Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(89)
Forma i typ
Książki
(87)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Dostępność
dostępne
(101)
tylko na miejscu
(78)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(56)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(46)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(79)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Kornak Aleksander Stefan
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Gołembski Grzegorz
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Piotrowski Jan Paweł (1950- )
(2)
Sikora Jan
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Briggs Susan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bąk Stanisław Andrzej
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dębski Maciej
(1)
Fyall Allan
(1)
Garrod Brian
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Górska Grażyna
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Johann Maria
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Lisowski Michał
(1)
Malinowska Bożena
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Merski Janusz
(1)
Meyer Beata
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Middleton Victor T. C
(1)
Milencki Jan K
(1)
Molenda Marcin
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Nawrot Łukasz
(1)
Niedźwiedź Grzegorz (tłumacz)
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Nizioł Anna
(1)
Nowak Stefan (nauki ekonomiczne)
(1)
Obodyński Kazimierz
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Oriade Ade
(1)
Orłowski Dominik
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Puchnarewicz Elżbieta
(1)
Puorto Simone
(1)
Richards Bill
(1)
Robinson Chris
(1)
Robinson Peter 1979-
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Scarso Slawka G. (1977- )
(1)
Seweryn Renata
(1)
Sezgin Erkan
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Squadrilli Luciana
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Traczyk Marek (1961- )
(1)
Travaglini Armando
(1)
Tylińska Renata
(1)
Vargas Sánchez Alfonso
(1)
Walasek Jerzy (1942- )
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Wiśniewska Anna Maria (ekonomia)
(1)
Wójtowicz Bożena (1957- )
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Zych Witold
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(84)
Anglia
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(84)
angielski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Hotelarze
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
TURYSTYKA
(67)
Turystyka
(14)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
PROMOCJA HANDLOWA
(9)
Zarządzanie
(7)
MARKETING TERYTORIALNY
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
Marketing
(4)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(4)
USŁUGI
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
POSTAWY
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
UZDROWISKA
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
INTERNET
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Organizacja
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
Agroturystyka
(1)
BIAŁYSTOK (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
Ekoturystyka
(1)
Event marketing
(1)
GORZÓW WIELKOPOLSKI (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
Gastronomia
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Jakość usług
(1)
KUCHNIA REGIONALNA
(1)
KULTURA
(1)
Konkurencyjność
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MIASTA
(1)
Marketing regionalny
(1)
Model biznesowy
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PODKARPACKIE, województwo
(1)
POLSKA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
SAMORZĄD GMINNY
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie ; okręg )
(1)
SZLAKI TURYSTYCZNE
(1)
TURYSTYKA PRZEMYSŁOWA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Temat: czas
1989-
(16)
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(2)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(2)
MONOGRAFIA
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Podróże i turystyka
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(23)
marketing
(19)
produkt turystyczny
(14)
promocja
(9)
zarządzanie
(8)
przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
marketing terytorialny
(5)
region turystyczny
(5)
rynek turystyczny
(5)
usługi turystyczne
(5)
badania marketingowe
(4)
komunikacja marketingowa
(4)
atrakcyjność turystyczna
(3)
dziedzictwo kulturowe
(3)
marka
(3)
marketing relacji
(3)
marketing turystyczny
(3)
markowy produkt turystyczny
(3)
tourism
(3)
baza noclegowa
(2)
biuro podróży
(2)
cena
(2)
klaster
(2)
management
(2)
marketing usług
(2)
obsługa klienta
(2)
organizacja
(2)
rekreacja
(2)
sieci społeczne
(2)
strategia marketingowa
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka uzdrowiskowa
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
Augustów (woj. podlaskie)
(1)
Białowieski Park Narodowy
(1)
Biebrzański Park Narodowy
(1)
East Asian e-consumers
(1)
Internet
(1)
Janów Poddlaski (woj. lubelskie)
(1)
Kanał Augustowski
(1)
Kurpie
(1)
Lista Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO
(1)
Mielnik (woj. podlaskie)
(1)
Podlaski Szlak Bociani
(1)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
Polska północno-wschodnia
(1)
Puszcza Augustowska
(1)
Szlak Tatarski
(1)
agroturystyka
(1)
biznes
(1)
biznesplan
(1)
budowanie marki pracodawcy
(1)
business environment
(1)
digital age
(1)
dystrybucja
(1)
e-biznes
(1)
e-urząd
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
ekoturystyka
(1)
employer branding
(1)
finanse
(1)
gastronomia
(1)
hotelarstwo
(1)
impreza turystyczna
(1)
innowacje
(1)
innowacyjne modele biznesu
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
kuchnia regionalna
(1)
marketing communication
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing mix
(1)
marketing mobilny
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing zewnętrzny
(1)
marketing-mix
(1)
media społecznościowe
(1)
monitoring
(1)
obiekty rekreacyjno-sportowe
(1)
obszar cenny
(1)
obszar chroniony
(1)
orientacja rynkowa
(1)
park narodowy
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
pilgrim centres
(1)
plan marketingowy
(1)
planning
(1)
planowanie marketingowe
(1)
produkt
(1)
produkt regionalny
(1)
przedsiębiorczość
(1)
public relations
(1)
region
(1)
regionalny produkt turystyczny
(1)
reklama
(1)
relacje społeczne
(1)
revenue management
(1)
89 wyników Filtruj
E-book
Książka
W koszyku
Tourism planning and destination marketing / edited by Mark Anthony Camilleri. - First edition. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2019. - XX, 271 pages : illustrations ; 24 cm
Do udostępniania na czytniku e-book.
Includes bibliographic reference and index.
Destination marketing relies on planning, organisation, and successful strategies and tactics. Tourism Planning and Destination Marketing provides an in-depth understanding of the tourism marketing environment, including destination branding, distribution channels, etourism, digital media, and sustainable and responsible tourism practices. It is a useful guide for tourism marketers, including destination management organisations (DMOs), who are increasingly using innovative tools and evolving technologies to engage with prospective visitors. Moreover, this title sheds light on the latest developments in travel, hospitality, festivals and events, as the contributing authors have critically analysed the global tourism marketing environments that comprise a wide array of economic, socio-cultural, technological and environmental realities. This book explores advances in tourism planning and destination marketing theory for the interest of both researchers and scholars. Furthermore, it is an invaluable resource for a wide range of industry practitioners, including consultants, senior executives and managers who work for destination management organisations, tourism offices, hotels, inbound/outbound tour operators and travel agents.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.19.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie - Prace zbiorowe / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
Publikacja składa się 38 artykułów o różnej objętości została przez jej redaktora podzielona na trzy części, noszące następujące tytuły: „Marketing krajobrazu” dotyczący problematyki odkrywania i kreowania przestrzeni turystycznej. Drugi - „Historia jako produkt” zawiera materiały dotyczące rynkowego znaczenia tradycji i jej roli w marketingu miejsc oraz „Kontekst społeczny” opisujący integracyjną i edukacyjną rolę dziedzictwa kulturowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8730.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang., pol. przy ref.
Bibliogr. przy ref. Indeks.
Publikacja stanowi zbiór artykułów poświęconych różnym aspektom turystyki kulturowej i dziedzictwa kulturowego. Przesłanką powstania niniejszego opracowania było wydarzenie kulturalno-naukowe związane z uroczystym otwarciem w dniu 17 maja 2008 r. odrestaurowanego Dworu Starościńskiego w Leżajsku, któremu towarzyszyła Międzynarodowa Konferencja Naukowa pod Patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego pt.: „Pomniki dziedzictwa kulturowego jako produkt turystyczny”. Książka składa się z trzech części. Rozdział pierwszy obejmuje artykuły z zakresu organizacyjno-prawnych aspektów gospodarowania obiektami dziedzictwa kulturowego. Część druga zatytułowana „Produkty turystyki kulturowej Podkarpacia i okolic” potwierdza różnorodność dziedzictwa kulturowego tego regionu. W trzecim rozdziale znalazły się artykuły, które są doniesieniami na temat wyników badań dziedzictwa kulturowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10599.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy produkt turystyczny, · nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3537 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3538.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja prezentuje komplementarny sposób patrzenia na marketing turystyczny, kładąc szczególny nacisk na zgodność procesu organizacji imprezy i obsługi ich uczestników z koncepcją marketingu rozumianego instrumentalnie. Książka jest przydatna na wszystkich przedsiębiorstw zajmujących się organizacją i obsługą imprez turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1399.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem pracy jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku. Książka obejmuje m.in.: charakterystykę celów współczesnej turystyki, charakterystykę usług turystycznych, zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych, zarządzanie turystyczne, działalność biur podróży, badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5295.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wznowienie. - Warszawa : "Difin", 2007. - 326 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów zagadnień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6639 [Magazyn 1], 5567 [Magazyn 2], P.6636 [Magazyn 1], P.6638 [Magazyn 1], P.4962 [Magazyn 1], P.6637 [Magazyn 1], P.6640 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5566.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : "Difin", 2009. - 325 s. : il. ; 23 cm.
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7514.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.7513.XX.5 [Czytelnia B], 8525.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia stron: 189-191.
Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powo­dująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu or­ganizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.79.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X)
Tytuł na okładce : Markowy produkt turystyczny : w północno - wschodniej Polsce
Opracowanie jest pierwszą próbą przedstawienia wybranych potencjalnych produktów markowych w turystyce na obszarze pólnocno-wschodniej Polski wraz z propozycjami ich klasyfikacji i systematyzowania. Autorzy przybliżają Czytelnikom niełatwą problematykę wyboru i tworzenia produktów markowych w turystyce oraz wskazują możliwości ich wszechstronnej promocji w aspekcie rozwoju szeroko pojętej gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15113 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4033.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4491.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Consumers in the Era of New Tourism / Erkan Sezgin. - Singapore : Springer Science+Business Media, 2016. - X, 139 pages : illustrations; 21 cm.
(Managing the Asian Century)
This book focuses on the role of e-consumers and e-marketing in the era of new tourism. It addresses themes such as the tourism "prosumer" at work, the evolution of tourism services, the collaboration and co-creation, as well as the e-complaint behavior of e-consumers in tourism. It also discusses topics such as mobile marketing, gamification as a marketing communication tool, the impact of social media on tourism consumers, and the use of e-loyalty programs in the accommodation sector. Students taking e-marketing and market research courses in tourism can use this work as a source book for the principles of new marketing management. e-Consumers in the Era of New Tourism serves as a helpful resource for practitioners, as well as researchers and students of e-marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17531 [Magazyn 1], P.17532 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18385.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18384.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na treść publikacja składa się analiza zjawiska interakcji przestrzennej w aspekcie turystyczno-rekreacyjnym, zachodzącej przede wszystkim na styku miast i obszarów peryferyjnych. Przedmiotem dociekań autorów jest też gospodarka przestrzenna oraz turystyka i rekreacja miejska jako element kształtowania ładu przestrzennego poprzez pryzmat infrastruktury turystycznej i paraturystycznej. Monografia adresowana jest do społeczności akademickiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7719.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje zagadnienia marketingu które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku a w szczególności - charakterystykę celów współczesnej turystyki - charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne - zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix - zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych - działalność biur podróży zorientowanych na klienta - badania marketingowe. Książka przeznaczona jest dla praktyków i managerów turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3590 [Magazyn 1], P.3591 [Magazyn 1], P.3589 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4312.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4311.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku)
Ogólnie można stwierdzić, że Polska ma korzystne warunki rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych. Obszarami tymi będą tereny o niskim poziomie uprzemysłowienia i urbanizacji, małym udziale zatrudnienia w zawodach pozarolniczych i słabe pod względem produkcji rolniczej. W opracowaniu zostały zamieszczone akty prawne dotyczące zagadnień turystyki na obszarach przyrodniczo cennych i obszarach wiejskich (według przyjętej rangi), obowiązujące od 2001 roku. Publikacja jest adresowana do nauczycieli, studentów i uczniów szkół ponadgimnazjalnych, szkół pomaturalnych i policealnych, organizacji i instytucji turystycznych. Będzie także przydatna dla właścicieli obiektów turystycznych oraz tych wszystkich, którzy interesują się tematyką turystyczną, obszarami przyrodniczo cennymi i antropopresją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5823 [Magazyn 1], P.5822 [Magazyn 1], P.4997 [Magazyn 1], P.4998 [Magazyn 1], 6968 [Magazyn 2] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4039.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.4040.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4498.XX.3 [Czytelnia B], 5634.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia praktyczne działania w turystyce uzdrowiskowej i w układach regionalnych. Jest przeznaczona dla szerokiego grona odbiorców, samorządowców, polityków, kadry menagerskiej, studentów i nauczycieli. Główne tematy książki m.in. to: regulacje turystyki i uzdrowisk, podstawy strategii rozwoju turystyki i lecznictwa uzdrowiskowego, istota gospodarki turystycznej i uzdrowiskowej w gminach, powiatach, województwach, finanse samorządów, ocena działan marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2405.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kolejna książka z cyklu publikacji prof. Kornaka o praktycznych działaniach w turystyce, uzdrowiskach i układach regionalnych. Uwzględnia problemy uzdrowisk, Unii Europejskiej, globalistyki i logistyki. Przeznaczona jest przede wszystkim dla praktyków i polityków oraz dla kadr gospodarczych turystyki i uzdrowisk, jak również powinna być wykorzystywana przez nauczycieli akademickich tych szkół wyższych , które kształcą specjalistów w dziedzinie turystyki i uzdrowisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5299.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 14)
Bibliogr. s. 239-260.
Celem monografii jest identyfikacja czynników determinujących współpracę wewnątrz- i międzysektorową (publiczną, prywatną i publiczno-prywatną) w regionie turystycznym oraz przedstawienie, w jaki sposób mogą one oddziaływać na tę współpracę. By osiągnąć ten cel przedstawiono motywy, cele i korzyści współpracy oraz scharakteryzowano formy kooperacji w polskich regionach turystycznych. Dokonano także systematyki teorii dotyczących współpracy. Zidentyfikowane uwarunkowania kooperacji podzielono na gospodarcze, społeczno-kulturowe, demograficzne, prawne i przestrzenne. Pogłębione, jakościowe badania empiryczne prowadzone były w pięciu beskidzkich gminach tworzących porozumienie "Beskidzka 5".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13400.XX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.12274.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji poruszono problematykę turystyki i uzdrowisk, uwzględniając nade wszystko tematykę rynku, marketingu, menedżeringu, regionów, gmin turystycznych i uzdrowiskowych oraz wspólnego europejskiego rynku turystycznego. Autorzy reprezentują osobisty krytyczny stosunek do wydanych już pozycji, choć zapotrzebowanie na tą tematykę na rynku, w gospodarce, administracji, samorządach, bankach, uczelniach i szkołach rozmaitego rodzaju okazało się bardzo duże. Autorzy uwzględniają wymagania polskiego rynku turystycznego.kuracyjnego przygotowując pozycję z dziedziny nauk stosowanych i wdrożeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6679 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4442.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia składa się z czterech głównych rozdziałów przedstawiających odrębne dziedziny rozwoju turystyki, które w zasadniczy sposób wiążą się ze sobą przez odniesienie do nowych aspektów jej oddziaływania na świecie: - W rozdziale pierwszym podjęto próbę przedstawienia najważniejszych problemów związanych z ruchem turystycznym. Poza postawieniem kwestii dotyczących migracji turystycznych, wiele uwagi poświecono zagranicznemu ruchowi turystycznemu na świecie na przełomie XX i XXI wieku oraz wpływom pochodzącym z turystyki. - Rozdział drugi dotyczy polityki turystycznej w kształtowaniu produktu i wizerunku turystycznego m.in. obiektów światowego dziedzictwa kulturowego UNESCO. Zagadnienia te rozważane są na przykładzie Francji, Wielkiej Brytanii, Ukrainy oraz Polski a w niej głównie Krakowa. - Rozdział trzeci zawiera prace dotyczące: walorów przyrodniczych, rozwoju geoturystyki na obszarach parków narodowych w USA oraz zmian, jakie zachodzą w przyrodzie pod wpływem działalności człowieka. - Rozdział czwarty, końcowy jest przede wszystkim poświęcony regionowi świętokrzyskiemu, jego walorom przyrodniczym i kulturowym, zagospodarowaniu turystycznemu, strukturze i wykorzystaniu bazy noclegowej, dostępności do obiektów rekreacyjno-sportowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10902.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Poznań ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Niniejsze opracowanie jest podręcznikiem akademickim adresowanym do studentów uczelni o profilu turystyczno-hotelarskim oraz uczelni kształcących, w ramach różnych kierunków, specjalistów dla szeroko rozumianej gospodarki turystycznej. Autorzy poszczególnych rozdziałów opracowania starali się nie tylko przybliżyć czytającemu podstawowe pojęcia z zakresu organizacji i zarządzania, ale przede wszystkim przedstawić najistotniejsze problemy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, takie z którymi spotykają się na co dzień właściciele i menedżerowie tych firm. Autorzy mają nadzieję, że mimo wielu kontrowersyjnych stwierdzeń zawartych w niniejszej pracy, treści w niej pomieszczone będą przydatne nie tylko studentom, ale także praktykom gospodarczym rozwiązującym konkretne problemy w procesie zarządzania firmami turystycznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6675 [Magazyn 1], P.6673 [Magazyn 1], P.6674 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7516.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7515.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej