Turystyka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(77)
Forma i typ
Książki
(73)
Publikacje naukowe
(22)
Pliki i bazy danych
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
E-booki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(87)
tylko na miejscu
(61)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(46)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(45)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(64)
Autor
Berbeka Jadwiga
(3)
Dooley Jenny
(3)
Evans Virginia
(3)
Garza Veronica
(3)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Seweryn Renata (ekonomia)
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Warszyńska Jadwiga (1925- )
(2)
Zych Witold
(2)
Łaciak Jerzy
(2)
Agarwal Sheela 1970-
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Alejziak Wiesław (1960- )
(1)
Azara Iride
(1)
Álvarez-García José
(1)
Barteczko Krzysztof
(1)
Bartoszewicz Witold
(1)
Benckendorff Pierre
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Bochenek Anna (pedagog)
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borne Hanna
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Boyd Stephen W
(1)
Braga Vitor
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Brzezińska-Wójcik Teresa
(1)
Busby Graham
(1)
Buswell John
(1)
Byszewska-Dawidek Maria
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Chen Joseph S
(1)
Christou Evangelos
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Clarke Alan
(1)
Cook Roy A
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(1)
D'Amico Vito
(1)
Doliński Andrzej
(1)
Dominik Piotr (technologia zywności)
(1)
Donne Keith
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dąbrowski Dominik
(1)
Fyall Allan
(1)
Garrod Brian
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Grabowski Jan (1942- )
(1)
Gretzel Ulrike
(1)
Hadzik Andrzej (1972-2017)
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hammitt William E
(1)
Harmaciński Ryszard
(1)
Harrison David 1941-
(1)
Hsu Cathy H. C
(1)
Huang Rong (Associate professor)
(1)
Jamal Tazim
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Jędrusik Maciej
(1)
Kantyka Joanna (kultura fizyczna)
(1)
Klimek Katarzyna (1969- )
(1)
Kline Carol
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Kosiewicz Jerzy (1949- )
(1)
Kowalczyk Andrzej (1954- )
(1)
Kryczka Małgorzata
(1)
Lew Alan A
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Lohmann Gui
(1)
Makowski Jerzy (1946- )
(1)
Michopoulou Eleni
(1)
Morris Catrin E
(1)
Moska Waldemar (1962- )
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Nawrot Łukasz
(1)
Nessel Karolina
(1)
Nesterowicz Mirosław (1942- )
(1)
Niccolini Federico
(1)
Obodyński Daniel
(1)
Ossowski Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Pabian Barbara
(1)
Panosso Netto Alexandre ( 1973- )
(1)
Patterson Ian Robert 1945-
(1)
Pawłowski Rafał (nauki kultury fizycznej)
(1)
Petrecka Beata
(1)
Plit Florian
(1)
Prebensen Nina K
(1)
Puorto Simone
(1)
Ratten Vanessa
(1)
Reformat Beata
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Robinson Mike (1960- )
(1)
Rudnicki Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(49)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
Kraj wydania
Polska
(51)
Anglia
(9)
Massachusetts (USA)
(5)
Wielka Brytania
(5)
Nowy Jork (stan) (USA)
(4)
Kalifornia (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(52)
angielski
(25)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Poziom profesjonalny
(3)
Hotelarze
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1468)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(478)
ZARZĄDZANIE
(329)
Turystyka
(77)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
WIELKA BRYTANIA
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
Bezpieczeństwo narodowe
(67)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Historia
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Europa Środkowa
(1)
Lubelszczyzna
(1)
Wietnam
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Monografia
(8)
Dane statystyczne
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Słownik niemiecko-polski
(1)
Słownik polsko-niemiecki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(37)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Kultura fizyczna i sport
(11)
Zarządzanie i marketing
(10)
Geografia i nauki o Ziemi
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Edukacja i pedagogika
(6)
Językoznawstwo
(5)
Hobby i czas wolny
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(33)
tourism
(25)
usługi turystyczne
(7)
produkt turystyczny
(6)
rynek turystyczny
(6)
English
(5)
ruch turystyczny
(5)
specialised language
(5)
aktywność fizyczna
(4)
gospodarka turystyczna
(4)
leisure
(4)
marketing
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Polska
(3)
geografia
(3)
management
(3)
media społecznościowe
(3)
region turystyczny
(3)
rekreacja
(3)
travel
(3)
turystyka kulturowa
(3)
turystyka zrównoważona
(3)
badania marketingowe
(2)
ecotourism
(2)
gospodarka
(2)
information technology
(2)
innowacje
(2)
integracja europejska
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
leisure industry
(2)
niepełnosprawni
(2)
organizacja
(2)
planning
(2)
recreation
(2)
reklama
(2)
service quality
(2)
socjologia
(2)
strona WWW
(2)
sustainable tourism
(2)
tourist
(2)
turystyka sportowa
(2)
turystyka zdrowotna
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zatrudnienie
(2)
East Asian e-consumers
(1)
Great Britain
(1)
Pojezierze Łęczyńsko-Włodawskie
(1)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
Roztocze
(1)
Unia Europejska
(1)
Wietnam
(1)
Wyżyna Lubelska
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
architecture
(1)
atrakcje turystyczne
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
baza noclegowa
(1)
bezpieczeństwo energetyczne
(1)
bezpieczeństwo narodowe
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
biegi
(1)
biuro podróży
(1)
biznes
(1)
biznesplan
(1)
business environment
(1)
consumer behaviour
(1)
consumption
(1)
cudzoziemcy
(1)
czas wolny
(1)
definicje
(1)
demografia
(1)
destination
(1)
digital age
(1)
dochód narodowy
(1)
dysfunkcje turystyki
(1)
działalność turystyczna
(1)
ekonomia
(1)
ekoturystyka
(1)
environment
(1)
environmental aspects
(1)
euroregiony
(1)
event
(1)
fauna
(1)
flora
(1)
funkcje turystyki
(1)
geografia turystyczna
(1)
geography
(1)
global tourism
(1)
gospodarka narodowa
(1)
government policy
(1)
group package tours
(1)
health
(1)
hospitality
(1)
hotelarstwo
(1)
imigracja
(1)
impreza turystyczna
(1)
independent leisure travellers
(1)
informacja
(1)
77 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Theories within tourism can be difficult, even confusing areas to understand. Developed from the successful Portuguese textbook Teoria do Turismo, Tourism Theory provides clear and thorough coverage of all aspects of tourism theory for students and researchers of tourism. Consisting of five sections and over fifty entries, this book covers nine of the most important models in tourism study. The first three sections examine general concepts in tourism; disciplines and topics; and the tourist, which includes areas such as demand, gaze, psychology and typologies. A fourth section covers intermediation, distribution and travel, reviewing aspects such as travel agencies, tourist flows and multi-destination travel patterns. The final section encapsulates the tourism destination itself, covering organizations, the destination image, supply, seasonality and more. Encyclopedic cross-referencing between entries makes navigation easy, while in-depth analysis, exercises and further reading suggestions for each of the selected areas provide the context and detail needed for understanding. Entries can be used individually as a reference, or as part of the whole for a complete introduction to tourism theory.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17511 [Magazyn 1], P.17513 [Magazyn 1], P.17512 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18208.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18207.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Celem publikacji jest określenie produktów turystycznych, które warto rozwijać ze względu na zainteresowania Polaków. Kierunki zainteresowań zostały określone przez porównanie zrealizowanych i preferowanych rodzajów wyjazdów oraz sposobów zachowań w czasie podróży krajowych (zarówno długookresowych, jak i krótkookresowych), a także podróży zagranicznych. Podstawowym elementem pozyskania danych były badania ankietowe przeprowadzone na reprezentatywnej dla mieszkańców Polski w wieku 15 i więcej lat próbie o założonej wielkości 1500 osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.18 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.620 XX CZYT.
Publikacja przedstawia wyniki badań ankietowych, przeprowadzonych przez Instytut Turystyki na zlecenie Departamentu Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki. Głównym celem tych badań było określenie uczestnictwa mieszkańców Polski w wyjazdach turystycznych. Badaniami objęto krótko- i długookresowe podróże krajowe i zagraniczne, ich cele, sposoby organizacji wyjazdów, rodzaje wykorzystywanych miejsc noclegowych i środków transportu oraz sezonowość i kierunki wyjazdów.Część tekstowa zawiera uwagi metodologiczne oraz analizę wyników w podziale na podróże krajowe długookresowe i krótkie oraz wyjazdy zagraniczne. Dokumentacją przeprowadzonej analizy jest zamieszczony na końcu aneks tabelaryczny. Zawiera on rozkłady odpowiedzi na najważniejsze pytania ankiety w korelacji z cechami społeczno-demograficznymi osób badanych. Obejmuje uczestnictwo w poszczególnych rodzajach wyjazdów oraz w odniesieniu do obu rodzajów wyjazdów krajowych - według kierunków wyjazdów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Skrypt zapoznaje czytelnika z wiedzą związaną z turystyką jako formą aktywnego wypoczynku i biznesu. Treść zawarta w skrypcie powinna zapewnić: zrozumienie podstawowych pojęć związanych z turystyką, poznanie zarysu rozwoju turystyki, poznanie różnych rodzajów i form uprawiania turystyki, poznanie możliwości działania na rynku turystycznym w zakresie usług obejmujących działania biur turystycznych, hoteli i przedsiębiorstwa turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6.XX.1.1 [Magazyn 1], P.8.XX.1.1 [Magazyn 1], 5.XX.1.1 [Magazyn 1], P.7.XX.1.1 [Magazyn 1], P.9.XX.1.1 [Magazyn 1] (5 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik dla studentów geografii, turystyki i rekreacji oraz gospodarki turystycznej na uniwersytetach i w innych szkołach wyższych, a zarazem cenny poradnik dla entuzjastów turystyki jako formy spędzania wolnego czasu. Podzielony na dwie części - w pierwszej przedstawiono teoretyczne zagadnienia geografii turystycznej: jej historię i strukturę oraz nowe trendy w kierunkach ruchu turystycznego, nowe rozwiązania organizacyjne, a także nowe (lub znacząco ewoluujące stare) formy turystyki. Dokonano tu także regionalizacji turystycznej świata. W części drugiej, poświęconej poszczególnym regionom turystycznym świata, omówiono najważniejsze (dominujące na danym obszarze) walory przyciągające turystów. Istotnym elementem książki jest bogaty materiał ilustracyjny - liczne mapy i zdjęcia z prezentowanych regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20412.XXI.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Flash on English for tourism / Catrin E. Morris. - Second edition - Recanati : ELI, copyright 2017. - 63 strony : ilustracje kolorowe ; 30 cm + downloadable MP3 Audio Files ; 12 cm.
(ESP Series)
Książka powstała z myślą o osobach pracujących w branży turystycznej w kraju i za granicą, w tym pracowników hoteli, przedsiębiorstw przewozowych, biur podróży, towarzystw ubezpieczeniowych, podmiotów zajmujących się promocją turystyki oraz pilotów wycieczek, a także o studentach na kierunkach związanych z turystyką i hotelarstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1403.XX.1 [Wypożyczalnia B], B.1402.XX.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1401.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 191-201.
Monografia dotyczy turystyki w Wietnamie ze szczególnym uwzględnieniem uwarunkowań pandemii COVID-19.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22407.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CABI Tourism Texts)
Includes bibliographical references and index.
This comprehensive textbook has, at its core, the importance of linking strategic thinking with action in the management of tourism. It provides an analytical evaluation of the most important global trends, as well as an analysis of the impact of crucial environmental issues and their implications. Fully updated throughout, this new edition: -Covers forecasting, functional management and strategic planning; -Includes extra chapters to incorporate a wider spread of important topics such as sustainability, authenticity and crisis management; -Contains pedagogical features throughout, such as learning objectives, questions and case studies to aid understanding Now in its third edition, and reviewing the major factors affecting international tourism management, this well-established student resource provides an essential overview of strategic management for students and professionals in the tourism sector.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17542 [Magazyn 1], P.17543 [Magazyn 1], P.17541 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18395.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18394.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo turystyczne / Mirosław Nesterowicz. - 5 wydanie, stan prawny na 1 stycznia 2016 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 269 stron ; 24 cm.
Bibliografia strony 265-269.
W książce przedstawiono problematykę z zakresu prawa turystycznego, w tym prawne aspekty działalności biur podróży, hoteli, podmiotów prowadzących kempingi, pola biwakowe i parkingi samochodowe. Omówiono także kwestie związane z międzynarodowym i krajowym przewozem osób i bagażu, ubezpieczeniami turystycznymi oraz usługami restauracyjnymi. Przedmiotem analizy są również zagadnienia prawne dotyczące uprawiania turystyki, paszportów i wiz, przejść granicznych, kontroli granicznej oraz informacji i reklamy w turystyce. W publikacji uwzględniono liczne przepisy prawne i orzecznictwo z zakresu turystyki w prawie polskim, prawie Unii Europejskiej oraz konwencjach międzynarodowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17219 [Magazyn 1], P.17218 [Magazyn 1], P.17217 [Magazyn 1], P.17220 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17234.XX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17233.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Monografia składa się z trzech rozdziałów poruszających zagadnienia: aktywności fizycznej w okresie pandemii, uwarunkowań aktywności fizycznej w ujęciu biospołecznym, uczestnictwa i zarządzania w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22823.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa / [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach])
Bibliografia, netografia na stronach 111-121.
Niniejsza monografia, zatytułowana Kierunki rozwoju innowacji w turystyce, jest skierowana przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych kształcących się na kierunkach gospodarka turystyczna, zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej albo na kierunkach pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy - menedżerowie zajmujący się na co dzień szeroko pojętą turystyką. Celem monografii w warstwie teoretycznej jest analiza stanu wiedzy na temat wybranych zagadnień innowacyjności, w warstwie praktycznej zaś sformułowanie wniosków dotyczących badanej sfery, a także wskazanie nowych kierunków rozwoju innowacji w odniesieniu do branży turystycznej. Przed współczesnymi firmami turystycznymi pojawiają się bowiem obecnie nowe wyzwania, ale i nowe możliwości rozwoju z wykorzystaniem innowacji. Opracowanie zostało oparte na bogatych źródłach literaturowych, statystycznych, wynikach prowadzonych badań oraz egzemplifikacji nowych praktyk biznesowych stosowanych przez podmioty turystyczne. Jego strukturę tworzy dziewięć rozdziałów, których autorami są pracownicy naukowi z dużym doświadczeniem badawczym oraz przedstawicielka najmłodszego pokolenia naukowców - doktorantka dopiero rozpoczynająca swą karierę naukowo-dydaktyczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17798 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19144.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19143.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek turystyczny : struktura, procesy, tendencje / Aleksander Panasiuk. - Wydanie 2, zmienione i rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2019. - 373 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 353-373.
Publikacja przedstawia miejsce turystyki w gospodarce narodowej oraz podstawy teoretyczne funkcjonowania rynku turystycznego. Przeprowadzono w niej analizę struktury podmiotowej i przedmiotowej rynku turystycznego, omówiono działalność dostawców ofert turystycznych (przedsiębiorstw turystycznych i destynacji turystycznych) oraz popyt turystyczny i zachowania rynkowe konsumentów turystycznych. Szczególne miejsce zajmuje problematyka podaży turystycznej, w tym produktu turystycznego oraz koncepcja oferty turystycznej. W szerokim ujęciu przedstawiono politykę turystyczną, wraz z jej układem strukturalnym i kierunkami jej rozwoju oraz szczegółowymi rozwiązaniami regulacyjnymi, dotyczącymi rynku touroperatorskiego w Unii Europejskiej, oddziaływanie państwa na turystykę społeczną, fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej. Zagadnienia dotyczące procesów kształtowania rynku turystycznego obejmują problemy mikroekonomiczne oraz dotyczące zarządzania podmiotami, w tym działalność marketingową, markę turystyczną, nowoczesne technologie, innowacje oraz strategie na rynku turystycznym. W pracy wskazano na aktualne problemy ekonomiczne, społeczne, polityczne, organizacyjne, technologiczne kształtujące funkcjonowanie rynku turystycznego. Oparto je na aktualnym stanie prawnym, dotyczącym regulacji rynku turystycznego, obowiązującym w krajach Unii Europejskiej i w Polsce od 1 lipca 2018 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17801 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19150.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19149.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tourism and leisure behaviour in an ageing world / by Ian Patterson. - Wallinford, Oxfordshire ; Boston : CABI, 2018. - IX, 243 pages : illustrations, 24 cm
Includes bibliographical references and index.
Tourism and Leisure Behaviour in an Ageing World, based on Ian Patterson's previously published Growing Older, provides an overview of the latest research concerning tourist behavior and leisure needs of baby boomers, seniors, and older adults. With an increasingly ageing population, industry interest has intensified and there has been a corresponding explosion in related research activity. Covering trends in the marketplace that are attracting the older market, this new edition: - Provides an understanding of the older tourism and leisure market, discussing how to effectively provide for this expanding group; - Discusses growing areas such as independent travel, the leisure experience, cultural and heritage tourism, cruises, and health and wellness tourism; - Supplies case studies of tourism and leisure organizations successfully catering to the needs of the older market. This book is an invaluable resource for researchers and students interested in senior leisure and travel, a section with the money and the time to invest heavily in leisure and tourism activities. It can also be applied by professionals to improve their product offerings for this sector that, while valuable, brings its own unique challenges.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17546 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18399.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18398.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo w turystyce / Rafał Pawłowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2016. - 242, [2] strony : ilustracja ; 24 cm.
Wykaz aktów prawnych na stronach 233-237.
Książka "Prawo w turystyce" jest przeznaczona przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz innych kierunków studiów poruszających zagadnienia prawne w turystyce. W oparciu o ustawę o usługach turystycznych przyjęto schemat pracy zawierający zagadnienia dotyczące organizacji usług i imprez turystycznych, ochrony klienta, uzyskania uprawnień pilota wycieczek i przewodnika turystycznego oraz wykonywania tych zawodów, a także świadczenia usług hotelarskich. Ponadto w oparciu o obowiązujące regulacje prawne, scharakteryzowano podstawy bezpieczeństwa w turystyce kwalifikowanej oraz warunki organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17285 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17566.XX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17565.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia składa się z pięciu części, z których każda od nosi się do innej płaszczyzny funkcjonowania współczesnej Europy oraz ważnych dla niej problemów. Autorzy uwzględnili najważniejsze kwestie społeczne, polityczne, gospodarcze oraz dotyczące turystyki, w wymiarze europejskim, państwowym, regionalnym i lokalnym. Zaprezentowana problematyka ma ujęcie interdyscyplinarne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18920.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
As the field of tourism grows in maturity and scientific sophistication, it is important to fully understand the breadth and depth of vacation experience value. Current research delivers a multitude of approaches to value creation, represented here as a set of definitions, perspectives, and interpretations of how tourists, as customers, create value alone and with others. Providing an analytical and systematic clarification of the approaches, this book suggests an understanding of the differences, offering new and practical knowledge for tourism scholars and professionals to highlight the relevance of the concept to firms and organizations. Including a framework to distinguish among key resources or antecedents of customer value, this book also considers consumer behaviour and factors affecting value creation from physiological and psychological perspectives. Concluding with a summary of the areas for future research, it is a valuable resource for researchers of tourism, leisure and recreation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17387 [Magazyn 1], P.17388 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18132.XX.1.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18131.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Innovation and technology horizons)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Includes bibliographical references and index.
Tourism Innovation: Technology, Sustainability and Creativity addresses the growing use and importance of tourism innovation in society. Readers of this book will gain a global perspective on how the tourism industry is changing and taking advantage of emerging technologies, which will help them to foresee potential changes in the industry and plan for the future. Tourism innovation is defi ned as innovating in a cost-effi cient manner by taking into account the available resources. Most of the focus on tourism innovation has been on developing countries but it is also used by companies in other locations. This book explores the way in which tourism innovation differs from other types of innovation and offers a creative solution to issues about sustainability and the circular economy. In this vein, it includes chapters addressing issues related to the following but not limited subjects: co-creation in innovation, social issues in innovation, leadership and innovation, forms of innovation, government innovation and innovation research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.21.XX.1.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Geneza i teoria turystyki / Paweł Różycki. - Wydanie 1 - 1 dodruk. - Warszawa : PWN, 2022. - 383 strony, [16] stron tablic : fotografie ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [371]-383.
Zjawisko turystyki rodzi w środowisku badaczy oraz pośród uczestników ruchu turystycznego pytanie jak to się dzieje, że ludzie od zamierzchłych czasów wyruszają w drogę, podróżują i uprawiają turystykę. Niniejsza monografia, będąca wynikiem badania i eksplanacji wielowymiarowych zależności i związków na polu turystyki jest pierwszą tego typu publikacją, która w interdyscyplinarny sposób zajmuje się genezą turystyki. W książce zwrócono uwagę na wielość naukowych płaszczyzn, które wyjaśniają i opisują teorię turystyki. Prezentowana publikacja jest wynikiem obszernych badań na wszystkich kontynentach, w najbardziej odległych zakątkach świata oraz szczegółowych analiz literaturowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18615.XX.1.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22123.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22122.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Consumers in the Era of New Tourism / Erkan Sezgin. - Singapore : Springer Science+Business Media, 2016. - X, 139 pages : illustrations; 21 cm.
(Managing the Asian Century)
This book focuses on the role of e-consumers and e-marketing in the era of new tourism. It addresses themes such as the tourism "prosumer" at work, the evolution of tourism services, the collaboration and co-creation, as well as the e-complaint behavior of e-consumers in tourism. It also discusses topics such as mobile marketing, gamification as a marketing communication tool, the impact of social media on tourism consumers, and the use of e-loyalty programs in the accommodation sector. Students taking e-marketing and market research courses in tourism can use this work as a source book for the principles of new marketing management. e-Consumers in the Era of New Tourism serves as a helpful resource for practitioners, as well as researchers and students of e-marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17531 [Magazyn 1], P.17532 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18385.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18384.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej