3)
reklama
(3)
strategia marketingowa
(3)
cena
(2)
cykl życia produktu
(2)
e-marketing
(2)
konsument
(2)
marketing zrównoważony
(2)
obsługa klienta
(2)
plan marketingowy
(2)
produkt
(2)
public relations
(2)
segmentacja rynku
(2)
sprzedaż osobista
(2)
analiza marketingowa
(1)
handel elektroniczny
(1)
innowacje
(1)
kanały marketingowe
(1)
konkurencyjność
(1)
logistyka
(1)
marka
(1)
marketing bankowy
(1)
marketing relacyjny
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing terytorialny
(1)
marketing-mix
(1)
merchandising
(1)
miasto
(1)
planowanie marketingowe
(1)
planowanie przestrzenne
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorstwo handlowe
(1)
relacje z klientem
(1)
rolnictwo ekologiczne
(1)
rozpoznanie rynku
(1)
usługi
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
żywność ekologiczna
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 247-250.
W książce przedstawiono ewolucję i współczesny stan rozwoju różnych form handlu detalicznego na świecie. Największą uwagę skupiono na strategiach lokalizacyjnych przedsiębiorstw i obiektów nowoczesnego handlu. Analizie poddano rozmieszczenie firm wielonarodowych oraz placówek handlowych w różnych skalach przestrzennych: globalnej, europejskiej, krajowej, regionalnej i lokalnej. Jako studium przypadku przedstawiono strukturę funkcjonalno-przestrzenną usług handlowych w Poznaniu, jednym z najsilniejszych i najnowocześniejszych ośrodków handlu detalicznego w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12472 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12471.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13620.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Bibliogr. s. 249-254. Indeks.
Podręcznik prezentuje dzisiejszy wizerunek handlu detalicznego, cechy charakterystyczne tej sfery gospodarowania i zasadnicze kierunki zmian wynikających zarówno z postępu technologicznego, jak i uwarunkowań otoczenia gospodarczego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5549 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7001.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Szanse i ograniczenia rozwoju rynku żywności ekologicznej w Polsce / Joanna Smoluk-Sikorska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 136 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [126]-136.
Rolnictwo ekologiczne jest uznawane za jeden z podstawowych elementów zrównoważonego rozwoju i tym samym za jeden z głównych czynników poprawy warunków gospodarowania i życia na terenach wiejskich. Polska ma stosunkowo duży potencjał rozwoju tej metody produkcji, jednak warunkiem dalszego jego wzrostu jest efektywnie funkcjonujący rynek żywności ekologicznej. Niniejsza książka koncentruje się na trzech sferach tego rynku: przetwórstwie, dystrybucji (głównie poprzez kanał specjalistyczny) oraz zachowaniach konsumentów ekożywności. Książka ta stanowi diagnozę obecnego stanu rynku żywności ekologicznej i wskazuje na jego główne problemy, determinanty i perspektywy dalszego rozwoju. Monografia omawia również zmiany, jakie zaszły na rynku ekożywności w ostatnim czasie i prezentuje rekomendacje dla jego uczestników oraz instytucji publicznych odpowiedzialnych za rozwój rolnictwa ekologicznego. [profinfo.pl]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20764.XVII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20763.XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Publikacje Biznesowe)
Tyt. oryg.: Retail marketing.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W książce przedstawiono ogół zagadnień teoretycznych i wskazówki praktyczne dotyczące działań marketingowych w handlu detalicznym. Szczególny nacisk położono na specyfikę handlu detalicznego, zachowania nabywców oraz sposoby wpływania na podejmowane przez nich decyzje o kupnie. W wyjątkowo interesujący sposób, posługując się przykładami, opisano metody przyciągania klientów do miejsca sprzedaży, nakłaniania ich do kupna oraz powodowania, by w przyszłości ponownie odwiedzili tę samą placówkę. Osobny rozdział poświęcono handlowi w Internecie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5584 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7037.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowią obecnie jedno z kluczowych zagadnień ekonomii i nauk o zarządzaniu. Z jednej strony dostrzega się stymulujący charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najważniejsze źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i sektorów. Innowacje występują we wszystkich sferach życia gospodarczego, a także we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsiębiorstwa. Fakt ten stał się inspiracją dla autorów artykułów, poszukujących przejawów innowacyjności w działalności marketingowej różnorodnych podmiotów oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy składa się z trzynastu artykułów, które w wieloaspektowy sposób przedstawiają problem innowacji w marketingu i handlu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1], P.11836.IX.16 [Magazyn 1], 13008.IX.16 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: Marketing : an introduction, 2020.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18335.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20730.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20729.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12413.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12414.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again