Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(102)
Forma i typ
Książki
(101)
Publikacje fachowe
(42)
Publikacje dydaktyczne
(24)
Publikacje naukowe
(16)
Poradniki i przewodniki
(8)
E-booki
(4)
Programy komputerowe
(3)
Pliki i bazy danych
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(95)
dostępne
(75)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(14)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(66)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(95)
Autor
Meryk Radosław
(6)
Górczyński Robert
(5)
Walczak Tomasz
(5)
Piwko Łukasz
(4)
Martin Robert C
(3)
Albahari Joseph
(2)
Alexander Michael (1972- )
(2)
Freeman Adam (1972- )
(2)
Hubisz Jakub
(2)
Moch Wojciech
(2)
Pasek Joanna
(2)
Petersen Richard (1949- )
(2)
Szczepaniak Mikołaj
(2)
Szeremiota Przemysław
(2)
Watrak Andrzej
(2)
Wojtuszkiewicz Krzysztof
(2)
Włodarz Marek
(2)
Ahmad Imran (1977- )
(1)
Albahari Ben
(1)
Alls Jason
(1)
Antczak Mariola
(1)
Atanasov Emil
(1)
Atique Mohammad
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Banach-Ziaja Marzena
(1)
Beck Kent
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bhagat Amol
(1)
Bhargava Aditya Y
(1)
Biolik Leszek
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Bost Kevin
(1)
Bullington-McGuire Richard
(1)
Bąk Adam
(1)
Błaszczyk Beata
(1)
Callaway John
(1)
Campbell Laine
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Ciborowska Agnieszka (informatyka)
(1)
Cieciura Marek
(1)
Cieśleńska Beata
(1)
Cormen Thomas H
(1)
Czarnecki Krzysztof
(1)
Dennis Andrew K
(1)
Diks Krzysztof
(1)
Dynia Piotr
(1)
Elmasri Ramez
(1)
Forta Ben
(1)
Freeman Adam
(1)
Frye Curtis (1968- )
(1)
Fulmański Piotr
(1)
Galińska Barbara
(1)
Gamma Erich
(1)
Garbacz Bartłomiej
(1)
Gonera Paweł
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Grębski Tomasz
(1)
Gugger Sylvain
(1)
Guido Sarah
(1)
Gundecha Unmesh
(1)
Géron Aurélien
(1)
Hanchett Erik
(1)
Helm Richard
(1)
Hoffman Andrew
(1)
Holmes Dawn E
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Howard Jeremy (informatyk)
(1)
Hrabiec-Hojda Patrycja
(1)
Hunt Andrew (1964- )
(1)
Hunt Clayton
(1)
Hurbans Rishal
(1)
Janusz Jacek
(1)
Jaronicki Adam
(1)
Jaskulski Andrzej
(1)
Johannsen Eric
(1)
Johnson Ralph E. (1955- )
(1)
Jońca Rafał
(1)
Kaczanowska Katarzyna (informatyka)
(1)
Kaczmarczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Kaczmarek Józef
(1)
Kalińska Karolina
(1)
Kamper-Kubańska Monika (1978- )
(1)
Kapustka Krzysztof
(1)
Kasprowicz Tomasz
(1)
Kempa Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Khorikov Vladimir
(1)
Kim Phil (programmer)
(1)
Koliński Adam
(1)
Kopania Joanna
(1)
Kopczewska Katarzyna
(1)
Kopeć Adam (informatyk)
(1)
Kowalczyk Robert (matematyk)
(1)
Krawiec Jerzy (1958- )
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Kusleika Richard
(1)
Kusztelak Przemysław
(1)
Lambert Joan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(40)
2010 - 2019
(57)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(68)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(92)
Nowy Jork (stan) (USA)
(4)
Wielka Brytania
(3)
Floryda (USA)
(1)
Niemcy
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Język
polski
(92)
angielski
(10)
Odbiorca
Programiści
(19)
Informatycy
(5)
Szkoły wyższe
(4)
Analitycy danych
(2)
Poziom podstawowy
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
Architekci
(1)
Biocybernetycy
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Księgowi
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(20)
C# (język programowania)
(8)
Excel
(6)
3D Studio
(4)
Algorytmy
(4)
Aplikacja internetowa
(4)
Informatyka
(4)
Matlab
(4)
Programy komputerowe
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Technologia informacyjna (IT)
(4)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(3)
Big data
(3)
Język angielski
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Uczenie maszynowe
(3)
Analiza danych
(2)
Arduino (mikrokontroler)
(2)
Bazy danych
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
C (język programowania)
(2)
Google Analytics
(2)
Inventor
(2)
Java (język programowania)
(2)
Języki programowania
(2)
Linux
(2)
Microsoft Office
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Pakiety biurowe
(2)
Procesor sygnałowy
(2)
Projektowanie wspomagane komputerowo
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Python (język programowania)
(2)
SQL (język zapytań)
(2)
Scilab (program komputerowy)
(2)
Sieci neuronowe
(2)
Swift (język programowania)
(2)
Technologia
(2)
Technologie mobilne
(2)
Uczenie się maszyn
(2)
Word
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
ASP.NET
(1)
Access
(1)
Administracja
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Angular (framework)
(1)
Animacja komputerowa
(1)
Antyterroryzm
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
AutoCAD (oprogramowanie)
(1)
Badania operacyjne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Biocybernetyka
(1)
Budowa
(1)
Budownictwo użyteczności publicznej
(1)
Business Intelligence
(1)
COVID-19
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Data science
(1)
Decyzje
(1)
Deep learning
(1)
Dobre praktyki
(1)
Docker (oprogramowanie)
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-logistyka
(1)
Edytory tekstu
(1)
Fotogrametria
(1)
Framework (platforma programistyczna)
(1)
Geodezja
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry komputerowe
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatycy
(1)
Informatyka ekonomiczna
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Inteligentne systemy transportowe
(1)
Internet
(1)
Inżynieria biomedyczna
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kod źródłowy
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kontener (struktura danych)
(1)
Konwersja danych
(1)
Księgowość
(1)
Lasery
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Podręcznik
(45)
Poradnik
(15)
Opracowanie
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Podręczniki
(2)
Debata
(1)
Esej
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1111)
Językoznawstwo
(750)
Edukacja i pedagogika
(739)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(410)
Zarządzanie i marketing
(329)
Informatyka i technologie informacyjne
(102)
Socjologia i społeczeństwo
(253)
Psychologia
(200)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(198)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(149)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(146)
Historia
(138)
Literaturoznawstwo
(126)
Kultura fizyczna i sport
(123)
Inżynieria i technika
(109)
Transport i logistyka
(107)
Rolnictwo i leśnictwo
(103)
Biologia
(87)
Media i komunikacja społeczna
(74)
Hobby i czas wolny
(72)
Kultura i sztuka
(72)
Geografia i nauki o Ziemi
(70)
Architektura i budownictwo
(66)
Filozofia i etyka
(56)
Podróże i turystyka
(53)
Ochrona środowiska
(49)
Nauka i badania
(41)
Chemia
(35)
Matematyka
(31)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(20)
Religia i duchowość
(18)
Fizyka i astronomia
(16)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(12)
Kulinaria
(11)
Etnologia i antropologia kulturowa
(8)
Rozwój osobisty
(8)
Styl życia, moda i uroda
(7)
Dom i ogród
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Varia
(4)
Archeologia
(2)
Geologia
(1)
Słowo kluczowe
programowanie
(22)
C#
(8)
Excel
(6)
algorytm
(6)
języki programowania
(5)
SQL
(4)
grafika 3D
(4)
informatyka
(4)
projektowanie
(4)
3D Studio
(3)
3ds max
(3)
Matlab
(3)
Word
(3)
analiza danych
(3)
animacja komputerowa
(3)
aplikacja internetowa
(3)
oprogramowanie
(3)
system operacyjny
(3)
test jednostkowy
(3)
transport
(3)
uczenie maszynowe
(3)
łańcuch dostaw
(3)
Autodesk Inventor
(2)
C (język programowania)
(2)
Google Analytics
(2)
Internet
(2)
Java
(2)
Linux
(2)
Swift
(2)
TDD (technika tworzenia oprogramowania)
(2)
Xcode
(2)
aplikacja mobilna
(2)
bezpieczeństwo
(2)
biznes
(2)
cyberbezpieczeństwo
(2)
cyfryzacja
(2)
deep learning
(2)
e-marketing
(2)
formatowanie
(2)
framework
(2)
learning
(2)
logistyka
(2)
media społecznościowe
(2)
modelowanie
(2)
procesor
(2)
program graficzny
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
sortowanie
(2)
struktura danych
(2)
struktury danych
(2)
system informatyczny
(2)
sztuczna inteligencja
(2)
technologia informacyjna
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
.NET Core
(1)
ASP.NET
(1)
Access
(1)
Angular
(1)
Arduino
(1)
AutoCAD
(1)
Business Intelligence
(1)
Cocoa
(1)
Docker
(1)
English
(1)
English language
(1)
Google
(1)
JavaScript
(1)
MS Office 2016
(1)
Microsoft 365
(1)
Microsoft Excel 2019
(1)
Microsoft Office 2019
(1)
Microsoft Outlook 2019
(1)
Microsoft PowerPoint 2019
(1)
Microsoft Word 2019
(1)
Office 2021
(1)
Power Point
(1)
Python
(1)
Scilab
(1)
Selenium WebDriver
(1)
T-SQL
(1)
TypeScript
(1)
VAT
(1)
VirtualBox
(1)
Vue.js
(1)
WPF
(1)
Wolfram Alpha
(1)
WordPress
(1)
XAML
(1)
XML
(1)
Xcos
(1)
aerial photogrammetry
(1)
analityka biznesowa
(1)
aplikacja
(1)
aplikacja fastai
(1)
applied linguistics
(1)
architektura danych
(1)
architektura komputera
(1)
architektura oprogramowania
(1)
102 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp do informatyki nie tylko dla informatyków / Jerzy Mieścicki. - Legionowo : Wydawnictwo BTC, copyright 2013. - 480 stron : ilustracje ; 25 cm.
U góry okł.: Przewodnik świadomego użytkownika po informatyce i świecie komputerów.
Indeksy.
Książka jest przeznaczona dla Czytelników, którzy nie mając specjalnego przygotowania matematycznego i wiadomości wykraczających poza przeciętną szkolną wiedzę, chcą poznać pojęcia i idee stanowiące fundament współczesnej informatyki. W początkowych rozdziałach przedstawiono najważniejsze właściwości algorytmów, metody algorytmiczne, różnice między obliczeniami analogowymi i cyfrowymi oraz metody cyfrowego przetwarzania sygnałów. W kolejnych rozdziałach Czytelnik jest zaznajamiany z maszyną Turinga, lingwistyką matematyczną i automatami skończonymi. Autor omawia także budowę i działanie urządzeń cyfrowych, począwszy od operacji na dwójkowych danych poprzez algebrę Boole’a oraz zasady projektowania cyfrowych podzespołów, aż do architektury współczesnych komputerów i współdziałania sprzętu z oprogramowaniem. Książka jest przeznaczona dla amatorów, którzy chcą być świadomymi użytkownikami sprzętu informatycznego, dla studentów informatyki i kierunków pokrewnych, a także dla informatyków chcących lepiej poznać i zrozumieć korzenie dziedziny, w której się specjalizują.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20877.XV.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20876.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Arduino jest bardzo prostym komputerem, który można wykorzystać w najróżniejszych gadżetach wykonywanych w zaciszu własnego domu. Potrafi komunikować się z komputerem, posiada także złącza służące do podłączania zewnętrznych elementów elektronicznych, takich jak silniki, przekaźniki, fotodiody, diody laserowe, głośniki, mikrofony itp. Oprogramowanie służące do programowania Arduino jest łatwe w użyciu i jest dostępne za darmo na platformy Windows, Mac i Linux. Przy tym wszystkim Arduino jest bardzo prosty w rozbudowie o kolejne elementy. Dzięki temu łatwo może posłużyć do budowy najprzeróżniejszych robotów, sterowników, czujników czy interfejsów do komunikacji z innymi urządzeniami. Dodatkowo Arduino jest znakomitym, ciekawym i bardzo przyjemnym sposobem na nauczenie się podstaw elektroniki, informatyki bądź programowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18656.XV.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18655.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Uczenie maszynowe kojarzy się z dużymi firmami i rozbudowanymi zespołami. Prawda jest taka, że obecnie można samodzielnie budować zaawansowane rozwiązania uczenia maszynowego i korzystać do woli z olbrzymich zasobów dostępnych danych. Trzeba tylko mieć pomysł i... trochę podstawowej wiedzy. Tymczasem większość opracowań na temat uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji wymaga biegłości w zaawansowanej matematyce. Utrudnia to naukę tego zagadnienia, mimo że uczenie maszynowe jest coraz powszechniej stosowane w projektach badawczych i komercyjnych. Ta praktyczna książka ułatwi Ci rozpoczęcie wdrażania rozwiązań rzeczywistych problemów związanych z uczeniem maszynowym. Zawiera przystępne wprowadzenie do uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, a także sposoby wykorzystania Pythona i biblioteki scikit-learn, uwzględniające potrzeby badaczy i analityków danych oraz inżynierów pracujących nad aplikacjami komercyjnymi. Zagadnienia matematyczne ograniczono tu do niezbędnego minimum, zamiast tego skoncentrowano się na praktycznych aspektach algorytmów uczenia maszynowego. Dokładnie opisano, jak konkretnie można skorzystać z szerokiej gamy modeli zaimplementowanych w dostępnych bibliotekach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21119.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21118.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
3ds Max 2010 : biblia / Kelly L. Murdock ; [tłumaczenie: Zbigniew Waśko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2010. - 1494 stron : ilustracje ; 24 cm + dysk optyczny (DVD-ROM).
(Biblia)
Do każdego egz. dołączona jest płyta DVD o takiej samej sygnaturze jak książka. Płyta DVD zawiera pliki niezbędne do wykonania opisywanych w książce ćwiczeń, bibliotekę modeli 3D, wersję próbną programu 3ds Max 2010.
3ds Max to w środowisku grafików 3D program legenda. Autorka przedstawia wszystkie funkcje programu, począwszy od tych najprostszych, a skończywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury Czytelnik dowie się, w jaki sposób skonfigurować swoje środowisko pracy, wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać i skalować. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, oświetlenia oraz wykorzystywania różnych rodzajów materiałów. Ta fundamentalna wiedza pozwoli na samodzielne tworzenie własnych animacji 3D. Książka wprowadzwa również w zagadnienia związane z renderingiem oraz językiem MAXScript.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12995 [Magazyn 1], P.12996 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11480.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12716.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [1259]-1318. Indeks.
Mijają lata, a bazy danych wciąż stanowią serce większości systemów informatycznych. Rozwój technologii sprawia jednak, że zaprojektowanie systemu baz danych, jego wdrożenie i administrowanie nim wymaga biegłości w wielu dziedzinach. Niezbędne są solidne podstawy modelowania i projektowania baz danych, umiejętność posłużenia się językami i modelami udostępnianymi przez systemy zarządzania bazami danych, a także znajomość technik implementacji samych systemów. Od profesjonalisty wymaga się także wiedzy o najnowszych technologiach, takich jak NoSQL i oczywiście big data. Ważnym uzupełnieniem tego szerokiego wachlarza jest też znajomość technologii powiązanych z systemami bazodanowymi. Ta książka jest siódmym, zaktualizowanym wydaniem klasycznego podręcznika do nauki baz danych. Jest to szczegółowa prezentacja najważniejszych aspektów systemów i aplikacji bazodanowych oraz powiązanych technologii. To znakomity podręcznik dla studentów i świetne kompendium dla praktyków. Sporo miejsca poświęcono w nim systemom rozproszonym oraz technologiom opartym na systemie Hadoop i modelu MapReduce. Nie zabrakło opisu takich zagadnień, jak model IR, wyszukiwanie z użyciem słów kluczowych, porównanie baz danych z modelem IR, modele wyszukiwania, ocena wyszukiwania i algorytmy rankingowe. Wykładowcom przyda się szereg ułatwiających pracę dydaktyczną diagramów, prezentacji i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20335.XV.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20334.XV.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
iOS 12 : wprowadzenie do programowania w Swifcie / Matt Neuburg. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 606, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Zgodne z iOS 12, Xcode 10 i Swift 4.2.
Wydanie V dotyczy oryginału.
Indeks.
Podstawy Swifta, Xcode i Cocoa Język Swift poznaliśmy w 2014 roku. Został on opracowany przez Apple specjalnie dla platormy iOS z uwzględnieniem takich założeń, jak przejrzystość, bezpieczeństwo, prostota, łatwość stosowania, zorientowanie obiektowe. Kod w tym języku sam zarządza pamięcią i zapewnia ścisłą kontrolę typów. Swift od początku wzbudził ogromne zainteresowanie programistów, którzy prędko docenili jego zalety. Dziś jest uważany za łatwe do opanowania i bardzo wygodne narzędzie dla profesjonalistów, zwłaszcza że od pewnego czasu Apple dostarcza wraz z Swiftem aplikację Xcode oraz framework Cocoa. To wszystko sprawiło, że Swift stał się bardzo atrakcyjną alternatywą dla Objective-C. Ta książka zawiera bardzo solidne wprowadzenie do tworzenia aplikacji na platformie iOS. Znalazły się tu systematycznie przedstawione informacje na temat Swifta, Xcode i frameworka Cocoa. Podstawy języka wyjaśniono w najużyteczniejszej kolejności, koncentrując się na najczęściej stosowanych i najpraktyczniejszych aspektach Swifta. Sporo miejsca poświęcono środowisku Xcode, w którym odbywa się programowanie na platformie iOS. Omówiono, czym jest projekt, jak zmienić go na aplikację, jak tworzyć, uruchamiać i debugować kod źródłowy, a także jak zgłosić aplikację do sklepu App Store. Bardzo ważną częścią książki jest wprowadzenie do Cocoa Touch, który zapewnia najważniejsze klasy podstawowe, kategorie, protokoły, mechanizmy delegowania i powiadamiania, a także zarządzanie pamięcią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21261.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21260.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index.
Programming was once considered an activity reserved for some people of above-average talent and intelligence, elected by the gods of mathematics. This vision is changing, and the activity of programming is becoming more and more present, especially after the explosion of the Internet in general and the internet of things (IoT). This is largely thanks to programmable devices like Arduino, which offer us a development platform that makes programming so easy that even those who never thought they could do so can succeed.And the purpose of this book (The Realms Of Arduino Programming) is precisely to open the door by introducing in a didactic way this powerful programming tool that is, at once, useful, beautiful, fun, and powerful.This book is part of a series of Arduino, and the study is done gradually, in increasing order of complexity. The first book focuses on presenting Arduino as a concept and development platform, teaching you how to install and test the system. It shows the basic components used for prototyping, gives a detailed description of the IDE features, and explains the concepts needed to understand the process of programming, as well as transferring the program from the programming environment to Arduino memory, concluding with a hands-on experiment using a protoboard and a led.The text is written in simple language to make it accessible, and every effort has been made to clarify the concepts indispensable for perfect understanding of the process of programming a microcontroller, making it useful to the widest possible audience and thus preparing the foundation that serves as a starting point for further study and the basis for what will follow in the other two volumes that continue the series.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21326.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Projektuj i pisz prosty i wydajny kod T-SQL w środowisku SQL Server 2019 i późniejszych. Tworzenie kodu T-SQL, wydajnie zwracającego właściwe wyniki może stanowić wyzwanie. Książka ta pomoże w tworzeniu takiego kodu, który działa szybko i jest łatwy w utrzymaniu. Dowiesz się również, jak implementować kontrolę wersji, testowanie i strategie wdrożenia. Przykłady i ćwiczenia do samodzielnego wykonania pokazują nowoczesne praktyki T-SQL wraz z jednoznacznymi wyjaśnieniami. Uwaga skupiona jest na wyborze właściwych typów danych i obiektów przy projektowaniu rozwiązań. Autorka Elizabeth Noble pokazuje, jak usprawnić wydajność kodu T-SQL dzięki stosowaniu dobrych praktyk projektowych, które ułatwiają pracę programistów i ostatecznie zapewniają korzyści użytkownikom aplikacji. Poznasz również typowe pułapki związane z tworzeniem kodu T-SQL i sposoby unikania ich w codziennej pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20837.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20836.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18342.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20766.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20765.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
Harness the power of MATLAB for deep-learning challenges. This book provides an introduction to deep learning and using MATLAB's deep-learning toolboxes. You’ll see how these toolboxes provide the complete set of functions needed to implement all aspects of deep learning. Along the way, you'll learn to model complex systems, including the stock market, natural language, and angles-only orbit determination. You’ll cover dynamics and control, and integrate deep-learning algorithms and approaches using MATLAB. You'll also apply deep learning to aircraft navigation using images. Finally, you'll carry out classification of ballet pirouettes using an inertial measurement unit to experiment with MATLAB's hardware capabilities.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21338.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
3ds max 7 : ćwiczenia praktyczne / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2005. - 122 strony : rysunki ; 24 cm.
Autor
Forma i typ
Temat
Gatunek
Książka, która wprowadzi Czytelnika w świat grafiki i animacji 3D, wykonując kolejne ćwiczenia, przy użyciu różnych narzędzi i metod modelowania. Publikacja zwiera różne sposoby tworzenia animacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4507 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
3ds max 2010 : animacja 3D od podstaw : szkoła efektu / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2010. - 559 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm + 1 dysk optyczny (DVD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta DVD o takiej samej sygnaturze jak książka. Płyta DVD zawiera wszystkie sceny, mapy i wersję demontracyjną 3ds max 2010.
Poznaj słynnego 3ds Maksa. Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13000 [Magazyn 1], P.11478 [Magazyn 1], P.12999 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12714.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 3. odnosi się do oryginału.
Indeks.
Dołącz do świata prawdziwych programistów — jeśli przeczytasz tę książkę, zrobisz spory krok w tym kierunku. Znajdziesz tu informacje na temat kluczowych elementów języka C: zmiennych, pętli, instrukcji warunkowych. To podstawowe konstrukcje, które pozwolą Ci napisać Twój pierwszy program. Następnie przejdziesz do poznawania bardziej zaawansowanych zagadnień, takich jak tablice, wskaźniki oraz operacje na plikach. Na sam koniec dowiesz się, jak optymalnie wykorzystać dostępną pamięć, alokować oraz zwalniać miejsce na stercie oraz przechowywać dane w strukturach. Najnowsze wydanie książki zostało wzbogacone i zaktualizowane o informacje na temat nowego standardu C11. Ta książka jest pozycją, która sprawdzi się w rękach każdego adepta programowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21267.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21266.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Arkana Linux CD.1 / Richard Petersen. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo RM, 2000. - CD ROM.
Do płyty CD o sygn. CD.6 dołączona jest książka o sygn. 797 WYP, do płyty CD o sygn. CD.9 - książka o sygn. 1142 XV CZYT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.9 [Czytelnia C], CD.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Arkana Linux CD.2 / Richard Petersen. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo RM, 2000. - CD ROM.
Do płyty CD o sygn. CD.7 dołączona jest książka o sygn. 797 WYP, do płyty CD o sygn. CD.10 - książka o sygn. 1142 XV CZYT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.7 [Czytelnia C], CD.10 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
AutoCAD 2020 PL : pierwsze kroki / Andrzej Pikoń. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 240 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
AutoCAD stanowi standardowe narzędzie pracy w większości biur projektowych i uczelni technicznych na całym świecie, również w Polsce. To nie przypadek, że projektowanie wspomagane komputerowo kojarzy się przede wszystkim z tym programem - dla wielu osób stanowi on pierwsze, podstawowe, a nierzadko jedyne rozwiązanie CAD, z jakiego korzystają. Tę niebywałą popularność AutoCAD zawdzięcza między innymi wydajnym funkcjom znajdującym szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach techniki, możliwościom automatyzacji pracy i rozbudowywania środowiska za pomocą dodatków, a także wygodnemu interfejsowi użytkownika pozwalającemu w krótkim czasie osiągać zamierzone cele. Jeśli chcesz szybko opanować podstawy posługiwania się programem, a przy tym uniknąć typowych błędów początkującego użytkownika, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy! Książka AutoCAD 2020 PL. Pierwsze kroki bezboleśnie wprowadzi Cię w świat projektowania technicznego. Przedstawia najważniejsze narzędzia rysunkowe i sposoby ich używania, metody poruszania się w przestrzeni projektu, możliwości modyfikowania obiektów, zasady korzystania z szyków, uchwytów i kreskowania, a także funkcje umożliwiające dodawanie napisów, wymiarowanie projektów oraz ich parametryzację. Poznasz również możliwości oferowane przez bloki i warstwy oraz najlepsze sposoby drukowania efektów swojej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19079.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka stanowi przemyślane, przejrzyste i wnikliwe wprowadzenie do języka C. Czytelnie wyjaśnia zasady programowania, zawiera opisy licznych rozwiązań programistycznych, setki przykładów kodu oraz ćwiczenia do samodzielnego wykonania. Dzięki takiemu układowi treści wiele osób nauczyło się C właśnie z tej książki, a kolejne jej wydania są przyjmowane z entuzjazmem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21265.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21264.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(New Language Learning and Teaching Environments)
Demonstrates how research into autonomous, informal learning in voluntary, self-directed contexts can inform gameful learning in formal ones Combines theory, research, and practice, to provide a framework for exploring the practice of gaming; the theories of play, games, and learning; and the implications of research on gameful L2TL Argues that practitioners should be involved in all stages of the creation of digital games for second language learning, and that development should be informed by theory and practice.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20495.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia zawiera najbardziej wartościowe , w opinii recenzentów, artykuły naukowe powstałe jako rozwinięcia referatów wygłoszonych na VII Konferencji Uniwersytet Wirtualny (2007r.). Artykuły dotycz zagadnień z czterech działów : * ogólnych problemów e-nauczania ( w tym filozoficznego podejęcia do organizacji e-nauczania w uczelniach wyższych), * jakości i efektywności e-nauczania ( w tym ekonomicznych aspektów prowadzenia e-szkoleń w firmach), * metodologii kształcenia przez Internet i rozwiązań technicznych, przykładów dobrej praktyki Książka skierowana do tych, którzy wprowadzają e-nauczanie do szkół i wyższych uczelni, a także pracownikom firm zajmujących się szkoleniem kadr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19767.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19766.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 153-159.
Sposób komunikowania organów policyjnych spotyka się często z krytyką. Zarzuca się im niezrozumiałość i hermetyczność, popadanie w rutynę i brak ładu. Zapomina się czasami, że społeczeństwo musi mieć poczucie jasności komunikatów oraz świadomość dbałości o informację ze strony Policji, ponieważ poprawia to zaufanie do instytucji publicznych. Należyte obchodzenie się z informacjami buduje również pozytywny wizerunek oraz autorytet Policji. Autorka wskazuje na możliwość wykorzystania informacji i obiegu informacji dla kształtowania poczucia bezpieczeństwa przez obywateli we wszystkich domenach funkcjonowania podmiotów polityczno-społeczno-gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22117.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22116.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej