Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(89)
Forma i typ
Książki
(87)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Dostępność
dostępne
(101)
tylko na miejscu
(78)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(56)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(46)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(79)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Kornak Aleksander Stefan
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Gołembski Grzegorz
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Piotrowski Jan Paweł (1950- )
(2)
Sikora Jan
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Briggs Susan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bąk Stanisław Andrzej
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dębski Maciej
(1)
Fyall Allan
(1)
Garrod Brian
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Górska Grażyna
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Johann Maria
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Lisowski Michał
(1)
Malinowska Bożena
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Merski Janusz
(1)
Meyer Beata
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Middleton Victor T. C
(1)
Milencki Jan K
(1)
Molenda Marcin
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Nawrot Łukasz
(1)
Niedźwiedź Grzegorz (tłumacz)
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Nizioł Anna
(1)
Nowak Stefan (nauki ekonomiczne)
(1)
Obodyński Kazimierz
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Oriade Ade
(1)
Orłowski Dominik
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Puchnarewicz Elżbieta
(1)
Puorto Simone
(1)
Richards Bill
(1)
Robinson Chris
(1)
Robinson Peter 1979-
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Scarso Slawka G. (1977- )
(1)
Seweryn Renata
(1)
Sezgin Erkan
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Squadrilli Luciana
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Traczyk Marek (1961- )
(1)
Travaglini Armando
(1)
Tylińska Renata
(1)
Vargas Sánchez Alfonso
(1)
Walasek Jerzy (1942- )
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Wiśniewska Anna Maria (ekonomia)
(1)
Wójtowicz Bożena (1957- )
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Zych Witold
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(84)
Anglia
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(84)
angielski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Hotelarze
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
TURYSTYKA
(67)
Turystyka
(14)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
PROMOCJA HANDLOWA
(9)
Zarządzanie
(7)
MARKETING TERYTORIALNY
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
Marketing
(4)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(4)
USŁUGI
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
POSTAWY
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
UZDROWISKA
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
INTERNET
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Organizacja
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
Agroturystyka
(1)
BIAŁYSTOK (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
Ekoturystyka
(1)
Event marketing
(1)
GORZÓW WIELKOPOLSKI (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
Gastronomia
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Jakość usług
(1)
KUCHNIA REGIONALNA
(1)
KULTURA
(1)
Konkurencyjność
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MIASTA
(1)
Marketing regionalny
(1)
Model biznesowy
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PODKARPACKIE, województwo
(1)
POLSKA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
SAMORZĄD GMINNY
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie ; okręg )
(1)
SZLAKI TURYSTYCZNE
(1)
TURYSTYKA PRZEMYSŁOWA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Temat: czas
1989-
(16)
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(2)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(2)
MONOGRAFIA
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Podróże i turystyka
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(23)
marketing
(19)
produkt turystyczny
(14)
promocja
(9)
zarządzanie
(8)
przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
marketing terytorialny
(5)
region turystyczny
(5)
rynek turystyczny
(5)
usługi turystyczne
(5)
badania marketingowe
(4)
komunikacja marketingowa
(4)
atrakcyjność turystyczna
(3)
dziedzictwo kulturowe
(3)
marka
(3)
marketing relacji
(3)
marketing turystyczny
(3)
markowy produkt turystyczny
(3)
tourism
(3)
baza noclegowa
(2)
biuro podróży
(2)
cena
(2)
klaster
(2)
management
(2)
marketing usług
(2)
obsługa klienta
(2)
organizacja
(2)
rekreacja
(2)
sieci społeczne
(2)
strategia marketingowa
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka uzdrowiskowa
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
Augustów (woj. podlaskie)
(1)
Białowieski Park Narodowy
(1)
Biebrzański Park Narodowy
(1)
East Asian e-consumers
(1)
Internet
(1)
Janów Poddlaski (woj. lubelskie)
(1)
Kanał Augustowski
(1)
Kurpie
(1)
Lista Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO
(1)
Mielnik (woj. podlaskie)
(1)
Podlaski Szlak Bociani
(1)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
Polska północno-wschodnia
(1)
Puszcza Augustowska
(1)
Szlak Tatarski
(1)
agroturystyka
(1)
biznes
(1)
biznesplan
(1)
budowanie marki pracodawcy
(1)
business environment
(1)
digital age
(1)
dystrybucja
(1)
e-biznes
(1)
e-urząd
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
ekoturystyka
(1)
employer branding
(1)
finanse
(1)
gastronomia
(1)
hotelarstwo
(1)
impreza turystyczna
(1)
innowacje
(1)
innowacyjne modele biznesu
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
kuchnia regionalna
(1)
marketing communication
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing mix
(1)
marketing mobilny
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing zewnętrzny
(1)
marketing-mix
(1)
media społecznościowe
(1)
monitoring
(1)
obiekty rekreacyjno-sportowe
(1)
obszar cenny
(1)
obszar chroniony
(1)
orientacja rynkowa
(1)
park narodowy
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
pilgrim centres
(1)
plan marketingowy
(1)
planning
(1)
planowanie marketingowe
(1)
produkt
(1)
produkt regionalny
(1)
przedsiębiorczość
(1)
public relations
(1)
region
(1)
regionalny produkt turystyczny
(1)
reklama
(1)
relacje społeczne
(1)
revenue management
(1)
89 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501 ; 12)
Publikacja jest jubileuszowym zeszytem naukowym przygotowanym z okazji dziesięciolecia działalności Katedry Zarządzania Turystyką Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Publikacja została podzielona na dwie części, z których pierwsza ma charakter jubileuszowy i stanowi prezentację zawierającą: − historię katedry od momentu jej utworzenia w 1999 roku, − sylwetki pracowników, ich główne osiągnięcia naukowe, dydaktyczne i organizacyjne, − omówienie realizowanych typów kształcenia oraz innych typów aktywności związanych z procesem dydaktycznym. Część merytoryczna publikacji to zbiór 24 artykułów napisanych przez zaproszonych gości – naukowców z różnych środowisk naukowych współpracujących z Katedrą Zarządzania Turystyką – oraz jej pracowników. Teksty poświęcone są współczesnym aspektom funkcjonowania gospodarki turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10686.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie o tematyce turystycznej / Proksenia ; 1)
Problematyka monografii odniesiona została do czterech głównych obszarów badawczych: teorii regionu turystycznego, jego międzynarodowej konkurencyjności, kształtowania produktu turystycznego ze szczególnym uwzględnieniem procesów inwestycyjnych jako podstawy rozwoju gospodarczego w ogóle oraz wybranych zagadnień z zakresu zarządzania i ich implementacji do poziomu regionu turystycznego. Publikacja polecana studentom turystyki na wszystkich uczelniach, zwłaszcza w odniesieniu do przedmiotu regiony turystyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8017.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9351.XX.3 [Czytelnia B], 9350.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8575 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10001.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10000.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing turystyka
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 920 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing turystyka
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2356 [Magazyn 2], 2355 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2358.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2357.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka to podstawowe kompedium wiedzy dotyczącej marketingu w turystyce. Opisano w niej zagadnienia związane z marketingiem, produktem turystycznym. Najwięcej miejsca poświęcono tematom dotyczącym instrumentów promocji turystycznej, a w tym reklamy, public relation, sprzedaży, dystrybucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1852 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3114.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5283.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-149, netogr. s. 150-154.
Publikacja Jolanty Ćwiklińskiej uwzględnia wszystkie podstawowe zagadnienia, różnorodne typy relacji (z mediami, konsumentami, pracownikami i innymi grupami otoczenia), a przy tym pozwala odnieść każde z omawianych narzędzi do praktyki funkcjonowania firm turystycznych. Największą wartoscią niniejszej publikacji jest zgromadzony przez autorkę niezwykle bogaty materiał faktograficzny (studia przypadków, przykłady najlepszych praktyk). Badania te mają charakter absolutnie nowatorski w Polsce. Ksiażka stanowi nie tylko wartościowe opracowanie naukowe, ale ze względu na przejrzystość treści, logikę wywodu i odniesienie do praktyki może stać się wartościowym materiałem dydaktycznym dla studentów szkół wyższych i prkatyków branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12099.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13214.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Marketing usług turystycznych to podręcznik kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz dla osób zajmujących się organizacją i marketingiem turystycznym. Głównym celem książki jest przedstawienie w sposób kompleksowy znaczenia i rozumienia sensu działań marketingowych w turystyce - jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin gospodarki narodowej, a zarazem stającej się największą potrzebą społeczną współczesnych ludzi. Podręcznik zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę branży turystycznej, prezentując ją w sposób syntetyczny i zwięzły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5371 [Magazyn 1], P.5370 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6636.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6635.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce, napisanej jasno i przejrzyście, zostało ukazane zastosowanie reguł marketingu w turystyce. Autorzy prowadzą czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentację rynku usług turystycznych, politykę produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklamę, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajności, jakości, finansowej, skuteczności i strategicznej. Na zakończenie autorzy szczegółowo omawiają przykłady zastosowania konkretnych rozwiązań marketingowych w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2364 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2023.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5263 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13076.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14159.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na uwagę zasługuje fakt, że właściwie rozumiany marketing w turystyce wykracza poza ramy przedsiębiorstwa, ma więc swój wymiar mezo- i makroekonomiczny. Jest on określany jako skoordynowana polityka turystyczna na szczeblu terytorialnym (np. gmin, regionów, krajów), nastawiona na zaspokojenie w możliwie największym stopniu potrzeb określonych grup turystów odwiedzających dany obszar. Podobnie jak w firmach, cele marketingu obszaru osiągane są za pomocą typowego instrumentarium marketingowego - odpowiednio ukształtowanego produktu, właściwej polityki cen, pożądanej dystrybucji i stosownego systemu promocji, a zastosowanie tych narzędzi w praktyce w określonej kompozycji powinno być poprzedzone badaniami rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7196 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7195.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8085.XX.5 [Czytelnia B], 8086.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-212.
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, że coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: istotę i cechy produktu turystycznego, korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, cykl życia produktu turystycznego, turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11889 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11838.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13009.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji przeznaczony jest dla słuchaczy studiów licencjackich i magisterskich w szkołach kształcenia na kierunku turystyka i rekreacja, a także dla słuchaczy szkół policealnych i maturalnych o profilu turystyczno-hotelarskim. Autorzy opracowania Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji starali się przedstawić najbardziej istotne elementy wiedzy marketingowej oraz odnieść ją do praktycznych działań w turystyce i rekreacji. Zamieszczone na końcu pracy załączniki dają możliwość zastosowania niektórych strategii marketingowych w praktyce. Studentom zainteresowanym pogłębieniem przedstawionych problemów i zagadnień Autorzy przedstawiają obszerny wykaz literatury, zamieszczony na końcu publikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.473.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 887.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Turystyka jest zjawiskiem interdyscyplinarnym. Na jej rozwój wpływają zmiany współczesnego świata, które można analizować z różnych punktów widzenia, właściwych dla różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, geografii, socjologii. Obserwacja zmian w turystyce i przewidywanie skutków tych zmian w przyszłości wymaga zatem zintegrowania badań różnych ośrodków naukowych. Efektem tych badań jest niniejsza książka poświęcona możliwościom wykorzystania działań z zakresu zarządzania strategicznego w rozwoju turystyki, w szczególności strategii rozwoju, marketingu, monitoringu i programowania mian w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14452.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15338.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 190-191.
W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla tej specyficznej gałęzi gospodarczej. Książka przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej i samorządowej zajmujących się turystyką, właścicieli, menadżerów i pracowników podmiotów gospodarczych gałęzi turystycznej, pracowników i działaczy organizacji turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5770 [Magazyn 1], P.5769 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5495.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6899.XX.5 [Czytelnia B], 6898.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka stała się obecnie jedną z najbardziej dochodowych dziedzin gospodarki świata. Jest istotną gałęzią gospodarki wielu krajów i regionów zaniedbanych gospodarczo, które dysponują walorami przyrodniczymi i kulturowymi, dającymi możliwość ożywienia gospodarczego, awansu społecznego i kulturalnego lokalnych mieszkańców, co od lat obserwujemy także w naszym kraju. W wielu regionach dotkniętych dziesięcioletnim bezrobociem, np. na obszarach górskich, pojeziernych, nadmorskich, a ostatnio na obszarach Polski wschodniej i środkowej, stanowi ona jedyne lub ważne źródło utrzymania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7183 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7182.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8071.XX.5 [Czytelnia B], 8070.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tom poświęcony jest rozmaitym aspektom turystyki kulturowej w miejscach i na obszarach o różnym natężęniu ruchu turystycznego. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy obejmuje rolę dziedzictwa kulturowego w rozwoju turystyki w regionach. W drugim rozdziale zamieszczono materiały z badań odnoszących się do turystyki kulturowej na poziomie lokalnym. Osobne miejsce zajmują rozważania poświęcone badaniom kulturowym w regionalnej turystyce kulinarnej. Rozdział czwarty jest również w znacznej mierze powiązany z kulinariami, odnosi się bowiem do technologii i produktów kuchni regionalnych jako ważnego komponentu turystyki kulinarnej. Ostatnia część opracowania zawiera rozważania o nowych możliwościach rozwoju turystyki kulturowej w regionach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12533.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Międzynarodowe doświadczenia wskazują, że największym stymulatorem rozwoju turystyki są nakłady na promocję i informację. Niniejszy podręcznik wychodzi naprzeciw potrzebom kadr, które zajmują się promocją walorów, atrakcji, miejscowości oraz całych pakietów usług turystycznych. Jego szczególną zaletą jest to, że został napisany przez praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.474 [Magazyn 1], 1404.XX.5 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : "Difin", 2009. - 150 s. : il. ; 23 cm.
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8214 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8215.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.8213.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9554.XX.5 [Czytelnia B], 9555.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej