Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(24)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(4)
Kachniewska Magdalena
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Sikora Tadeusz (1950- )
(2)
Wawak Sławomir
(2)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Kanji Gopal K
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Konkolewska Dorota
(1)
Kołożyn-Krajewska Danuta (1954- )
(1)
Kristensen Kai
(1)
Kuna-Broniowska Izabela
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Martin William B
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Miedziarek Sławomir Arkadiusz
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Ochyra Irena
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Reformat Beata
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Schauz Ewa
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Suterski Hieronim
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Szymanowski Wacław (1945- )
(1)
Słowiński Bronisław
(1)
Wasilewski Lesław
(1)
Waśniewski Krzysztof Antoni
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Więcek Jan
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Żabiński Leszek (1947-2019)
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(30)
angielski
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(26)
Zarządzanie jakością
(3)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BENCHMARKING
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTU
(1)
GASTRONOMIA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Jakość produktu
(1)
Kontrola techniczna
(1)
NORMY ISO 9001
(1)
Normy
(1)
Normy ISO 14001
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TURYSTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ŻYWNOŚĆ
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODRĘCZNIKI
(6)
Podręcznik
(3)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie jakością
(22)
TQM
(11)
ISO 9000
(5)
jakość
(5)
benchmarking
(3)
jakość produktu
(3)
produkt
(3)
służba zdrowia
(3)
usługi medyczne
(3)
ISO 9001
(2)
QFD
(2)
marketing
(2)
systemy zarządzania
(2)
zarządzanie
(2)
ISO 10000
(1)
ISO 14000
(1)
ISO 14001
(1)
Lean Management
(1)
Six Sigma
(1)
TBM
(1)
TQC
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
badania laboratoryjne
(1)
bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
cykl życia produktu
(1)
ekonomika jakości
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
innowacje
(1)
jakość pracy
(1)
jakość usług
(1)
jakość żywności
(1)
karty kontrolne
(1)
klasyfikacja
(1)
klient
(1)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(1)
konsument
(1)
kultura
(1)
kultura organizacyjna
(1)
logistyka gospodarcza
(1)
marka
(1)
marketing relacji
(1)
marketing strategiczny
(1)
motywacja
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
normalizacja
(1)
normy ISO 9000
(1)
obsługa klienta
(1)
oferta produktowa
(1)
opakowanie
(1)
organizacja
(1)
organizacja sieciowa
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacja wirtualna
(1)
outsourcing
(1)
personel
(1)
planowanie
(1)
produkcja żywnościowa
(1)
produkt konsumpcyjny
(1)
produkt przemysłowy
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
quality management
(1)
reengineering
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
standardy
(1)
statystyka
(1)
sterowanie
(1)
strategia
(1)
system pomiarowy
(1)
system zarządzania
(1)
system zarządzania jakością
(1)
ustawodawstwo żywnościowe
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie wartością
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zmienna losowa
(1)
zmienność
(1)
żywność
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autorzy w sposób syntetyczny przedstawiają zagadnienia związane z jakością, historią problemu i podstawowe zasady kompleksowego zarzadzania jakością. Prezentują próbę połączenia doświadczeń japońskich z doświadczeniami europejskimi. Część o charakterze podręcznikowym uzupełniona jest opisem przypadków dwóch firm duńskich, ukazującym pełne systemowe podejście do budowy i wdrożenia polityki firmy, zmian strukturalnych i doskonalenia procesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3374 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3373.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdaniem autorów tej książki, klucz do zrozumienia istoty TQM stanowi akceptacja tezy, że jakość "tkwi w człowieku". Jest on jej głównym kreatorem i ostatecznym sędzią, występując w podwójnej roli - producenta i konsumenta. W tej swoistej filozofii zarządzania refleksja nad relacją między człowiekiem a środowiskiem, w którym żyje i pracuje, między poszczególnyumi ludźmi występującymi w różnych rolach społecznych czy wreszcie nad relacją człowieka w stosunku do samego siebie stanowi fundament budowli tworzącej TQM. Natomiast filary tej budowli - systemy zarządzania, narzędzia i techniki - pełnią funkcje służebne w realizacji głównego celu TQM, którym jest ciągły wzrost satysfakcji klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4937.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie nowego kompleksowego zarządzania jakością jest jedynym skutecznym sposobem międzynarodowej konkurencji. Nie ma innej drogi. Nowe kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) nie jest kolejnym modelem zarządzania, lecz nicią przewodnią w realizacji sprawdzonych metod, takich jak proces ciągłego ulepszania (PCU). Poczynając od analizy pozycji przedsiębiorstwa wobec konkurencji każdy, stanowiący odrębną całość, rozdział objaśnia kolejny etap wprowadzania TQM. Zależnie od sytuacji przedsiębiorstwa można wybierać odpowiednie rozdziały i zastosować opisane w nich metody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1350.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Podręcznik to niezbędnik kdary menedżerskiej i osób rozpoczynających swoją przygodę z zarządzaniem jakością - studentów oraz pracowników u progu kariery. W książce opisano obowiązujące normy, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym sie o certyfikaty. Przedstawiono tu również systemy zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12160.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie / red. Heliodor Muszyński ; nr 4)
Bibliogr. s. 156-157.
Niniejsze opracowanie stanowi syntetyczne ujęcie problematyki projektowania i zastosowania jej przy wdrożeniu systemów zarządzania jakością. Równolegle z przekazaną tu wiedzą teoretyczną wyodrębniono materiał służący praktycznemu "podejściu" do projektowania. Skrypt przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów kierunku eksploatacja i diagnostyka maszyn studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, którzy w programach nauczania mają przedmiot inżynieria jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7440.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck)
Podręcznik akademicki do nowego - wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego - obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje Zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania. Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują: klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową), neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania, uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania, koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma), ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering), koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM), koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa i wirtualna), koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing), koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10884.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i inżynieria jakości / Adam Hamrol. - Dodruk poprawiony. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 538 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki „Zarządzanie jakością z przykładami”. W związku z tym, że w zarządzaniu jakością coraz więcej uwagi przywiązuje się do działań operacyjnych, dotyczących procesów podstawowych, a zatem wchodzących w obszar inżynierii jakości, w nowym podręczniku mocno uwypuklona została problematyka inżynierii jakości. Od ostatniego wydania poprzedniego podręcznika radykalnej nowelizacji została poddana również norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część nowej publikacji. Poza wiadomościami podstawowymi, dotyczącymi projektowania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, autor przedstawia również takie problemy, jak: ocena jakości, koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, zastosowanie statystyki w podejmowaniu decyzji dotyczących zarządzania jakością, koszty jakości. Ogromną wartość publikacji stanowią nowe rysunki, tabele, przykłady i zadania. Książka kierowana do studentów kierunków studiów technicznych, ekonomicznych i o zarządzaniu. Jest ona również znakomitym poradnikiem dla praktyków. Czytelnicy z pewnością docenią w książce to, że w przystępny sposób, poprzez ilustrowanie rozważań teoretycznych przykładami z praktyki, autor opisuje systemy, zasady, metody i narzędzia inżynierii jakości oraz zarządzania jakością. Daje wskazówki jak rozwiązywać problemy przy ich wprowadzaniu i stosowaniu. [nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18358.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20859.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20858.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej