ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(116)
Forma i typ
Książki
(116)
Dostępność
tylko na miejscu
(104)
dostępne
(83)
wypożyczone
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(38)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(54)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(104)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(5)
Ogonowska Agnieszka
(5)
Lepa Adam (1939- )
(4)
Jakubowicz Karol (1941- )
(3)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(3)
Sokołowski Marek
(3)
Castells Manuel (1942- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Marody Mirosława (1947- )
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Roguska Agnieszka
(2)
Sadza Agata
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Tomaszkiewicz Teresa
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Barska Anetta
(1)
Bell Allan
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Branston Gill
(1)
Braun Juliusz (1948- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Bucholc Marta
(1)
Burger Harald (1940- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Ceramella Nick
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Chwaszcz Joanna
(1)
Croteau David
(1)
Dehn Mechthild
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Durham Gigi Meenakshi
(1)
Dutton Brian (1952- )
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Ejsmont Marek
(1)
Fajfer-Kruczek Ilona
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Fowler Roger (1938-1999)
(1)
Fras Janina
(1)
Frederking Volker (1958- )
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gajda Janusz (1933- )
(1)
Giddings Seth
(1)
Gorman Lyn
(1)
Grabowski Rafał Dominik (1966- )
(1)
Grant Iain
(1)
Grzelewska Danuta (1954- )
(1)
Grünewald Dietrich
(1)
Guzek Krzysztof (1978- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hart Andrew
(1)
Hassan Robert
(1)
Hoffman Thomas
(1)
Holmes Sue
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hoynes William
(1)
Jakubowski Witold (1963- )
(1)
Jasiewicz Justyna
(1)
Jedliński Jakub
(1)
Jenkins Henry (1958- )
(1)
Josting Petra
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Jędrzejewski Stanisław
(1)
Kellner Douglas M. (1943- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Klimski Tadeusz (1948- )
(1)
Kobylińska Zdzisława (1965- )
(1)
Kondracka-Szala Marta
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kosmalska Beata
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Krauss Ewa
(1)
Krzemień-Ojak Krystyna (1932- )
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Kubisz Ewa
(1)
Lapham Lewisa H
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Lee Elizabeth
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Lister Martin (1947- )
(1)
Lorek Marta
(1)
Luginbühl Martin
(1)
Lüth Oliver
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Manovich Lev
(1)
Matheson Donald
(1)
McLean David (1949- )
(1)
McLuhan Marshall (1911-1980)
(1)
McNair Brian (1959- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(101)
Kiribati
(7)
nieznany (d)
(4)
nieznany (us)
(3)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(115)
angielski
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1468)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(478)
ZARZĄDZANIE
(329)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
WIELKA BRYTANIA
(123)
Nauczanie
(117)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
Bezpieczeństwo narodowe
(67)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Historia
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Podręcznik
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PUBLICYSTYKA POLSKA
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Słowo kluczowe
media
(16)
Internet
(15)
media masowe
(12)
środki masowego przekazu
(12)
mass media
(10)
telewizja
(7)
radio
(6)
społeczeństwo informacyjne
(6)
culture
(4)
film
(4)
media elektroniczne
(4)
prasa
(4)
reklama
(4)
social aspects
(4)
Great Britain
(3)
blog
(3)
druk
(3)
dziennikarstwo obywatelskie
(3)
edukacja medialna
(3)
journalism
(3)
komunikacja
(3)
newspaper
(3)
wychowanie
(3)
English language
(2)
United States
(2)
Web 2.0
(2)
Wikipedia
(2)
cyberkultura
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
cyfryzacja
(2)
dziennikarstwo
(2)
edukacja
(2)
etyka
(2)
globalizacja
(2)
kompetencje informacyjne
(2)
komputer
(2)
komunikacja polityczna
(2)
komunikacja społeczna
(2)
language
(2)
media publiczne
(2)
media społecznościowe
(2)
multimedia
(2)
młodzież
(2)
nowe media
(2)
pismo
(2)
political aspects
(2)
popular culture
(2)
prawo prasowe
(2)
psychologia mediów
(2)
reklama telewizyjna
(2)
serwis społecznościowy
(2)
społeczeństwo sieci
(2)
technologia
(2)
terroryzm
(2)
uzależnienie od Internetu
(2)
Facebook
(1)
MySpace
(1)
Open Access
(1)
Unia Europejska
(1)
administracja publiczna
(1)
agencja reklamowa
(1)
aparat fotograficzny
(1)
audience
(1)
biblioteka
(1)
broadcast journalism
(1)
celebrities
(1)
civilization
(1)
cultural regulation
(1)
cyberagresja
(1)
cyberbullying
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberslacking
(1)
czas wolny
(1)
człowiek
(1)
debata publiczna
(1)
demokracja
(1)
deontologia dziennikarska
(1)
discourse
(1)
discourse analysis
(1)
dzieci
(1)
dziennikarstwo alternatywne
(1)
dziennikarstwo internetowe
(1)
dziennikarz
(1)
e-administracja
(1)
e-learning
(1)
economy
(1)
education
(1)
edukacja informacyjna
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
ekorozwój
(1)
ethics
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka dziennikarska
(1)
fame
(1)
globalization
(1)
gospodarka
(1)
government
(1)
historia
(1)
history
(1)
ideology
(1)
116 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Z prac Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk)
Książka ta stanowi wybór tekstów znakomitych autorów polskich oraz zagranicznych, a także tekstów nowych, specjalnie na jej użytek napisanych przez współczesnych znawców tak ważnej dziedziny, jaką są media. Wprowadza czytelnika w nowe praktyki i reguły komunikacji społecznej, które pociągają za sobą nowe rozumienie świata, a także kształtowanie się nowej percepcji i nowych form kontaktu z odbiorcami. Autorka wychwyciła wszystkie węzłowe punkty dwudziestowiecznej refleksji nad mediami, a zaprezentowane stanowiska, często polemiczne względem siebie, także czytelnika wciągają w dialog. W uniwersyteckiej problematyce brak odpowiednich materiałów dotyczących tej problematyki - antologii, monografii. Książka ta wypełnia tę lukę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3428 [Magazyn 1], P.3427 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4227.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademickie Warsztaty Dziennikarskie)
Bibliogr. s. [275]-306. Indeks.
Wielu badaczy mediów uważa, że skoro tradycyjne media masowe jakoby schodzą ze sceny, warto zajmować się jedynie nowymi mediami, Internetem oraz nowymi technologiami. Ale media jeszcze nie zginęły: podlegają "internetyzacji", ale też "mediatyzują" Internet, okazując się niezbędnym dostawcą treści "internetowych". Autor poddaje szczegółowej analizie procesy konwergencji, mediamorfozy i remediacji, tworząc "nową ekologię mediów". Zajmuje się też przyszłością dziennikarstwa i demokracji, które za sprawą nowych mediów będą musiały przejść gruntowną metamorfozę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11943.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13113.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
Bibliogr. s. 240-276. Indeks.
W książce ?Polityka medialne a media elektroniczne? Karol Jakubowicz dokonuje gruntowego przeglądu celów, form i metod projektowania i realizowania polityki medialnej w dziedzinie mediów elektronicznych, poczynając od radia, a na najnowszych technologiach cyfrowych kończąc. Jego zdaniem zdolność stworzenia i realizacji wszechstronnej i długofalowej polityki medialnej służącej interesowi publicznemu, niepodporządkowanej jedynie celom aktualnej ekipy rządowej, można uznać za jedno z kryteriów rozwoju i konsolidacji demokracji. Książka wypełnia lukę w naszej wiedzy na ten temat, dostarcza narzędzi do formułowania takiej właśnie polityki medialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10242.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
Bibliogr. s. 257-284. Indeks.
Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej i roli mediów w realizowaniu unijnych polityk. Omówiono okres od początku lat 80. XX wieku, gdy ówczesna EWG po raz pierwszy podjęła problematykę medialną, do 2009 roku. Unia widzi media także jako element gospodarki, wskutek czego wiele aspektów jej polityki medialnej służy także celom gospodarczym, które UE chce realizować. W książce podjęto próbę wskazania zakresów działania i podejście reprezentowane przez różne Dyrekcje Generalne Komisji Europejskiej oraz przez inne instytucje Unii Europejskiej, w tym Parlament Europejski oraz Rada Europejska. Wskazano także na główne orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości odnoszące się do tej problematyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9022.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10596.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsze opracowanie jest próbą potraktowania kultury popularnej jako składowej nowocześnie rozumianej pedagogiki kultury. Książka składa się z kilku wyodrębnionych części, zachowując zasadę „od ogółu do szczegółu”. Pierwsza zawiera teksty ukazujące teoretyczne i metodologiczne zaplecze badań pedagogicznych nad kulturą popularną (Witold Jakubowski, Zbyszko Melosik, Dariusz Kubinowski i Martyna Pryszmont-Ciesielska). Artykuły wypełniające część drugą skupiają się na przedstawieniu edukacyjnego potencjału i zarazem socjalizacyjnych mechanizmów „działania” kultury popularnej (Agnieszka Gromkowska-Melosik, Joanna Anioł, Oskar Szwabowski, Marta Kondracka-Szala i Marcin Michalak). Część trzecia dotyczy możliwości wykorzystania filmu w działaniach edukacyjnych (Joanna Golonka-Legut, Michał Brol i Agnieszka Skorupa, Alicja Mironiuk-Netreba oraz Ewelina Konieczna). Czwartą część tworzą teksty o sposobach czytania fotografii, będącej ważnym elementem współczesnej kultury obrazu (Wiesław Drobek i Ewa Dawidejt-Drobek, Justyna Pilarska, Emilia Mazurek, Mariusz Makowski). W ostatniej części omówiono wieloaspektowo zjawisko popkulturowych biografii (Agnieszka Ogonowska, Magdalena Karkowska, Anna Ślósarz i Maria Szumera).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16672.IV.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 138)
Bibliogr. s. 225-233.
Jakie zachowania informacyjne charakteryzują młodzież urodzoną w latach 90. XX wieku? Czym dla Pokolenia Google, pokolenia Y, net-generacji - jak bywa nazywana ta grupa - jest Internet: Wszechnicą Wiedzy Wszelakiej, czy e-Śmietniskiem? Justyna Jasiewicz bierze na warsztat zagadnienia związane z kompetencjami informatycznymi i informacyjnymi oraz zachowaniami młodych użytkowników nowych mediów. Autorka opisuje źródła informacji wykorzystywane przez młodzież w procesie kształcenia, sposoby oceny wiarygodności informacji, a także kłopoty, z jakimi młodzi ludzie spotykają się prowadząc poszukiwania w środowisku sieciowym. Efekt? Rzetelny i dający do myślenia obraz tytułowego zagadnienia, a przy tym świetna książka. (Źródło: http://www.sbp.pl/wydawnictwa/produkt?produkt_id=189)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13714.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
Indeks.
Tę książkę warto przeczytać. Jej zasadniczy obszar zainteresowań stanowi antropologia kultury. Publikacja omawia relacje pomiędzy mediami, odbiorcami i zleceniodawcami mediów, przy uwzględnieniu współczesnego rozwoju techniki i technologii. Wnosi opis istotnych, globalnych, a już prawie powszechnych, zmian kulturowych, towarzyszących aktywnemu funkcjonowaniu programów telewizyjnych, radiowych - niejednokrotnie w rywalizacji bądź symbiozie z internetem oraz przy wsparciu przeróżnych możliwości technicznych, technologicznych i organizacyjnych. Przedstawia zatem możliwości, a także skutki współuczestniczenia internautów w tworzeniu mediów. Ukazuje nieobliczalne i nieprzeliczalne możliwości mediów w procesie kreowania przeróżnych tworów kulturowych przez jednostki, społeczności lokalne, krajów i świata (oraz dla nich). Media to społecznie realizowane struktury komunikacji, gdzie struktury zawierają zarówno formy techniczne i technologiczne, jak i powiązane z nimi protokoły, a wtedy komunikacja jest praktyką kulturową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5578.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7033.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Na okł. i grzb. podtyt.: edukacja i cyfryzacja.
Bibliogr. przy pracach.
Książka stanowi zbiór studiów mających na celu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywistości pełnią one coraz istotniejszą rolę, wkraczając sukcesywnie w coraz więcej aspektów życia ludzkiego. Stąd nie może dziwić akademicki namysł nad kwestią użycia nowych mediów jako nośników określonych wartości w sferze politycznej, edukacyjnej i rozrywkowej. Każda z tych sfer posiada własną dynamikę i logikę rozwoju, rzutującą na obecny obraz całego społeczeństwa - próba zarejestrowania i analizy tych właśnie mechanizów przyświecała autorom artykułów zamieszczonych w tomie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13012.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 333-361.
Książka stanowi zbiór artykułów mających na celu przedstawienie zależności między fenomenem nowych mediów a społeczeństwem oraz różnorodnych aspektów ich użycia w grze politycznej i komunikacji międzyludzkiej. Kwestie polityki oraz związków nowych mediów z tradycyjnymi formami komunikacji zanalizowano, uwzględniając wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych mediów we współczesnym otoczeniu społecznym oraz politycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12199.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8459.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : "Difin", 2010. - 256 s. : il. ; 23 cm.
Marketing medialny to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10606.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10605.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Konferencji Naukowej nt.: "Digitalizacja a rynek mediów elektronicznych w Polsce", 27 września 2007 r., Warszawa
Bibliogr. przy niektórych ref.
Pokłosie konferencji "Digitalizacja a rynek mediów elektronicznych w Polsce", która odbyła się na UKSW przy współudziale Instytutu Łączności Państwowego Instytutu Badawczego. Celem konferencji było poznanie najważniejszych aspektów cyfryzacji mediów elektronicznych w Polsce, prawnych, technicznych, społecznych, ekonomicznych, kulturowych i cywilizacyjnych. Społeczeństwo powinno być zapoznane z tą problematyką i konsekwencjami, które w tym obszarze samo poniesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7930.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Za treściami upowszechnionymi przez media stoją przede wszystkim ludzie i oni opracowują najważniejsze scenariusze oraz metody wpływu na społeczeństwo. Z tej racji walory duchowe, moralne i intelektualne dziennikarzy prasy, radia i telewizji oraz współpracujących z nimi twórców kultury są zawsze nie do przecenienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.221.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień , skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników. Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzenia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach. Z podręcznika mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, ludzie zarządzający mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęci do refleksji na temat procesów psychologicznych, czy społecznych, które sami inicjują, poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w książce znaleźć coś dla siebie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7092 [Magazyn 2], P.5595 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5251.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7054.VI.11 [Czytelnia B], 6464.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Media a postawy / Adam Lepa. - Wyd. 2 uzup. - Łódź : Archidiecezjalne Wydawnictwo Łódzkie, 2003. - 142, [1] s. ; 20 cm.
Książka ukazuje rolę postaw w odbiorze mediów oraz w ich funkcjonowaniu. Oznacza to, że w refleksji nad mediami uwzględnia się najważniejsze postawy, które albo warunkują stosunek odbiorcy do prasy, radia, filmu i telewizji, albo też decydują o tym, jak mają wykonywać swoją prace nadawcy (dziennikarze, wydawcy, dysponenci).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2010 [Magazyn 1], 3230 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2009.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem refleksji w tej książce jest przede wszystkim negatywna funkcja mediów w odniesieniu do ewangelizacji. Rozpatruje się ją na obszarze aktywnych w społeczeństwie mitów i obrazów. Dlatego w tytule zastosowano czytelny skrót myślowy: Mity i obrazy. Pierwsza część książki dotyczy mitów społecznych (Mitologizacja rzeczywistości), druga odnosi się do funkcjonowania obrazów rozpatrywanych w kontekście cywilizacji obrazu (Dominacja obrazu) i wreszcie część trzecia ukazuje najważniejsze zadania katolickich mediów, wynikające z omawianych zjawisk (Zadania mediów katolickich). Książka powstała na podstawie wykładów, które autor prowadził w roku akademickim 1997/98 w Studium Komunikowania Społecznego i Dziennikarstwa Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Stanowi zaledwie zarys podjętej problematyki, jednakże należy żywić nadzieję, że przyczyni się do dalszych, pogłębionych już studiów i poszukiwań w świecie mitów i obrazów współczesnego człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2012.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3231.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika mass mediów / Adam Lepa. - Wyd. 3 uzup. - Łódź : Archidiecezjalne Wydawnictwo Łódzkie, 2007. - 256 s. ; 24 cm.
Nieprzemyślany i żywiołowy kontakt z mediami uzależnia jednostkę od nich i prowadzi do szkodliwej uległości wobec nie przebierającej w środkach propagandy i hałaśliwej reklamy, a także w stosunku do tych działań, które zniekształcają obraz świata, człowieka i wartości podstawowych. Książka jest próbą odpowiedzi na formułowany powszechnie postulat, aby przede wszystkim pedagogika stała się podstawą w przygotowaniu dzieci, młodzieży i dorosłych do odbioru mediów oraz do twórczego udziału w kulturze masowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6735 [Magazyn 1], P.6737 [Magazyn 1], P.6736 [Magazyn 1], P.6739 [Magazyn 1], P.6738 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.6733.V.7 [Wypożyczalnia B], P.6734.V.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7572.V.7 [Czytelnia B], P.6732.V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3830 [Magazyn 1], P.3828 [Magazyn 1], P.3829 [Magazyn 1], P.3831 [Magazyn 1], 3229 [Magazyn 2], P.2007 [Magazyn 1], P.2008 [Magazyn 1] (7 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks s. 419-429
Ta książka jest próbą opisu funkcjonowania w polskich mediach tych zjawisk, które nie tylko organizują treść i formy komunikacji społecznej, lecz także kształtują nasze otoczenie kulturowe i wymuszają zmiany dostosowawcze na rozmaitych instytucjach społecznych, nawet tych pozornie nie mających wiele wspólnego z mediami. Szczególną uwagę zwraca się tu na rolę mediów masowych i wymienionych szerokich paradygmatów medialnych w życiu przedstawicieli i przedstawicielek polskiej klasy średniej. Infotainment, edutainment, democratainment, tabloidyzacja, melodramatyzacja i dostosowanie rodzajowe mediów są przez nich przyjmowane jako konieczne elementy współczesnego pejzażu medialnego, jednak ich interpretacje każą zadawać ważne pytania o sens i funkcje środków komunikowania masowego w zmieniającym się polskim społeczeństwie epoki transformacji systemowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7839.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8866.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Bibliogr. przy pracach. Indeksy.
Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo „nowych mediów”, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami. Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10654.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej