Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(64)
Forma i typ
Książki
(61)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje fachowe
(7)
E-booki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(55)
dostępne
(47)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(21)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(29)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(56)
Autor
Dutko Maciej
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Baron Angela
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cisek Marcin
(2)
Dywański Piotr
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Muszczynko Ewa
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Rzycka Olga
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Baker Alan (1956- )
(1)
Berkun Scott
(1)
Blank Steven G
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brown John Seely
(1)
Brycz Bogumiła
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Bąk Michał
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Connors Roger
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Croll Alistair
(1)
Cyran Jakub
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czopek Kamil (informatyk)
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dorf Bob
(1)
Dudek Dawid
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Dudzic Jacek (historyk)
(1)
Dudzic Jacek (marketing)
(1)
Dębski Maciej
(1)
Elkin Paul M
(1)
Elst Gilles Ver
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Gadomski Rafał
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Goebel Urszula
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Hagel John
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Homa Dominik
(1)
Hunt Jason
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jeznach Katarzyna
(1)
Jolly Adam
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(1)
Kanholm Jack
(1)
Kasprzyk Ewa (1957- )
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Klin Lidia
(1)
Kolberger Krzysztof (1950-2011)
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Kopczewski Michał
(1)
Kosiński Marcin
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kruse Kevin (1967- )
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Królak Paweł
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Lambert Tom (1936- )
(1)
Linde Boris von der
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Martin Robert C
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Mikowska Monika
(1)
Moch Wojciech
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(63)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(63)
angielski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Dziennikarze
(1)
Hotelarze
(1)
Lekarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Programiści
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(17)
KADRY
(7)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(7)
PORADNIKI
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
Zarządzanie
(6)
Handel elektroniczny
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(4)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(4)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(4)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Biznesplan
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
INNOWACJE
(2)
Marketing
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
ROZMOWA
(2)
Startup
(2)
Sukces
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
Asertywność
(1)
Autoprezentacja
(1)
Content marketing
(1)
Czas
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Gastronomia
(1)
Google Analytics
(1)
Hotelarstwo
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie się
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MENTORING
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Magazyn
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżer
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjatorzy
(1)
Neuromarketing
(1)
OUTSOURCING
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PROGRAMOWANIE NEUROLINGWISTYCZNE
(1)
PROGRAMY KOMPUTEROWE
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(1)
Perswazja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produkt regionalny
(1)
Programiści
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
SAMOREALIZACJA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
STRONY WWW
(1)
SUKCES
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Start-up
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Służba zdrowia
(1)
TURYSTYKA
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
UMOWA
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(21)
Poradnik
(19)
Poradniki
(6)
Case study (studium przypadku)
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(13)
marketing
(7)
ISO 9000
(4)
biznesplan
(4)
e-marketing
(4)
marka
(4)
poradnik
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
przywództwo
(4)
strategia
(4)
coaching
(3)
e-biznes
(3)
kultura organizacyjna
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
media społecznościowe
(3)
mentoring
(3)
ocena pracowników
(3)
projekt
(3)
sklep internetowy
(3)
zarządzanie personelem
(3)
zarządzanie projektami
(3)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
analiza SWOT
(2)
analiza strategiczna
(2)
asertywność
(2)
działalność gospodarcza
(2)
e-sprzedaż
(2)
innowacje
(2)
kadry
(2)
kapitał ludzki
(2)
kompetencje kierownicze
(2)
komunikacja
(2)
konflikt
(2)
menedżer
(2)
motywowanie pracowników
(2)
negocjacje
(2)
normy ISO 9000
(2)
organizacja
(2)
perswazja
(2)
planowanie strategiczne
(2)
platforma aukcyjna
(2)
reklama
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
social media
(2)
sprzedaż
(2)
startup
(2)
stosunki interpersonalne
(2)
strategia komunikacji
(2)
turystyka
(2)
usługi online
(2)
zarządzanie czasem
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
Facebook
(1)
Google Analytics
(1)
ISO 9001
(1)
Internet
(1)
Unia Europejska
(1)
Web 2.0
(1)
alians strategiczny
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
analiza finansowa
(1)
analiza konkurencji
(1)
analiza wskaźnikowa
(1)
aplikacja mobilna
(1)
autoprezentacja
(1)
badania rynku
(1)
branding
(1)
business
(1)
business communication
(1)
career
(1)
communication skills
(1)
content marketing
(1)
conversation
(1)
czas
(1)
dialog konstruktywny
(1)
dystrybucja
(1)
e-handel
(1)
e-klient
(1)
e-przedsiębiorczość
(1)
economics
(1)
efektywność pracowników
(1)
faktoring
(1)
finanse
(1)
finansowanie
(1)
firma
(1)
forfaiting
(1)
gastronomia
(1)
gospodarka światowa
(1)
instrumenty finansowe
(1)
jakość
(1)
jakość produktu
(1)
jakość usług
(1)
kierowanie
(1)
klient
(1)
kody
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 117-[121].
Rola pracy magisterskiej jest nie do przecenienia i generalnie istnieją dwie oceny tej pracy, wystawiane przez samego studenta. Z pierwszą oceną mamy do czynienia wówczas, gdy student jest zadowolony (a czasami dumny) ze swojej pracy, oprawia ją z pietyzmem, stawia na półce w bibliotece, aby później chwalić się nią przed dziećmi. Natomiast, gdy student wystawi sobie drugą ocenę, wówczas nieśmiało i z zakłopotaniem przedstawia do oceny swoją pracę recenzentom, aby później jak najszybciej wyrzucić ją do kosza i o niej zapomnieć. Pisząc ten poradnik, staraliśmy się dostarczyć studentowi podstawowe informacje, niezbędne, aby mógł sobie wystawić pierwszą z wymienionych ocen, i mamy nadzieję, że właśnie takie oceny będą otrzymywali czytelnicy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11012.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11985.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Motivation : Instrumente zur Führung und Verführung, 2007
Indeks.
Motywacja jest jednym z podstawowych czynników wpływających na sukces lub porażkę przedsiębiorstwa. W dobie ostrej rywalizacji na rynku to właśnie poziom zaangażowania poszczególnych pracowników i całej załogi może stać się najważniejszym elementem różnicującym dwóch konkurentów. Książka przedstawia wiele możliwości wzmocnienia motywacji, nie tylko własnej, lecz i pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10999.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i życie : refleksje coacha / Olga Rzycka. - Warszawa : Difin, 2011. - 278, [1] s. ; 23 cm.
(Engram)
"Olga Rzycka podejmuje wątek dwóch przenikających się wzajemnie rodzajów coachingu - menedżerskiego i życiowego. "Zarządzanie i życie" jest coachingiem "na odległość", w którym bezpośrednia rozmowa coacha z klientem została zastąpiona świetnie napisaną książką. Jeżeli jej czytelnik nie będzie uciekał od refleksji, to ten coaching powiedzie się. Jest to zresztą taki sam warunek, jaki klient powinien wypełnić podczas każdego coachingu. Warto tę książkę nie tylko przeczytać, ale też potem o niej pomyśleć. Autorka, doświadczony coach, świetnie zdaje sobie sprawę z tego, że jeden człowiek nie może zmienić drugiego. Może natomiast dać impuls, dzięki któremu ten drugi zmieni się sam. Książka "Zarządzanie i życie" jest właśnie takim impulsem - nie tylko dla menedżerów". (Andrzej Niemczyk, menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w obu dziedzinach)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13063.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia strony: 267-268.
Nie ma biznesu bez biznesplanu. Autor, wybitny praktyk w dziedzinie sporządzania biznesplanów i wykładowca na kursach i treningach menedżerskich z zakresu przedsiębiorczości, prowadzi czytelnika za ręką przez cały proces przygotowania biznesplanu. W kolejnych krokach omawia m.in. elementy modelu, proces tworzenia studium wykonalności i biznesplanu, plan strategiczny, plany dziedzinowe i plan finansowy. Dodatkowo na stronie internetowej autora są dostępne pliki elektroniczne umożliwiające przygotowanie biznesplanu oraz symulację różnych jego wariantów. Książka w połączeniu z tymi narzędziami pozwala nawet najmniejszej firmie opracować profesjonalny biznesplan, konieczny np. przy staraniu się o kredyty bankowe czy dofinansowanie z funduszy unijnych. Poradnik jest napisany prostym i przystępnym językiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18346.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20780.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20779.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia problemy aliansów strategicznych, które są formą strategicznego międzynarodowego współdziałania firm. Ma ono coraz większe znaczenie wobec nasilającego się dążenia dużych firm do jednoczesnego lokowania się na rynkach wielu krajów i w różnych regionach świata. Wiąże się to jednak z wieloma barierami i z dużym ryzykiem, dlatego firmy często preferują współdziałanie z miejscowymi firmami z tej samej lub pokrewnej branży, wchodząc z nimi właśnie w alianse strategiczne. Książka zawiera nie tylko precyzyjne wyjaśnienie istoty takiej formy współdziałania łącznie ze światowymi przykładami, ale także opis dotychczasowych doświadczeń firm polskich w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2365 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2366.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Web 2.0 : przewodnik po strategiach / Amy Shuen. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2009. - 281 s. : il. ; 21 cm.
Książka zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7625.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8636.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kariera Menedżera)
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się: odmawiać, wyrażać własne poglądy i bronić ich, nie bać się krytyki i reagować na nią, bronić się przed agresją, konstruktywnie wyrażać złość, wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania, chwalić innych, prezentować siebie. Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4393.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Proces TQM jest pewnym rozwinięciem polityki przedsiębiorstwa od koncentracji na zyskach i ilości do oparcia się na potrzebach i zadowoleniu klientów nie zapominając jednocześnie o ogólnych sprawach społecznych. Takie ukierunkowanie zapewni przedsiębiorstwu sukces oraz korzyści dla wsystkicch jego pracowników. TQM składa się z trzech istotnych elementów: koncentracji działalności przedsiębiorstwa na potrzebach klienta, kompleksowego stylu myślenia oraz współdziałania wszystkich pracowników przedsiębiorstwa.TQM jest to przede wszystkim rodzaj kultury przedsiębiorstwa, bazującej na umiejętności pracy zespołowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.685.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Wiedza zawarta w książce może być zachętą nie tylko do skuteczniejszego opracowania i wdrożenia systemów zarządzania, ale także do ich dalszego doskonalenia, co jest podstawową dyrektywą wszelkich systemów zarządzania opartych na normach ISO i normach komplementarnych. Najpełniej idea ciągłego doskonalenia znalazła swój wyraz w normach ISO związanych z jakością, a konkretnie w "bliżniaczej" normie ISO 9004:2001 Wytyczne do doskonalenia systemu zarządzania jakością. W niniejszej publikacji zostały przedstawione wzorcowe dokumenty stosowane przy wprowadzaniu systemu zarządzania jakością, które przeszły "próbę ognia", czyli proces certyfikacji w wielu przedsiębiorstwach. Mogą one stanowić podstawę do opracowania i wdrożenia w każdej organizacji własnego systemu zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4985.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
(Onepress)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-commerce. Kto więc miałby napisać książkę wyczerpującą ten temat? W dodatku chodzi o temat, który stale się rozwija. Ustawiczne mnożenie się wątków oraz lawinowo rosnąca liczba nowych pytań i wyzwań, które wymagają odpowiedzi, nie sprzyjają opanowaniu całości zagadnienia. A w świecie e-biznesu nic nie jest stałe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.145.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
(Onepress.)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Cała wiedza o e-biznesie w jednym miejscu! to marzenie zrodziło się kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, szkoleniowiec i audytor, głowił się wówczas, jak zebrać możliwie cenną i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, która pomoże im szybko i sprawnie zwiększyć zyski przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy. Galopująca konkurencja i postępujące rozdrobnienie rynku, nadpodaż produktów i czerwony ocean cenodajek, spadające zyski i malejące zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i drożejący marketing, nowe i niełatwe narzędzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapryśny i roszczeniowy klient, ciągłe zmiany w prawie i podatkach to wszystko sprawiło, że brak dobrego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawał się boleśniejszy dla każdego e-przedsiębiorcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.146.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
E-biznes : poradnik praktyka / Maciej Dutko. - Wydanie II - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2013. - 190 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.147.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacyjne / Krzysztof Kałucki ; [ilustracje Beata Żaczek]. - Warszawa : Difin, 2018. - 211 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 208-211.
Książka poświęcona została w całości perswazji, na jaką jesteśmy narażani każdego dnia. Autor (zawodowy negocjator i aktywny trener biznesu), opisuje ponad 130 technik wywierania wpływu i nie namawia do stosowania żadnej z nich. Książka jest o tyle niezwykła, że w praktyczny sposób pokazuje jak rozpoznawać i jak się bronić kiedy jesteśmy poddawani perswazji. To świat perswazji, który można potraktować z przymrużeniem oka. Choć tytuł brzmi prowokująco – autor próbuje uświadomić czytelnika, że każdy z nas stosuje nawet najbardziej wysublimowane techniki negocjacyjne, tylko bez świadomości. Nie istnieje żaden magiczny zestaw technik negocjacyjnych, które są w stanie zapewnić sukces w każdych negocjacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17345 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17918.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17917.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.46 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia strony: 400-407. Indeks.
Książka skupia się głównie na tych tematach, które obecnie sprawiają menadżerom logistyki i magazynowania najwięcej problemów. A zatem na: poprawie skuteczności i produktywności przy jednoczesnej redukcji kosztów, poprawie jakości i dokładności, skróceniu okresu realizacji zamówień, postępie technologicznym, dostępności i zarządzaniu siłą roboczą, bezpieczeństwie i higienie pracy oraz wpływie na środowisko naturalne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21609.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21608.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Zadaniem, jakie ma spełniać niniejszy poradnik, jest ukazanie koordynatorowi i kadrze projektowej, na czym będzie - z praktycznego punktu widzenia - polegała ich praca przy wdrażaniu projektu. Ma wyposażyć ich w użyteczne narzędzia monitoringowe oraz wskazówki, jak uruchomić projekt, a następnie skutecznie i efektywnie zarządzać calym przedsięwzięciem. Książka zawiera wykaz ponad 320 istotnych zadań do wykonania od momentu podpisania umowy aż do zamknięcia projektu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10160.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 117-118.
Celem książki jets podanie praktycznych wskazówek dla menedżerów i właścicieli firm, jak należy postępować, aby utrzymać płynność finanową przedsiębiorstwa. W książce przedstawiono szczegółowo: podstawy planowania finansów i płynności przedsiębiorstwa, opracowanie rocznego planu finansowego i zarządzanie ryzykiem płynnści firmy ; narzędzia poprawy płynności finansowej w przedsiębiorstwie: faktoring, leasing, nowe instrumenty finansowe; zasady analizy ekonomicznej, finansowej i wskaźnikowej jako metody zapewnienia płynności inansowej; najczęściej popełniane błędy w planowaniu płynności finansowej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13091 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13090.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14182.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey ; tł. Konrad Pawłowski. - Wyd. 2 popr. (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2008. - 346, [10] s. : il. ; 23 cm.
Tyt. oryg.: Principle-centered leadership.
Indeks.
Książka jest kontynuacją opracowanych przez Coveya "7 nawyków skutecznego działania", cieszących się niezwykłą popularnością także w Europie. Tym razem autor wyjaśnia, jaki powinien być i jakim zasadom hołdować przywódca, by jego kierowanie ludźmi przynosiło najlepsze efekty nie tylko w wymiarze zawodowym, ale i ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11417.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje! W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca. Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17784 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19118.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 19117.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 133-137
Rola marki jako instrumentu podwyższania konkurencyjności produktów jest coraz bardziej doceniana. Przejawia się to m.in. istnieniem wielu wartościowych publikacji na ten temat. Prezentowana książka stanowi ich istotne uzupełnienie z dwóch zasadniczych powodów. Po pierwsze, nacisk został położony na koncepcje, które stosunkowo rzadko są poruszane w literaturze polskojęzycznej, np. model kapitału marki czy architektura marek. Po drugie, tematyka książki nie została poświęcona w całości opisywaniu teorii dotyczącej zarządzania marką. Jej treść została głęboko osadzona w polskiej "markowej" rzeczywistości, co czyni tę pozycję bardziej przystępną i ważniejszą z punktu widzenia praktyków zarządzania w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.7892.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9146.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej