Sorting
Source
Books
(11)
Form of Work
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(7)
E-booki
(1)
Status
only on-site
(10)
available
(9)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(10)
Author
Koliński Adam
(2)
Stajniak Maciej
(2)
Buzek Jerzy (1940- )
(1)
Chodyka Marta
(1)
Jakubowicz Karol (1941- )
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kaczmarczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Kozłowska Małgorzata Alicja
(1)
Krasuska Magdalena
(1)
Kretek Henryk
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mostowska Martyna
(1)
Staniszewski Michał (administracja)
(1)
Śliwiński Rafał
(1)
Żuchowska-Kotlarz Emilia
(1)
Year
2020 - 2025
(6)
2010 - 2019
(5)
Time Period of Creation
2001-
(7)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
English
(1)
Subject
Gospodarka elektroniczna
(2)
Informatyzacja
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Zarządzanie
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
Automatyzacja
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
COVID-19
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
DZIENNIKARSTWO
(1)
Europejski Zielony Ład (program)
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
INTERNET
(1)
Innowacje
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONWERGENCJA MEDIÓW
(1)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Neutralność klimatyczna
(1)
Polityka ochrony środowiska Unii Europejskiej
(1)
Prawo
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Subject: time
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(6)
Monografia
(3)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
cyfryzacja
(11)
sztuczna inteligencja
(3)
media publiczne
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
Internet
(1)
Zielony Ład
(1)
automatyzacja
(1)
bank
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(1)
bezpieczeństwo społeczne
(1)
bezpieczeństwo środowiskowe
(1)
big data
(1)
chatGPT
(1)
chmura obliczeniowa
(1)
demokracja
(1)
digitalizacja
(1)
dziennikarstwo
(1)
dziennikarstwo obywatelskie
(1)
e-gospodarka
(1)
e-marketing
(1)
fundusze UE
(1)
globalizacja
(1)
informacja
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
konwergencja mediów
(1)
logistyka
(1)
marketing
(1)
mass media
(1)
matematyka
(1)
media elektroniczne
(1)
media masowe
(1)
media społecznościowe
(1)
proces logistyczny
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
sektor bankowy
(1)
system informatyczny
(1)
szkolenie pracowników
(1)
technologia
(1)
technologia informacyjna
(1)
technologie informacyjno-komunikacyjne
(1)
technologie marketingowe
(1)
telewizja
(1)
transformacja cyfrowa
(1)
transport
(1)
wirtualna rzeczywistość
(1)
wykluczenie cyfrowe
(1)
własność intelektualna
(1)
zarządzanie logistyczne
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zarządzanie środowiskiem
(1)
łańcuch dostaw
(1)
11 results Filter
Book
In basket
(Oblicza Mediów)
Na okł. i grzb. podtyt.: edukacja i cyfryzacja.
Bibliogr. przy pracach.
Książka stanowi zbiór studiów mających na celu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywistości pełnią one coraz istotniejszą rolę, wkraczając sukcesywnie w coraz więcej aspektów życia ludzkiego. Stąd nie może dziwić akademicki namysł nad kwestią użycia nowych mediów jako nośników określonych wartości w sferze politycznej, edukacyjnej i rozrywkowej. Każda z tych sfer posiada własną dynamikę i logikę rozwoju, rzutującą na obecny obraz całego społeczeństwa - próba zarejestrowania i analizy tych właśnie mechanizów przyświecała autorom artykułów zamieszczonych w tomie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13012.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Gospodarka cyfrowa to pojęcie, które w literaturze przedmiotu zostało już w wielokrotnie zdefiniowane. Analiza zawartych w literaturze definicji pozwala na stwierdzenie, że wspólną cechą wszystkich definicji jest podkreślenie znaczenia ICT jako elementu konstytutywnego gospodarki cyfrowej. Można ją zatem określić jako gospodarkę obejmującą towary lub usługi, których rozwój, produkcja, sprzedaż są całkowicie zależne od technologii cyfrowych. Wolno więc stwierdzić, że gospodarka cyfrowa jest globalną siecią działań gospodarczych, możliwą dzięki istnieniu i wykorzystaniu technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Zagadnienia podejmowane przez autorów poszczególnych rozdziałów dotyczą różnych kwestii z zakresu problematyki gospodarki cyfrowej w Polsce. Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na zagadnienia jej rozwoju w Polsce w kontekście obserwowanych tendencji społeczno-gospodarczych, problemów i przyszłych perspektyw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21938.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Odpowiedzią na współczesne problemy logistyki, szczególnie w dobie pandemii COVID-19 jest problematyka poruszana w niniejszej monografii. Niniejsza monografia jest wynikiem współpracy Autorów skupionych wokół Studenckiego Koła Naukowego "CorLog", reprezentującego Wyższą Szkołę Logistyki z siedzibą w Poznaniu, z autorami Kół Naukowych innych Uczelni z całego kraju, przy wsparciu pracowników naukowych Wyższej Szkoły Logistyki oraz Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18472.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 21317.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21316.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Fundusze unijne w nowej perspektywie 2014-2020 / Magdalena Krasuska. - Stan prawny: 1 kwietnia 2014 r. - Warszawa : Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, cop. 2014. - 128 s. ; 24 cm.
(Biblioteka Przedsiębiorcy.)
Polska przez siedem lat największym beneficjentem unijnych funduszy. Wiele z tych pieniędzy ma trafić do przedsiębiorstw. Unia w nowej perspektywie stawia bowiem na rozwój gospodarki. Skorzystaj z praktycznego przewodnika po funduszach unijnych w latach 2014-2020 i zwiększ swoje szansę na pozyskanie pieniędzy na rozwój swojej firmy. Książka jest znakomitym kompendium wiedzy nie tylko dla podmiotów, które po raz pierwszy sięgną po unijną pomoc. Informacje w niej zawarte ułatwią także pozyskanie brukselskich środków firmom, które już skorzystały z unijnej pomocy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15440.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Europejski Zielony Ład jest najbardziej ambitną strategią społeczno-gospodarczej transformacji nie tylko w historii integracji europejskiej, ale szerzej we współczesnej historii Zachodu, a poprzez swoje globalne oddziaływanie zapewne i świata. 30 lat po tym jak narody Europy Środkowo-Wschodniej weszły na ścieżkę transformacji od komunizmu do wolnorynkowej demokracji, dziś, jako część wspólnoty jaką jest Unia Europejska, wchodzimy na ścieżkę ku neutralności klimatycznej i w pełni zrównoważonego rozwoju. Ta strategia jest nie tylko naszym wkładem w powstrzymanie katastrofy klimatycznej, ale też sposobem na zapewnienie Europie trwałego wzrostu, a Europejczykom dobrobytu w najbliższych dziesięcioleciach – bez obciążania innych skutkami degradacji środowiska, nieodwracalnych zmian klimatycznych, czy społecznymi skutkami rozwoju gospodarczego. W tym kontekście niniejsza monografia, nie tylko podejmuje refleksję nad całym spektrum, często nieoczywistych skutków jakie niesie systemowa transformacja ku neutralności klimatycznej i zrównoważonemu rozwojowi, nie tylko przywraca dyskusji o Europejskim Zielonym Ładzie ramy rygoru naukowego, ale stawia ją w perspektywie procesu jakim jest doskonalenie warsztatu naukowca.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21965.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
W niniejszym tomie poruszane są niezwykle ważne kwestie związane z gospodarką elektroniczną, w tym aspekty bezpieczeństwa oraz zrównoważony rozwój technologii informatycznych w kontekście czwartej rewolucji przemysłowej. Autorzy rozdziałów analizują różnorodne aspekty codzienności oraz możliwe scenariusze przyszłości, dyskutując zarówno o szansach, jak i o ryzykach związanych z postępem technologicznym, zmianami w strukturach gospodarczych oraz ich implikacjami dla społeczeństwa. Szczególną uwagę poświęcono znaczeniu sztucznej inteligencji w edukacji i zarządzaniu strategicznym, zwracając uwagę na innowacyjne narzędzia wspierające analizę konkurencji. Omówiono również nowoczesne metody komputerowej analizy sygnałów biomedycznych, które odgrywają istotną rolę w medycynie i naukach przyrodniczych.
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
W niniejszej monografii podjęto próbę kompleksowego przedstawienia problematyki efektywności przepływu informacji w łańcuchu dostaw, uwzględniając jej wpływ na realizację fizycznych procesów przepływu ładunków. Głównym celem przedstawionej pracy jest uwypuklenie wzajemnych powiązań pomiędzy poszczególnymi zakresami oddziaływania informacji na realizację procesów logistycznych w łańcuchu dostaw. Z tego względu poruszaną problematykę podzielono na cztery sekcje tematyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18156.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20032.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20031.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
W części 1 zaprezentowano nowoczesne podejście do zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach zmieniającej się rzeczywistości. Omówiono kompetencje przyszłości w zakresie przedsiębiorczości, oczekiwania kompetencyjne na rynku pracy oraz sposoby niwelowania luki pomiędzy kompetencjami oczekiwanymi i wyobrażanymi przez osoby wkraczające na rynek pracy, a także kreowanie nowoczesnych warunków zatrudnienia m. in. poprzez dostosowanie szkoleń do potrzeb rynku pracy przy współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym. W niniejszym rozdziale omówiono ponadto rozwój idei humanizacji pracy oraz Organizacyjną Analizę Zachowań wpływającą na wydajność i jakość pracy. Znaczna część przedmiotowego rozdziału poświęcona została kompetencjom nowoczesnego menadżera w różnych sektorach gospodarczych. Omówiono jego rolę i odpowiedzialność w tworzeniu i kierowaniu zespołem na podstawie przeprowadzonych badań, czy też wpływ posiadanych kompetencji na procesy decyzyjne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 23815.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 23814.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym / redakcja naukowa Rafał Śliwiński. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 203 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Książka ma na celu przybliżenie charakteru i kierunków zmian strategicznych związanych z otoczeniem globalnym, zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem różnorodnością kulturową, strategicznych uwarunkowań przywództwa, oraz podejmuje problem sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych, a także przedstawia problem zarządzania własnością intelektualną przedsiębiorstwa międzynarodowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18245.IX.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20325.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20324.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Akademickie Warsztaty Dziennikarskie)
Bibliogr. s. [275]-306. Indeks.
Wielu badaczy mediów uważa, że skoro tradycyjne media masowe jakoby schodzą ze sceny, warto zajmować się jedynie nowymi mediami, Internetem oraz nowymi technologiami. Ale media jeszcze nie zginęły: podlegają "internetyzacji", ale też "mediatyzują" Internet, okazując się niezbędnym dostawcą treści "internetowych". Autor poddaje szczegółowej analizie procesy konwergencji, mediamorfozy i remediacji, tworząc "nową ekologię mediów". Zajmuje się też przyszłością dziennikarstwa i demokracji, które za sprawą nowych mediów będą musiały przejść gruntowną metamorfozę.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11943.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13113.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 303, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-[284].
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18041.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18040.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again