MARKETING
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(140)
Forma i typ
Książki
(140)
Dostępność
dostępne
(147)
tylko na miejscu
(131)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(67)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(84)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(131)
Autor
Mruk Henryk
(11)
Kotler Philip (1931- )
(10)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Garbarski Lechosław
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kozielski Robert
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Armstrong Gary
(2)
Bartołd Robert
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Dziekoński Michał
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kramer Teodor (1926- )
(2)
Maison Dominika
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Niestrój Roman
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Styś Aniela
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Belka Marek (1952- )
(1)
Bendremer Ellen
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Bracha Czesław
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Broweus Niklas
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burgers Willem
(1)
Caslione John A
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Curtis Tony
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Datko Marek
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Düssel Mirko
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Eason Adam
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gemra Stanisław
(1)
Gorbaniuk Oleg
(1)
Gore Sylee
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Hultén Bertil (1949- )
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kamiński Jacek
(1)
Karbowski Grzegorz
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kasprzak Rafał
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kerin Roger A
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kożak-Siara Tatiana
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lany Magdalena
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Makowski Michał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(55)
2000 - 2009
(78)
1990 - 1999
(7)
Kraj wydania
Polska
(138)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(137)
angielski
(3)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
MARKETING
(140)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
Temat: czas
1989-
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(21)
PODRĘCZNIKI
(12)
Podręcznik
(9)
PORADNIKI
(3)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(93)
badania marketingowe
(34)
produkt
(31)
dystrybucja
(27)
cena
(26)
komunikacja marketingowa
(22)
konsument
(22)
marka
(22)
promocja
(22)
strategia marketingowa
(21)
reklama
(20)
segmentacja rynku
(18)
zachowania konsumenckie
(16)
zarządzanie marketingowe
(16)
plan marketingowy
(14)
przedsiębiorstwo
(13)
zarządzanie
(11)
marketing-mix
(9)
konkurencyjność
(8)
public relations
(8)
Internet
(7)
marketing bezpośredni
(7)
planowanie marketingowe
(7)
rynek
(7)
analiza SWOT
(6)
kontrola marketingowa
(6)
audyt marketingowy
(5)
informacja marketingowa
(5)
logistyka
(5)
marketing usług
(5)
sprzedaż
(5)
cykl życia produktu
(4)
konsumpcja
(4)
marketing mix
(4)
marketing relacji
(4)
otoczenie przedsiębiorstwa
(4)
psychologia
(4)
znak towarowy
(4)
analiza danych
(3)
badania jakościowe
(3)
e-marketing
(3)
globalizacja
(3)
kanały marketingowe
(3)
klient
(3)
konkurencja
(3)
marketing międzynarodowy
(3)
marketing społeczny
(3)
marketing strategiczny
(3)
metody badań
(3)
strategie cenowe
(3)
usługi
(3)
zarządzanie relacjami
(3)
CRM
(2)
English language
(2)
analiza marketingowa
(2)
branding
(2)
decyzje zakupowe
(2)
działania marketingowe
(2)
finanse
(2)
firma
(2)
handel detaliczny
(2)
handel hurtowy
(2)
konflikt
(2)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(2)
lojalność konsumentów
(2)
marketing sensoryczny
(2)
marketing szeptany
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
negocjacje
(2)
organizacja
(2)
pamięć
(2)
popyt
(2)
prasa
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
satysfakcja klienta
(2)
sponsoring
(2)
spostrzeganie
(2)
system informacji marketingowej
(2)
telemarketing
(2)
towar
(2)
wizerunek
(2)
wskaźniki marketingowe
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
zmysły
(2)
Statistica
(1)
advertising
(1)
akwizycja
(1)
analiza strategiczna
(1)
audyt
(1)
badania etnograficzne
(1)
badania ilościowe
(1)
badania statystyczne
(1)
badania trackingowe
(1)
badanie
(1)
bankowość
(1)
biznes
(1)
blog
(1)
controlling
(1)
działalność reklamowa
(1)
economic
(1)
140 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik odzwierciedla zmiany zachodzące w polskiej gospodarce oraz stały postęp wiedzy z dziedziny marketingu. Autorzy omówili w nim: istotę i znaczenie marketingu, zachowania rynkowe nabywców, segmentację rynku, problematykę produktu, cen, dystrybucji i komunikacji marketingowej, informacyjne podstawy decyzji marketingowych oraz zagadnienia zarządzania marketingiem. Na końcu każdego rozdziału są zamieszczone bibliografia i pytania kontrolne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12439 [Magazyn 1], P.12437.IX.16 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12438.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13585.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [516]-524.
Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mają w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Zwrócono uwagę na: strategię sponsorowania (budowa wizerunku, formy promocji i komunikowania), nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12268.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13392.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-207
W książce omówiono rozwój systemów informacyjnych organizacji. Scharakteryzowano bazy danych, systemy wspomagania decyzji, systemy eksperckie, komputerową integrację przedsiębiorstwa, zastosowanie Internetu w działalności przedsiębiorstwa, w tym w zarządzaniu marketingiem, co stanowi istotę organizacji wirtualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14668 [Magazyn 1], P.14662 [Magazyn 1], P.14667 [Magazyn 1], P.14669 [Magazyn 1], P.14665 [Magazyn 1], P.14666 [Magazyn 1], P.14661 [Magazyn 1], P.14664 [Magazyn 1], P.14663 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14660.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15474.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Warszawa : "CeDeWu", 2010. - 222 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 217-222.
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę obszarów działalności organizacji podlegających audytowi, metod i narzędzi stosowanych w audycie, miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu, relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym a także stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9890.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11483.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(BC Edu Biznes)
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing rynek rynek finansowy
Tyt. oryg.: Handbuch Marketingpraxis.
Bibliogr. s. 431-436.
Podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, skierowany jest przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, lecz także praktyczną. Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, lecz przede wszystkim budowanie kompetencji w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10240.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, – jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, – jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, – jak opracować kolejne części planu marketingowego, – jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan. Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6360.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 301-302., netogr. s. 302.
Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracować kolejne części planu marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15360.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować. Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka. Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach - by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10969.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11943.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12374 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3264 [Magazyn 2], 3263.IX.16.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika "Marketing. Koncepcja skutecznych działań", przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11519.IX.16 [Magazyn 1], P.11521 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11520.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12751.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim także niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11210 [Magazyn 1], 12285.IX.16 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11209.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12284.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontaktów międzynarodowych, a także ścisłych związków Autorów z wieloma firmami. W nowej wersji podręcznika zostały zachowane te rozwiązania metodyczne, które potwierdziły swoją wartość w dotychczasowych doświadczeniach dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5959.IX.16 [Magazyn 1], P.5960 [Magazyn 1], P.5957 [Magazyn 1], P.5963 [Magazyn 1], P.5958 [Magazyn 1], P.5962 [Magazyn 1], P.5961 [Magazyn 1], 7265.IX.16 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5956.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7266.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydana po korekcie drukarskiej w 2002 roku
Marketing jest praktyczną dziedziną ludzkiej działalności gospodarczej. Zmianom w życiu gospodarczym towarzyszy rozwój metod i technik działań marketingowych, który przebiega w sposób naturalny zgodnie z przesłankami rozwoju myśli marketingowej. Autorzy poszczególnych rozdziałów książki pragną przybliżyć istotę współczesnego marketingu, jego działanie i problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1372.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-207.
"Podstawowym celem książki jest przedstawienie czytelnikom wiedzy o zarządzaniu przedsiębiorstwem transportowym w podziale na jego podstawowe segmenty, jakimi są: organizacja i zarządzanie zasobami ludzkimi, znaczenie kadry menedżerskiej, techniki marketingowe usług transportowych, ukazanie i ocena analizy wskaźników ekonomicznych, która jest jednym z istotnych instrumentów zarządzania w warunkach zmiany otoczenia i dynamicznego rozwoju." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13842.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 399-447.
Ponieważ marka jest kluczowym pojęciem dla marketingu, a osobowość kluczowym pojęciem dla psychologii, ktoś, kto zajmuje się psychologią zachowań konsumenckich - dziedziną interdyscyplinarną, znajdującą się na pograniczu psychologii i marketingu - nie może przejść obojętnie obok koncepcji osobowości marki. Stanowi ona wyzwanie dla badacza, polegające na potrzebie jej ewaluacji jako koncepcji naukowej i redefinicji w taki sposób, aby pozostawała ona w zgodzie z wiedzą psychologiczną, a jednocześnie wnosiła coś wartościowego w poznanie i pomiar zjawisk o charakterze marketingowym. Taki był też podstawowy cel krytycznej analizy dotychczasowych badań i publikacji oraz własnych przedsięwzięć badawczych autora. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13121.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
English for Marketing & Advertising / Sylee Gore. - Oxford : Oxford University Press, 2007. - 80 s. : il. kolor. ; 26 cm + dysk optyczny (MultiROM)
(Oxford Business English)
(Express Series)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
English for Marketing & Advertising is part of the Express Series. It is the ideal quick course for marketing and advertising professionals who need to communicate confidently and effectively in English. It can be used to supplement a regular cousebook, on its own, as a stand-alone intensive specialist course, or for self-study. English for Marketing & Advertising will help prepare you to work internationally in this profession.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12829.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13910.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Teoretyczne rozdziały uzupełnione zostały 20 studiami przypadku, w których przedstawione zostały interesujące przykłady z praktyki gospodarczej. Są to w ogromnej większości opracowania autorskie i stanowią integralną część niniejszej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3552 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3551.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Sensory marketing, 2009.
Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku. Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej Czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów. Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11007.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11974.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej