OSOBOWOŚĆ
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(34)
Forma i typ
Książki
(33)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(32)
Autor
Butcher James Neal (1930- )
(2)
Carson Robert C. (1930- )
(2)
Dietrich Władysław
(2)
Leary Mark
(2)
Mineka Susan
(2)
Pervin Lawrence A. (1936- )
(2)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(2)
Bragdon Allen
(1)
Cervone Daniel
(1)
Cierpiałkowska Lidia (1950- )
(1)
Czerniawska Olga (1930- )
(1)
Daniel Ewald
(1)
Gamon David
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Gawda Barbara
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Grulkowski Bronisław (1961-2008)
(1)
Gut Renata
(1)
Horney Karen (1885-1952)
(1)
Imielski Wojciech Jerzy (1979- )
(1)
Jakubik Andrzej (1938- )
(1)
Janowska Janina
(1)
Jarymowicz Maria (1942- )
(1)
Jaworski Romuald (1950- )
(1)
Jeziorański Marek
(1)
John Oliver P
(1)
Johnson Robert L
(1)
Juraś-Krawczyk Barbara
(1)
Kosyrz Zdzisław
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Lammert Katherin
(1)
Mach Zdzisław (1954- )
(1)
Majczyna Beata
(1)
Martynowicz Emilia
(1)
Marx Sabine
(1)
Materska Maria (1942- )
(1)
McCann Vivian
(1)
Oleś Piotr (1955- )
(1)
Oleś Piotr K. (1955- )
(1)
Opozda Danuta (1961- )
(1)
Paleczny Tadeusz (1955- )
(1)
Paluchowski Władysław Jacek (1947- )
(1)
Piegowska Maria
(1)
Rynio Alina (1954- )
(1)
Rzepa Tadeusz (1950- )
(1)
Różańska-Kowal Joanna
(1)
Słomczyński Kazimierz M
(1)
Tryjarska Barbara
(1)
Weigang Silke
(1)
Wiklin-Day Aleksandra
(1)
Wójcik Barbara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
OSOBOWOŚĆ
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Gatunek
Podręcznik
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODRĘCZNIKI
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Słowo kluczowe
osobowość
(8)
psychologia
(4)
zaburzenia osobowości
(4)
badanie
(2)
depresja
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
psychologia osobowości
(2)
schizofrenia
(2)
teoria
(2)
terapia
(2)
testy psychologiczne
(2)
testy rekrutacyjne
(2)
zaburzenia psychiczne
(2)
ADHD
(1)
agresja
(1)
aktywność ruchowa
(1)
alkoholizm
(1)
anoreksja
(1)
autyzm
(1)
bulimia
(1)
czyn karalny
(1)
dojrzałość
(1)
dorosłość
(1)
dysleksja
(1)
dzieci
(1)
déjà vu
(1)
emocje
(1)
fobia
(1)
gry ruchowe
(1)
gry z piłką
(1)
gry zespołowe
(1)
higiena psychiczna
(1)
kryzys wieku średnego
(1)
leworęczność
(1)
lęk
(1)
miłość
(1)
moralność
(1)
motywacja
(1)
mózg
(1)
mądrość
(1)
młodzież
(1)
nerwica
(1)
nieletni
(1)
nienawiść
(1)
pamięć fotograficzna
(1)
parentyfikacja
(1)
pedagogika rodziny
(1)
podmiotowość
(1)
przemoc w rodzinie
(1)
przestępczość nieletnich
(1)
przywiązanie
(1)
psychiatria
(1)
psychologia rozwojowa
(1)
psychopatologia
(1)
psychoza
(1)
rodzina
(1)
rodzina niepełna
(1)
rozwód
(1)
rozwój
(1)
samokontrola
(1)
samoświadomość
(1)
satysfakcja życiowa
(1)
separacja
(1)
sezonowe zaburzenia afektywne
(1)
sport
(1)
starość
(1)
synestezja
(1)
słuch absolutny
(1)
terapia małżeńska
(1)
tożsamość
(1)
umysł ludzki
(1)
uzależnienia
(1)
uzależnienie
(1)
więź emocjonalna
(1)
więź rodzinna
(1)
wychowanie fizyczne
(1)
zaburzenia afektywne
(1)
zaburzenia odżywiania
(1)
zaburzenia rozwoju
(1)
zaburzenia zachowania
(1)
zachowania antyspołeczne
(1)
zachowania prospołeczne
(1)
zdolności
(1)
zespół nadpobudliwości psychoruchowej
(1)
śmierć
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2658 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
Książka składa się z trzech części, z których pierwsza omawia wartości i relacje społeczne (podmiotowość osoby, inteligencja emocjonalna, relacje psychologiczne oraz zachowania osób w sytuacji pokrzywdzenia, a także postawy polskich kobiet wobec mężczyzn z uwagi na zmianę ról społecznych). Druga część pracy – Neuropsychologia – zawiera artykuły dotyczące mechanizmów świadomości wzrokowej, specjalizacji półkul mózgowych w zakresie procesów emocjonalnych oraz neuropsychologiczną terapię zaburzeń językowych. W książce omówiono także trzy rodzaje zachowań dysfunkcjonalnych, w tym mobbing, ADHD oraz przestępczość na tle seksualnym. Pozycja skierowana jest do szerokiego grona Czytelników, profesjonalistów w zakresie nauk społecznych, a także do studentów psychologii i kierunków pokrewnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9140.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-341. Indeksy.
Podręcznik poświęcony psychologii rozwojowej dorosłych przedstawia całościowe ujęcie tematyki dotyczącej zmian w funkcjonowaniu człowieka w okresie dorosłości. Główne jego cele to: ukazanie dorosłości jako czasu dynamicznych przemian, które zależą nie tylko od czynników zewnętrznych, ale w większym stopniu od aktywności własnej, przekazanie współczesnego stanu wiedzy z zakresu psychologii biegu życia dorosłego, przedstawienie zagadnień tradycyjnie interpretowanych na gruncie psychologii rozwojowej pod kątem ich rozumienia na podstawie temporalnie zorientowanej psychologii osobowości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11174.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12210.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do psychologii osobowości / Piotr K. Oleś. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, cop. 2005. - 444 s. : tab., wykr. ; 25 cm.
(Wykłady z Psychologii ; t. 11.)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Bibliogr., indeksy.
Książka zawiera krytyczny przegląd teorii, które wniosły największy wkład w rozwój psychologii osobowości w ubiegłym i początkach bieżącego wieku oraz określają kształt współczesnej nauki o osobowości. Panoramiczne ujęcie umożliwia poznanie i wzajemną konfrontację różnych systemów teoretycznych, prezentuje główne zagadnienia psychologii osobowości, daje orientację w nurtach badań. Konstrukcja monografii opiera się na trzech kluczowych kontrowersjach, różnie rozwiązywanych w ramach nauki o osobowości. Są to, po pierwsze - pytanie o charakter motywacji: świadoma czy nieświadoma? Po drugie - problem, jakie czynniki wpływają na zachowanie:: cechy uwarunkowane biologicznie czy poznawcza interpretacja sytuacji? Po trzecie - kwestia, jakie programy człowiek realizuje na przestrzeni życia: biologiczne czy intencjonalne? Poszczególne rozdziały ukazują alternatywne lub komplementarne próby odpowiedzi na wiele bardziej szczegółowych pytań i problemów. Książka adresowana jest głównie do psychologów, studentów psychologii oraz pedagogiki i socjologii, a także do przedstawicieli innych nauk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5580.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rejony Humanistyki ; nr 1)
Bibliogr. s. 171-174. Indeksy.
Książka ma charakter syntetycznej monografii teoretycz - nej, w której wiele problemów i wątków zostało postawionych, lecz nie rozwiniętych, a tym bardziej nie rozwiązanych. Na większość pytań na temat tożsamości w warun - kach „płynnej ponowoczesności” nie sposób bowiem udzielić jednoznacznych odpo - wiedzi – mimo że pokusiłem się o napisanie takiego sprawozdania z lektury na temat tożsamości. Nie przenoszę tym samym odpowiedzialności za treść i sformułowania tutaj zawarte na innych – biorę ją całkowicie na siebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7724.VI.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8735.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wykłady z Psychologii ; t. 7.)
Bibliogr. s. 193-223 i przy rozdz. Indeks.
Diagnozowanie i wydawanie opartych na diagnozach zaleceń jest -bodaj czy nie najważniejszym - elementem pracy psychologów wielu specjalności. Co jest przedmiotem diagnozowania psychologicznego? Jakie są relacje między pomiarem a testowaniem? Jakie są związki między diagnozowaniem a metodologią badań ilościowych i jakościowych? Jak życie weryfikuje diagnozy psychologiczne? Jaka jest relacja między diagnozowaniem a wyjaśnianiem i prognozowaniem? Czy i jakie istnieją związki między diagnozą a terapią? Na czym polega charakterystyczny dla psychologii rodzaj wyjaśniania - interpretacja? Jakie możliwości stają przed psychologiem, gdy podejmuje interwencję? Jakie diagnozowanie może sprawiać trudności emocjonalne i diagnoście, i osobie badanej? Jakie problemy etyczne wiążą się z diagnozowaniem? Czy i jak diagnozowania można się nauczyć? Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest ta książka. Jest ona autorską propozycją uporządkowania różnych podejść, stanowisk i tradycji odnoszących się do diagnozowania ludzi. Struktura, przystępny język oraz prezentacja przykładów praktycznych czyni z książki atrakcyjny podręcznik. Jest to monografia adresowana głównie do psychologów i studentów psychologii, jednak powinna zainteresować także wszystkich tych, którzy praktycznie korzystają z diagnoz psychologicznych, także studentów socjologii i pedagogiki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5573.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Personality.
Bibliogr. Indeksy.
Jest to jeden z najbardziej popularnych w Europie i USA podręczników poświęconych teoriom osobowości. Stanowi najnowocześniejszy podręcznik psychologii osobowości obecny na polskim rynku. Jego najważniejszymi walorami są: przedstawienie głównych ujęć teoretycznych osobowości oraz uwydatnienie aktualnych trendów w badaniach nad osobowością, ukazanie związku pomiędzy teorią osobowości a badaniami nad osobowością, powiązanie konkretnych przypadków z teoriami, udana próba pogodzenia tego, co „powszechne”, z tym, co „wyjątkowe” w osobowości człowieka, potraktowanie każdego z podejść teoretycznych w sposób obiektywny i bezstronny, zarys integracyjnego ujmowania zagadnień związanych z osobowością, przedstawienie złożoności dziedziny naukowej w przystępny sposób, doskonałe przygotowanie treści od strony dydaktycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3195.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 203-208.
Dotychczasowe badania nad zachowaniami pro i antyspołecznymi prowadzone były dwutorowo i niezależnie od siebie, na różnych grupach badanych. Stanowiło to nadmierne uproszczenie tej problematyki, wskazując, że jedni zachowują się dobrze, a inni-źle. W rzeczywistości naszych zachowań nie można tak prosto klasyfikować. Uspołecznienie stanowi bowiem kontinuum, na krańcach którego znajdują się jednostki prospołeczne i antyspołeczne, a pomiędzy nimi osoby zachowujące się zarówno prospołecznie, jak i antyspołecznie. Takie właśnie ujęcie, ujawniające zarówno deficyty, jak i zasoby badanych adolescentów proponuję w książce. Umożliwia ono nie tylko dokładną diagnozę zjawiska przestępczości nieletnich, ale także formułowanie działań profilaktycznych i resocjalizacyjnych, które powinny opierać się na wiedzy o pozytywnych cechach i zachowaniach badanych. Część teoretyczna pracy przybliża prawne rozumienie pojęcia nieletni, zawiera także istoty zachowań prospołecznych i antyspołecznych oraz przegląd podstawowych teorii i badań poświęconych motywacji zachowań prospołecznych i antyspołecznych adolescentów. Część empiryczna zawiera charakterystykę motywacji zachowań prospołecznych i antyspołecznych nieletnich na tle uczniów ze szkół średnich i wolontariuszy ze względu na podstawowe cechy procesu motywacyjnego – kierunek i natężenie motywacji, a także analizę osobowościowych, środowiskowych i sytuacyjnych czynników motywacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9115.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10501.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia s. 157 -163
Nowoczesne ujęcie współczesnego wychowania fizycznego wyraża się w dążeniu do wszechstronnego rozwoju osobowości wychowanka. Ćwiczenia, zabawy i gry z piłką traktrowane są jako środek w kulturze fizycznej, którego umiejętne wykorzystanie może stać się istotnym instrumentem we wszechstronnym przygotowaniu człowieka nie tylko do aktywności ruchowej, ale również do szeroko rozumianego życia w społeczeństwie, gdyż angażowana jest cała sfera psychiczna (emocje, motywacje) i sprawność fizyczna i ruchowa ujawniana w utylitarnych formach ruchu (bieg, chód, rzut). Ćwiczenia, zabawy i gry z piłką mogą stanowić pewien obszar diagnozujący poziom samodzielności, być środkiem wykorzystywanym do jej kształtowania przez umiejętny dobór i konstruowanie środków ruchowych z piłką z elementami samodzielnej aktywności, samodzielnego działania, samodzielnego rozwiązywania sytauacji podczas zabaw i gier, wzbogacającym tym samym osobowość człowieka. Podręcznik zawiera obszernie opracowane konspekty lekcji, które należy traktować jako przykłady pełnego zapisu treści. Mogą stanowić dobrą podstawę do "rozpisania" zajęć przez nauczyciela w wymiarze uznawanym przez niego za istotny dla osiągnięcia celów wychowawczych i dydaktycznych .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1395.XIX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2185 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na skrzydełku.
Bibliogr. przy częściach. Indeks.
Autorzy przedstawiają zależności między naszymi więziami i relacjami rodzinnymi w okresie dzieciństwa, ze szczególnym uwzględnieniem bliskości, a funkcjonowaniem emocjonalnym człowieka dorosłego. Omawiają warunki tworzenia ufnej więzi z innymi ludźmi, trudności separacyjne okresu dorastania, tworzenie bliskiej relacji wolnej od lęku w małżeństwie i możliwość odbudowania zerwanej więzi w trakcie terapii pary. Ponadto rozważane są różne aspekty bliskości, odrzucenia i uwikłania w rodzinach osób z rozpoznaniem anoreksji, schizofrenii i tendencjami narcystycznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12218.III.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13336.III.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Psychology : core concepts, 2009
Bibliogr. s. 256-275. Indeks.
Psychologia osobowości to prezentacja kolejnych trzech ważnych obszarów psychologii: teorii osobowości, zaburzeń psychicznych i ich terapii. Autorzy, przedstawiając kilka teoretycznych ujęć osobowości pokazują, że niektóre teorie kładą większy nacisk na naturę, inne na wychowanie lub są lepiej dostosowane do rozwiązywania określonych problemów. Zgłębiając osobowość, zaczęli od przeglądu czynników, które wszystkich nas ukształtowały. Autorzy przeanalizowali również sposób definiowania zaburzeń psychicznych i przedstawili sposoby ich diagnozy. Pokazali także, w jaki sposób oddziaływania terapeutyczne podlegają wpływom historii i kultury. Ponadto przyjrzeli się medycznym formom leczenia zaburzeń psychicznych, w tym farmakoterapii, hospitalizacji, psychochirurgii oraz terapii wstrząsowej. Pomagają czytelnikowi spojrzeć krytycznie na nierozstrzygnięty dylemat w obszarze terapii: leki czy psychoterapia? oraz stwarzający podziały problem ograniczania terapii do technik o potwierdzonej skuteczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11467.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4924.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.264 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej