biznes
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(34)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(20)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Abegg Birgit
(2)
Fast Larysa
(2)
Zwolińska Magdalena
(2)
Basiuk Tomasz
(1)
Bondar Natalia
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Buczel Anna
(1)
Chwatow Sergiusz
(1)
Collin Peter Hodgson (1935- )
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Domański Maciej (filolog)
(1)
Domański Piotr (pedagog)
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Godlewska Hanna (1960- )
(1)
Gostyńska Dorota (1957- )
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Hampden-Turner Charles (1934- )
(1)
Hildebrandt Andrzej
(1)
Hrabiec-Hojda Patrycja
(1)
Jochym-Kuszlik Ludwika (1935-)
(1)
Kienzler Iwona (1956- )
(1)
Kimčuk Kristina Vladimirovna
(1)
Kossakowska Elżbieta
(1)
Kotowska Zofia
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Krawczyk Marzena
(1)
Krishnan M. S
(1)
Leszczewska Krystyna
(1)
Luszniewicz Andrzej (1930- )
(1)
Mac Amber
(1)
Machowicz Kinga
(1)
Matusiak Krzysztof B. (1963- )
(1)
Mikołajczyk Bożena (1944- )
(1)
Nowakowski Marcin Konstanty
(1)
Prahalad C. K
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Siara Olga
(1)
Surma Jerzy
(1)
Szeworski Adam
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Słupski J
(1)
Taleb Nassim (1960- )
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Trzeciakowska Justyna
(1)
Wittenberg-Cox Avivah
(1)
Wojtkiewicz Katarzyna B
(1)
Ziętala Grzegorz Adam
(1)
Żółkiewski Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(33)
rosyjski
(1)
Odbiorca
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Menedżerowie
(1)
Poziom średnio zaawansowany
(1)
Temat
NAUKI EKONOMICZNE
(7)
JĘZYK ROSYJSKI
(5)
INNOWACJE
(3)
Decyzje
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Analiza biznesowa
(1)
BOGACTWO
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Big data
(1)
DECYZJE
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
EKONOMIA
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Google
(1)
Handel
(1)
INKUBATORY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
(1)
INTELIGENCJA SZTUCZNA
(1)
INWESTYCJE
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
JĘZYK NIEMIECKI
(1)
Język angielski
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język środowiskowy
(1)
KARIERA
(1)
KOBIETA
(1)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
KRAJE GOSPODARCZO ROZWINIĘTE
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korespondencja
(1)
LISTY NIEMIECKIE
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
Model biznesowy
(1)
NAUKA
(1)
NIERUCHOMOŚCI
(1)
Niepewność
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PARKI TECHNOLOGICZNE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
POSTAWY
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ AKADEMICKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO RODZINNE
(1)
Praca
(1)
Prognozowanie
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
REGIONY (adm.)
(1)
STATISTICA (informat.)
(1)
STATYSTYKA
(1)
SUKCES
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ROSYJSKIE
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
TURYSTYKA
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Turystyka
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Umowa
(1)
VENTURE CAPITAL
(1)
WSPÓŁPRACA NAUKOWO-TECHNICZNA
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Złożoność
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świat
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-ROSYJSKIE
(1)
SŁOWNIKI ROSYJSKO-ANGIELSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
TABLICE i WZORY
(1)
Tablice i wzory
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
biznes
(-)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
writing
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
bezpieczeństwo
(125)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
terroryzm
(87)
ochrona środowiska
(86)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9233.I.3 [Czytelnia A], 9231.I.3 [Czytelnia A], 9232.I.3 [Czytelnia A] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Aktualne! Dostosowane do wymogów Unii Europejskiej.
Ta książka pomoże wszystkim stającym przed koniecznością sformułowania oficjalnego pisma po angielsku. Wśród pism do firm i instytucji są wzory korespondencji z bankiem oraz specjalistycznych umów związanych z prowadzeniem firmy - z wymaganym układem graficznym. Suplement zawiera wyrażenia niezbędne w prowadzeniu takiej korespondencji i rozmowach służbowych."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18768.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18767.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The present Dictionary contains over 100 000 terms, combinations, equivalents and meanings related to the sphere of business. The Dictionary comprises the basic terminology concering business theory and practice, applied economics, various areas of financial activities, international economic and curncy relations, business communication and other areas of business activity. All the terms for the present Dictionary were chosen from the specialized literature: modern dictionaries, encyclopedias, reference books, respective periodicals and some other sources.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14226.I.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 111-121.
Celem głównym monografii jest identyfikacja typów społecznie odpowiedzialnych rozwiązań najistotniejszych dla podjęcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klientów działających na terenie Polski banków komeryjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19850.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana nie tylko do profesjonalistów zarządzania, ale do tych wszystkich, którzy stykają się z menedżerami i z zarządzaniem, pragną poznać i zrozumieć jego funkcję we współczesnym świecie, do tych wszystkich "menedżerów mimo woli", których ścieżka kariery i życiowa droga prowadzą do zarządzania, mimo że wcale tego nie oczekują i nie są do tego przygotowani.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7838.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 243-258.
W pracy autorka dokonała analizy i oceny modelu biznesu jako narzędzia, za pomocą którego można scharakteryzować sposób funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych i uchwycić specyfikę tych podmiotów wynikającą ze współistnienia systemu rodziny i systemu przedsiębiorstwa. Na podstawie studiów literatury przedmiotu przedstawiono stan badań światowych i polskich z zakresu przedsiębiorczości rodzinnej i tematyki dotyczącej modeli biznesu, wskazano najczęściej podejmowane tematy badawcze. Przedstawiono specyfikę przedsiębiorstw rodzinnych w stosunku do firm nierodzinnych i sposoby zachowań rynkowych firm rodzinnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16447.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16446.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja obejmuje 6 laboratoriów komputerowych, poświęconych wybranym statystycznym metodom komputerowej analizy zjawisk ekonomicznych. Dotyczą one: porównawczych analiz i struktur, wnioskowania z prób losowych, analizy regresji zmiennych, korelacji zmiennych oraz szeregów czasowych. Wszystkie wyróżnione części Statystyki w biznesie kończą się rekapitulacjami tematycznymi, natomiast do całości podręcznika dołączono aneksy metodologiczne. Składają się one z prezentacji przykładowego komputerowego sprawdzianu statystycznej wiedzy studentów (A) oraz ze skróconego wykazu (B) wybranych modułów, procedur i opcji pakietu STATISTICA PL (wersja 6). do każdego laboratorium komputerowego podano liczne przykłady numeryczne analiz zjawisk ekonomicznych, prowadzonych ze wspomaganiem komputera. Na podstawie prezentowanych wydruków pakietu starano się zwrócić uwagę na prawidłowy wybór metod analizy statystycznej, na symulację trudniejszych rachunków wykonywanych przez komputer oraz na sposoby prowadzenia analiz w warunkach niepewności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6912.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6106.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power.)
Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15524.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-232.
Celem opracowania jest przedstawienie wybranych relacji współcześnie panujących między człowiekiem a biznesem, mechanizmów ich wzajemnego oddziaływania, dociekanie, dlaczego człowiek dla biznesu obecnie jest kimś więcej niż wyłącznie środkiem do celu. Prezentowana problematyka została opracowana w sposób interdyscyplinarny przez przedstawicieli nauk prawnych i nauk o zarządzaniu mających kontakt z praktyką życia gospodarczego. Właśnie praktyczne odniesienia wzbogacające rozważania o charakterze naukowym powinny uczynić książkę przedmiotem zainteresowania wszystkich, którzy na osobisty lub zawodowy użytek zainteresowani są problematyką kształtowania przez człowieka swojego otoczenia - organów władzy ustawodawczej, przedstawicieli nauki, praktyków życia gospodarczego, organów odpowiedzialnych za wdrażanie programów operacyjnych, studentów prawa, administracji, zarządzania i ekonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11933.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-323.
Autor podejmuje problematykę nowej roli uniwersytetu (rozumianego jako synonim wyższej uczelni) i jego powiązań z otoczeniem w gospodarce opartej na wiedzy. Prezentuje własną, interesującą i nowatorską wizję modelu przedsiębiorczego uniwersytetu, otwartego na kontakty ze światem zewnętrznym, w tym ze światem biznesu. Autor nie uległ tendencji, jak występuje w światowej i polskiej literaturze, gdzie idea przedsiębiorczego uniwersytetu kojarzona jest przede wszystkim z tworzeniem uczelnianych firm odpryskowych (spin-off). W zaproponowanym holistycznym modelu firmy odpryskowe stanowią tylko jeden z pięciu przejawów innowacyjności i przedsiębiorczości szkoły wyższej. Oprócz nich istnieje potrzeba aktywizacji transferu technologii, uelastycznienia oferty edukacyjnej oraz nowoczesnego systemu zarządzania uniwersytetem. W polskich realiach książka dobrze wpisuje się w aktualną dyskusję nad modelem szkolnictwa wyższego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11605.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10671.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 130-137.
W książce zaprezentowano ewolucję sektora MSP. Wskazano przyczyny powstawania i utrzymywania się luki kapitałowej wśród małych i średnich przedsiębiorstw oraz zasygnalizowano rolę i istotę wsparcia ze strony funduszy wysokiego ryzyka (venture capital) oraz aniołów biznesu. Największą uwagę skupiono na dostępność MSP do źródła finansowania jaką stanowią nieformalni inwestorzy rynku podwyższonego ryzyka. W tym celu zaprezentowano dynamikę i strukturę aniołów biznesu jak i sieci „aniołów”. Ponadto zaprezentowano profil statystycznego „anioła”, wskazano motywy jego działania, a także dokonano podziału inwestorów w oparciu o różne kryteria. Scharakteryzowano również schemat inwestowania aniołów biznesu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na znaczenie syndykatów i sieci aniołów biznesu w procesie inwestycyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10307.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorstwo Współczesne / red. Irena Lichniak)
Bibliogr. s. 449-468 i przy rozdz..
Funkcjonowanie przedsiębiorstw w ramach Unii Europejskiej od momentu jej powstania wytworzyło specyficzne warunki, doświadczenia i formy prowadzenia biznesu, który ze względu na miejsce jego funkcjonowania przyjmuje miano biznesu europejskiego lub eurobiznesu. Na skutek pogłębienia procesów integracyjnych, więzi zachodzące pomiędzy gospodarką poszczególnych państw Unii stają się coraz silniejsze. Książka jest rozwinięciem obszernej problematyki biznesu międzynarodowego w stronę specyficznego sektora, jakim jest biznes europejski. Pracowaliśmy nad tym, aby w sposób interdyscyplinarny wprowadzić Czytelnika w zróżnicowany świat biznesu europejskiego, aby zrobić to w sposób możliwie pełny, a jednocześnie spójny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7602.XI.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8602.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The new age of innovation : driving cocreated value through global networks" 2008.
Indeksy.
Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na sposobie tworzenia strategicznego kapitału firm opartego na innowacjach, powstających dzięki wykorzystywaniu zasobów globalnych oraz współtworzeniu wartości przez klientów. Przedstawiają nowy model innowacji, nazywając go nowym gmachem innowacji. Jest to kolejny model w naukach o zarządzaniu, wpisujący się w takie przełomowe koncepcje zarządzania, jak piąta dyscyplina, czy strategia błękitnego oceanu. Jego zaletą jest logiczna konstrukcja oraz prostota, co niewątpliwie zwiększa jego przydatność w praktyce. Teoretyczne rozważania Autorzy wspierają licznymi przykładami firm z różnych branż, w tym wielkich korporacji ponadnarodowych. Opisują m.in. takie przedsięwzięcia, jak iGoogle, Facebook czy MySpace.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10696.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 133-141.
Książka jest owocem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie budowy inteligentnych systemów wspomagania decyzji zarówno w wymiarze badawczym, jak i praktycznych zastosowań biznesowych. Przedstawiono w niej historię powstania Business Intelligence, zdefiniowano to pojęcie oraz dokonano przeglądu zastosowań tej koncepcji. Omówiono też problematykę hurtowni danych, która stanowi podstawowy element architektury systemów BI. Kilka rozdziałów dotyczy analityki biznesowej - szczegółowo omówiono w nich m.in. zastosowanie narzędzi BI do zarządzania procesami biznesowymi i strategią firmy. Dużo miejsca poświęcono także zarządzaniu informacjami strategicznymi, eksploracji danych oraz analizie danych osobowych i jej wykorzystaniu w marketingu bezpośrednim. Podsumowując swoje rozważania, autor przedstawił model pokazujący związki zastosowań systemów BI z potencjalnym wzrostem wartości firmy. Książkę uzupełniają studia przypadku dotyczące funkcjonowania hipotetycznej sieci sklepów, a także listy polecanych lektur i starannie dobranych adresów stron WWW.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9150.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10407.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 3. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 372 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 351-363. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu, marketingową strategię pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, marketingowe podejście do lokalizacji obiektów handlowych, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, możliwości wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów, warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i regionów, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych. Publikacja propaguje podejście marketingowe w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11929.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.11928.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13105.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing biznes finanse
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu od rynku i przedsiębiorstwa do globalnego biznesu. Zadaniem książki jest wywołanie czynnego zaangażowania Czytelnika oraz rozwijanie twórczego myślenia, związanego z uzyskaną wiedzą i jej zastosowaniem. Zakończeniem każdej części są pytania testowe. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi łącznie z interpretacją trudniejszych zagadnień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 800 [Magazyn 2], P.268 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.267.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 681-710.
Długookresowe strategie obecnie już nie działają – taką tezę stawia Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co nieznane, przypadkowe i zmienne, co autor błyskotliwie opisał w swoim światowym bestsellerze Czarny Łabędź. Jak więc przetrwać w tej niepewności, oswoić nieobliczalność zjawisk i chaos, a nawet na tym wygrać? Odpowiadając na te pytania w swojej erudycyjnej i dowcipnej książce Taleb dotyka najważniejszych dylematów gospodarki, biznesu, życia społecznego w XXI wieku. Po potężnym krachu finansowym w 2008 roku, w trakcie największego w historii kryzysu długu w Europie, Taleb uspokaja: „Niektórym rzeczom służą wstrząsy; rozwijają się i rozkwitają pod wpływem zmienności, przypadkowości, nieładu i stresu; przygody, ryzyko i niepewność to ich żywioł”. Te rzeczy nazywa antykruchymi. Potem błyskotliwie i z pasją wykorzystuje pojęcie antykruchości do wyjaśnienia, jak dziś postrzegać rzeczywistość, istnieć w świecie, podchodzić do podejmowania decyzji. Antykruchość to lektura prowokacyjna, intrygująca i inspirująca. Świetna książka dla tych, którzy są gotowi spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy na swoje decyzje, inwestycje, przedsięwzięcia biznesowe, życie prywatne. To także wielka, znakomicie napisana pochwała przedsiębiorczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21437.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy. Unikalnym walorem książki są przytoczone przez autorki przykłady i prezentacja ciekawych wyników badań, które mogą zachęcić liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14664.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data wydania według: www.taniaksiazka.pl.
Bibliografia na stronach 257-261.
Książka ta ma za zadanie przeprowadzić czytelnika poprzez proces analizy strategii biznesowej firmy w celu doboru adekwatnej metody zarządzania. Uwzględniając fakt, że w dobie Big Data główną wartością większości przedsiębiorstw jest przetwarzana przezeń informacja, to na niej skupiony winien być model zarządczy. Udział człowieka, zaangażowanie technologii, wreszcie infrastruktura, z której wykorzystaniem działa firma, to czynniki które poddano analizie. Skupienie wniosków wokół przebiegu informacji biznesowej i skoncentrowanie się na analizie danych, to przesłanki odróżniające to opracowanie od innych pozycji dostępnych na rynku. Z tego względu książka nie tylko będzie przydatna w procesie dydaktycznym jako uzupełnienie przedmiotu Podstawy informatyki dla biznesu, ale także może okazać się pomocna w codziennej praktyce zarządczej osób podejmujących istotne decyzje strategiczne w firmie. Wszystkie opisane przypadki i badania zostały zweryfikowane w ciągu ponad piętnastu lat pracy zawodowej autorki. Wykorzystanie dorobku naukowego w codziennej pracy w międzynarodowych grupach finansowych, przedsiębiorstwach prywatnych i administracji publicznej, w Polsce i za granicą, na poziomie krajowym, Unii Europejskiej, a czasem też w kręgu światowym sprawia, że otrzymują Państwo pozycję zweryfikowaną w codziennej pracy, przy nacisku na wynik, sprawdzoną w ogniu walki o rynek, a często prezentującą doświadczenia zrealizowane w trudnym otoczeniu biurokracji i inercji administracji publicznej. Jednocześnie, większość prezentowanych wniosków została poddana ocenie akademickiej i zrecenzowana pod kątem ich przydatności w procesie badawczym i dydaktycznym nauk ekonomicznych, dyscypliny zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18674.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9074.XXII.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10676.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej