Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(328)
Forma i typ
Książki
(314)
Publikacje naukowe
(169)
Publikacje dydaktyczne
(93)
Publikacje fachowe
(66)
E-booki
(29)
Poradniki i przewodniki
(7)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(317)
tylko na miejscu
(285)
wypożyczone
(29)
nieokreślona
(10)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(121)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(223)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(291)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(3)
Autor
Kotane L.V
(6)
Dubicka Iwonna
(5)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(5)
Dignen Bob
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Hogan Mike
(4)
Kotler Philip
(4)
Rejman Krzysztof
(4)
Rosenberg Marjorie
(4)
Wołejszo Jarosław
(4)
Wright Lizzie
(4)
Armstrong Gary
(3)
Dutko Maciej
(3)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Karyda Maria
(3)
Kauf Sabina
(3)
Kusio Tomasz
(3)
Michalski Konrad (ekonomia)
(3)
Mruk Henryk
(3)
O'Keeffe Margaret
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Stajniak Maciej
(3)
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Tundys Blanka
(3)
Warżała-Wojtasiak Magdalena
(3)
Wojtasiak Wojciech
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Barrall Irene
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Cisek Marcin
(2)
Cotton David
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dolot Anna
(2)
Dywański Piotr
(2)
Falvey David
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Januła Eugeniusz
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(2)
Kamiński Tomasz (transport)
(2)
Kent Simon
(2)
Koliński Adam
(2)
Kopeć Jacek (zarządzanie)
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(2)
Kołtońska Maja
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Lansford Lewis
(2)
Laskowski Marek (logistyka)
(2)
Lebeau Ian
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Lipka Anna (ekonomia)
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Oczkowska Renata
(2)
Porter Michael E. 1947-
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Rees Gareth
(2)
Reformat Beata
(2)
Sadowski Adam (ekonomia)
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sala Paweł
(2)
Skomra Witold (1963- )
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szejniuk Aleksandra (1955- )
(2)
Szelągowska Anna
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Szydło Robert (zarządzanie)
(2)
Walaszczyk Anna (organizacja i zarządzanie)
(2)
Walendzik Małgorzata
(2)
Werenowska Agnieszka
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Wiśniewska Sylwia (ekonomia)
(2)
Zając Piotr (ekonomia)
(2)
Zawiła-Niedźwiecki Janusz
(2)
Łącka Irena
(2)
Świerczek Artur
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Akšina T.E
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Alman Tomáš
(1)
Andryszak Monika
(1)
Antczak Barbara (ekonomia)
(1)
Antczak Mariola
(1)
Armstrong Michael 1928-
(1)
Aue Wiesława
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(122)
2010 - 2019
(182)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(238)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(268)
Wielka Brytania
(25)
Rosja
(11)
Anglia
(7)
Nowy Jork (stan) (USA)
(5)
Australia
(4)
Kalifornia (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(265)
angielski
(47)
rosyjski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(82)
Menedżerowie
(39)
Przedsiębiorcy
(15)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Logistycy
(4)
Pracownicy naukowi
(4)
C1 poziom biegłości językowej
(3)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Księgowi
(3)
Urzędnicy
(3)
Audytorzy wewnętrzni
(2)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
Hotelarze
(2)
Lekarze
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Architekci
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Handlowcy
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Policjanci
(1)
Politycy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Programiści
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Temat
Zarządzanie
(62)
Przedsiębiorstwo
(39)
Marketing
(36)
Język angielski
(28)
Logistyka gospodarcza
(26)
Język środowiskowy
(19)
Łańcuch dostaw
(18)
Logistyka
(16)
Innowacje
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Język rosyjski
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Nauczanie języków obcych
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Turystyka
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Decyzje
(9)
Handel elektroniczny
(9)
Organizacja
(9)
Zarządzanie finansami
(9)
Otoczenie firmy
(8)
Banki
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Konkurencyjność
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Biznesplan
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Rozwój regionalny
(6)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Finansowanie
(5)
Jakość usług
(5)
Magazynowanie
(5)
Media społecznościowe
(5)
Negocjacje
(5)
Organizacje
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Transport
(5)
Badania marketingowe
(4)
Finanse
(4)
Kadry
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Model biznesowy
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Reklama
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Służba zdrowia
(4)
Zarządzanie innowacjami
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Analiza finansowa
(3)
Audyt
(3)
Branża TSL
(3)
COVID-19
(3)
Dobre praktyki
(3)
Działalność gospodarcza
(3)
Informatyzacja
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci
(3)
Magazyn
(3)
Metodologia
(3)
Obsługa klienta
(3)
Outsourcing
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Ryzyko
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Terminologia
(3)
Transport drogowy
(3)
Transport pasażerski
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie służbą zdrowia
(3)
Zarządzanie środowiskowe
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Badania rynku
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(2)
Big data
(2)
Budżety terenowe
(2)
Controlling
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Egzaminy zawodowe
(2)
Ekoturystyka
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka magazynowa
(2)
Gospodarka odpadami
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Internet
(2)
Jakość produktu
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Temat: czas
2001-
(134)
1901-2000
(21)
1989-2000
(20)
1945-1989
(9)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Polska
(58)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Azja
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Japonia
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(87)
Monografia
(71)
Materiały pomocnicze
(41)
Opracowanie
(37)
Praca zbiorowa
(37)
Poradnik
(17)
Raport z badań
(11)
Materiały konferencyjne
(6)
Podręczniki akademickie
(5)
Poradniki
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Korespondencja handlowa
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Reportaż
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1105)
Językoznawstwo
(749)
Edukacja i pedagogika
(738)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(409)
Zarządzanie i marketing
(328)
Socjologia i społeczeństwo
(252)
Psychologia
(199)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(198)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(148)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(145)
Historia
(137)
Literaturoznawstwo
(124)
Kultura fizyczna i sport
(123)
Transport i logistyka
(105)
Rolnictwo i leśnictwo
(103)
Informatyka i technologie informacyjne
(101)
Inżynieria i technika
(94)
Biologia
(86)
Media i komunikacja społeczna
(74)
Hobby i czas wolny
(72)
Kultura i sztuka
(72)
Geografia i nauki o Ziemi
(70)
Architektura i budownictwo
(66)
Filozofia i etyka
(56)
Podróże i turystyka
(52)
Ochrona środowiska
(49)
Nauka i badania
(41)
Chemia
(35)
Matematyka
(31)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(20)
Religia i duchowość
(18)
Fizyka i astronomia
(16)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(12)
Kulinaria
(11)
Etnologia i antropologia kulturowa
(8)
Rozwój osobisty
(8)
Styl życia, moda i uroda
(7)
Dom i ogród
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Varia
(4)
Archeologia
(2)
Geologia
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(45)
marketing
(41)
przedsiębiorstwo
(31)
logistyka
(26)
łańcuch dostaw
(22)
English
(16)
zarządzanie jakością
(16)
organizacja
(14)
specialised language
(14)
business language
(13)
management
(13)
transport
(12)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(12)
innowacyjność
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
badania marketingowe
(10)
business English
(10)
zarządzanie kryzysowe
(10)
komunikacja marketingowa
(9)
media społecznościowe
(9)
reklama
(9)
strategia marketingowa
(9)
zarządzanie finansami
(9)
zarządzanie ryzykiem
(9)
zarządzanie strategiczne
(9)
B1 (poziom biegłości językowej)
(8)
e-marketing
(8)
promocja
(8)
przedsiębiorczość
(8)
samorząd terytorialny
(8)
turystyka
(8)
B2 (poziom biegłości językowej)
(7)
produkt
(7)
public relations
(7)
dystrybucja
(6)
finanse
(6)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(6)
planowanie
(6)
planowanie strategiczne
(6)
rozwój zrównoważony
(6)
strategia
(6)
transport drogowy
(6)
zarządzanie marketingowe
(6)
Internet
(5)
e-commerce
(5)
finansowanie
(5)
komunikacja
(5)
konsument
(5)
marka
(5)
negocjacje
(5)
przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
system logistyczny
(5)
zarządzanie projektami
(5)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(5)
zarządzanie wiedzą
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Unia Europejska
(4)
biznes
(4)
e-biznes
(4)
finanse przedsiębiorstw
(4)
gospodarka
(4)
innowacje
(4)
marketing terytorialny
(4)
menedżer
(4)
obsługa klienta
(4)
plan marketingowy
(4)
produkt turystyczny
(4)
spedycja
(4)
C1 (poziom biegłości językowej)
(3)
administracja publiczna
(3)
analiza strategiczna
(3)
audyt
(3)
biznesplan
(3)
business
(3)
business planning
(3)
communication skills
(3)
content marketing
(3)
e-handel
(3)
ekologistyka
(3)
jakość usług
(3)
kapitał
(3)
konkurencja
(3)
kontrola zarządcza
(3)
kultura organizacyjna
(3)
magazyn
(3)
marketing mix
(3)
model biznesu
(3)
nauki o zarządzaniu
(3)
opakowanie
(3)
otoczenie organizacji
(3)
pandemia
(3)
polityka innowacyjna
(3)
polityka transportowa
(3)
przywództwo
(3)
psychologia
(3)
płynność finansowa
(3)
ryzyko
(3)
ryzyko bankowe
(3)
ryzyko kredytowe
(3)
328 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18023.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18022.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17245 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17287.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17286.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 248-265.
Prezentowana książka ma charakter teoretyczno-empiryczny. Trzy początkowe rozdziały stanowią część teoretyczną. W rozdziale pierwszym omówiono genezę prosumpcji i jej istotę. Wskazano na duże rozbieżności w jej defniowaniu przez różnych badaczy, proponując własną autorską defnicję tego pojęcia. Rozdział drugi poświęcony jest prosumpcji jako złożonemu zachowaniu rynkowemu. Przedstawiono ją również w ujęciu procesowym. Omówiono cechy prosumenta jako aktywnego uczestnika rynku i marketingowego partnera oferentów. W rozdziale trzecim przedstawiono natomiast prosumpcję w ujęciu czterowymiarowym, przyjmując, że ma ona wymiar innowacyjny, relacyjny, wizerunkowy i etnocentryczny. Dwa kolejne rozdziały tworzą empiryczną część opracowania, w której na podstawie wyników badań pierwotnych dokonano empirycznej weryfikacji założeń przyjętych na podstawie wyników poznawczo-krytycznej analizy literatury przedmiotu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17254.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17253.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Пособие поможет развить навыки деловой письменной речи и научиться составлять деловые документы. В книге содержатся образцы деловых бумаг: стандартных документов, бланков, рекомендательных писем и др. Грамматический комментарий, упражнения и тесты, включенные в пособие, позволяют заниматься по нему как с преподавателем, так и самостоятельно. Пособие создано в соответствии с новыми образовательными стандартами и содержит около 800 лексических единиц. Предназначено для владеющих русским языком как иностранным на базовом уровне.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20607.XXII.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20606.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 291-298.
Książka przedstawia różnorodne możliwości pozyskiwania środków na finansowanie działalności gospodarczej. Jest to pozycja uniwersalna, przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców. W szczególności poleca się ją osobom prowadzącym i rozpoczynającym działalność gospodarczą, zarządzającym finansami przedsiębiorstwa oraz studentom wszystkich kierunków w zakresie ekonomii i zarządzania. Tego rodzaju kompendium wiedzy stanowi nieodzowny element biblioteki każdego dobrego menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.150.VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Materiały z II Konferencji Logistycznej "Logistic Intelligence 2018", 7-8 lipca 2018 r., Łódź.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnym tytułem. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy referatach.
Monografia naukowa pod tytułem ,,Zarządzanie logistyką – aktualne problemy i wyzwania” jest owocem II Konferencji Logistycznej „Logistic Intelligence 2018”. Problematyka przedstawiona w opracowaniu opisuje aktualne problemy i wyzwania stawiane przed zarządzaniem logistyką. W szczególności opisane są zagadnienia dotyczące nowoczesnych metod i narzędzi zarządzania, w tym projekty logistyczne, Przemysłu 4.0 czy też inteligentnych, innowacyjnych rozwiązań z obszaru transportu czy magazynowania. Książka skierowana jest do szerokiego spektrum odbiorców, zawarte w niej wyniki badań oraz analiza przypadków z zakresu podejmowanej problematyki będą stanowiły wartość dodaną dla czytelnika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18188.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 20113.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20112.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia na stronach 107-110.
Autorzy podjęli próbę ukazania ewolucji zarządzania od końca XIX do początku XXI wieku. Dzielą opisywany okres na trzy różniące się etapy - industrialny, modernistyczny i informacyjny. W przystępny sposób przedstawiają, jak zmiana warunków zewnętrznych skutkowała ewolucją narzędzi zarządzania w przestrzeni organizacyjnej. Wychodząc od zmian technicznych, poprzez zmiany społeczno-gospodarcze, prezentacja organizacji osadzona jest w szerszym kontekście. Czytelnik może więc poznać zarówno logikę otoczenia, uczestników organizacji, jak i ich wpływ na logikę jej funkcjonowania. Proponowany model wsparty jest przez jasny i uporządkowany wywód, znajdujący odbicie w strukturze. Rozdziały poświęcone zarządzaniu w przestrzeni organizacyjnej w każdym z okresów powielają logiczną strukturę - w każdym, poza nakreśleniem tła technologiczno-społeczno-gospodarczego, zobrazowane są zmiany zachodzące w obszarze struktury, strategii i kultury organizacyjnej charakterystyczne dla danego okresu. Podstawą do wyodrębnienia okresów poza zmianami technologicznymi jest też odrębna logika kierująca zarządzaniem - czytelnik obserwuje, jak w wyniku rozwoju technologicznego i społecznego w organizacjach zachodzi ewolucja, a najważniejszym instrumentem zarządzania staje się odpowiednio: struktura, strategia i wreszcie kultura. Zmiana ta znajduje odbicie w przejściu od prymatu wydajności, przez prymat konkurencyjności, do obowiązującego dziś prymatu przedsiębiorczości. Na uwagę zasługuje szczególnie opis okresu informacyjnego, który wymusza swoistą syntezę, na pierwszy rzut oka sprzecznych, rozwiązań przyjętych we wcześniejszych okresach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17063.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17062.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Turystyka, podobnie jak inne dziedziny życia, podlega silnym zmianom pod wpływem radykalnych przemian zachodzących w otoczeniu, w którym żyją potencjalni odwiedzający i działają przedsiębiorstwa dostarczające usługi. Poznanie najważniejszych czynników, które stoją za tymi procesami, przewidywane kierunki zmian, koncepcje zarządzania w nowych warunkach są przedmiotem rozważań w niniejszej monografii. Zawarte w niej opracowania poruszają zagadnienia, które zostały pogrupowane w czterech rozdziałach: przedsiębiorstwa turystyczne, strategie i regionalna współpraca w rozwoju turystyki, zmiany demograficzne - nowe wyzwanie dla turystyki, instytucjonalne, kulturowe i przyrodnicze uwarunkowania rozwoju turystyki. Przypisanie poszczególnych opracowań do rozdziałów jest nieco umowne, ponieważ niektóre wątki pojawiają się w wielu tekstach. Ponadto omawiane zagadnienia często przedstawione są w kontekście ich związku z innowacjami i wpływu technologii informatycznych na rynek turystyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17243.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Pierwsza część publikacji ma charakter ogólnego studium, w którym scharakteryzowano i przedstawiono pojęcia z zakresu usług, usług logistycznych, zdefiniowano pojęcie logistyki usług. Druga część publikacji to omówienie kilku gałęzi usług, jak: transport drogowy rzeczy, komunikacja miejska, turystyka, gastronomia, organizacja imprez masowych i wskazanie występujących w nich aspektów oraz problemów logistycznych. Ostatni rozdział stanowi zbiór krótszych opracowań pokazujących praktyczne strony działań logistycznych w usługach, np. przy transporcie dzieł sztuki czy też transporcie materiałów niebezpiecznych. Publikacja opiera się na bogatym i aktualnym materiale źródłowym, zawiera wiele tabel oraz ilustracji ułatwiających przyswojenie i zrozumienie prezentowanych w niej pojęć, napisana jest zwięźle, a zagadnienia przedstawia w sposób skondensowany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22291.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22290.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podręcznik jest skierowany do studentów uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studiów licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporządkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wyższym) z zakresu zarządzania, marketingu, elementów ekonomiki i finansów przedsiębiorstw turystycznych. Podmioty te, będąc wyodrębnioną klasą (typem) przedsiębiorstw usługowych, zaspakajają potrzeby, w tym oczekiwania, różnych grup turystów („wypoczynkowych”, biznesowych itp.). Starają się czynić to lepiej niż ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a więc i z satysfakcją dla klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 18832.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym Polski / Paweł Bogacz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2023. - 278, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 187-224.
W prezentowanej monografii autor podejmuje zagadnienia zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego Polski, rozumianego jako proces zapewniania przez władze RP warunków niezbędnych do współpracy między przemysłem obronnym, siłami zbrojnymi, nauką i polityką. Autor odwołuje się do dorobku podejścia systemowego i teorii podejmowania decyzji. Praca stanowi studium przypadku na przykładzie zastosowań metod wielokryterialnych: AHP, ANP, REMBRANDT, DEMATEL. W badaniu wzięło udział 75 przedstawicieli przemysłu obronnego, sił zbrojnych, nauki, polityki i dyplomacji. Dla każdej z grup badanych opracowano hierarchie czynników, subczynników, wariantów oraz przeprowadzono analizę korzyści, szans, kosztów i ryzyka (BOCR) w odniesieniu do zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego RP. Respondentami byli eksperci i decydenci, z których część pełni (lub pełniła) najbardziej odpowiedzialne funkcje publiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22168.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22167.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach i na stronach: 665-679. Indeks.
Podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres wiedzy związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Omawiane problemy przedstawione są na tle makrootoczenia, z uwzględnieniem nowoczesnych koncepcji i specyfiki małych, średnich i dużych firm. Oprócz zagadnień typowych dla innych podręczników, książka zawiera pogłębione ujęcia współczesnych i przyszłościowo bardzo ważnych kwestii, np. metod pomiaru kapitału ludzkiego, organizacji zarządzania zasobami ludzkimi oraz kultury organizacyjnej. Uzupełnieniem treści jest aneks omawiający praktykę zarządzania zasobami ludzkimi w różnych organizacjach i w różnego typu branżach. Co ważne, przykłady z praktyki oparte są na doświadczeniu polskich firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.18254.IX.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20346.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20345.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw / Cecil Bozarth, Robert B. Handfield ; przekład: Michał Lipa. - Wydanie V. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 476 stron : fotografie, ilustracje, wykresy, 27 cm.
Bibliografie przy rozdziałach. Indeks.
Zarządzanie operacjami i łańcuchem dostaw jest złożoną dziedziną wiedzy. Oprócz znajomości konkretnego procesu trzeba wiedzieć, w jakim szerszym kontekście jest on osadzony i jakie warunki musi spełnić, aby przebiegać w zadowalający sposób. Jeśli płynność łańcucha dostaw zostanie zachwiana, może dojść do poważnych konsekwencji dla całej organizacji. Z drugiej strony stosowanie technik i narzędzi zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw jest warunkiem rozwoju firmy. Menedżerowie dysponujący tymi umiejętnościami są cenionymi pracownikami. To piąte, uzupełnione wydanie podręcznika zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw, uwzględniające obecne wymagania rynku pracy oraz zmiany w otoczeniu biznesowym. Książka pozwala łatwo zrozumieć związek między potrzebami firmy, planowaniem jej rozwoju a technikami stosowanymi w zarządzaniu operacyjnym, zaopatrzeniu i logistyce. W spójny i wyczerpujący sposób przedstawia takie narzędzia jak metoda six sigma, DMAIC, diagramy Pareta, analiza progu rentowności, drzewa decyzyjne i wiele innych. Omawia też techniki prognozowania, w tym modele wygładzania wykładniczego, dostosowanie sezonowe, MAPE, MAD, MFE. Dużo miejsca poświęcono tu zarządzaniu w ramach łańcucha dostaw. Treść została zorganizowana tak, aby maksymalnie wspierać proces przyswajania wiedzy i jej zrozumienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18343.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20772.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20771.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Zarządzanie lokalnymi projektami rozwojowymi / Henryk Brandenburg. - Wydanie trzecie uzupełnione. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011. - 218 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 201-216.
W pracy jako podstawową rozwinięto tezę dotyczącą możliwości i warunków zastosowania metod zarządzania projektami w polskich warunkach społeczno-gospodarczych. Jej celem jest opracowanie modelu zarządzania lokalnymi przedsięwzięciami rozwojowymi, uwzględniającego przede wszystkim aspekt organizacyjny procesu przygotowania i realizacji tych przedsięwzięć. Aspekt ten, należy do najważniejszych, a jednocześnie najbardziej skomplikowanych elementów w procesie projektowania. O ile prostą sprawą jest realizacja poszczególnych zadań projektu, jego części technicznej i planistycznej, o tyle aspekt organizacyjny stanowi ciągle jeszcze jego piętę achillesową. W związku z powyższym, przy opracowywaniu propozycji modelu zarządzania projektami rozwojowymi zwrócono głównie uwagę na jego elementy struktur podmiotowych, bez uwzględniania mechanizmów i instrumentów tworzących konstrukcję umożliwiającą sterowanie procesami zarządzania projektami w układach lokalnych. W pracy postawiono również wiele tez dodatkowych, dotyczących uwarunkowań wdrożenia zaproponowanego modelu zarządzania lokalnymi projektami rozwojowymi. Dotyczą one konieczności uwzględnienia aspektu ludzkiego i społecznego w realizacji tego typu projektów, zrealizowania prac przygotowawczych i adaptacyjnych do nowych warunków działania w instytucji odpowiedzialnej za zarządzanie lokalnymi projektami rozwojowymi oraz zasad jej współpracy z innymi organizacjami odpowiedzialnymi za rozwój lokalny w mieście. Przedstawiono również tezy dotyczące kierunków dalszych badań w tej dziedzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.153.XIII.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje handlowe / Halina Brdulak, Jacek Brdulak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 218, [1] stron : rysunki, tabele; 21 cm.
Książka dostarcza wiedzy o negocjacjach handlowych i uczy ich prowadzenia wraz z wieloma praktycznymi poradami, cennymi wskazówkami i pouczającymi przykładami. Autorzy przedstawili negocjacje handlowe jako wypadkową artyzmu i intuicji ich uczestników oraz pokazali, jak silnie zależą one od warunków, w jakich są prowadzone. Ponieważ każdy jest negocjatorem (albo sprzedającym, albo kupującym) książka z pewnością zainteresuje wiele osób. Szczególnie może być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy szkół zarządzania, uczestników kursów doskonalenia umiejętności w zakresie negocjacji lub komunikowania się. Mogą z niej również korzystać profesjonalni negocjatorzy w celu doskonalenia warsztatu negocjatora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4392.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1103) 1029)
Na stronie tytułowej także tom 1029. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 455-472.
W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską, jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań, a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłem informacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie innowacyjnych modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, które umożliwiły weryfikację wielu zaprezentowanych poglądów. Publikacja stanowi próbę kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych modeli biznesu w turystyce, zwłaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej w badanym obszarze, a także opartej na praktycznych doświadczeniach biznesowych oraz opracowanie własnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17799 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19146.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19145.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarządzania małymi firmami obejmuje: - analizę i badanie rynkowych uwarunkowań strategicznych funkcjonowania (segmentację rynku, rynki docelowe, konkurencję), - określenie planów i realizacji elementów działań marketingowych - rozwoju usług, kształtowania ich cen, handlu, promocji, PR, - współpracę mikro firm w skali regionalnej i globalnej, - dobrą organizację marketingu kadrowego - podstawy sukcesów na rynku, W literaturze przedmiotu podkreśla się specyfikę rynkową małych firm w postaci: - szybkiej reakcji na zmiany rynkowe, - niezbiurokratyzowane struktury zarządzania, - duża skłonność do podejmowania ryzyka, - szybkie organizowanie nowych miejsc pracy i pracy nakładczej, - wykorzystanie środków finansowych dla wspierania rozwoju biznesu lokalnego i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16990.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: leader leadership
Includes bibliographical references (pages 277-286) and index.
Leadership is not about titles, status, and wielding power. A leader is anyone who takes responsibility for recognizing the potential in people and ideas, and has the courage to develop that potential. When we dare to lead, we don't pretend to have the right answers; we stay curious and ask the right questions. We don't see power as finite and hoard it; we know that power becomes infinite when we share it with others. We don't avoid difficult conversations and situations; we lean into vulnerability when it's necessary to do good work. But daring leadership in a culture defined by scarcity, fear, and uncertainty requires skill-building around traits that are deeply and uniquely human. The irony is that we're choosing not to invest in developing the hearts and minds of leaders at the exact same time as we're scrambling to figure out what we have to offer that machines and AI can't do better and faster. What can we do better? Empathy, connection, and courage, to start.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21628.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zielone zarządzanie ludźmi : green HRM / Marek Bugdol, Izabela Stańczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 166, [1] strona ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 141-166.
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Głównymi celami pracy są: identyfikacja czynników sprzyjających zachowaniom prośrodowiskowym, ukazanie możliwości kształtowania zachowań prośrodowiskowych i świadomości środowiskowej, określenie czynników sprzyjających zachowaniem nieetycznym, ustalenie działań specjalistów HR w zakresie zielonej rekrutacji i selekcji, zielonej adaptacji i socjalizacji, eksploracja działań organizacji dotycząca przygotowania zielonych miejsc pracy oraz rozpoznanie postrzeganego wsparcia organizacyjnego dla menedżerów i pracowników. [Nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20194.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20193.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Outsourcing w opiece zdrowotnej / Emil Bukłaha. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 270 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 253-258.
Tematem wiodącym książki jest analiza wykorzystania outsourcingu jako narzędzia racjonalizacji działań w zakładach opieki zdrowotnej na przykładzie polskich szpitali publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem procesów restrukturyzacyjnych dziejących się w opiece zdrowotnej. W publikacji: • dokonano porównania polskiego systemu opieki zdrowotnej z wybranymi modelami stosowanymi na świecie; • usystematyzowano i uporządkowano wiedzę z zakresu stosowania outsourcingu w polskim szpitalnictwie; • przeprowadzono analizę i krytyczną ocenę skali stosowania outsourcingu w szpitalach; • określono przydatność outsourcingu w funkcjonowaniu polskich szpitali publicznych. Ważną częścią książki jest prezentacja wyników badań w zakresie stosowania outsourcingu w polskich szpitalach publicznych w latach 2004-2013.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19963.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19962.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej