children
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(45)
Forma i typ
Książki
(42)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(2)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(39)
dostępne
(17)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(39)
Autor
Graham Carolyn
(4)
Wright Andrew
(3)
Bedson Günther
(2)
Cameron Lynne
(2)
Hancock Penny
(2)
Lewis Gordon
(2)
Reilly Vanessa
(2)
Ward Sara M
(2)
Barry Charlotte D
(1)
Bauer Eurydice B
(1)
Brock Avril
(1)
Cain Kate
(1)
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Carman Susan
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Cullinan Bernice
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Escobar Linda
(1)
Ezell Helen K. 1951-
(1)
García Mayo María del Pilar
(1)
Genesee Fred
(1)
Gordon Shirley C
(1)
Gray Elizabeth
(1)
Greve Susan M
(1)
Hulan Nancy
(1)
Ioannou-Georgiou Sophie
(1)
Israel Susan E
(1)
Justice Laura M. 1968-
(1)
King Beth K
(1)
Kubacka-Jasiecka Dorota (1943- )
(1)
Kuleta Małgorzata (1964- )
(1)
Kyle Terri
(1)
Layne Vicky
(1)
Mackey Alison
(1)
McCormack Brendan
(1)
McGuinness Diane
(1)
McIntyre Ellen
(1)
Murphy Victoria A
(1)
Nelsen Jane
(1)
Oakhill Jane
(1)
Oliver Rhonda
(1)
Ortolano Kate
(1)
Owen-Shocki Deborah
(1)
Parker Arija
(1)
Pavlou Pavlos (1964- )
(1)
Phillips Sarah
(1)
Philp Jenefer
(1)
Rankin Carolynn
(1)
Richardson Beth 1944-
(1)
Scott Wendy A
(1)
Slattery Mary
(1)
Sloan Glenna Davis (1930- )
(1)
Spector Cecile Cyrul 1936-
(1)
Stahl Steven A
(1)
Szpotowicz Magdalena
(1)
Szulc-Kurpaska Małgorzata
(1)
Van Kleeck Anne
(1)
Veltfort Anna
(1)
Walker Aisha
(1)
White Goodith
(1)
Ytreberg Lisbeth H
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1945-1989
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(29)
Stany Zjednoczone
(5)
Wielka Brytania
(3)
Maryland (USA)
(2)
Pensylwania (USA)
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Anglia
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(28)
angielski
(17)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(19)
Język angielski
(8)
Nauczanie
(8)
CZYTANIE
(7)
Dzieci
(6)
DZIECKO
(4)
Nauczanie języków obcych
(3)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(3)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(2)
Children
(2)
Reading
(2)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
Cognition disorders in children
(1)
Dwujęzyczność
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
English language
(1)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Konwersacje
(1)
Kształcenie
(1)
LITERATURA
(1)
Language arts (Primary)
(1)
Language disorders in children
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Metacognition in children
(1)
Metodologia
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
Niemowlę
(1)
Opieka pielęgniarska
(1)
Opieka zdrowotna
(1)
PALEY, VIVIAN GUSSIN, (1929- )
(1)
PAMIĘĆ
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pediatria
(1)
Pielęgniarki
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Pielęgniarstwo dziecięce
(1)
Plays on words
(1)
Reading (Preschool)
(1)
Reading comprehension
(1)
Reading disability
(1)
Reading, Psychology of
(1)
Różnice indywidualne
(1)
STRES
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Style poznawcze
(1)
Służba zdrowia
(1)
URAZY
(1)
Temat: miejsce
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Medycyna i zdrowie
(4)
Językoznawstwo
(3)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
children
(-)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
writing
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
bezpieczeństwo
(125)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
terroryzm
(87)
ochrona środowiska
(86)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: reading teaching children
Bibliogr., index.
Early Reading Instruction is a comprehensive analysis of the research evidence from early writing systems to computer models of reading. In this book, Diane McGuinness provides an innovative solution to the "reading war" - the century-old debate over the efficacy of phonics (sound-based) versus whole-word (meaning - based) methods. She has developed a prototype - a set of elements that are critical to the success of a reading method. McGuinness shows that all writing systems, without exception, are based on a sound unit in the language. This fact, and other findings by paleographers, provides a platform for the prototype. Other elements of the prototype are based on modern research. McGuinness shows that the most successful methods (children reading a year or more above age norms) include all the elements in the prototype. Finally, she argues, because phonics-type methods are consistently shown to be superior to whole-word methods in studies dating back to the 1960s, it makes no sense to continue this line of research. The most urgent question for future research is how to get the most effective phonics programs into the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13934.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., index.
This practical, teacher-friendly book provides indispensable guidance for implementing research-based reading instruction that is responsive to students' diverse cultural and linguistic backgrounds. Structured around the big five core topics of an effective reading program - phonemic awareness, phonics, fluency, vocabulary, and comprehension - the book explains tried-and-true teaching strategies for fostering all students' achievement. Key topics include engaging diverse students in classroom discussion, involving families in learning, and assessing and teaching new literacies. Numerous classroom examples demonstrate a wide range of easy-to-implement lesson ideas and activities for students at different grade levels, including struggling learners. Issues specific to English language learners are woven throughout the chapters.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13931.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
Bibliografia strony 179-201. Indeks.
Second Language Learning in the Early School Years: Trends and Contexts provides a detailed exploration of second language learning in the early years, examining past and present research evidence on bilingualism, second language, and foreign language learning in childhood, and arguing that young children can learn multiple languages without adverse effect on their overall language development in any of their languages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17483.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Positive discipline : a teacher's guide A-Z guide / Jane Nelsen, Linda Escobar, Kate Ortolano, Roslyn Duffy, Deborah Owen-Sohocki. - Revised 2nd edition. - New York : Three Rivers Press, 2001. - XV, 313 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia
Many teachers today are facing problems and discipline issues they never dreamed of when they decided to become teachers. Combine violence, behavioral disorders, and downright defiant attitudes from students with the age-old problems of bullying, poor attendance, and more, and the mix is positively lethal. However, there are effective, positive strategies for restoring order and turning the teacher-student relationship into one of mutual respect.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17685.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Numeracy in children's nursing / Arija Parker. - Oxford : Wiley Blackwell, 2015. - XXII, 253 strony : ilustracje ; 21 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: nursing children medicine
Bibliofgrafia strony 241-244.
Numeracy in Children’s Nursing and Healthcare is a handy, practical book which highlights the importance of numbers, numeracy and calculations in children’s nursing practice, instilling nursing students and qualified nurses with confidence and competence when working with numbers and calculating drug doses. This accessible guide covers all aspects of numeracy from basic skills through to complex drug administration, and provides case studies throughout enabling the reader to apply the theory to practice. Each chapter adopts the same accessible and easy-to-follow format, featuring learning outcomes, a case scenario, key numeracy information, hints and tips, activities and exercises, and a glossary of terms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17504.XVIII.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drama with Children / Sarah Phillips. - Wyd. 4. - Oxford : Oxford University Press, 2002. - 151 s. : rys. ; 27 cm.
(Resource Books For Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: ESL drama children
This book introduces drama activities to children, including role play, mime, chants, puppets and short plays.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3119.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Language learning & language teaching ; v. 23)
Includes bibliographical references and index.
This new volume of work highlights the distinctiveness of child SLA through a collection of different types of empirical research specific to younger learners. Characteristics of children’s cognitive, emotional, and social development distinguish their experiences from those of adult L2 learners, creating intriguing issues for SLA research, and also raising important practical questions regarding effective pedagogical techniques for learners of different ages. While child SLA is often typically thought of as simple (and often enjoyable and universally effortless), in other words, as “child’s play”, the complex portraits of young second language learners which emerge in the 16 papers collected in this book invite the reader to reconsider the reality for many younger learners. Chapters by internationally renowned authors together with reports by emerging researchers describe second and foreign language learning by children ranging from pre-schoolers to young adolescents, in home and school contexts, with caregivers, peers, and teachers as interlocutors.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16588.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16587.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resource Books For Teachers)
Provides ideas and advice for teachers who are asked to teach English to very young children (3-6 years). Offers a wide variety of activities such as games, songs, drama, stories, and art and craft, all of which follow sound educational principles. Includes numerous photocopiable pages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2060.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Resource Books For Teachers)
Provides ideas and advice for teachers who are asked to teach English to very young children (3-6 years). Offers a wide variety of activities such as games, songs, drama, stories, and art and craft, all of which follow sound educational principles. Includes numerous photocopiable pages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3532 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Includes bibliographical references and index.
Pediatric Primary Care: Practice Guidelines for Nurses, Fourth Edition is a comprehensive resource for well-child management and acute care management of childhood illnesses in a primary care setting. Written by practicing experts, this text is intended for advanced practice nursing students as a quick reference guide once they enter clinical practice. To manage initial and follow-up visits, the Fourth Edition features templates for gathering first visit history, as well as a template to record new information since the last visit. Instructions for gathering medical history information are also included. The Fourth Edition is divided into two sections. The first section covers well-child care and includes new patient intake with a family, well-child visits, and normal growth and development. The second section covers common childhood disorders in each system of the body. It is organized by body system and presents common medical conditions, diagnosis, treatment, complications, and patient/family education.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.20.XVIII.1.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teaching English to Children / Wendy A. Scott, Lisbeth H. Ytreberg. - London ; New York : Longman, [1994]. - VII, 115 s. : ryc. ; 22 cm.
(Longman Keys to Language Teaching)
This book is full of ideas and activities which can be adapted for use with children of any age and it gives much practical advice on the planning of lessons and the organisation of the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3261.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Vocabulary Activities / Mary Slattery. - Oxford : Oxford University Press, 2004. - 72 s. : rys. ; 27 cm.
(Oxford Basics for Children)
A selection of activities for vocabulary work with children from 4 to 12 years of age. Each unit gives clear and accessible details of how to prepare, organize, and teach a lesson including examples of teacher language in the classroom. Taking into account the most effective ways in which children learn, the activities are designed to encourage the recall and recycling of vocabulary.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3905.XXIV.14.6 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3904.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Language and literacy series)
New to the fourth edition of this text is discussion of the significance of contemporary theories for classroom practice. Academic and literary references have been updated and lists of children's authors expanded. Advice on storytelling, assessment and facilitating writing are included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13922.XXIV.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rev. ed. of: Sound Effects. Eau Claire, Wis : Thinking Publications, c1999.
Includes bibliographical references (p. 151-152).
This activity book seeks to help students develop a greater awareness of the relationships among phonology, morphology, syntax, semantics, and pragmatics. Primarily for classroom teachers of students grades 3 through 8, this book features activities, jokes, and riddles to increase students' metaphonological and phonological awareness, as well as enhance their thinking skills and mental associations. "Sound Effects: Activities for Developing Phonological Awareness" is a research based activity book used to increase metaphonological and phonological awareness for students. Its goal is to improve students' comprehension, strengthen understanding, and enhance divergent skills and vocabulary. This book is targeted for classroom teachers of students from grades 3 through 12, but is most appropriate for upper elementary through middle school grades. With clearly written objectives and instructions, it is a great resource for special education teachers, general education teachers, and speech pathologists. "Sound Effects" aims to enhance students' thinking skills and mental associations through demonstrating the relationships among phonology, syntax, semantics, and pragmatics. The activities, jokes, and riddles that are featured throughout the book help enhance skills that are needed to manipulate and demonstrate understanding of the sound system of the English language. It can be used with the entire group or in one-on-one sessions. Activities can be done in any order and educators are provided with answer keys. It is appropriate to use with ELLS, students with learning disabilities, struggling readers, and typical students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15909.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podrecznik do dydaktyki nauczania jezyka angielskiego dzieci, napisany przez specjalistki w tej dziedzinie. Ksiazka uwzglednia specyfike polskiej szkoly: organizacje systemu edukacji oraz standardy i minima programowe. Dzieli sie na dwie czesci - Readings, czyli wlasciwy podrecznik - omawia podstawy teoretyczne oraz problemy: nauczania dzieci w róznych grupach wiekowych (przedszkole, klasy I-III i klasy IV-VI); nauczania jezyka (slownictwo, gramatyka, wymowa); nauczania poszczególnych sprawnosci jezykowych (czytanie, mówienie, pisanie, sluchanie); metod i technik nauczania; planowania lekcji, oceniania, portfolio jezykowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8545.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A], P.8544.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9970.XXIV.14.8 [Czytelnia A], 9969.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, index.
"On Reading Books to Children: Parents and Teachers" brings together in one volume current research on adult book reading to children. The authors, drawn from around the world, are key researchers and eminent scholars from the fields of reading and literacy, child language, speech pathology, and psychology, representing multiple perspectives within these disciplines. Chapters on the effects and limitations of book sharing are integrated with chapters discussing promising programs on storybook research. The reality of reading to children is more complex than it appears on the surface. The authors discuss some effects of and suggestions for reading to children that have emerged from the research. The ideas set forth in this volume will stimulate new lines of research on the effects of storybook reading, as well as refinements of current methods, yielding findings that enrich our understanding of this important arena of literacy development.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13918.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Indeks.
Bibliografia 191-203.
This highly-readable book brings together theory and practice, giving you a better understanding of why and how technology can enhance language learning. It helps you become more familiar with technology tools you can use in class, and gives you a better understanding of how to use them for language learning. Practical tasks help you reflect on their use.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22856.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17480.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Art and Crafts with Children / Andrew Wright. - Wyd. 2. - Oxford : Oxford University Press, 2002. - 164 s. : rys. ; 28 cm.
(Resource Books For Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: teaching children art craft
Art and Crafts with Children Features art, craft, and design activities that offer children a useful way to learn language while developing creative skills and an awareness of the world around them. This book provides creative activities with integrated language practice. Full description
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3117.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Creating Stories with Children / Andrew Wright. - Wyd. 4. - Oxford : Oxford University Press, 2002. - 135 s. : rys. ; 28 cm.
(Resource Books For Teachers)
Offers a wide variety of original ideas and activities for helping children to tell and write stories in English. Encourages creativity, confidence, and fluency and accuracy in spoken and written English, as well as teaching creative writing skills. Includes numerous photocopiable worksheets and 'easy-to-draw' pictures by the author.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3118.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Resource Books For Teachers)
Exploits children's natural love of stories by using them to develop an awareness of the sound and feel of English, and an understanding of language points. Presents a wide variety of ideas for using stories to teach English to children. Includes a selection of ready-to-tell stories, although the activities can be used with any story. Provides photocopiable worksheets.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3901.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej