Śliwerski Bogusław (1954- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(28)
tylko na miejscu
(26)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(18)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(26)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Evans Virginia
(159)
Dooley Jenny
(113)
Zaborowska Joanna
(73)
Rudnicki Bogdan
(70)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(48)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Bonk Krzysztof
(45)
Kruczek Zygmunt
(45)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(43)
Cruz Christopher sol
(34)
Herrera Mario
(34)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(33)
Oxenden Clive
(32)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(32)
Latham-Koenig Christina
(30)
Gogol' Nikolaj Vasil'evič (1809-1852)
(29)
Jakubaszko Juliusz
(29)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(29)
Bergier Józef (1952- )
(28)
Partycki Sławomir (1951- )
(27)
Mitchell H.Q
(25)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(25)
Harrison Mark (1955- )
(24)
Kokot Franciszek (1929- )
(24)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(23)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(23)
Kenny Nick
(22)
Zarzycka Danuta
(22)
Ślusarska Barbara
(22)
Słowiński Przemysław
(21)
Hrapčenko M.B. (1904-1986)
(20)
Kacprzak Lech
(20)
Kózka Maria
(20)
Kübler Andrzej
(20)
Mruk Henryk
(20)
Bishop Anne
(19)
Gajewski Piotr (medycyna)
(19)
Jarosz Mirosław (1957- )
(19)
Scott Sally
(19)
Siwiński Wiesław (1934- )
(19)
Ciekanowski Zbigniew
(18)
Gołembski Grzegorz
(18)
Newbrook Jacky
(18)
Opul'skaâ L.D
(18)
Rejman Krzysztof
(18)
Taylore-Knowles Steve
(18)
Dmochowska Halina
(17)
Gaździk Tadeusz Szymon (1954- )
(17)
Jones Leo (1943- )
(17)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(17)
Petecki Bohdan
(17)
Scott-Barrett Fiona
(17)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(17)
Szczeklik Andrzej (1938-2012)
(17)
Szuścik Urszula
(17)
Łobocki Mieczysław (1929- )
(17)
Abbs Brian (1935- )
(16)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(16)
Edwards Lynda
(16)
Freebairn Ingrid
(16)
Gawęcki Jan (1944- )
(16)
Maryniarczyk Andrzej
(16)
McCarthy Michael (1947- )
(16)
Milton James
(16)
Ochmański Marian (1936- )
(16)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(16)
Belczyk Arkadiusz
(15)
Mann Malcolm
(15)
Montessori Maria (1870-1952)
(15)
Mourão Sandie
(15)
Nowak Marian (1955- )
(15)
O'Connell Sue
(15)
Sawicki Jarosław
(15)
Skoczylas Zbigniew
(15)
Stasiak Andrzej
(15)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(14)
Camarda Sylwia
(14)
Francke Barbara
(14)
Grzywacz Jacek
(14)
Halemba Piotr (1966- )
(14)
Jalinik Mikołaj
(14)
Kotler Philip (1931- )
(14)
Kozubski Wojciech (1955- )
(14)
Maik Wiesław (1941- )
(14)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(14)
May Peter
(14)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(14)
Stanton Alan
(14)
Zbucki Łukasz
(14)
Zenderowski Radosław (1974- )
(14)
Łuczkiewicz Grzegorz
(14)
Ciechaniewicz Wiesława
(13)
Emmerson Paul
(13)
Evans Virginia (1945- )
(13)
Fowler W.S
(13)
Gude Kathy
(13)
Kamiński Bogdan
(13)
Kawalec Wanda
(13)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(13)
Moryś Janusz (1958- )
(13)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Pedagodzy
(1)
Temat
PEDAGOGIKA
(15)
WYCHOWANIE
(9)
Pedagogika
(4)
INNOWACJE
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
NAUCZANIE
(3)
DZIECKO
(2)
OŚWIATA
(2)
Wychowanie
(2)
ANTYPEDAGOGIKA
(1)
Dzieci
(1)
Miłość
(1)
POSTMODERNIZM
(1)
Pedagodzy
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rozprawa habilitacyjna
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
UCZNIOWIE
(1)
Uczucia
(1)
Śliwerski, Bogusław (1954- )
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Historia
(2)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
pedagogika
(8)
wychowanie
(4)
edukacja
(3)
nauka
(3)
edukacja alternatywna
(2)
pedagogika autorytarna
(2)
pedagogika emancypacyjna
(2)
pedagogika krytyczna
(2)
pedagogika kultury
(2)
pedagogika międzykulturowa
(2)
pedagogika personalistyczna
(2)
pedagogika religii
(2)
pedagogika serca
(2)
pseudowychowanie
(2)
teoria wychowania
(2)
Freinet Celestyn
(1)
Komitet Ochrony Praw Dziecka
(1)
Korczak Janusz
(1)
Nowe Wychowanie
(1)
Petersen Peter
(1)
badania oświatowe
(1)
badania pedagogiczne
(1)
blog
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
edukacja wczesnoszkolna
(1)
ekonomia polityczna
(1)
filozofia polityki
(1)
gender
(1)
habilitacja
(1)
historia
(1)
kierunki pedagogiczne
(1)
kultura popularna
(1)
metoda Montessori
(1)
metody badań
(1)
pedagodzy
(1)
pedagogika Gestalt
(1)
pedagogika chrześcijańska
(1)
pedagogika egzystencjalna
(1)
pedagogika ekologiczna
(1)
pedagogika filozoficzna
(1)
pedagogika inkluzyjna
(1)
pedagogika miłości
(1)
pedagogika negatywna
(1)
pedagogika niedyrektywna
(1)
pedagogika postmodernistyczna
(1)
pedagogika pozytywistyczna
(1)
pedagogika pragmatyzmu
(1)
pedagogika prenatalna
(1)
pedagogika radykalnego humanizmu
(1)
pedagogika rodziny
(1)
pedagogika twórczości
(1)
pedagogika waldorfska
(1)
pedagogika wychowania integralnego
(1)
polityka oświatowa
(1)
postpedagogika
(1)
prądy pedagogiczne
(1)
socjologia
(1)
socjologia polityki
(1)
sport
(1)
szkolnictwo
(1)
słownik
(1)
teoria
(1)
tożsamość płciowa
(1)
wychowanie emocjonalne
(1)
zarządzanie
(1)
Śliwerski
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Kompendium wiedzy dla studentów nauk o wychowaniu: koncepcje teoretyczne, metody badań, klasyfikacje prądów i kierunków pedagogiki. Książka ta składa się z trzech części, z których każda warta jest opublikowania w języku polskim, bowiem zawiera treści dotyczące nowoczesnego uprawiania pedagogiki. Publikacja stanowi poznawczo i metodycznie wartościową lekturę zarówno dla pracowników naukowych z dziedziny pedagogiki, jak i coraz liczniejszych studentów kierunków pedagogicznych szkół wyższych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5605.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7072.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Książka ta składa się z trzech części, z których każda warta jest opublikowania w języku polskim, bowiem zawiera treści dotyczące nowoczesnego uprawiania pedagogiki. Publikacja stanowi poznawczo i metodycznie wartościową lekturę zarówno dla pracowników naukowych z dziedziny pedagogiki, jak i coraz liczniejszych studentów kierunków pedagogicznych szkół wyższych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5604.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7068.V.9 [Czytelnia B], 4876.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 1003-1072. Indeksy.
Po 16 latach od pierwszej edycji podręcznika Pedagogika oddajemy do rąk Czytelników jego poprawione i rozszerzone wydanie. W pięćdziesięciu rozdziałach przedstawiono elementy wiedzy kanonicznej dla nauczycieli i pedagogów, wiedzy orientującej ich własne wybory i wiedzy instrumentalnej. Publikacja jest przeznaczona dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczycielskiego, dla nauczycieli odnawiających swoją wiedzę pedagogiczną oraz dla studentów rozpoczynających studia pedagogiczne. Stanowi zatem wprowadzenie do pedagogiki. W trzech modułach podręcznika opisano zagadnienia dotyczące: Pedagogiki jako nauki – zarysowano tu zwięźle historię wychowania i myśli pedagogicznej oraz opisano podstawowe subdyscypliny pedagogiki: dydaktykę ogólną, pedagogikę wczesnej edukacji, pedagogikę społeczną, mediów, młodzieży, porównawczą, filozofię edukacji oraz pedagogikę specjalną. Tę część zamykają syntetyczne analizy paradygmatów badań pedagogicznych – jakościowych i ilościowych. Prądów i kierunków współczesnej myśli pedagogicznej – w tej części przybliżono główne założenia takich nurtów, jak pedagogika personalistyczna, krytyczna, emancypacyjna, ekologiczna, anarchistyczna czy międzykulturowa. Pedagogiki reform edukacyjnych – tu Czytelnik znajdzie między innymi informacje na temat pedagogiki Marii Montessori, Janusza Korczaka, planu daltońskiego, pedagogiki waldorfskiej, a także szczegółowe omówienia reform edukacyjnych w Polsce prowadzonych od lat 70. ubiegłego wieku. "Pedagogika jest nauką praktyczną dotyczącą wspomagania innych ludzi w ich uczeniu się i rozwoju. Jest zatem wiedzą akademicką, której podstawowe zasoby, kanon próbujemy zawrzeć w tym podręczniku. Zarazem jest też mądrością i wrażliwością. To znaczy, że studiowanie pedagogiki jest okazją do rozumnego ogarniania relacji między jednostką ludzką, jej ciałem i psychiką, jej osobowością i tożsamością a jej światem życia, jej otoczeniem przyrodniczym, społecznym, kulturowym i politycznym w bliskiej i dalszej skali. Pedagog i nauczyciel, wychowawca i opiekun – to ktoś, kto wspiera rozwój Innego, kto przewodzi ku samodzielności i tłumaczy złożone znaczenia zdarzeń i przeżyć, opowieści i symboli. Dlatego też jej/jego podstawową właściwością, trwałym „wyposażeniem” duchowym i niezbywalnym nastawieniem jest i powinna być życzliwość i ofiarność wobec innych ludzi, wrażliwość na ich problemy, współczulność wobec ich odczuć i emocji, ich indywidualnych możliwości i tempa uczenia się i rozwoju."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17586 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18815.IV.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18814.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.210.IV.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.212.IV.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.211.IV.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.209.IV.1 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Pedagogika : podręcznik akademicki / redakcja naukowa Zbigniew Kwieciński, Bogusław Śliwerski ; [recenzent prof. dr hab. Kazimierz Przyszczypkowski]. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2019 r., (wyd. nowe). - [Warszawa] : [Wydawnictwo Naukowe PWN SA], [2019]. - 1127, [1] strona : fotografie, ilustracje, portrety ; 29 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 1003-1072. Indeksy.
Po 16 latach od pierwszej edycji podręcznika Pedagogika oddajemy do rąk Czytelników jego poprawione i rozszerzone wydanie. W pięćdziesięciu rozdziałach przedstawiono elementy wiedzy kanonicznej dla nauczycieli i pedagogów, wiedzy orientującej ich własne wybory i wiedzy instrumentalnej. Publikacja jest przeznaczona dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczycielskiego, dla nauczycieli odnawiających swoją wiedzę pedagogiczną oraz dla studentów rozpoczynających studia pedagogiczne. Stanowi zatem wprowadzenie do pedagogiki. W trzech modułach podręcznika opisano zagadnienia dotyczące: Pedagogiki jako nauki – zarysowano tu zwięźle historię wychowania i myśli pedagogicznej oraz opisano podstawowe subdyscypliny pedagogiki: dydaktykę ogólną, pedagogikę wczesnej edukacji, pedagogikę społeczną, mediów, młodzieży, porównawczą, filozofię edukacji oraz pedagogikę specjalną. Tę część zamykają syntetyczne analizy paradygmatów badań pedagogicznych – jakościowych i ilościowych. Prądów i kierunków współczesnej myśli pedagogicznej – w tej części przybliżono główne założenia takich nurtów, jak pedagogika personalistyczna, krytyczna, emancypacyjna, ekologiczna, anarchistyczna czy międzykulturowa. Pedagogiki reform edukacyjnych – tu Czytelnik znajdzie między innymi informacje na temat pedagogiki Marii Montessori, Janusza Korczaka, planu daltońskiego, pedagogiki waldorfskiej, a także szczegółowe omówienia reform edukacyjnych w Polsce prowadzonych od lat 70. ubiegłego wieku. "Pedagogika jest nauką praktyczną dotyczącą wspomagania innych ludzi w ich uczeniu się i rozwoju. Jest zatem wiedzą akademicką, której podstawowe zasoby, kanon próbujemy zawrzeć w tym podręczniku. Zarazem jest też mądrością i wrażliwością. To znaczy, że studiowanie pedagogiki jest okazją do rozumnego ogarniania relacji między jednostką ludzką, jej ciałem i psychiką, jej osobowością i tożsamością a jej światem życia, jej otoczeniem przyrodniczym, społecznym, kulturowym i politycznym w bliskiej i dalszej skali. Pedagog i nauczyciel, wychowawca i opiekun – to ktoś, kto wspiera rozwój Innego, kto przewodzi ku samodzielności i tłumaczy złożone znaczenia zdarzeń i przeżyć, opowieści i symboli. Dlatego też jej/jego podstawową właściwością, trwałym „wyposażeniem” duchowym i niezbywalnym nastawieniem jest i powinna być życzliwość i ofiarność wobec innych ludzi, wrażliwość na ich problemy, współczulność wobec ich odczuć i emocji, ich indywidualnych możliwości i tempa uczenia się i rozwoju."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.90.IV.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Podręcznik: wprowadza w świat podstawowych pojęć i zagadnień pedagogiki, przedstawionych w szerszym kontekście społeczno-kulturowym, omawia wybrane prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, zapoznaje z dziejami wychowania i oświaty w Polsce i na świecie, prezentuje wybrane metody badań pedagogicznych, ukazuje związek teorii pedagogicznych z praktyką. Publikacja zawiera bogactwo osiągnięć naukowych i doświadczeń starszego i młodszego pokolenia pedagogów w Polsce, przedstawia edukację z wielu różnych perspektyw. Tom 1 odpowiada treściom przedmiotów: pedagogika ogólna, historia wychowania oraz współczesne kierunki pedagogiczne. Książka przeznaczona jest dla: przygotowujących się do zawodu nauczycielskiego: studentów uczelni akademickich, kolegiów nauczycielskich i wyższych szkół zawodowych, studentów pierwszych lat pedagogiki, nauczycieli, którzy chcą odnowić swoją wiedzę pedagogiczną, prowadzących szkolenia w ośrodkach doskonalenia kadr pedagogicznych, wszystkich zainteresowanych współczesną pedagogiką: działaczy oświatowych i samorządowych, psychologów i socjologów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1781 [Magazyn 1], P.1782 [Magazyn 1], P.1780 [Magazyn 1], P.1784 [Magazyn 1], P.1758 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1779.IV.1 [Wypożyczalnia B], 3071.IV.1 [Wypożyczalnia B], P.1783.IV.1 [Wypożyczalnia B] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1759.IV.1 [Czytelnia B], P.1778.IV.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawowe problemy pedagogiczne zostały przedstawione w szerszym kontekście społeczno-kulturowym. Książka: przedstawia współczesne teorie wychowania, zapoznaje z głównymi tendencjami rozwoju systemów oświatowych w Polsce i na świecie, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, daje podstawy oraz praktyczne wskazówki do tworzenia warsztatu pracy pedagogicznej, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem. Tom drugi obejmuje trzy części. Pierwsza część omawia zagadnienia istoty i przedmiotu badań teorii wychowania, różnych podejść do teorii wychowania, badań porównawczych z tego zakresu, a także nowych kategorii pojęciowych współczesnej teorii wychowania oraz teorie socjalizacji. Część druga porusza zagadnienia z zakresu dydaktyki, dotyczące m.in. programu szkolnego, nauczania i uczenia się w klasie, szkolnego środowiska uczenia się, w tym zagadnień przemocy i agresji w szkole, a także pełnienia i przygotowania się do zawodu nauczyciela. Część trzecia omawia zaś aktualne problemy oświaty, główne tendencje w zakresie struktur i funkcjonowania systemów edukacyjnych w świecie oraz reformowania oświaty w Polsce. Podręcznik przeznaczony jest dla: przygotowujących się do zawodu nauczycielskiego - studentów uczelni akademickich, kolegiów nauczycielskich i wyższych szkół zawodowych, studentów pierwszych lat pedagogiki, nauczycieli, którzy chcą odnowić swoją wiedzę pedagogiczną, prowadzących szkolenia w ośrodkach doskonalenia kadr pedagogicznych, wszystkich zainteresowanych współczesną pedagogiką - działaczy oświatowych i samorządowych, psychologów i socjologów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2048 [Magazyn 1], P.2044 [Magazyn 1], P.2045 [Magazyn 1], P.2046 [Magazyn 1], P.2047 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2042.IV.1 [Wypożyczalnia B], P.2043.IV.1 [Wypożyczalnia B], 3254.IV.1 [Wypożyczalnia B] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2049.IV.1 [Czytelnia B], 3255.IV.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika serca : wychowanie emocjonalne w XXI wieku / redakcja naukowa Ewa Lewandowska-Tarasiuk, Jan Łaszczyk, Bogusław Śliwerski. - Wydanie 2 uzupełnione i rozszerzone - Warszawa : Difin, 2020. - 250 stron : faksymilia, fotografie ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia, netografia na stronach 242-250.
Książka ma na celu wspieranie i propagowanie idei pedagogiki serca i związanej z nią społecznej inicjatywy powołania Komitetu Upowszechniania Wychowania Emocjonalnego Pedagogika Serca, którego honorowym patronem jest Maria Łopatkowa. Celem Komitetu jest uzyskanie zgody Organizacji Narodów Zjednoczonych na dodatkowy wpis w Konwencji Praw Dziecka, odnoszący się do obowiązkowego kształcenia uczuć wyższych w systemach edukacyjnych państw członkowskich ONZ i rozwijania u dzieci i młodzieży zdolności kochania oraz empatii. Pedagogika serca powinna stać się dla każdego pedagoga i nauczyciela wyznacznikiem sposobu pracy i jej perspektywą. Nowe pokolenie wychowane w duchu pedagogiki serca realizując wzór osobowy Homo Amans człowieka miłującego ludzi i świat człowieka pokoju, rozpoczęłoby pozytywną globalizację świata, zmierzając do upragnionego przez ludzkość celu do trwałego pokoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20165.V.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20164.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Pozycja charakteryzuje się rozległym zakresem tematycznym i stanowi owoc dyskusji ogólnopolskiego środowiska akademickiego na temat najszerzej pojętej pedagogiki i perspektyw pedagogiki wobec procesów transformacyjnych i globalizacyjnych, dając wielu autorom okazje do budowania niezaprzeczalnego waloru erudycyjnego całości dzieła. Struktura umieszczonych w głównym temacie refleksji szczegółowych kierowana jest widoczną logiką podziału najpierw na te kwestie, które odnoszą się do charakterystyki ważnych procesów rzutujących na edukację i warunki jej przebiegu, wyeksponowane w trakcie obrad plenarnych, następnie zaś kolejno uszczegółowione aspekty teoretyczne i praktyczne, dotyczące współzależnych od siebie procesów edukacji, wychowania i socjalizacji (ich przebiegu, szans, efektów, zagrożeń i perspektyw) – usytuowanych w określonych środowiskach i kontekstach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2101.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej