Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(584)
Forma i typ
Książki
(582)
Publikacje naukowe
(42)
Publikacje dydaktyczne
(28)
Publikacje fachowe
(14)
Rejestracje audio i wideo
(4)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(622)
tylko na miejscu
(538)
wypożyczone
(29)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(286)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(367)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(539)
Autor
Sawicki Jarosław
(15)
Nowak Edward (1951- )
(10)
Czarny Bogusław (1957- )
(8)
Ehrlich Andrzej
(8)
Fierla Irena (1933- )
(8)
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Łuczkiewicz Grzegorz
(8)
Begg David K. H
(7)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(7)
Budnikowski Adam (1948- )
(6)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(6)
Podgórski Jarosław
(6)
Blaik Piotr
(5)
Czarny Elżbieta
(5)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(5)
Fischer Stanley (1943- )
(5)
Justyna Marlena
(5)
Jędrysiak Tadeusz
(5)
Owsiak Stanisław (1946- )
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Banaszyk Piotr
(4)
Dąbkowski Grzegorz
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(4)
Juchnowicz Marta (1948- )
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Kall Jacek
(4)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(4)
Kostera Monika (1963- )
(4)
Mankiw N. Gregory
(4)
Mruk Henryk
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Rymarczyk Jan (1944- )
(4)
Skawińska Eulalia (1943- )
(4)
Taylor Mark P. (1958- )
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Włodarczyk Bogdan
(4)
Bański Jerzy (1960- )
(3)
Bożyk Paweł (1939- )
(3)
Ciesielski Marek
(3)
Dobosiewicz Zbigniew (1939- )
(3)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(3)
Gierszewska Grażyna
(3)
Górska Grażyna
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Jerzemowska Magdalena (1952- )
(3)
Justyna Stanisław
(3)
Kassyk-Rokicka Helena (1939- )
(3)
Knosala Ryszard (1949- )
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Lisiński Marek
(3)
Misala Józef (1950- )
(3)
Poskrobko Bazyli
(3)
Rapacki Ryszard
(3)
Robbins Stephen P. (1943- )
(3)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936- )
(3)
Sierpińska Maria (1950- )
(3)
Skowronek Czesław
(3)
Stasiak Andrzej
(3)
Szołtysek Jacek
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Winiarska Kazimiera
(3)
Witczak Hubert
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Zalega Tomasz
(3)
Zalewski Romuald I
(3)
Ajdacki Michał
(2)
Bardi Edward J. (1943- )
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Bartkowiak Ryszard
(2)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(2)
Bee Frances
(2)
Bee Roland
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borg James
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Brdulak Halina
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Coyle John Joseph (1935- )
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Domiter Małgorzata
(2)
Dorosz Andrzej (1943- )
(2)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Durska Małgorzata
(2)
Dyduch Alina
(2)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(2)
Dębski Maciej
(2)
Freeman R. Edward (1951- )
(2)
Frejtag-Mika Eliza
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Gorynia Marian (1956- )
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Grajewski Piotr
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(231)
2000 - 2009
(316)
1990 - 1999
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(51)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(584)
Język
polski
(584)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(31)
Menedżerowie
(12)
Przedsiębiorcy
(4)
Pracownicy naukowi
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Księgowi
(1)
Logistycy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Piloci wycieczek
(1)
Politycy
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Psycholodzy
(1)
Studenci
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(90)
ZARZĄDZANIE
(54)
KADRY
(43)
MARKETING
(27)
PODRĘCZNIKI
(18)
TURYSTYKA
(17)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(16)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(15)
Przedsiębiorstwo
(14)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(13)
RACHUNKOWOŚĆ
(12)
FINANSE
(10)
POLSKA
(10)
USŁUGI
(10)
HANDEL ZAGRANICZNY
(9)
INNOWACJE
(9)
NEGOCJACJE
(9)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(9)
BANKI
(8)
STATYSTYKA
(8)
GLOBALIZACJA
(7)
HOTELARSTWO
(7)
MAKROEKONOMIA
(7)
ORGANIZACJE
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(7)
INTERNET
(6)
KONKURENCJA
(6)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(6)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(6)
PORADNIKI
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(6)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(6)
EKONOMIA
(5)
FINANSE MIĘDZYNARODOWE
(5)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(5)
GOSPODARKA
(5)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
MIKROEKONOMIA
(5)
NAUKI EKONOMICZNE
(5)
Organizacja
(5)
PUBLIC RELATIONS
(5)
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
(5)
ZACHOWANIE
(5)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Banki
(4)
DECYZJE
(4)
FIRMA (nazwa)
(4)
Finanse
(4)
GASTRONOMIA
(4)
KULTURA
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
MARKETING STRATEGICZNY
(4)
PRACA ZESPOŁOWA
(4)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(4)
REKLAMA
(4)
SPOŻYCIE
(4)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(4)
Statystyka
(4)
UNIA EUROPEJSKA
(4)
ZAWÓD
(4)
Zarządzanie
(4)
Analiza finansowa
(3)
BADANIA OPERACYJNE
(3)
BUDŻETY TERENOWE
(3)
CONTROLLING
(3)
EKONOMETRIA
(3)
FINANSE PUBLICZNE
(3)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(3)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(3)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(3)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(3)
KRYZYS FINANSOWY 2007 r.
(3)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(3)
Makroekonomia
(3)
Marketing
(3)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(3)
OCENY PRACOWNIKÓW
(3)
PRACA
(3)
PRODUKCJA
(3)
ROLNICTWO
(3)
Rachunkowość
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Rynek finansowy
(3)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(3)
WZROST GOSPODARCZY
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zatrudnienie
(3)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(3)
AGROTURYSTYKA
(2)
Crowdfunding
(2)
DEMOGRAFIA
(2)
Demografia
(2)
ENCYKLOPEDIE
(2)
ETNOPSYCHOLOGIA
(2)
EURO (pieniądz)
(2)
Temat: czas
2001-
(29)
1901-2000
(10)
1989-
(7)
1989-2000
(7)
2001-0
(7)
1945-1989
(2)
1701-
(1)
1701-1800
(1)
1801-
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
POLSKA
(4)
Europa
(2)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(2)
Azja
(1)
CHINY
(1)
EUROPA
(1)
Japonia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(133)
Podręcznik
(113)
PODRĘCZNIKI
(32)
PORADNIKI
(14)
Monografia
(12)
Opracowanie
(10)
Materiały pomocnicze
(8)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(3)
Praca zbiorowa
(3)
ENCYKLOPEDIE
(2)
Poradnik
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Monografie
(1)
OPRACOWANIE
(1)
Oopracowanie
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(39)
Zarządzanie i marketing
(29)
Transport i logistyka
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Matematyka
(3)
Psychologia
(3)
Nauka i badania
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(87)
marketing
(41)
zarządzanie
(35)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(30)
handel międzynarodowy
(26)
strategia
(22)
sprawozdanie finansowe
(21)
finanse
(20)
globalizacja
(19)
organizacja
(18)
zarządzanie strategiczne
(17)
handel zagraniczny
(16)
konsument
(16)
rynek pracy
(16)
badania marketingowe
(15)
konkurencyjność
(14)
logistyka
(14)
makroekonomia
(14)
negocjacje
(14)
pieniądz
(14)
przywództwo
(14)
rachunkowość
(14)
Unia Europejska
(13)
gospodarka światowa
(13)
kultura organizacyjna
(13)
marka
(13)
turystyka
(13)
zarządzanie wiedzą
(13)
bilans płatniczy
(12)
motywowanie pracowników
(12)
ekonomia
(11)
gospodarka
(11)
polityka handlowa
(11)
produkt
(11)
promocja
(11)
reklama
(11)
rekrutacja pracowników
(11)
rozwój gospodarczy
(11)
rynek finansowy
(11)
transport
(11)
wynagrodzenie
(11)
łańcuch dostaw
(11)
analiza SWOT
(10)
banki
(10)
komunikacja marketingowa
(10)
kryzys finansowy
(10)
kurs walutowy
(10)
ludność
(10)
rolnictwo
(10)
rynek
(10)
rynek walutowy
(10)
wzrost gospodarczy
(10)
zachowania konsumenckie
(10)
zarządzanie projektami
(10)
Internet
(9)
Polska
(9)
analiza finansowa
(9)
bezrobocie
(9)
inflacja
(9)
innowacje
(9)
integracja gospodarcza
(9)
komunikacja interpersonalna
(9)
konsumpcja
(9)
kultura organizacji
(9)
międzynarodowe stosunki gospodarcze
(9)
ocena pracowników
(9)
planowanie strategiczne
(9)
polityka pieniężna
(9)
pracownik
(9)
produkcja
(9)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(9)
public relations
(9)
struktura organizacyjna
(9)
cło
(8)
finanse przedsiębiorstw
(8)
inwestycje
(8)
kapitał
(8)
koszty
(8)
kredyt
(8)
mikroekonomia
(8)
popyt
(8)
przedsiębiorczość
(8)
przemysł
(8)
strategia marketingowa
(8)
wynik finansowy
(8)
zarządzanie ryzykiem
(8)
analiza ekonomiczna
(7)
analiza strategiczna
(7)
cena
(7)
dystrybucja
(7)
kierowanie
(7)
konflikt
(7)
konkurencja
(7)
marketing bezpośredni
(7)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(7)
migracje
(7)
motywacja
(7)
organizacja wirtualna
(7)
otoczenie przedsiębiorstwa
(7)
polityka fiskalna
(7)
584 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Celem książki jest przedstawienie pojęć, teorii, narzędzi i modeli, które pozwolą Czytelnikowi zrozumieć, w jaki sposób można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną przy wykorzystaniu Internetu. Zagadnienia poruszane w książce są zilustrowane czternastoma obszernymi studiami przypadków pokazującymi, jak posługiwać się zaprezentowanymi modelami i narzędziami. Autorzy dają praktyczne rady, pomocne przy wyborze efektywnego modelu biznesowego, pozwalającego firmie na jak najlepsze wykorzystanie potencjału Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5559 [Magazyn 1], 7012 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6338.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5182 [Magazyn 2], P.4929 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Pomiar wpływu zarządzania zasobami ludzkimi na wyniki finansowe firmy jest przedmiotem niniejszej książki, prezentującej kartę wyników zarządzania zasobami ludzkimi (HR scorecard). Jej autorzy, nawiązując do zrównoważonej karty wyników (balanced scorecard) R. Kaplana i D. Nortona, przedstawiają zasady budowy karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi, strategiczną rolę działów personalnych w generowaniu wartości, podstawowe kompetencje specjalistów ds. zasobów ludzkich oraz wskazówki dotyczące wdrażania tej metody pomiaru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6325.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Do książki dołączona jest płyta CD o sygn. CD.145.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6344.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.145 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Książka w sposób praktyczny wyjaśnia, jak zorganizować świadczenie usług outplacementowych w przedsiębiorstwie, jakie zagadnienia uwzględnić w programie outplacementu, jak pomagać zwalnianemu pracownikowi w realizowaniu poszczególnych strategii poszukiwania pracy oraz jak przygotować pracownika do rozmowy kwalifikacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5548 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7000.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6354.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest analiza wpływu kultury narodowej na poszczególne aspekty zarządzania. Prezentacja podejść badawczych i definicji kultury narodowej oraz jej związki z kulturą organizacji rozpoczyna porównawcze studium typów przywództwa organizacyjnego w pięciu różnych obszarach kulturowych: amerykańskim, arabskim, chińskim, japońskim i skandynawskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6342.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Omówione zagadnienia: strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawiązywanie kontaktów, metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne, tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego wizerunku, działania międzynarodowe, praca w sieci, komunikacja niewerbalna, perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4804 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5177.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5176.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: wynagrodzenie praca
Autorka szczegółowo analizuje wszystkie aspekty wynagrodzeń, począwszy od wyboru odpowiedniego systemu, a skończywszy na metodach sprawnego nim zarządzania. Analizie poddane są: funkcje i składniki wynagrodzeń oraz kierunki zmian systemów; procedury projektowania systemów wynagrodzeń oraz podsystemów funkcjonalnych, organizacyjnych i podsystemów dla specyficznych grup zatrudnionych; struktura wynagrodzeń całkowitych - wynagrodzenia pakietowe; metody wartościowania pracy i systemowa ocena efektów; rynkowe przeglądy wynagrodzeń - standardy jakościowe i wykorzystanie, wynagradzanie indywidualne i grupowe, udziałowe formy wynagrodzeń; rodzaje tabel płac i ich budowa, sposoby dokonywania podwyżek płac.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5564 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7018.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
W publikacji autorzy podjęli próbę opisania zjawisk i pokazania dróg, które doprowadziły do wyodrębnienia sie w Polsce specjalności naukowej zwanej zarządzanie zasobami ludzkimi (zzl, ang. human resource management - HRM), występującej również pod innymi nazwami: zarządzanie kadrami, personelem itp. Książka stanowi zaproszenie do refleksji nad ZZL i dyskusji na temat dalszych dróg rozwoju tej dziedziny wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5557.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7010.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: Benchmarking for people managers.
Bibliogr. s. 227-231. Indeks.
Książka wprowadza czytelnika w zagadnienia związane z projektowaniem i realizacją procesu benchmarkingu w zakresie usprawniania zarządzania personelem. Poruszone w niej zostały następujące kwestie: istota i zakres stosowania benchmarkingu, znaczenie działu zasobów ludzkich w przeprowadzaniu procesu benchmarkingu, wpływ kultury i wartości organizacyjnych na projektowanie procesu benchmarkingu, tworzenie programu pilotażowego, zaangażowanie konsultantów zewnętrznych w proces analizy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6352.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: Managing work-life balance
Ksiażka jest przewodnikiem dla specjalistów do spraw personalnych. Autor odpowiada w niej na pytanie: Czy można dziś mieć czas nie tylko na pracę zawodową, ale również dla siebie, dla rodziny oraz na działalność społeczną? W książce przedstawiono również szczegółowe wnioski z badań przeprowadzonych w 74 firmach różnej wielkości. Świadczą one o tym, że firmy inwestujące w równowagę między życiem zawodowym a osobistym uzyskują znaczne korzyści – zwiększenie wskaźników zatrzymywania pracowników, podniesienie poziomu produktywności, kreatywności, zaangażowania i zadowolenia z pracy, co przekłada się na lepsze wyniki finansowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10404.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Książka zawiera opis podstawowych strategii outsourcingu, formularze, wzory dokumentów, narzędzia i przykłady ich zastosowania oraz wskazówki pomocne przy podejmowaniu decyzji dotyczących: obszarów działań, które należy wydzielić ze struktury wewnętrznej organizacji, wyboru firmy outsourcingowej, konstruowaniu planu współpracy, polityki przemieszczeń pracowników w związku z outsourcingiem, sposobu przekazywania informacji pracownikom o procesie restrukturyzacji, kontrolowania kosztów i jakości usług, przeprowadzania procesu realizacji planu outsourcingu, zasad współpracy z firmą zewnętrzną zapewniających efektywną realizację zadań. Autorka przedstawia perspektywy rozwoju tej formy zarządzania przedsiębiorstwem, opisuje różne rodzaje outsourcingu: całkowity, częściowy, w formie leasingu oraz podziału zadań. Podkreśla jego strategiczne znaczenie i opisuje możliwości, jakie otwiera przed organizacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6339.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Różnice we wzroście gospodarczym osiąganym przez poszczególne kraje członkowskie OECD w latach 90 ożywiły debatę o przyczynach wzrostu. Debata ta była impulsem do podjęcia przez OECD rozległych badań, które miały odpowiedzieć na pytanie, co stymulowało wzrost gospodarczy w krajach OECD w ostatnich dekadach. Wyniki tych badań przedstawiono i szczegółowo omówiono w tej książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7015.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rekrutacja i Selekcja)
Tyt. oryg.: Successful recruitment and selection
Bibliogr. s. 297-300. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10389 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6355.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy niezbędnej do fachowego zarządzania relacjami firmy z partnerami w ramach outsourcingu. Autorzy skupiają się na następujących zagadnieniach: przyczyny stosowania outsourcingu oraz korzyści z nim związane; analiza potrzeb firmy i określenie usług, które mogą być świadczone przez podmioty zewnętrzne; wybór odpowiedniego modelu współpracy - dostosowywanie formy outsourcingu do rodzaju zlecanej usługi; czynności związane z selekcją dostawców usługi; planowanie przebiegu procesu i zarządzanie nim; negocjowanie kontraktu i sporządzanie specyfikacji; prawne aspekty outsourcingu; problemy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi; wdrażanie, monitorowanie i ocena wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6327.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik jest próbą przystępnej syntezy podstawowych informacji o pieniądzu zarówno z punktu widzenia makroekonomii, jak i teorii finansów. Nie pominięto w nim kwestii dyskusyjnych, takich jak istota pieniądza, których na ogół unikają autorzy większości opracowań dydaktycznych. W książce duży nacisk położono na połączenie wykładu z teorii finansów z opisem sytuacji i zdarzeń zachodzących w polskiej i światowej gospodarce, tak aby prezentowana teoria mogła być przydatna do rozwiązywania aktualnych problemów ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6349.VIII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym. Przedstawiono pojęcie marketingu na rynku międzynarodowym, treść badań marketingowych na tym rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Następnie zaprezentowano sposób oceny i wyboru rynków zagranicznych oraz stosowane na nich formy działania. W dalszej kolejności omówiono pojęcie i elementy strategii marketing mix na rynkach zagranicznych, posługując się przy tym wieloma przykładami różnych firm, które funkcjonują na rynku międzynarodowym. Zaprezentowano także rozważania odnoszące się do organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa, które prowadzi działania na rynku międzynarodowym i realizuje na nim różne strategie internacjonalizacyjne. Ostatnia część pracy prezentuje kilkanaście przykładów firm działających na rynkach zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7016.IX.16 [Magazyn 1], 7017.IX.16 [Magazyn 1], P.5563 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
"Mistrzowski coaching" polega na pomaganiu ludziom w wyznaczaniu celów, które są dla nich ważne i na zwiększaniu ich zdolności do osiągania tych celów. Trener w tak pojętym coachingu nie jest doradcą w sprawach biznesowych, lecz kimś, kto pomaga w dokonaniu transformacji – najpierw lidera, a potem całej organizacji. Wymaga to umiejętności wydobywania z ludzi tego, co w nich najlepsze, wspierania ich indywidualnego rozwoju, a także twórczej współpracy z nimi. Książka została napisana z myślą o trenerach, ale zawarte w niej rady mogą być wykorzystane przez każdego, kto zamierza pomagać innym w odnoszeniu sukcesów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5556.IX.4.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7009.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej