Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(249)
Forma i typ
Książki
(245)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(276)
tylko na miejscu
(214)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(146)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(133)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(216)
Autor
Kruczek Zygmunt
(21)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(11)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(10)
Stasiak Andrzej
(6)
Gospodarek Jerzy
(5)
Płocka Jadwiga
(5)
Sacha Stefan (1939- )
(5)
Siwiński Wiesław (1934- )
(5)
Zmyślony Piotr
(5)
Chudoba Tadeusz
(4)
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(4)
Gołembski Grzegorz
(4)
Jędrysiak Tadeusz
(4)
Nalazek Mirosław
(4)
Naumowicz Krystyna
(4)
Nesterowicz Mirosław
(4)
Bosiacki Stefan
(3)
Dooley Jenny
(3)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(3)
Evans Virginia
(3)
Garza Veronica
(3)
Jones Leo (1943- )
(3)
Kachniewska Magdalena
(3)
Kaczmarek Jacek
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Mucha-Szajek Ewa
(3)
Słaby Teresa
(3)
Winiarski Ryszard
(3)
Wojtasik Lesław
(3)
Włodarczyk Bogdan
(3)
Alejziak Wiesław
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Biczysko Władysław
(2)
Davidson Rob
(2)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(2)
Głowacki Marian (1942- )
(2)
Holloway J. Christopher
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jędrusik Maciej
(2)
Kurek Artur
(2)
Kurek Włodzimierz (1947- )
(2)
Lewandowska Agnieszka
(2)
Makowski Jerzy (1946- )
(2)
Merski Janusz
(2)
Meyer Beata
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Milencki Jan K
(2)
Nowacki Marek
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pawlicz Adam
(2)
Pawlikowska-Piechotka Anna
(2)
Plit Florian
(2)
Sawicka Krystyna Barbara
(2)
Sikora Jan
(2)
Strugarek Jan
(2)
Szczechowicz Bartosz
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Ziółkowski Romuald
(2)
Łazarek Marianna
(2)
Łazarek Roman ( -2007)
(2)
Łobożewicz Tadeusz (1935-2002)
(2)
Śniadek Joanna
(2)
Alejziak Bożena
(1)
Alejziak Wiesław (1960- )
(1)
Balińska Agata
(1)
Barcik Jacek
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biedroń Artur (1976- )
(1)
Bieńczyk Grzegorz
(1)
Bohdanowicz Paulina
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Briggs Susan
(1)
Buko Jacek
(1)
Burgiel Kazimierz
(1)
Cabaj Wacław (1948- )
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Cholewa Jarosław
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Cope Beulah
(1)
Czarny Wojciech
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobroniak Małgorzata
(1)
Doktór Dariusz
(1)
Domagała Marta
(1)
Dominik Piotr (technologia zywności)
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dębski Maciej
(1)
Dłużewska Anna
(1)
Gaj Jerzy
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Grabowska Zuzanna
(1)
Grabowski Jakub
(1)
Gracz Jacek
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(76)
2000 - 2009
(156)
1990 - 1999
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(243)
Anglia
(3)
Wielka Brytania
(3)
Język
polski
(243)
angielski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Poziom profesjonalny
(3)
Menedżerowie
(1)
Piloci wycieczek
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Temat
TURYSTYKA
(214)
ODPOCZYNEK
(20)
USŁUGI
(19)
Turystyka
(12)
POLSKA
(9)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(9)
PODRĘCZNIKI
(7)
GASTRONOMIA
(5)
HOTELARSTWO
(5)
KRAJOZNAWSTWO
(5)
KULTURA FIZYCZNA
(5)
SPORT
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
WYCIECZKI
(5)
AGROTURYSTYKA
(4)
EUROPA
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(4)
EKOTURYSTYKA
(3)
English language
(3)
JĘZYK ANGIELSKI
(3)
Język angielski
(3)
KAJAKARSTWO
(3)
PILOCI WYCIECZEK
(3)
POLITYKA REGIONALNA
(3)
POSTAWY
(3)
PRODUKT REGIONALNY
(3)
TURYSTYKA WODNA
(3)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(3)
CZAS WOLNY od PRACY
(2)
GEOGRAFIA
(2)
INTERNET
(2)
JĘZYK ROSYJSKI
(2)
Marketing
(2)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(2)
ODŻYWIANIE
(2)
POPYT
(2)
Prawo
(2)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
UZDROWISKA
(2)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ARCHITEKTURA OBRONNA POLSKA
(1)
CZAS WOLNY od PRACY UCZNIA
(1)
DYSERTACJE NAUKOWE
(1)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
ETYKA
(1)
Ekonomia
(1)
GEOGRAFIA FIZYCZNA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Geografia
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
JĘZYK NIEMIECKI
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KRAJOBRAZ
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
NIERUCHOMOŚCI
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODMIENNOŚĆ KULTUROWA
(1)
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
(1)
ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PODLASKIE, województwo
(1)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(1)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(1)
POWERPOINT
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
PRAWO
(1)
PRAWO OCHRONY ŚRODOWISKA
(1)
PREZENTACJE i WYSTĄPIENIA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYRODA
(1)
REHABILITACJA (med.)
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
ROŚLINY
(1)
SPORTOWCY
(1)
STATYSTYKA
(1)
STUDENCI
(1)
SYMULACJA
(1)
TRANSPORT
(1)
TURYSTYKA BIZNESOWA
(1)
TURYSTYKA MILITARNA
(1)
TURYSTYKA MOTOROWA
(1)
TURYSTYKA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
TURYSTYKA PIESZA
(1)
TURYSTYKA PRZEMYSŁOWA
(1)
TURYSTYKA ROWEROWA
(1)
Turystyka muzealna
(1)
UBEZPIECZENIA
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
1989-
(5)
2001-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(60)
Podręcznik
(25)
PODRĘCZNIKI
(13)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(2)
PODRĘCZNIK
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Językoznawstwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(65)
marketing
(17)
produkt turystyczny
(17)
usługi turystyczne
(15)
ruch turystyczny
(14)
region turystyczny
(12)
zagospodarowanie turystyczne
(12)
zarządzanie
(12)
gospodarka turystyczna
(10)
rynek turystyczny
(10)
rekreacja
(9)
przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
turystyka biznesowa
(8)
turystyka kulturowa
(8)
agroturystyka
(6)
funkcje turystyki
(6)
organizacja turystyczna
(6)
tourism
(6)
turystyka kwalifikowana
(6)
turystyka morska
(6)
turystyka zdrowotna
(6)
biuro podróży
(5)
ekoturystyka
(5)
informacja turystyczna
(5)
polityka turystyczna
(5)
promocja
(5)
turystyka krajoznawcza
(5)
zagospodarowanie przestrzenne
(5)
Unia Europejska
(4)
badania marketingowe
(4)
baza noclegowa
(4)
impreza turystyczna
(4)
pilot wycieczek
(4)
prawo
(4)
turystyka alternatywna
(4)
turystyka etniczna
(4)
turystyka międzynarodowa
(4)
turystyka religijno-pielgrzymkowa
(4)
turystyka seksualna
(4)
turystyka uzdrowiskowa
(4)
turystyka weekendowa
(4)
turystyka wiejska
(4)
turystyka zrównoważona
(4)
English
(3)
English language
(3)
bezpieczeństwo
(3)
conversation
(3)
dziedzictwo kulturowe
(3)
geografia turystyczna
(3)
hotelarstwo
(3)
kajakarstwo
(3)
konsument
(3)
miejscowość turystyczna
(3)
region
(3)
specialised language
(3)
szlaki turystyczne
(3)
turystyka aktywna
(3)
turystyka konna
(3)
turystyka kosmiczna
(3)
turystyka piesza
(3)
turystyka religijna
(3)
turystyka sportowa
(3)
ubezpieczenie turystyczne
(3)
uzdrowisko
(3)
Europa
(2)
aktywność turystyczna
(2)
atrakcyjność turystyczna
(2)
czas wolny
(2)
czynniki rozwoju
(2)
definicje
(2)
dysfunkcje turystyki
(2)
działalność turystyczna
(2)
ekonomia
(2)
ekonomika
(2)
gastronomia
(2)
geoturystyka
(2)
historia
(2)
klaster
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
konkurencyjność
(2)
marketing relacji
(2)
marketing terytorialny
(2)
marketing usług
(2)
markowy produkt turystyczny
(2)
obszar chroniony
(2)
obsługa klienta
(2)
podróże
(2)
popyt turystyczny
(2)
produkt regionalny
(2)
przestrzeń turystyczna
(2)
reklama
(2)
rekreacja ruchowa
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
samorząd terytorialny
(2)
sport
(2)
strategia marketingowa
(2)
strategia rozwoju
(2)
turystyka kongresowa
(2)
turystyka kulinarna
(2)
turystyka lokalna
(2)
249 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Turystyka / Władysław Włodzimierz Gaworecki. - Wyd. 5 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 370 s. : rys., tab. ; 24 cm.
W publikacji autor przedstawia zagadnienia turystyki krajowej i międzynarodowej, definicje turystyki i jej podział, także czynniki rozwoju turystyki w skali krajowej i międzynarodowej, problemy rynku turystycznego, współzależność turystyki i gospodarki narodowej, regionalnej i lokalnej, miejsce turystyki w Unii Europejskiej, zagadnienia usług turystycznych, funkcje współczesnej turystyki, ochronę prawną konsumentów oraz regulacje prawne w dziedzinie turystyki. Podręcznik jest przeznaczony głównie dla studentów oraz praktyków zajmujących się turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5888 [Magazyn 1], P.4580 [Magazyn 1], P.5874 [Magazyn 1], P.5884 [Magazyn 1], P.4579 [Magazyn 1], P.5876 [Magazyn 1], P.4578 [Magazyn 1], P.5886 [Magazyn 1], P.5875 [Magazyn 1], P.5885 [Magazyn 1], P.5887 [Magazyn 1], P.4577 [Magazyn 1], P.5882 [Magazyn 1], P.5880 [Magazyn 1], P.5877 [Magazyn 1], P.5881 [Magazyn 1], P.5883 [Magazyn 1], P.5879 [Magazyn 1], P.5878 [Magazyn 1] (19 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5631.XX.1.1 [Czytelnia B], 4974.XX.1.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1734 [Magazyn 1], P.1735 [Magazyn 1], P.1731 [Magazyn 1], P.1730 [Magazyn 1], P.1733 [Magazyn 1], P.1732 [Magazyn 1], P.1736 [Magazyn 1], P.1729 [Magazyn 1] (8 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego – organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Część II poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8911.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10460.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna / red. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 281, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 260-267 i przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki zawierający kompleksową wiedzę na temat gospodarki turystycznej. Szczególną uwagę poświęcono aspektom jakości, mającym obecnie decydujące znaczenie w walce konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Autorzy omawiają kolejno: podstawy teoretyczne i terminologię, problemy jakości w gospodarce turystycznej, przewozy turystyczne, hotelarstwo i gastronomię, biura podróży, inne formy obsługi ruchu turystycznego, gospodarkę lokalną i regionalną, jakość produktu wybranych form gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8898 [Magazyn 1], P.8899 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8897.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.8896.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10452.XX.3 [Czytelnia B], 10451.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X ; 97)
Monografia jest pierwszą próbą usystematyzowania pojęć i procesów z zakresu zarządzania w turystyce - „Zarządzanie turystyka" to zbiór podstawowych elementów i procesów związanych z turystyką, a w szczególności z istotą zarządzania, planowania, strategią, planowaniem strategicznym i polityką turystyczną. Opracowując wymieniony tytuł autorzy wykorzystali przede wszystkim strategiczne programy rozwojowe turystyki w województwie podlaskim, które poznali i przeanalizowali, a niejednokrotnie byli ich współautorami. Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, w tym osób zainteresowanych problematyką, osób związanych profesjonalnie z turystyką, oraz dla przedstawicieli samorządów terytorialnych. Monografia powinna zainteresować również, a może w szczególności studentów magisterskich studiów o specjalności „zarządzanie turystyką", jak również studiów studentów licencjackich na kierunku „turystyka i rekreacja", którzy w przyszłości będą pracować w administracji państwowej i samorządowej, i będą decydować o sposobie rozwoju turystyki w gminach i powiatach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5832 [Magazyn 1], P.5826 [Magazyn 1], P.5828 [Magazyn 1], P.5825 [Magazyn 1], P.5827 [Magazyn 1], P.1144 [Magazyn 1], P.5830 [Magazyn 1], P.5831 [Magazyn 1], P.2758 [Magazyn 1], P.5824 [Magazyn 1], P.5833 [Magazyn 1], P.1143 [Magazyn 1], P.5829 [Magazyn 1] (13 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2757.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.1142.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2204.XX.3 [Czytelnia B], 2205.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy)
Bibliogr. s. 141-147.
Skrypt niniejszy, w zamyśle przeznaczony jest dla studentów turystki. Jest on wprowadzeniem do poznania złożonej tematyki turyzmu (ze szczególnym odniesieniem do Dolnego śląska) ważnej dla trzech podstawowych pól działania: wykorzystania (zagospodarowania) walorów turystycznych w duchu poszanowania fizycznego, kulturowego i humanistycznego środowiska; wdrażania nowych form turystyki ( innowacyjności produktu turystycznego) oraz organizacji i zarządzania turystyką. Skrypt stanowi także swoisty wstęp do wykładów z zakresu podstaw turystyki, krajoznawstwa i geografii turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10239.XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 535-557. Indeks.
Podręcznik przedstawia zagadnienia turystyczne możliwie kompleksowo, choć ich autorzy najczęściej związani są tylko z jedną z dyscyplin naukowych zajmujących się turystyką. Poszczególne rozdziały poświęcono ważniejszym aspektom turystyki w ujęciu interdyscyplinarnym. Rozdział pierwszy został poświęcony definicjom turystyki oraz jej naświetleniu jako przedmiotu interdyscyplinarnych badań naukowych, systematyce ruchu turystycznego, historii turystyki, aktualnemu obrazowi turystyki międzynarodowej i jej współczesnym tendencjom. W następnych rozdziałach przedstawiono podstawy teoretyczne, metody badań, przykłady opracowań i ważniejsze informacje z zakresu następujących aspektów turystyki: biofizjologicznego, socjologiczno-psychologicznego, ekonomicznego, przestrzennego i prawnego. Dodatkowo zaprezentowano studia przypadków, wyróżnione w podręczniku szarym tłem. Opracowanie może być przydatne studentom turystyki i rekreacji, a także osobom zajmującym się badaniami naukowymi w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9943 [Magazyn 1], P.9942 [Magazyn 1], P.9941 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11579.XX.1.1 [Wypożyczalnia B], P.9940.XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11578.XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka przedstawia różne wymiary, uwarunkowania i aspekty turystyki oraz rekreacji ruchowej. Redaktorzy monografi starali się ukazać oblicza rekreacji i turystyki w sposób najbardziej wszechstronny. Dotyczy to podłoża teoretycznego jak i przejawów empirycznych tych dziedzin, a także rozmaitych perspektyw, w których były rozpatrywane, a szczególnie: filozoficznej, socjologicznej, pedagogicznej, historycznej, prawnej, ekologicznej i menadżerskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4932.XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów. Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8032.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9388.XX.5 [Czytelnia B], 9387.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka w obliczu wyzwań XXI wieku / Wiesław Alejziak. - Wyd. 2. - Kraków : "Albis", 2000. - 316 s. : schem., tab. ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Bibliografia
Książka ta ma na celu wprowadzenie czytelników w podstawowe problemy związane z funkcjonowaniem współczesnego rynku turystycznego oraz kierunkami rozwoju turystyki w pierwszych latach XXI wieku. Raporty międzynarodowych organizacji są zgodne co do tego, że w najbliższych dwudziestu latach turystyka będzie najszybciej rozwijającą się, przynoszącą największe dochody, a także stale zwiększającą zatrudnienie gałęzią gospodarki. Znajomość podstawowych uwarunkowań i procesów zachodzących na rynku, a także nowych tendencji i trendów, stanowi podstawowy wyznacznik sukcesów w każdej prowadzonej działalności. Jednak w przypadku tak złożonego zjawiska i tak dynamicznego jak turystyka, wiedza na ten temat jest wręcz niezbędna. Dlatego też, oprócz analizy retrospektywnej, pokazującej trwałe tendencje rozwojowe, wiele uwagi poświęcono kwestii projekcji przyszłych zjawisk. Książka ta powinna być pomocna w procesie kształcenia specjalistów z zakresu turystyki i rekreacji, zarówno na poziomie wyższym, jak i w pomaturalnych szkołach hotelarsko-turystycznych, stanowiąc cenne źródło informacji przy realizacji przedmiotów kierunkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5463 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5461.XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.5462.XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 115-120. Indeks.
Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9916.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9917.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11516.XX.5 [Czytelnia B], 11517.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 127-132.
Opracowanie ma charakter ekonomiczny - jest zatem w nim eksponowany przede wszystkim wpływ technologii informatycznych na proces wymiany na rynku usług turystycznych, natomiast kwestie związane z technicznymi aspektami rozwoju technologii stosowanych w systemach informatycznych zostały ograniczone do minimum. Na uwagę zasługuje również znacząca użyteczność i walory poznawcze opracowania, zwłaszcza 14 studiów przypadków w zakresie e-turystyki z całego świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12398.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13559.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 144-149.
Turystyka piesza, rowerowa i kajakowa zawiera pożądany, zwłaszcza przez młodych ludzi, element ryzyka i rywalizacji, dostarcza mocnych wrażeń i sprzyja odnowie sił psychofizycznych. W piśmiennictwie polskim brak syntetycznej kompilacji wspomnianych form w jednym opracowaniu. Autorzy niniejszego podręcznika postarali się sprostać temu zadaniu, oddając do użytku opracowanie skierowane przede wszyskim do studentów wychowania fizycznego oraz turystyki i rekreacji. Książka składa się z trzech głównych rozdziałów, w których omawiane są: turystyka piesza, rowerowa i kajakowa. Dwa kolejne rozdziały dotyczą aspektów zdrowotnych uprawiania turystyki oraz postępowania przy udzielaniu pierwszej pomocy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11432 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12654.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12482.XX.1.2 [Czytelnia B], 12653.XX.1.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Przedmiotem książki jest rozwój turystyki międzynarodowej na tle przemian globalizacyjnych w sektorze usług oraz działania podejmowane w ramach międzynarodowej polityki turystycznej. Autorka przedstawia m.in.: rolę turystyki międzynarodowej w tworzeniu PKB, przebieg procesu liberalizacji międzynarodowego handlu usługami, rozwój masowej turystyki międzynarodowej, zagadnienia konkurencyjności podmiotów światowej gospodarki turystycznej, genezę i rozwój międzynarodowej polityki turystycznej, działania krajów i organizacji międzynarodowych na rzecz łagodzenia ograniczeń w międzynarodowym ruchu osobowym i zmniejszania różnic ekonomicznych oraz społecznych między krajami, przykłady ze światowej praktyki gospodarczej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem w turystyce, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń w zakresie turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11430 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11429.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12648.XX.3 [Czytelnia B], 12647.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8575 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10001.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10000.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia jest książką o charakterze interdyscyplinarnym, dotyczącą zarówno transportu jak i turystyki. Transport w książce rozpatrywany jest jako element przemysłu turystycznego, jako etap produkcji i usług, obecny w każdej podróży i przemieszczaniu się w przestrzeni. Transpotr może stanowić istotę turystycznego biznesu, albo być jego częścią składową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8965 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8671.XX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10124.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Książka ma na celu przybliżenie problematyki organizacji i techniki pracy biurowej wszystkim, którzy prowadzą działalność turystyczną, jak i tym którzy dopiero zamierzają ją podjąć. Stanowi rodzaj poradnika dla przedsiębiorcy oraz jego pracowników, zawierającego informacje na temat savoir vivre w pracy, w organizacji spotkań biznesowych, korespondencji handlowej w turystyce oraz spraw kadrowych. Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem pracowników różnych sektorów przemysłu turystycznego i jako pomoc dydaktyczna w szkołach i uczelniach o profilu turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2069.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-206. Netogr. s. 207-208.
W podręczniku zostały omówione wybrane zagadnienia ukazujące współczesną turystykę. Zawarto w nim zagadnienia przedstawiające: czynniki rozwoju turystyki, jej rodzaje i formy, a także funkcje i dysfunkcje związane z rozwojem ruchu turystycznego. Zaprezentowano kwestie związane z rynkiem turystycznym, tj. popyt i podaż oraz ich przedmiot - produkt turystyczny. Przybliżono problematykę organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Bardzo rzadko poruszanym obszarem, nie tylko w podręcznikach, ale także w monografiach naukowych jest zagadnienie związane z doradztwem turystycznym. W prezentowanym podręczniku znalazło one miejsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14010.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14886.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono m.in. charakterystykę podmiotów przemysłu turystycznego, trendy w turystyce, budowanie planu marketingowego oraz komunikacje z klientami. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków turystycznych uczelni różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń z tej tematyki. Równie przydatna będzie dla menedżerów administracji centralnej i samorządowej, odpowiedzialnych za politykę w regionie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2587.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : "CeDeWu", 2008. - 189 s. ; 24 cm.
Książka zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej. Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6679 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6680.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.6678.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7519.XX.5 [Czytelnia B], 7518.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej