USŁUGI
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(69)
Forma i typ
Książki
(69)
Dostępność
dostępne
(74)
tylko na miejscu
(66)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(35)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(39)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(66)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Buko Jacek
(3)
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Jalinik Mikołaj
(2)
Johann Maria
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Rudawska Iga
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Barteczko Krzysztof
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Brauer Jakub
(1)
Bugdol Marek
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Cope Beulah
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Davidson Rob
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grabowski Jan (1942- )
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Hollins Bill
(1)
Jonas Agata
(1)
Karwowski Waldemar (1953- )
(1)
Kielan Krystyna
(1)
Klimkiewicz Marek
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kłosiński Kazimierz Albin (1940- )
(1)
Lewandowska Agnieszka
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Meyer Beata
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pająk Edward
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Payne Adrian
(1)
Pokora Krystyna
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Styś Aniela
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Tokarz Anna
(1)
Tyc-Szmil Karolina
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wrzosek Anna
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Zawistowska Hanna
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(69)
Język
polski
(68)
angielski
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
USŁUGI
(69)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
2001-0
(5)
1989-
(1)
Temat: miejsce
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(15)
rynek turystyczny
(10)
usługi turystyczne
(10)
produkt turystyczny
(9)
marketing usług
(8)
usługi
(8)
biuro podróży
(7)
marketing
(6)
agroturystyka
(5)
ruch turystyczny
(5)
usługi logistyczne
(5)
hotelarstwo
(4)
organizacja turystyczna
(4)
popyt turystyczny
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
rynek usług
(4)
zarządzanie
(4)
cena
(3)
dystrybucja
(3)
gospodarka turystyczna
(3)
infrastruktura turystyczna
(3)
jakość usług
(3)
konsument
(3)
marketing relacji
(3)
produkt
(3)
promocja
(3)
przedsiębiorstwo usługowe
(3)
turystyka biznesowa
(3)
usługi hotelarskie
(3)
Internet
(2)
aktywność turystyczna
(2)
atrakcyjność turystyczna
(2)
informacja turystyczna
(2)
jakość
(2)
klaster
(2)
klient
(2)
konkurencyjność
(2)
konsumpcja
(2)
logistyka
(2)
polityka turystyczna
(2)
prawo turystyczne
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
strategia
(2)
szlaki turystyczne
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka uzdrowiskowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
usługi bankowe
(2)
usługi edukacyjne
(2)
usługi finansowe
(2)
usługi gastronomiczne
(2)
usługi medyczne
(2)
usługi pocztowe
(2)
usługi telekomunikacyjne
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
(1)
Polska
(1)
Porozumienie w Sprawie Handlowych Aspektów Własności Intelektualnej (TRIPs)
(1)
Układ Ogólny w Sprawie Handlu Usługami (GATS)
(1)
badania marketingowe
(1)
baza noclegowa
(1)
doradztwo
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
efektywność
(1)
efektywność pracy
(1)
ekonomia
(1)
ekonomika
(1)
ekonomika usług
(1)
farmakoekonomika
(1)
finanse
(1)
franchising
(1)
fundusze UE
(1)
funkcja turystyczna
(1)
gastronomia
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka światowa
(1)
handel
(1)
historia
(1)
innowacje
(1)
innowacje usługowe
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość produktu
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsulting
(1)
kreatywność
(1)
linie lotnicze
(1)
logistyka miejska
(1)
lojalność konsumentów
(1)
marketing ekologiczny
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing-mix
(1)
miejscowość turystyczna
(1)
międzynarodowy handel usługami
(1)
69 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza publikacja nie wyczerpuje obszernej problematyki dotyczącej rynku turystycznego. Podejmuje jednak szereg zagadnień, które przyczyniają się do lepszego zrozumienia funkcjonowania rynku turystycznego. Publikacja jest miejscem prezentacji różnych zagadnień z zakresu branży turystycznej (agroturystyki, produktu turystycznego, hotelarstwa, usług specjalistycznych, instytucji i organizacji wspomagających rozwój turystyki). Jest ona kolejną, dziesiątą już publikacją przygotowaną przez Katedrę Turystyki i Rekreacji Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej, przy znaczącym udziale pracowników naukowych reprezentujących różne ośrodki akademickie w kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13716.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Services marketing / Maria Johann. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 103 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing services
Bibliogr. s. 101-103.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16881.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : "Difin", 2009. - 150 s. : il. ; 23 cm.
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8214 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8215.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.8213.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9554.XX.5 [Czytelnia B], 9555.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Turystyki)
Forma i typ
Temat
Książka nie stanowi podręcznika do zarządzania jakością. Przedstawiono w niej wąski wycinek zagadnień związanych z problematyką z pogranicza ekonomii, filozofii i nauk społecznych. To wstęp do cyklu publikacji poświęconych zagadnieniu jakości usług turystycznych. Zawiera podstawowe pojęcia i definicje dotyczące jakości i różnych sposobów rozumienia tego pojęcia, wyjaśnia specyfikę usług turystycznych i zarządzania jakością. Największy nacisk położono na problem kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2321.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług turystycznych / Magdalena Kachniewska. - Warszawa : "Difin", 2002. - 223 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Przedstawiony podręcznik adresowany jest do studentów wydziałów i szkól turystycznych oraz praktyków zainteresowanych zagadnieniem jakości usług turystycznych i możliwości jej kształtowania. Przedstawiono w nim liczne przykłady praktyczne, wyjaśniono sposoby postrzegania jakości przez klientów, znaczenie pracowników liniowych dla rozpoznania potrzeb usługobiorców oraz możliwości pozyskiwania i kierowania trwałych więzi z klientami poprzez nieustanne podnoszenie jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1178 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2394.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3052 [Magazyn 1], P.5978 [Magazyn 1], 7269 [Magazyn 2], P.5984 [Magazyn 1], P.5977 [Magazyn 1], P.5982 [Magazyn 1], P.3051 [Magazyn 1], 7270 [Magazyn 2], P.5983 [Magazyn 1], P.5981 [Magazyn 1], 4070 [Magazyn 2], P.3050 [Magazyn 1], P.5980 [Magazyn 1], P.5979 [Magazyn 1], P.3053 [Magazyn 1] (15 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka stała się współcześnie niezwykle istotną dziedziną gospodarki. Dochody osiągane z tej działalności są porównywalne z dochodami w przemysłach paliwowym i zaawansowanych technologii. Ze względu na skalę światowej gospodarki turystycznej, zaangażowanie kapitału, liczbę zatrudnionych osób oraz złożoność procesów technicznych w transporcie i hotelarstwie można mówić o przemyśle turystycznym. W przemyśle tym jest wytwarzany produkt turystyczny, który powinien się stać przedmiotem zainteresowania konsumenta. W książce autorzy w interesujący sposób prezentują kluczowe zagadnienia związane z kreowaniem i organizacją produktu turystycznego, a także zarządzaniem nim. Odpowiadają między innymi na następujące pytania: co to jest produkt turystyczny i jak powstaje, kto jest jego twórcą i dla kogo jest przeznaczony, w jaki sposób kalkulować jego cenę, gdzie promować i sprzedawać produkt turystyczny, jakie badania marketingowe warto prowadzić, które strategie produktu turystycznego należy stosować.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9092.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9091.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.9090.XX.5 [Czytelnia B], 10712.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorstwo Współczesne)
Bibliogr. s. 391-414.
Publikacja poświęcona jest zarządzaniu wiedzą o czynnikach ludzkich w kontekście zarządzania systemami i procesami pracy. Łączy ona zagadnienia z dziedziny human factors (wiedzy o czynnikach ludzkich), a więc przystosowywania systemów pracy do wymogów człowieka, z naukami o zarządzaniu, tworząc ideę zarządzania konceptualnego. W pierwszych rozdziałach omówiono zagadnienia czynników ludzkich, efektywności pracownika oraz obszar zarządzania wiedzą. W kolejnych zaprezentowano m.in. mapowanie wiedzy o czynnikach ludzkich na procesy zarządzania przedsiębiorstwem, ontologię czynników ludzkich w modelowaniu procesów zarządzania oraz antropocentryczne projektowanie systemów usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10999.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11962.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Liceum o Profilu Usługowo-Gospodarczym : podręcznik)
Podręcznik do liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym. W podręczniku przedstawiono trzy moduły: usługi pielęgnacyjne, usługi gastronomiczne i usługi turystyczne. Treści nauczania są zawarte w trzech częściach, odpowiadających poszczególnym modułom, podzielonych na rozdziały. Każdy rozdział zawiera cele oraz treści kształcenia, przykłady, pytania sprawdzające oraz podsumowanie. Wybrane rodzaje usług są omówione pod względem celu, cech charakterystycznych i zakresu, wymaganego wyposażenia oraz środków i materiałów stosowanych do ich świadczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5755 [Magazyn 1], P.5754 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7205.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7204.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-224.
W nowoczesnej gospodarce rynkowej wzrasta znaczenie sektora usług. Autor przedstawił w książce organizację i funkcjonowanie światowego rynku usług, jego uwarunkowania, wpływ procesów globalizacyjnych na ten rynek oraz jego ramy instytucjonalno-prawne. W bardzo interesujący sposób omówił także w ujęciu wielopłaszczyznowym (wielkość, struktura, roczne tempo wzrostu) światowy obrót usługami na początku XXI wieku. Wiele miejsca poświęcił podstawowym tendencjom na głównych rynkach usług, tj. na rynkach usług finansowych, logistycznych, turystycznych, biznesowych oraz łączności. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych, ale zainteresuje także specjalistów w dziedzinie marketingu usług oraz przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11326.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12481.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biura podróży na rynku turystycznym / Anna Konieczna-Domańska. - Wyd. 2 uzup. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 161 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 196-[200].
Publikacja ta jest drugim, uzupełnionym wydaniem podręcznika do przedmiotów związanych z funkcjonowaniem i obsługą przedsiębiorstw turystycznych, adresowane do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i wykładowców na kierunkach: hotelarstwo, turystyka i rekreacja oraz na wydziałach ekonomicznych ze specjalizacją turystyczną. Książka zawiera usystematyzowaną wiedzę na temat rozwoju i funkcjonowania rynku usług turystycznych oraz miejsca i roli biur podróży na tym rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7321.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8268.XX.7 [Czytelnia B], 8267.XX.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ukazuje ekonomiczną istotę zjawiska turystyki, główne sfery i mechanizmy jej oddziaływania na układ gospodarczy określonej skali - miejscowość, region, kraj czy grupę krajów. Cechy popytu i podaży turystycznej znajdują bezpośrednie odzwierciedlenie w ekonomicznych i organizacyjnych zasadach funkcjonowania poszczególnych grup przedsiębiorstw turystycznych. Autorka przedstawiła bardziej szczegółowo grupę przedsiębiorstw hotelarskich i biur podróży. Treść książki adresowana jest do wszystkich zainteresowanych ekonomicznymi zagadnieniami współczesnej turystyki - studentów, nauczycieli różnych form i szczebli kształcenia kadr dla turystyki, osób prowadzących działalność naukowo-badawczą, pracowników administracji samorządowej i rządowej, jak również praktyków prowadzących działalność gospodarczą w sferze turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5773 [Magazyn 1], P.5772 [Magazyn 1], P.5262 [Magazyn 1], P.5771 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5260.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.5261.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6536.XX.3 [Czytelnia B], 6535.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Po omówieniu istoty i mechanizmów funkcjonowana gospodarki turystycznej autorzy przedstawiaja problemtyke szeroko pojetej regionalnej i lokalnej gospodarki turystycznej. Szczególnie duzo uwagi poswiecaja oni: menedzerskiemu systemowi zarzadzania w turystyce, marketingowi uslug turytycznych, ladowi przestrzennemu i ekonomicznemu w turystyce, a takze roli czynnka ludzkiego, kapitalu i finansów w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.478 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1407.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk. - Warszawa : "CeDeWu", 2009. - 173 s. : il. ; 23 cm.
Traktując turystykę jako dodatek do działalności gospodarczej nie stworzono rozwiązań systemowych i programów jej rozwoju. Nadrobienie powstałej luki, w stosunku do światowego poziomu usług turystycznych, wymaga z jednej strony podjęcia zmian systemowych, struktural­nych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia systemów zarządzania w organizacjach świadczących usługi, czyniąc je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istotą treści zawartej w książce. Szczególna uwaga została zwrócona, na: - określenie standardu jakości usługi turystycznej oraz roli pracowników i udziału klientów w tworzeniu i realizacji tego standardu, - przykłady praktycznych rozwiązań doskonalących zarządzanie organizacją, - etykę działania organizacji turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7717 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7716.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8723.XX.3 [Czytelnia B], 8724.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 229-242.
Od współczesnych menedżerów działających w branży turystyki i rekreacji wymaga się. profesjonalnej wiedzy w zakresie nowoczesnych metod zarządzania pozwalających na zwiększenie konkurencyjności, zyskowności organizacji, poprawy satysfakcji pracowników i klientów. Celem opracowania jest dostarczenie wiedzy z zakresu metod, technik narzędzi zarządzania jakością przydatnych w pracy w organizacjach działających w obszarze turystyki i rekreacji. Mając na uwadze fakt, iż rynek usług w tym obszarze jest menedżera niezwykle zróżnicowany zarówno po stronie popytu, jak i podaży, w opracowaniu skupiono uwagę na przybliżeniu uniwersalnych zasad, metod, technik i narzędzi zarządzania jakością usług. Publikacja składa się z czterech rozdziałów, w których poruszono szeroki zakres problematyki zarządzania jakością w sektorze usług. Wskazano na specyfikę kształtowania jakości usługi turystycznej i rekreacyjnej z uwagi na ilość podmiotów biorących udział w łańcuchu kreowania wartości dla klienta. Omówiono przesłanki i proces rozwoju normalizacji oraz wymagania norm tj. ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, PN-N 18001:2004, HACCP oraz ISO 22000:2005. Przybliżono również problematykę integracji systemów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11854.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 115-120. Indeks.
Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9916.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9917.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11516.XX.5 [Czytelnia B], 11517.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : "Difin", 2002. - 244 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Autorka przedstawia najważniejsze zagadnienia występujące w procesie planowania i realizowania aktywności marketingowej przez firmy oferujące usługi. Wyjaśnia w jaki sposób klienci postrzegają jakość świadczonych na ich rzecz usług, jakimi metodami można zidentyfikować ocenę jakości usługi, dokonywana przez klientów oraz jakie warunki musi spełnić dostawca, aby jakość usług satysfakcjonowała nabywcę, w tym jak tworzyć skuteczny plan marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7516 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2305.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2306.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501 ; 12)
Publikacja jest jubileuszowym zeszytem naukowym przygotowanym z okazji dziesięciolecia działalności Katedry Zarządzania Turystyką Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Publikacja została podzielona na dwie części, z których pierwsza ma charakter jubileuszowy i stanowi prezentację zawierającą: − historię katedry od momentu jej utworzenia w 1999 roku, − sylwetki pracowników, ich główne osiągnięcia naukowe, dydaktyczne i organizacyjne, − omówienie realizowanych typów kształcenia oraz innych typów aktywności związanych z procesem dydaktycznym. Część merytoryczna publikacji to zbiór 24 artykułów napisanych przez zaproszonych gości – naukowców z różnych środowisk naukowych współpracujących z Katedrą Zarządzania Turystyką – oraz jej pracowników. Teksty poświęcone są współczesnym aspektom funkcjonowania gospodarki turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10686.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładą na problematykę związaną z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materiałem graficznym i tabelarycznym. Treść teoretyczną uzupełniają liczne elementy dodatkowe, takie jak ćwiczenia, przykłady z praktyki, pytania i studia przypadków. Adresatami publikacji są studenci uczelni wyższych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalnościach związanych z turystyką. Ponadto książka jest kierowana również do praktyków gospodarczych – kadry zarządzającej i pracowników biur podróży, organizacji turystycznych, a także przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz urzędników administracji publicznej odpowiedzialnych za kształtowanie polityki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9865.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11436.XX.5 [Czytelnia B], 11437.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Jak i kiedy powstają nasze decyzje dotyczące wyjazdu turystycznego? Jakie czynniki wpływają na wielkość i strukturę popytu turystycznego? W jaki sposób można zbadać popyt turystyczny? Jak będziemy wypoczywać i podróżować w niedalekiej przyszłości? Na te oraz wiele innych ciekawych i zarazem ważnych pytań odpowiadają Autorzy, porządkując i systematyzując wiedzę na temat popytu turystycznego, dotychczas rozproszoną w wielu opracowaniach z zakresu ekonomii, psychologii, socjologii i marketingu. Drugie wydanie podręcznika zawiera wiele dodatkowych przykładów z działalności turystycznej, opisów zachowań nabywczych turystów oraz uaktualnień istotnych dla treści danych statystycznych. Podręcznik jest adresowany do studentów, teoretyków zajmujących się turystyką oraz praktyków biznesu turystycznego: prowadzących biura podróży, zarządzających obiektami noclegowymi, przedsiębiorstwami transportowymi, a także specjalistów pracujących w administracji rządowej i samorządowej oraz wpływających na roz¬wój turystyki w regionach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2311 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2312.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej