marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(282)
Forma i typ
Książki
(277)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje fachowe
(11)
E-booki
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(277)
tylko na miejscu
(259)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(127)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(162)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(261)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Mruk Henryk
(13)
Kotler Philip (1931- )
(11)
Garbarski Lechosław
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Armstrong Gary
(5)
Rosa Grażyna (1968- )
(5)
Kotler Philip
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Perenc Józef (1945- )
(4)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Gracz Leszek
(3)
Levinson Jay Conrad
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kozielski Robert
(2)
Kramer Teodor (1926- )
(2)
MacKenzie Ian
(2)
Mascull Bill
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Obrębalski Marek
(2)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Peszko Kamila
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szalonka Katarzyna
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(2)
Szwajlik Anna
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wojtkiewicz Monika
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adcock Dennis
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Antczak Mariola
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bolland Eric J
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brady Regina
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Briggs Susan
(1)
Broweus Niklas
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Buko Jacek
(1)
Burda Kinga
(1)
Burgers Willem
(1)
Błażej Janina
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(161)
2000 - 2009
(94)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
Kraj wydania
Polska
(266)
Wielka Brytania
(7)
Anglia
(3)
Australia
(2)
New Jersey (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(264)
angielski
(17)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
Menedżerowie
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziennikarze
(1)
Farmaceuci
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele
(1)
Politycy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Temat
MARKETING
(93)
Marketing
(31)
TURYSTYKA
(22)
ZARZĄDZANIE
(16)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(15)
SŁUŻBA ZDROWIA
(12)
MARKETING STRATEGICZNY
(11)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(11)
AGROTURYSTYKA
(7)
INNOWACJE
(7)
KONSUMENCI (ekon.)
(7)
PODRĘCZNIKI
(7)
FIRMA (nazwa)
(6)
MARKETING PARTNERSKI
(6)
USŁUGI
(6)
ZNAKI TOWAROWE
(6)
JĘZYK ANGIELSKI
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
REKLAMA
(5)
Zarządzanie
(5)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(4)
Turystyka
(4)
BANKI
(3)
Badania marketingowe
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(3)
KADRY
(3)
NAUKI EKONOMICZNE
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
RYNEK
(3)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
ŻYWNOŚĆ
(3)
APTEKARSTWO
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
HOTELARSTWO
(2)
INTERNET
(2)
Język angielski
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
KULTURA
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing sportowy
(2)
Marketing wartości
(2)
Media społecznościowe
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Obsługa klienta
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
PORADNIKI
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
Produkt regionalny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
TRANSPORT
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
Agroturystyka
(1)
BENCHMARKING
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BLOGI
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Badania rynku
(1)
Biblioteki
(1)
Biura podróży
(1)
Biznes
(1)
CENY
(1)
CONTROLLING
(1)
Content marketing
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dobre praktyki
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
ERASMUS (program)
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
Ekonomia
(1)
Ekoturystyka
(1)
FINANSE
(1)
FIRMOWA WITRYNA INTERNETOWA
(1)
FUNDRAISING
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GENDER MARKETING
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GRY i ZABAWY RUCHOWE
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INFORMATYKA
(1)
INSTYTUCJE KULTURY
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość produktu
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1989-
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
ŚWIĘTOKRZYSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(35)
PODRĘCZNIKI
(24)
Podręcznik
(17)
Monografia
(12)
Materiały pomocnicze
(7)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(6)
PORADNIKI
(6)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Poradnik
(3)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Podróże i turystyka
(4)
Językoznawstwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
marketing
(282)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
writing
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
bezpieczeństwo
(125)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
terroryzm
(87)
ochrona środowiska
(86)
282 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Cybermarketing. How to Use the Internet to Market Your Goods and Services.
Internet to nie tylko niewyczerpane źródło informacji i nadzwyczaj wygodny środek porozumiewania się, ale też bardzo skuteczne, otwierające nieznane dotąd możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów, które może stać się nieocenionym wsparciem i uzupełnieniem klasycznych strategii marketingowych. Ta książka w przystępny sposób wprowadza czytelnika w krąg tych zagadnień, a przy tym oferuje wiele praktycznych wskazówek, dzięki którym każdy użytkownik sieci nauczy się w niej poruszać z jak największą korzyścią dla siebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6984.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7787.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podręcznik jest skierowany do studentów uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studiów licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporządkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wyższym) z zakresu zarządzania, marketingu, elementów ekonomiki i finansów przedsiębiorstw turystycznych. Podmioty te, będąc wyodrębnioną klasą (typem) przedsiębiorstw usługowych, zaspakajają potrzeby, w tym oczekiwania, różnych grup turystów („wypoczynkowych”, biznesowych itp.). Starają się czynić to lepiej niż ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a więc i z satysfakcją dla klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 18832.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce zawarte są pogłębione reinterpretacje oraz identyfikacje podstawowych odniesień i przewartościowań zarządczych logistyki i marketingu zorientowanych na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem i relacjami rynkowymi, na integrację oraz modelowanie procesów i systemów zarządzania, na potencjały efektywności i sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa itp. Zaprezentowane w opracowaniu autorskie dociekania stanowią syntezę i efekt wieloletnich badań prowadzonych w Katedrze Marketingu i Logistyki na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Opolskiego oraz w Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji w Opolu w zakresie przesłanek, przejawów oraz skutków integracji logistyki i marketingu w aspekcie zarządczym i efektywnościowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8440.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Kompendium jest kompleksowym opracowaniem obejmującym nie tylko zasady produkcji roślinnej i zwierzęcej w gospodarstwie ekologicznym, ale także przetwórstwo płodów rolnych, marketing oraz uwarunkowania prawne. Dużo uwagi poświęcono znaczeniu ekosystemów trawiastych i polnych w zachowaniu bioróżnorodności oraz wpływowi rolnictwa ekologicznego na środowisko przyrodnicze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14465.XVII.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18443.XVII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18442.XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Prezentowany podręcznik jest pierwszą częścią z zamierzonego dwutomowego opracowania, poświęconego problematyce współczesnego zarządzania, przygotowywanego przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Mimo to jest to publikacja o charakterze autonomicznym, będąca wprowadzeniem do bardziej wnikliwych rozważań z zakresu zarządzania organizacją. Intencją autorów było przejrzyste, syntetyczne i kompleksowe przedstawienie najważniejszych zagadnień, mogących stanowić fundament wiedzy z omawianej dziedziny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9098.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10720.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Podręcznik obejmuje wiedzę z podstaw zarządzania. Autorzy pokazali koncepcje zarządzania w kontekście ich rozwoju, a także ich wpływ na współczesnych kierowników i menedżerów oraz organizację i funkcjonowanie firm. W podręczniku zostały pokazane: najważniejsze i najpopularniejsze koncepcje zarządzania, współczesne uwarunkowania funkcjonowania gospodarki światowej, istota przedsiębiorczości, formy organizacji i ich współpracy, strategie organizacji, marketing we współczesnych firmach, perspektywy rozwoju techniki, zarządzanie wiedzą i technologiami, zarządzanie projektami, podejmowanie decyzji i ich skutki ekonomiczne, zarządzanie finansami organizacji, struktury organizacyjne i zarządzanie procesami, zarządzanie informacją, zarządzanie zasobami ludzkimi, kierowanie i przywództwo, patologie w zarządzaniu, społeczna odpowiedzialność organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12978.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14108.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest znakomitym poradnikiem, w którym autorzy z Midway College w Kentucky z długoletnim doświadczeniem w największych koncernach i firmach consultingowych prezentują gotowe rozwiązania najtrudniejszych problemów pojawiających się w trakcie zarządzania przedsiębiorstwem. Praktyczne porady dotyczą wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa, m.in.: przywództwa, komunikacji, strategii, projektowania struktury organizacyjnej, zarządzania kapitałem ludzkim, zarządzania projektami i procesami oraz marketingu i promocji. Dzięki temu, że poszczególne tematy powiązane są z konkretnymi procesami biznesowymi, książka pozwala szybko zidentyfikować i zrozumieć problem oraz użyć konkretnego narzędzia lub techniki w celu jego rozwiązania. Szeroki wachlarz opisanych problemów biznesowych pozwala na efektywne wykorzystanie trików w codziennej pracy. Książka jest jedynym kompleksowym źródłem wiedzy zarówno dla menedżerów, jak i studentów ekonomii oraz zarządzania studiów podyplomowych MBA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14901 [Magazyn 1], P.14899.IX.1 [Magazyn 1], P.14900 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14898.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15711.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16875.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowią obecnie jedno z kluczowych zagadnień ekonomii i nauk o zarządzaniu. Z jednej strony dostrzega się stymulujący charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najważniejsze źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i sektorów. Innowacje występują we wszystkich sferach życia gospodarczego, a także we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsiębiorstwa. Fakt ten stał się inspiracją dla autorów artykułów, poszukujących przejawów innowacyjności w działalności marketingowej różnorodnych podmiotów oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy składa się z trzynastu artykułów, które w wieloaspektowy sposób przedstawiają problem innowacji w marketingu i handlu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14857.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Politechnika Częstochowska. Wydział Zarządzania.)
Na s. tyt.: 1949-2014 jubileusz 65-lecia Politechniki Częstochowskiej.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Celem niniejszej publikacji jest zasygnalizowanie konieczności dostosowywania zmian w działalności całej organizacji i w filozofii jej działania do wymagań klientów. Punkt ciężkości przesunął się na rynek, to oznacza konieczność wykorzystywania dostępnych rozwiązań do badania potrzeb i preferencji nabywców. Dopiero na takich fundamentach można budować przewagę konkurencyjną organizacji. Wyzwaniem dla organizacji jest obecnie umiejętne wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w zintegrowanych działaniach zgodnych z opracowaną strategią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15673.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono m.in. charakterystykę podmiotów przemysłu turystycznego, trendy w turystyce, budowanie planu marketingowego oraz komunikacje z klientami. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków turystycznych uczelni różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń z tej tematyki. Równie przydatna będzie dla menedżerów administracji centralnej i samorządowej, odpowiedzialnych za politykę w regionie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2587.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 387-407.
Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy zagadnień terminologicznych, jak również zawiera omówienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst uzasadnienia problemu. W rozdziale drugim skupiono się na przedstawieniu własnych badań empirycznych wśród sprzedawców produktów regionalnych i ekologicznych. Uczyniono to w dwu próbach, obejmujących kierowników sklepów spożywczych w Polsce i przedstawicieli specjalistycznych punktów sprzedaży detalicznej we Francji. Ponadto ukazano studia przypadku czterech firm specjalizujących się w dystrybucji produktów regionalnych i ekologicznych we Francji na podstawie wywiadów pogłębionych i analizy zawartości ich stron internetowych. Ostatni rozdział pracy poświęcony jest prezentacji własnych wyników badań w dwu próbach konsumentów: reprezentatywnej dla dorosłych mieszkańców Polski i złożonej z młodych i wykształconych konsumentów. Na podstawie analizy danych uzyskanych w pierwszej z nich przeprowadzono weryfikację hipotez badawczych dotyczących zależności między kluczowymi zmiennymi. W aneksie omówiono europejskie oznaczenia jakości produktów regionalnych i ekologicznych, jak również wybrane oznaczenia nadawane przez instytucje krajowe, szczególnie w Polsce i we Francji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18447.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18446.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12542.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 83)
W serii gł. : nr 698.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom II "Popyt turystyczny. Uwarunkowania" dotyczy determinant popytu turystycznego w aspekcie ogólnym, determinant popytu w aspekcie form i rodzajów turystyki oraz zagadnienia współzależności uwarunkowań popytu i podaży turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13453.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9975.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11626.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 299-304.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11622 [Magazyn 2], 11623 [Magazyn 2], P.9973 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 327-333.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12939.XVIII.13 [Wypożyczalnia B], P.12938.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14069.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing reklama marka cena
Tyt. oryg.: Marketing revealed : challenging the myths, 2008.
Indeks.
Książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję. Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy menedżerowi świeżych pomysłów oraz zainspiruje do efektywnego działania w pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11438.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Tourism planning and destination marketing / edited by Mark Anthony Camilleri. - First edition. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2019. - XX, 271 pages : illustrations ; 24 cm
Do udostępniania na czytniku e-book.
Includes bibliographic reference and index.
Destination marketing relies on planning, organisation, and successful strategies and tactics. Tourism Planning and Destination Marketing provides an in-depth understanding of the tourism marketing environment, including destination branding, distribution channels, etourism, digital media, and sustainable and responsible tourism practices. It is a useful guide for tourism marketers, including destination management organisations (DMOs), who are increasingly using innovative tools and evolving technologies to engage with prospective visitors. Moreover, this title sheds light on the latest developments in travel, hospitality, festivals and events, as the contributing authors have critically analysed the global tourism marketing environments that comprise a wide array of economic, socio-cultural, technological and environmental realities. This book explores advances in tourism planning and destination marketing theory for the interest of both researchers and scholars. Furthermore, it is an invaluable resource for a wide range of industry practitioners, including consultants, senior executives and managers who work for destination management organisations, tourism offices, hotels, inbound/outbound tour operators and travel agents.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.19.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej