Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(249)
Forma i typ
Książki
(245)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(276)
tylko na miejscu
(214)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(146)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(133)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(216)
Autor
Kruczek Zygmunt
(21)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(11)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(10)
Stasiak Andrzej
(6)
Gospodarek Jerzy
(5)
Płocka Jadwiga
(5)
Sacha Stefan (1939- )
(5)
Siwiński Wiesław (1934- )
(5)
Zmyślony Piotr
(5)
Chudoba Tadeusz
(4)
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(4)
Gołembski Grzegorz
(4)
Jędrysiak Tadeusz
(4)
Nalazek Mirosław
(4)
Naumowicz Krystyna
(4)
Nesterowicz Mirosław
(4)
Bosiacki Stefan
(3)
Dooley Jenny
(3)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(3)
Evans Virginia
(3)
Garza Veronica
(3)
Jones Leo (1943- )
(3)
Kachniewska Magdalena
(3)
Kaczmarek Jacek
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Mucha-Szajek Ewa
(3)
Słaby Teresa
(3)
Winiarski Ryszard
(3)
Wojtasik Lesław
(3)
Włodarczyk Bogdan
(3)
Alejziak Wiesław
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Biczysko Władysław
(2)
Davidson Rob
(2)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(2)
Głowacki Marian (1942- )
(2)
Holloway J. Christopher
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jędrusik Maciej
(2)
Kurek Artur
(2)
Kurek Włodzimierz (1947- )
(2)
Lewandowska Agnieszka
(2)
Makowski Jerzy (1946- )
(2)
Merski Janusz
(2)
Meyer Beata
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Milencki Jan K
(2)
Nowacki Marek
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pawlicz Adam
(2)
Pawlikowska-Piechotka Anna
(2)
Plit Florian
(2)
Sawicka Krystyna Barbara
(2)
Sikora Jan
(2)
Strugarek Jan
(2)
Szczechowicz Bartosz
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Ziółkowski Romuald
(2)
Łazarek Marianna
(2)
Łazarek Roman ( -2007)
(2)
Łobożewicz Tadeusz (1935-2002)
(2)
Śniadek Joanna
(2)
Alejziak Bożena
(1)
Alejziak Wiesław (1960- )
(1)
Balińska Agata
(1)
Barcik Jacek
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biedroń Artur (1976- )
(1)
Bieńczyk Grzegorz
(1)
Bohdanowicz Paulina
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Briggs Susan
(1)
Buko Jacek
(1)
Burgiel Kazimierz
(1)
Cabaj Wacław (1948- )
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Cholewa Jarosław
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Cope Beulah
(1)
Czarny Wojciech
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobroniak Małgorzata
(1)
Doktór Dariusz
(1)
Domagała Marta
(1)
Dominik Piotr (technologia zywności)
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dębski Maciej
(1)
Dłużewska Anna
(1)
Gaj Jerzy
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Grabowska Zuzanna
(1)
Grabowski Jakub
(1)
Gracz Jacek
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(76)
2000 - 2009
(156)
1990 - 1999
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(243)
Anglia
(3)
Wielka Brytania
(3)
Język
polski
(243)
angielski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Poziom profesjonalny
(3)
Menedżerowie
(1)
Piloci wycieczek
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Temat
TURYSTYKA
(214)
ODPOCZYNEK
(20)
USŁUGI
(19)
Turystyka
(12)
POLSKA
(9)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(9)
PODRĘCZNIKI
(7)
GASTRONOMIA
(5)
HOTELARSTWO
(5)
KRAJOZNAWSTWO
(5)
KULTURA FIZYCZNA
(5)
SPORT
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
WYCIECZKI
(5)
AGROTURYSTYKA
(4)
EUROPA
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(4)
EKOTURYSTYKA
(3)
English language
(3)
JĘZYK ANGIELSKI
(3)
Język angielski
(3)
KAJAKARSTWO
(3)
PILOCI WYCIECZEK
(3)
POLITYKA REGIONALNA
(3)
POSTAWY
(3)
PRODUKT REGIONALNY
(3)
TURYSTYKA WODNA
(3)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(3)
CZAS WOLNY od PRACY
(2)
GEOGRAFIA
(2)
INTERNET
(2)
JĘZYK ROSYJSKI
(2)
Marketing
(2)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(2)
ODŻYWIANIE
(2)
POPYT
(2)
Prawo
(2)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
UZDROWISKA
(2)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ARCHITEKTURA OBRONNA POLSKA
(1)
CZAS WOLNY od PRACY UCZNIA
(1)
DYSERTACJE NAUKOWE
(1)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
ETYKA
(1)
Ekonomia
(1)
GEOGRAFIA FIZYCZNA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Geografia
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
JĘZYK NIEMIECKI
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KRAJOBRAZ
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
NIERUCHOMOŚCI
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODMIENNOŚĆ KULTUROWA
(1)
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
(1)
ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PODLASKIE, województwo
(1)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(1)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(1)
POWERPOINT
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
PRAWO
(1)
PRAWO OCHRONY ŚRODOWISKA
(1)
PREZENTACJE i WYSTĄPIENIA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYRODA
(1)
REHABILITACJA (med.)
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
ROŚLINY
(1)
SPORTOWCY
(1)
STATYSTYKA
(1)
STUDENCI
(1)
SYMULACJA
(1)
TRANSPORT
(1)
TURYSTYKA BIZNESOWA
(1)
TURYSTYKA MILITARNA
(1)
TURYSTYKA MOTOROWA
(1)
TURYSTYKA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
TURYSTYKA PIESZA
(1)
TURYSTYKA PRZEMYSŁOWA
(1)
TURYSTYKA ROWEROWA
(1)
Turystyka muzealna
(1)
UBEZPIECZENIA
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
1989-
(5)
2001-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(60)
Podręcznik
(25)
PODRĘCZNIKI
(13)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(2)
PODRĘCZNIK
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Językoznawstwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(65)
marketing
(17)
produkt turystyczny
(17)
usługi turystyczne
(15)
ruch turystyczny
(14)
region turystyczny
(12)
zagospodarowanie turystyczne
(12)
zarządzanie
(12)
gospodarka turystyczna
(10)
rynek turystyczny
(10)
rekreacja
(9)
przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
turystyka biznesowa
(8)
turystyka kulturowa
(8)
agroturystyka
(6)
funkcje turystyki
(6)
organizacja turystyczna
(6)
tourism
(6)
turystyka kwalifikowana
(6)
turystyka morska
(6)
turystyka zdrowotna
(6)
biuro podróży
(5)
ekoturystyka
(5)
informacja turystyczna
(5)
polityka turystyczna
(5)
promocja
(5)
turystyka krajoznawcza
(5)
zagospodarowanie przestrzenne
(5)
Unia Europejska
(4)
badania marketingowe
(4)
baza noclegowa
(4)
impreza turystyczna
(4)
pilot wycieczek
(4)
prawo
(4)
turystyka alternatywna
(4)
turystyka etniczna
(4)
turystyka międzynarodowa
(4)
turystyka religijno-pielgrzymkowa
(4)
turystyka seksualna
(4)
turystyka uzdrowiskowa
(4)
turystyka weekendowa
(4)
turystyka wiejska
(4)
turystyka zrównoważona
(4)
English
(3)
English language
(3)
bezpieczeństwo
(3)
conversation
(3)
dziedzictwo kulturowe
(3)
geografia turystyczna
(3)
hotelarstwo
(3)
kajakarstwo
(3)
konsument
(3)
miejscowość turystyczna
(3)
region
(3)
specialised language
(3)
szlaki turystyczne
(3)
turystyka aktywna
(3)
turystyka konna
(3)
turystyka kosmiczna
(3)
turystyka piesza
(3)
turystyka religijna
(3)
turystyka sportowa
(3)
ubezpieczenie turystyczne
(3)
uzdrowisko
(3)
Europa
(2)
aktywność turystyczna
(2)
atrakcyjność turystyczna
(2)
czas wolny
(2)
czynniki rozwoju
(2)
definicje
(2)
dysfunkcje turystyki
(2)
działalność turystyczna
(2)
ekonomia
(2)
ekonomika
(2)
gastronomia
(2)
geoturystyka
(2)
historia
(2)
klaster
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
konkurencyjność
(2)
marketing relacji
(2)
marketing terytorialny
(2)
marketing usług
(2)
markowy produkt turystyczny
(2)
obszar chroniony
(2)
obsługa klienta
(2)
podróże
(2)
popyt turystyczny
(2)
produkt regionalny
(2)
przestrzeń turystyczna
(2)
reklama
(2)
rekreacja ruchowa
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
samorząd terytorialny
(2)
sport
(2)
strategia marketingowa
(2)
strategia rozwoju
(2)
turystyka kongresowa
(2)
turystyka kulinarna
(2)
turystyka lokalna
(2)
249 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
Publikacja ma na celu ukazanie procesu, który doprowadził do wykształcenia się turystyki jako zjawiska ogólnospołecznego wraz z najważniejszymi jego skutkami oraz okolicznościami przemian. Analiza logiczna i semantyczna pozwoliła ukazać właściwe jądro i sens podejmowania takich wyjazdów, które w pełni odpowiadają istocie problemu. Za podłoże teoretycznych rozważań służyły podróże po całym świecie oraz wieloletnie uprawianie turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5420 [Magazyn 1], P.5760 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7208.XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6734.XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik wprowadza w problematykę dwóch dynamicznie rozwijających się dyscyplin: rekreacji i turystyki. Uporządkowuje podstawową wiedzę o rekreacji i turystyce, biorąc pod uwagę szeroki kontekst jej uwarunkowań oraz przedstawia wiedzę w przejrzystej i łatwej w odbiorze formie. Adresowany jest do studentów i nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1695 [Magazyn 1], P.1694 [Magazyn 1], P.1699 [Magazyn 1], P.1693 [Magazyn 1], P.1696 [Magazyn 1], P.1698 [Magazyn 1], P.1691 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1700.XIX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1697.XIX.2 [Czytelnia B], P.1692.XIX.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka i rekreacja to dziedziny życia społecznego i gospodarki, które nieustannie rozwijają się i unowocześniają. Specyfika nowych trendów w turystyce i rekreacji polega na tym, że często nie powstają one w sposób naturalny, lecz są sztucznie wywoływane i przyspieszane. Publikacja składa sie z dwóch części. Pierwsza omawia mechanizmy generowania nowych trendów w turystyce i rekreacji i druga część bardziej rozwinieta opisuje nowe unowocześnione rodzaje turstyki i rekreacji m.in.: turystykę biznesową, ekskluzywną, ekstremalną, religijną, kosmiczną, erotyczną, naturystyczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5781 [Magazyn 1], P.5780 [Magazyn 1], P.5779 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5245.XX.1.1 [Wypożyczalnia B], P.5778.XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6455.XX.1.1 [Czytelnia B], 7213.XX.1.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Bibliogr. s. 475-479. Indeks
Publikacja obrazuje całość rzeczywistości związanej z funkcjonowaniem turystyki, przedstawia zarówno turystykę w popularnym tego słowa znaczeniu, jak i specyikę czterech kierunków zarządzania turystyką. Książka ukazuje aktualny stan wiedzy w tej dziedzinie, stwarza więc warunki dla formowania turystycznych banków danych oraz ułatwia i racjonalizuje dalsze badania problemów rzeczywistości turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7277 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8223.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.7278.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8222.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia wybór testów rozporządzeń, ustaw i praw dotyczących szeroko pojętej turystyki dla suchaczy Studium Hotelarstwa i Obsługi Ruchu Turystycznego oraz dla studentów turystyki i rekreacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1094.XX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1095.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3052 [Magazyn 1], P.5978 [Magazyn 1], 7269 [Magazyn 2], P.5984 [Magazyn 1], P.5977 [Magazyn 1], P.5982 [Magazyn 1], P.3051 [Magazyn 1], 7270 [Magazyn 2], P.5983 [Magazyn 1], P.5981 [Magazyn 1], 4070 [Magazyn 2], P.3050 [Magazyn 1], P.5980 [Magazyn 1], P.5979 [Magazyn 1], P.3053 [Magazyn 1] (15 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka stała się współcześnie niezwykle istotną dziedziną gospodarki. Dochody osiągane z tej działalności są porównywalne z dochodami w przemysłach paliwowym i zaawansowanych technologii. Ze względu na skalę światowej gospodarki turystycznej, zaangażowanie kapitału, liczbę zatrudnionych osób oraz złożoność procesów technicznych w transporcie i hotelarstwie można mówić o przemyśle turystycznym. W przemyśle tym jest wytwarzany produkt turystyczny, który powinien się stać przedmiotem zainteresowania konsumenta. W książce autorzy w interesujący sposób prezentują kluczowe zagadnienia związane z kreowaniem i organizacją produktu turystycznego, a także zarządzaniem nim. Odpowiadają między innymi na następujące pytania: co to jest produkt turystyczny i jak powstaje, kto jest jego twórcą i dla kogo jest przeznaczony, w jaki sposób kalkulować jego cenę, gdzie promować i sprzedawać produkt turystyczny, jakie badania marketingowe warto prowadzić, które strategie produktu turystycznego należy stosować.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9092.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9091.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.9090.XX.5 [Czytelnia B], 10712.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Ośrodek Doskonalenia Kadr ORBIS S.A.)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.735.XX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W poszczególnych częściach: dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji, opisano organizację finansowanie oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Jedna z części książki poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1953 [Magazyn 1], P.1952 [Magazyn 1], P.5745 [Magazyn 1], P.1927 [Magazyn 1], P.1951 [Magazyn 1], P.5746 [Magazyn 1], P.5747 [Magazyn 1], P.2403 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7201.XX.5 [Wypożyczalnia B], 3204.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7200.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4400 [Magazyn 2], P.3922 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4151 [Magazyn 1], P.4152 [Magazyn 1], P.4150 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 215 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Publikacja jest wskazówką, "co zrobić" i "jaką zastosować strategię", żeby osiągnąć sukces na rynku usług turystycznych. Zaletą wydawnictwa jest jej treść merytoryczna oraz przedstawienie "studium przypadków", które nawiązują także do specyfiki turystyki w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6426 [Magazyn 1], P.6428 [Magazyn 1], P.6427 [Magazyn 1], P.6429 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6424.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.6425.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.6423.XX.5 [Czytelnia B], 7427.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Miasta i regiony, starając się przyciągnąć jak największą liczbę turystów, konkurują ze sobą podobnie jak przedsiębiorstwa komercyjne. Z tego względu coraz więcej uwagi poświęca się marketingowi terytorialnemu, a w szcze­gólności promocji turystycznej regionów, której celem jest przekazanie potencjalnym turystom komunikatu zachęcającego do odwiedzenia danych miejscowości. W publikacji przedstawiono najważniejsze zagadnienia finan­sowania i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrumentów, oceny efektywności podejmowanych działań oraz wpływu położenia geogra­ficznego na politykę promocji. Omówiono też specyfikę turystyki w obsza­rach miejskich i rolę podmiotów odpowiadających za promocję obszarowego produktu turystycznego. Teoretyczne rozważania poparte zostały badaniami przeprowadzonymi w ośmiu miastach nadbałtyckich: Szczecinie, Rostocku, Goeteborgu, Turku, Tallinie, Rydze, Kłajpedzie oraz Gdańsku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5590.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7044.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest przeznaczona dla wszystkich obecnych i przyszłych menagerów branży turystycznej. Przedstawia szczegółowo umiejętności, wiedzę i kompetencje potrzebne do skutecznego zarządzania tą branżą. W tekście wykorzystano przykłady, aby zilustrować zastosowanie pojęć ogólnych z dziedziny zarządzania i ich związek z sytuacjami wziętymi z życia codziennego. Książka jest odzwierciedleniem doświadczeń w nauczaniu zarządzania na poziomie akademickich kursów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1402 [Magazyn 1], P.1404 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1403.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wyższych uczelni przygotowujących specjalistyczne kadry dla przedsiębiorstw turystycznych, praktyków działających w tego typu przedsiębiorstwach, a także do osób przygotowujących się do rozpoczęcia działalności gospodarczej w sektorze usług turystycznych. Całość opracowanego materiału zawarto w sześciu rozdziałach, w których omówiono takie zagadnienia, jak: rola małych i średnich przedsiębiorstw na rynku turystycznym, proces uruchomienia działalności w małych i średnich firmach turystycznych, wybrane nowoczesne metody organizacji i zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami turystycznymi, zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw turystycznych, ocena efektywności ekonomicznej małego i średniego przedsiębiorstwa w sektorze turystycznym oraz rozliczenia podatkowo-ubezpieczeniowe przedsiębiorstw turystycznych z sektora MSP.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4887 [Magazyn 1], P.5758 [Magazyn 1], P.5759 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5319.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5318.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest zbiorem różnych ustaw i rozporządzeń oraz konwencji z lat 1998-2001 dotyczących działalności gospodarczej, usług turystycznych, hotelarstwa i innych praw związanych z turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1943 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1942.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Międzynarodowe doświadczenia wskazują, że największym stymulatorem rozwoju turystyki są nakłady na promocję i informację. Niniejszy podręcznik wychodzi naprzeciw potrzebom kadr, które zajmują się promocją walorów, atrakcji, miejscowości oraz całych pakietów usług turystycznych. Jego szczególną zaletą jest to, że został napisany przez praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.474 [Magazyn 1], 1404.XX.5 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie - Prace zbiorowe / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
Publikacja składa się 38 artykułów o różnej objętości została przez jej redaktora podzielona na trzy części, noszące następujące tytuły: „Marketing krajobrazu” dotyczący problematyki odkrywania i kreowania przestrzeni turystycznej. Drugi - „Historia jako produkt” zawiera materiały dotyczące rynkowego znaczenia tradycji i jej roli w marketingu miejsc oraz „Kontekst społeczny” opisujący integracyjną i edukacyjną rolę dziedzictwa kulturowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8730.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka / Władysław Włodzimierz Gaworecki. - Wyd. 5 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 370 s. : rys., tab. ; 24 cm.
W publikacji autor przedstawia zagadnienia turystyki krajowej i międzynarodowej, definicje turystyki i jej podział, także czynniki rozwoju turystyki w skali krajowej i międzynarodowej, problemy rynku turystycznego, współzależność turystyki i gospodarki narodowej, regionalnej i lokalnej, miejsce turystyki w Unii Europejskiej, zagadnienia usług turystycznych, funkcje współczesnej turystyki, ochronę prawną konsumentów oraz regulacje prawne w dziedzinie turystyki. Podręcznik jest przeznaczony głównie dla studentów oraz praktyków zajmujących się turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5888 [Magazyn 1], P.4580 [Magazyn 1], P.5874 [Magazyn 1], P.5884 [Magazyn 1], P.4579 [Magazyn 1], P.5876 [Magazyn 1], P.4578 [Magazyn 1], P.5886 [Magazyn 1], P.5875 [Magazyn 1], P.5885 [Magazyn 1], P.5887 [Magazyn 1], P.4577 [Magazyn 1], P.5882 [Magazyn 1], P.5880 [Magazyn 1], P.5877 [Magazyn 1], P.5881 [Magazyn 1], P.5883 [Magazyn 1], P.5879 [Magazyn 1], P.5878 [Magazyn 1] (19 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5631.XX.1.1 [Czytelnia B], 4974.XX.1.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1734 [Magazyn 1], P.1735 [Magazyn 1], P.1731 [Magazyn 1], P.1730 [Magazyn 1], P.1733 [Magazyn 1], P.1732 [Magazyn 1], P.1736 [Magazyn 1], P.1729 [Magazyn 1] (8 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej