Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(23)
Autor
Nawrot Bogumiła
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Banaszak Sławomir (1973- )
(1)
Bech Katarzyna
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bjerke Björn (1941- )
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Bugdol Marek
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Decewicz Anna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Gitling Maciej
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Goczek Łukasz
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hajdukiewicz Agnieszka
(1)
Hampden-Turner Charles (1934- )
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Kuś Agnieszka (ekonomia)
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Machowicz Kinga
(1)
Mesjasz Czesław
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Milian Lech (1932- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pabian Barbara
(1)
Partycki Sławomir (1951- )
(1)
Próchniak Mariusz
(1)
Ratyński Władysław
(1)
Rozmus Andrzej
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Sounderpandian Jayavel
(1)
Struck-Peregończyk Monika
(1)
Tomczyk Emilia
(1)
Torój Andrzej
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Witkowski Bartosz
(1)
Wośko Zuzanna
(1)
Zbucki Łukasz
(1)
Zelek Leszek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
Zarządzanie
(4)
KADRY
(3)
Decyzje
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
KULTURA
(2)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
Action Research
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Badania jakościowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
E-konsumenci
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
EKONOMIA
(1)
Finansowanie
(1)
Gospodarka
(1)
INNOWACJE
(1)
INTEGRACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kompetencje międzykulturowe
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Medycyna
(1)
Menedżerowie
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
Nauka
(1)
Nauki społeczne
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ORGANIZACJA
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Opieka społeczna
(1)
POSTAWY
(1)
PRACA
(1)
PRACOWNICY NAUKOWI
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Polityka bezpieczeństwa
(1)
Postawy
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł zbrojeniowy
(1)
Rozwój społeczny
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STUDENCI NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
Społeczeństwo
(1)
Statystyka
(1)
Studenci zagraniczni
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Teoria ugruntowana
(1)
Ukraińcy
(1)
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI i ZARZĄDZANIA (Rzeszów)
(1)
Wielokulturowość
(1)
Wojsko
(1)
Wolontariat
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
RZESZÓW (woj. podkarpackie)
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(6)
kultura organizacyjna
(3)
Internet
(2)
TQM
(2)
kierowanie
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przywództwo
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
system zarządzania
(2)
szkolnictwo wyższe
(2)
zarządzanie jakością
(2)
Lean Management
(1)
New Public Management
(1)
Polska
(1)
Web 2.0
(1)
analiza danych
(1)
badania
(1)
badania jakościowe
(1)
benchmarking
(1)
bezpieczeństwo narodowe
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
biznes
(1)
cudzoziemcy
(1)
cyberkultura
(1)
człowiek
(1)
decyzje zakupowe
(1)
doskonałość biznesowa
(1)
działalność gospodarcza
(1)
e-konsument
(1)
efektywność ekonomiczna
(1)
etyka biznesu
(1)
finanse
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
gospodarstwo agroturystyczne
(1)
innowacje
(1)
insourcing
(1)
integracja społeczna
(1)
jakość
(1)
jakość życia
(1)
jednostka
(1)
kadry
(1)
kapitał kulturowy
(1)
klient
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja międzynarodowa
(1)
komunikowanie masowe
(1)
konflikt
(1)
konflikt społeczny
(1)
konsumpcja
(1)
koło naukowe
(1)
kształcenie
(1)
kultura
(1)
kultura narodowa
(1)
lojalność konsumentów
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing społeczny
(1)
media masowe
(1)
media społecznościowe
(1)
menedżer
(1)
metody badań
(1)
motywacja
(1)
nadciśnienie tętnicze
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
negocjacje
(1)
niepełnosprawni
(1)
obrót gospodarczy
(1)
obsługa klienta
(1)
ocena
(1)
ocenianie
(1)
organizacja
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacje non-profit
(1)
organizacje pozarządowe
(1)
outsourcing
(1)
pierwsza pomoc
(1)
pomoc społeczna
(1)
postawa
(1)
prawo
(1)
proces pracy
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorczość akademicka
(1)
przedsiębiorstwo społeczne
(1)
public relations
(1)
reengineering
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rozwiązywanie problemów
(1)
rośliny genetycznie modyfikowane
(1)
samoocena
(1)
satysfakcja klienta
(1)
sektor publiczny
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczeństwo ponowoczesne
(1)
społeczeństwo wiedzy
(1)
statystyka
(1)
słownik
(1)
time based management
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 167-173.
Książka, opracowana przez uznanych autorów, stanowi interesującą poznawczo podróż przez umiędzynarodowione, a więc kulturowo zróżnicowane środowisko wyższych uczelni. Prezentuje szerokie spektrum zachowań o podłożu społeczno-kulturowym i religijnym, które cudzoziemcy mogą uzewnętrzniać podczas pobytu w polskich ośrodkach akademickich, a także wyjaśnia, jak właściwie na nie reagować. Dostarcza wiedzy na temat zarządzania zachowaniami kulturowymi w szkolnictwie wyższym, przygotowania wizyt oraz obsługi obcokrajowców na terenie uczelni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18622.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18621.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy badań jakościowych / Beata Glinka, Wojciech Czakon. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze grono badaczy dochodzi do wniosku, że do opisu i zrozumienia dynamicznego, często niejednoznacznego świata konieczne jest wyjście poza ramy istniejących teorii i hipotez. Taką właśnie możliwość oferują badania jakościowe, które ze swej natury dobrze nadają się do opisu tego, co zmienne, a także tego, co subiektywne. Badania jakościowe w wielu środowiskach ciągle jeszcze nie są uznawane i legitymizowane na równi z badaniami ilościowymi. Ta sytuacja zmienia się, ale nadal pokutuje wiele stereotypów, które umniejszają postrzeganą wartości badań jakościowych. Prezentowana publikacja ma się przyczynić do upowszechniania wiedzy na temat prowadzenia badań jakościowych oraz doskonalenia praktyki badań jakościowych, a przez to do zmiany tych stereotypów. Książka składa się z siedmiu rozdziałów ukazujących najważniejsze aspekty badań jakościowych. Autorzy podążają za logicznym przebiegiem procesu badawczego: począwszy od rozstrzygnięcia, co ma być badane i zaplanowania badania, poprzez wybór podejścia, dobór próby, zbieranie i analizę danych, aż do interpretacji tych danych i oceny jakości przeprowadzonego badania. Rozdział pierwszy poświęcono szeroko pojętej przydatności badań jakościowych w naukach o zarządzaniu. Drugi rozdział zawiera prezentację czterech najbardziej rozpowszechnionych w naukach o zarządzaniu konwencji badań jakościowych: teorii ugruntowanej, studium przypadku, etnografii i badań w działaniu (action research). Trzeci rozdział został poświęcony próbie badawczej. W rozdziale czwartym podjęto problematykę gromadzenia danych w badaniach jakościowych. Rozdział piąty poświęcony jest analizie zebranego materiału empirycznego. Poddane analizie dane stają się przedmiotem interpretacji, tworzenia teorii oraz prezentacji wyników i wniosków w tekście naukowym. Tym zagadnieniom poświęcony jest szósty rozdział publikacji. Ostatni, siódmy rozdział poświęcono ocenie badań jakościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18443.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21057.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21056.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z VI Ogólnopolskiej Konferencji Studenckich Kół Naukowych oraz Międzynarodowej Konferencji Praktyczno-Naukowej "Wymiana Doświadczeń i Praktyk we Współpracy Transgranicznej", 27 lutego 2020 r., Biała Podlaska.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Niniejsze opracowanie obejmuje dwadzieścia dwa doniesienia, w ty w części I zamieszczono jedenaście prac wygłoszonych podczas VI Ogólnopolskiej Konferencji Studenckich Kół Naukowych, a w części drugiej jedenaście doniesień zaprezentowanych podczas Międzynarodowej Konferencji Praktyczno-Naukowej Wymiana Doświadczeń i Dobrych Praktyk we Współpracy Transgranicznej. Tematyka konferencji obejmowała zagadnienia z zakresu wielu dyscyplin naukowych w aspekcie interdyscyplinarnym. Zakres tematyczny był szeroki i zróżnicowany, tak pod względem treści, jak i formy prezentacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18103 [Magazyn 1], P.18101 [Magazyn 1], P.18102 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19902.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19901.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22972.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej