Komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(26)
tylko na miejscu
(23)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(18)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(24)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(2)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(2)
Autor
Barge J. Kevin
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Baker Alan (1956- )
(1)
Bucholc Marta
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Dignen Bob
(1)
Ficek Ewa
(1)
Finch Geoffrey
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Heen Sheila
(1)
Kiełbasa Barbara
(1)
Knapik Wioletta
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(1)
Kwiatkowska Anna
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Majda Anna (nauki medyczne)
(1)
McQuail Denis (1935- )
(1)
Nowicka Julia
(1)
Oliver Rhonda
(1)
Orlov Anatoly
(1)
Panek Wenancjusz (1931- )
(1)
Philp Jenefer
(1)
Prendecki Krzysztof
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Rosenberg Marjorie
(1)
Rzepka Beata (1978- )
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Silverman Jonathan
(1)
Skelnik Klaudia
(1)
Stone Douglas
(1)
Sujkowska-Sobisz Katarzyna
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Ting-Toomey Stella
(1)
Tuhovsky Ian
(1)
Witosz Bożena
(1)
Zarzycka Danuta
(1)
Zdanowicz-Cyganiak Katarzyna (1979- )
(1)
Ślusarska Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Wielka Brytania
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(3)
Anglia
(2)
Niemcy
(1)
Język
polski
(14)
angielski
(10)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1468)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(478)
ZARZĄDZANIE
(329)
Komunikacja społeczna
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
WIELKA BRYTANIA
(123)
Nauczanie
(118)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
Bezpieczeństwo narodowe
(67)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Historia
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Językoznawstwo
(8)
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
media
(5)
komunikacja interpersonalna
(4)
komunikacja społeczna
(4)
communication
(3)
dyskurs medialny
(3)
komunikacja
(3)
English language
(2)
business
(2)
communication skills
(2)
conflict management
(2)
intercultural communication
(2)
komunikacja międzyludzka
(2)
networking
(2)
nonverbal communication
(2)
persuasion
(2)
presentation
(2)
transcultural competencies
(2)
verbal communication
(2)
wystąpienia publiczne
(2)
English
(1)
Unia Europejska
(1)
advanced level
(1)
attention
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
business English
(1)
business communication
(1)
career
(1)
communication activity
(1)
communikation skills
(1)
conversation
(1)
conversations
(1)
dyskurs etniczny
(1)
dyskurs ideologiczny
(1)
dyskurs kulturowy
(1)
dyskurs polityczny
(1)
dyskurs społeczno-polityczny
(1)
economics
(1)
edukacja medialna
(1)
etyka
(1)
feedback
(1)
foreign speakers
(1)
games
(1)
influence (psychology)
(1)
intermediate level
(1)
język niewerbalny
(1)
język rosyjski
(1)
język werbalny
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja medialna
(1)
komunikacja medyczna
(1)
komunikacja menedżerska
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja sieciowa
(1)
komunikacja strategiczna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
komunikowanie masowe
(1)
konflikt
(1)
korespondencja biznesowa
(1)
kształcenie
(1)
kultura masowa
(1)
kłamstwo
(1)
language and languages
(1)
linguistics
(1)
manipulacja
(1)
media masowe
(1)
media społecznościowe
(1)
metodyka
(1)
nowe technologie
(1)
odpowiedzialność dziennikarza
(1)
odpowiedzialność mediów
(1)
oral communication
(1)
pacjenci
(1)
pedagogika medialna
(1)
persuasion (psychology)
(1)
persuasive communication
(1)
pielęgniarstwo
(1)
policja
(1)
polityka informacyjna
(1)
promocja zdrowia
(1)
public speaking
(1)
reklama społeczna
(1)
social intelligence
(1)
society
(1)
społeczeństwo cyfrowe
(1)
study and teaching
(1)
teacher's book
(1)
training
(1)
uchodźcy
(1)
wzory
(1)
zarządzanie informacją
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Improve Your Communication Skills / Alan Barker. - 4th edition. - United Kingdon ; New York, NY : Kogan Page, 2016. - X, 162 pages ; 22 cm.
(Creating success)
Improve Your Communication Skills is your practical guide to effective verbal, non-verbal and written communication in business. Full of proven tips and techniques, it will help you keep the interest of a large audience, impress a potential employer or simply win the argument at an important meeting. Better communication skills can have a direct impact on your career development. This book provides vital guidance on improving your conversations, building rapport with colleagues, learning skills of persuasion, giving effective presentations, writing effective emails, letters and reports, and networking successfully. Now in its 4th edition, essential new content includes communicating across borders and virtual teams, influencing others subtly and managing difficult conversations, as well as helpful checklists and exercises.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18100.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pre-suasion : a revolutionary way to influence and persuade / Robert Cialdini. - First Simon & Schuster hardcover edition. - New York : Simon & Schuster, 2016 - XIII, 413 pages : illustrations ; 24 cm
Includes bibliographical references (pages 235-326) and index.
NEW YORK TIMES BESTSELLER. "Timeless and indispensable." (Amy Cuddy, author of Presence). "Utterly fascinating." (Adam Grant, author of Originals and Give and Take). "Shockingly insightful." (Chip Heath, co-author of Switch and Made to Stick). When it comes to persuasion, success can begin before you say a word. In his global bestseller Influence, Professor Robert Cialdini transformed the way we think about the craft of persuasion. Now he offers revelatory new insights into the art of winning people over: it isn't just what we say or how we say it that counts, but also what goes on in the moments before we speak. This is the world of "Pre-suasion", where subtle turns of phrase, seemingly insignificant visual cues, and apparently unimportant details of location can prime people to say "Yes" even before they are asked. And as Cialdini reveals, it's a world you can master. If you understand the tools of pre-suasion, you will better placed to win a debate, get support for an idea or cause, promote a campaign - even persuade yourself to do something you find difficult.Drawing on the latest research, and packed with fascinating case studies, Pre-Suasion is a masterclass in enhancing your powers of influence. "Mind-blowing." (Management Today). "Accessible and intellectually rigorous." (Books of the Year, The Times). "Fascinating, fluent and original." (Tim Harford, author of The Undercover Economist Strikes Back)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17461 [Magazyn 1], P.17460 [Magazyn 1], P.17459 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18173.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18172.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Communicating Across Cultures / Bob Dignen. - Cambridge : Cambridge University Press, 2011. - 96 stron : ilustracje ; 23 cm + CD
(Cambridge Business Skills)
Do ksiązki dołączona płyta CD o tej samej sygnaturze.
Includes bibliographical references (p. 277-300) and index.
Communicating Across Cultures is an innovative short course for learners of business English who want to function effectively in an international environment by developing their intercultural skills in English. Drawing on inspirational advice from leading figures in the world of cross-cultural communication, Communicating Across Cultures covers all types of oral and written communication, from meetings to negotiations, telephone calls to emails, and deals with situations ranging from working in international teams to managing conflict. Students are invited to analyse their own intercultural competence and helped to develop a personal action plan for further use beyond the classroom. The Student's Book comes with an audio CD that contains authentic interviews with people from the world of business and extracts from meetings that exemplify the communication strategies presented.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21402.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3460)
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja gromadzi teksty przedstawicieli zróżnicowanego pod względem metodologicznym i problemowym nurtu badań nad dyskursem w Polsce. Autorzy poszczególnych artykułów zarówno rozważają istotne zagadnienia teoretyczne, jak i dają obraz różnych odmian dyskursu publicznego, zwłaszcza instytucjonalnych (urzędowy, religijny, edukacyjny, terapeutyczny, turystyczny), wspólnot ideologicznych, etnicznych i kulturowych, oraz bogato reprezentowanego w tomie dyskursu medialnego. Interesująco wypadła – obrana w kilku artykułach – perspektywa oglądu śledząca sposoby aktualizowania tego samego zagadnienia w różnych mediach i przez różne wspólnoty dyskursu. Wiele miejsca w opracowaniu poświęca się problematyce teoretycznej (sposobom podziału przestrzeni komunikacji publicznej, metodom analizy dyskursu czy wreszcie kontekstom badawczym, które metody analizy dyskursu otwierają i z którymi się splatają). Książka zainteresuje nie tylko specjalistów, wywodzących się z różnych środowisk i tradycji badawczych dyskursu, ale wszystkich pragnących pogłębić swą wiedzę o regułach, normach, strategiach komunikacyjnych, którymi kierują się aktorzy dyskursu publicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19550.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19549.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Word of mouth : a new introduction to language and communication / Geoffrey Finch. - Second edition. - London ; New York ; Oxford ; New Delhi ; Sydney : Bloomsbury Academic, 2013. - XIII, 246 pages : illustrations ; 22 cm
Includes bibliographical references (pages 235-239) and index.
The study of language has changed enormously over the past two decades. Many of the ideas which have become current in the twenty-first century challenge our notions about who we are and to what extent we are unique in nature. Word of Mouth introduces these ideas to the reader in a fresh, engaging and jargon-free way. It assumes no prior knowledge of language study, just an interest in the power of words and the way they shape and influence our lives. Geoffrey Finch begins with a discussion of the evolution of language, suggesting that the acquisition of language was a cognitive leap forward with significant repercussions for what we understand by the term 'human nature'. Subsequent chapters explore the social and communicative functions of language, its structure and psychology, as well as the impact of electronic media on contemporary usage. Ideal for the general reader and students of language and communication, Word of Mouth is a stimulating introductory guide to a fascinating subject.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22858.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22857.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny Analiza dyskursu medialnego Komunikacja medialna i marketingowa Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19562.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19561.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej