Wartość
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Chen Joseph S
(1)
Kosiewicz Jerzy (1949- )
(1)
Prebensen Nina K
(1)
Uysal Muzaffer
(1)
Zowisło Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Massachusetts (USA)
(1)
Polska
(1)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
Wartość
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
consumer behaviour
(1)
consumption
(1)
kultura fizyczna
(1)
life satisfaction
(1)
psychology
(1)
socjologia
(1)
sport
(1)
tourism
(1)
tourist
(1)
tourist industry
(1)
travel
(1)
turystyka
(1)
value
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
As the field of tourism grows in maturity and scientific sophistication, it is important to fully understand the breadth and depth of vacation experience value. Current research delivers a multitude of approaches to value creation, represented here as a set of definitions, perspectives, and interpretations of how tourists, as customers, create value alone and with others. Providing an analytical and systematic clarification of the approaches, this book suggests an understanding of the differences, offering new and practical knowledge for tourism scholars and professionals to highlight the relevance of the concept to firms and organizations. Including a framework to distinguish among key resources or antecedents of customer value, this book also considers consumer behaviour and factors affecting value creation from physiological and psychological perspectives. Concluding with a summary of the areas for future research, it is a valuable resource for researchers of tourism, leisure and recreation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17387 [Magazyn 1], P.17388 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18132.XX.1.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18131.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, ISSN 2082-7202 ; nr 28)
Bibliografia przy pracach.
Przedstawiana Czytelnikom monografia Sport i turystyka w zwierciadle wartości społecznych jest zbiorem interesujących i inspirujących artykułów polskich autorów, wypowiadających się na temat aksjosfery wskazanych w tytule form kulturowej aktywności. W prezentowanych tekstach można zauważyć unifikujące całość zbioru dążenie badaczy do ekspozycji i charakterystyki wartości społecznych i osobowościowych w kontekście dziejów i przemian historycznych, a także do ukazania, wyjaśnienia i zrozumienia ich możliwych relacji, związków, uwarunkowań i barier w doświadczaniu, kształtowaniu oraz aktualizacji - przez człowieka i różne grupy społeczne - sportowych i turystycznych etosów oraz satysfakcjonujących stylów życia. Jakie są w swych idealnych esencjach i czym okazują się w praktyce rzeczywistości społeczno-historycznej wartości w obszarach sportu i turystyki? Jak przebiegały kształtowanie, ewolucja, przemiany podstaw, elementów, struktur, przesłanek, idei, konstytuujących aksjosferę kultury fizycznej? Jakie są ich możliwe i faktyczne relacje z koncepcjami i wyznacznikami szczęścia, potrzeb, sukcesu, przyjemności, satysfakcji, spełnienia, samorealizacji, zdrowia, godności, autonomii, tolerancji, sprawiedliwości? Jak umiejscowić je w tablicach wartości autotelicznych i pragmatycznych? Jak wartości społeczne i egzystencjalne, etyczne i estetyczne, ekonomiczne, witalne, hedoniczne, duchowe, realizowane przez sport i podróże oraz turystykę, rozumiane i urzeczywistniane były w przeszłości? Czym stają się te wartości, czym są, jakie przesłania niosą ze sobą obecnie, a także, jakie perspektywy przyszłościowe rysują one przed człowiekiem w kontekście aktualnych i przewidywanych uwarunkowań, barier oraz wyzwań historyczno-społecznych? Jak organizować dobre i skuteczne projekty zarządzania wartościami oraz jakością życia w sporcie i turystyce? Jak wychowywać do życia jakościowego, wartościowego, satysfakcjonującego przez sport i turystykę? Jakie zagrożenia wobec wartości niosą ze sobą globalizacja i konsumpcjonizm? Te i inne pytania stanowią motywy przewodnie prezentowanej monografii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17733.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16720.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej