Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(89)
Forma i typ
Książki
(87)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Dostępność
dostępne
(101)
tylko na miejscu
(78)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(56)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(46)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(79)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Kornak Aleksander Stefan
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Gołembski Grzegorz
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Piotrowski Jan Paweł (1950- )
(2)
Sikora Jan
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Briggs Susan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bąk Stanisław Andrzej
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dębski Maciej
(1)
Fyall Allan
(1)
Garrod Brian
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Górska Grażyna
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Johann Maria
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Lisowski Michał
(1)
Malinowska Bożena
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Merski Janusz
(1)
Meyer Beata
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Middleton Victor T. C
(1)
Milencki Jan K
(1)
Molenda Marcin
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Nawrot Łukasz
(1)
Niedźwiedź Grzegorz (tłumacz)
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Nizioł Anna
(1)
Nowak Stefan (nauki ekonomiczne)
(1)
Obodyński Kazimierz
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Oriade Ade
(1)
Orłowski Dominik
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Puchnarewicz Elżbieta
(1)
Puorto Simone
(1)
Richards Bill
(1)
Robinson Chris
(1)
Robinson Peter 1979-
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Scarso Slawka G. (1977- )
(1)
Seweryn Renata
(1)
Sezgin Erkan
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Squadrilli Luciana
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Traczyk Marek (1961- )
(1)
Travaglini Armando
(1)
Tylińska Renata
(1)
Vargas Sánchez Alfonso
(1)
Walasek Jerzy (1942- )
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Wiśniewska Anna Maria (ekonomia)
(1)
Wójtowicz Bożena (1957- )
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Zych Witold
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(84)
Anglia
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(84)
angielski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Hotelarze
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
TURYSTYKA
(67)
Turystyka
(14)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
PROMOCJA HANDLOWA
(9)
Zarządzanie
(7)
MARKETING TERYTORIALNY
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
Marketing
(4)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(4)
USŁUGI
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
POSTAWY
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
UZDROWISKA
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
INTERNET
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Organizacja
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
Agroturystyka
(1)
BIAŁYSTOK (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
Ekoturystyka
(1)
Event marketing
(1)
GORZÓW WIELKOPOLSKI (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
Gastronomia
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Jakość usług
(1)
KUCHNIA REGIONALNA
(1)
KULTURA
(1)
Konkurencyjność
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MIASTA
(1)
Marketing regionalny
(1)
Model biznesowy
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PODKARPACKIE, województwo
(1)
POLSKA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
SAMORZĄD GMINNY
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie ; okręg )
(1)
SZLAKI TURYSTYCZNE
(1)
TURYSTYKA PRZEMYSŁOWA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Temat: czas
1989-
(16)
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(2)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(2)
MONOGRAFIA
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Podróże i turystyka
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(23)
marketing
(19)
produkt turystyczny
(14)
promocja
(9)
zarządzanie
(8)
przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
marketing terytorialny
(5)
region turystyczny
(5)
rynek turystyczny
(5)
usługi turystyczne
(5)
badania marketingowe
(4)
komunikacja marketingowa
(4)
atrakcyjność turystyczna
(3)
dziedzictwo kulturowe
(3)
marka
(3)
marketing relacji
(3)
marketing turystyczny
(3)
markowy produkt turystyczny
(3)
tourism
(3)
baza noclegowa
(2)
biuro podróży
(2)
cena
(2)
klaster
(2)
management
(2)
marketing usług
(2)
obsługa klienta
(2)
organizacja
(2)
rekreacja
(2)
sieci społeczne
(2)
strategia marketingowa
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka uzdrowiskowa
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
Augustów (woj. podlaskie)
(1)
Białowieski Park Narodowy
(1)
Biebrzański Park Narodowy
(1)
East Asian e-consumers
(1)
Internet
(1)
Janów Poddlaski (woj. lubelskie)
(1)
Kanał Augustowski
(1)
Kurpie
(1)
Lista Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO
(1)
Mielnik (woj. podlaskie)
(1)
Podlaski Szlak Bociani
(1)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
Polska północno-wschodnia
(1)
Puszcza Augustowska
(1)
Szlak Tatarski
(1)
agroturystyka
(1)
biznes
(1)
biznesplan
(1)
budowanie marki pracodawcy
(1)
business environment
(1)
digital age
(1)
dystrybucja
(1)
e-biznes
(1)
e-urząd
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
ekoturystyka
(1)
employer branding
(1)
finanse
(1)
gastronomia
(1)
hotelarstwo
(1)
impreza turystyczna
(1)
innowacje
(1)
innowacyjne modele biznesu
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
kuchnia regionalna
(1)
marketing communication
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing mix
(1)
marketing mobilny
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing zewnętrzny
(1)
marketing-mix
(1)
media społecznościowe
(1)
monitoring
(1)
obiekty rekreacyjno-sportowe
(1)
obszar cenny
(1)
obszar chroniony
(1)
orientacja rynkowa
(1)
park narodowy
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
pilgrim centres
(1)
plan marketingowy
(1)
planning
(1)
planowanie marketingowe
(1)
produkt
(1)
produkt regionalny
(1)
przedsiębiorczość
(1)
public relations
(1)
region
(1)
regionalny produkt turystyczny
(1)
reklama
(1)
relacje społeczne
(1)
revenue management
(1)
89 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na treść publikacja składa się analiza zjawiska interakcji przestrzennej w aspekcie turystyczno-rekreacyjnym, zachodzącej przede wszystkim na styku miast i obszarów peryferyjnych. Przedmiotem dociekań autorów jest też gospodarka przestrzenna oraz turystyka i rekreacja miejska jako element kształtowania ładu przestrzennego poprzez pryzmat infrastruktury turystycznej i paraturystycznej. Monografia adresowana jest do społeczności akademickiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7719.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje zagadnienia marketingu które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku a w szczególności - charakterystykę celów współczesnej turystyki - charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne - zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix - zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych - działalność biur podróży zorientowanych na klienta - badania marketingowe. Książka przeznaczona jest dla praktyków i managerów turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3590 [Magazyn 1], P.3591 [Magazyn 1], P.3589 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4312.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4311.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku)
Ogólnie można stwierdzić, że Polska ma korzystne warunki rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych. Obszarami tymi będą tereny o niskim poziomie uprzemysłowienia i urbanizacji, małym udziale zatrudnienia w zawodach pozarolniczych i słabe pod względem produkcji rolniczej. W opracowaniu zostały zamieszczone akty prawne dotyczące zagadnień turystyki na obszarach przyrodniczo cennych i obszarach wiejskich (według przyjętej rangi), obowiązujące od 2001 roku. Publikacja jest adresowana do nauczycieli, studentów i uczniów szkół ponadgimnazjalnych, szkół pomaturalnych i policealnych, organizacji i instytucji turystycznych. Będzie także przydatna dla właścicieli obiektów turystycznych oraz tych wszystkich, którzy interesują się tematyką turystyczną, obszarami przyrodniczo cennymi i antropopresją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5823 [Magazyn 1], P.5822 [Magazyn 1], P.4997 [Magazyn 1], P.4998 [Magazyn 1], 6968 [Magazyn 2] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4039.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.4040.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4498.XX.3 [Czytelnia B], 5634.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia praktyczne działania w turystyce uzdrowiskowej i w układach regionalnych. Jest przeznaczona dla szerokiego grona odbiorców, samorządowców, polityków, kadry menagerskiej, studentów i nauczycieli. Główne tematy książki m.in. to: regulacje turystyki i uzdrowisk, podstawy strategii rozwoju turystyki i lecznictwa uzdrowiskowego, istota gospodarki turystycznej i uzdrowiskowej w gminach, powiatach, województwach, finanse samorządów, ocena działan marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2405.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kolejna książka z cyklu publikacji prof. Kornaka o praktycznych działaniach w turystyce, uzdrowiskach i układach regionalnych. Uwzględnia problemy uzdrowisk, Unii Europejskiej, globalistyki i logistyki. Przeznaczona jest przede wszystkim dla praktyków i polityków oraz dla kadr gospodarczych turystyki i uzdrowisk, jak również powinna być wykorzystywana przez nauczycieli akademickich tych szkół wyższych , które kształcą specjalistów w dziedzinie turystyki i uzdrowisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5299.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 14)
Bibliogr. s. 239-260.
Celem monografii jest identyfikacja czynników determinujących współpracę wewnątrz- i międzysektorową (publiczną, prywatną i publiczno-prywatną) w regionie turystycznym oraz przedstawienie, w jaki sposób mogą one oddziaływać na tę współpracę. By osiągnąć ten cel przedstawiono motywy, cele i korzyści współpracy oraz scharakteryzowano formy kooperacji w polskich regionach turystycznych. Dokonano także systematyki teorii dotyczących współpracy. Zidentyfikowane uwarunkowania kooperacji podzielono na gospodarcze, społeczno-kulturowe, demograficzne, prawne i przestrzenne. Pogłębione, jakościowe badania empiryczne prowadzone były w pięciu beskidzkich gminach tworzących porozumienie "Beskidzka 5".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13400.XX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.12274.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji poruszono problematykę turystyki i uzdrowisk, uwzględniając nade wszystko tematykę rynku, marketingu, menedżeringu, regionów, gmin turystycznych i uzdrowiskowych oraz wspólnego europejskiego rynku turystycznego. Autorzy reprezentują osobisty krytyczny stosunek do wydanych już pozycji, choć zapotrzebowanie na tą tematykę na rynku, w gospodarce, administracji, samorządach, bankach, uczelniach i szkołach rozmaitego rodzaju okazało się bardzo duże. Autorzy uwzględniają wymagania polskiego rynku turystycznego.kuracyjnego przygotowując pozycję z dziedziny nauk stosowanych i wdrożeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6679 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4442.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia składa się z czterech głównych rozdziałów przedstawiających odrębne dziedziny rozwoju turystyki, które w zasadniczy sposób wiążą się ze sobą przez odniesienie do nowych aspektów jej oddziaływania na świecie: - W rozdziale pierwszym podjęto próbę przedstawienia najważniejszych problemów związanych z ruchem turystycznym. Poza postawieniem kwestii dotyczących migracji turystycznych, wiele uwagi poświecono zagranicznemu ruchowi turystycznemu na świecie na przełomie XX i XXI wieku oraz wpływom pochodzącym z turystyki. - Rozdział drugi dotyczy polityki turystycznej w kształtowaniu produktu i wizerunku turystycznego m.in. obiektów światowego dziedzictwa kulturowego UNESCO. Zagadnienia te rozważane są na przykładzie Francji, Wielkiej Brytanii, Ukrainy oraz Polski a w niej głównie Krakowa. - Rozdział trzeci zawiera prace dotyczące: walorów przyrodniczych, rozwoju geoturystyki na obszarach parków narodowych w USA oraz zmian, jakie zachodzą w przyrodzie pod wpływem działalności człowieka. - Rozdział czwarty, końcowy jest przede wszystkim poświęcony regionowi świętokrzyskiemu, jego walorom przyrodniczym i kulturowym, zagospodarowaniu turystycznemu, strukturze i wykorzystaniu bazy noclegowej, dostępności do obiektów rekreacyjno-sportowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10902.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Poznań ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Niniejsze opracowanie jest podręcznikiem akademickim adresowanym do studentów uczelni o profilu turystyczno-hotelarskim oraz uczelni kształcących, w ramach różnych kierunków, specjalistów dla szeroko rozumianej gospodarki turystycznej. Autorzy poszczególnych rozdziałów opracowania starali się nie tylko przybliżyć czytającemu podstawowe pojęcia z zakresu organizacji i zarządzania, ale przede wszystkim przedstawić najistotniejsze problemy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, takie z którymi spotykają się na co dzień właściciele i menedżerowie tych firm. Autorzy mają nadzieję, że mimo wielu kontrowersyjnych stwierdzeń zawartych w niniejszej pracy, treści w niej pomieszczone będą przydatne nie tylko studentom, ale także praktykom gospodarczym rozwiązującym konkretne problemy w procesie zarządzania firmami turystycznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6675 [Magazyn 1], P.6673 [Magazyn 1], P.6674 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7516.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7515.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CABI Tourism Texts)
Includes bibliographical references and index.
This comprehensive textbook has, at its core, the importance of linking strategic thinking with action in the management of tourism. It provides an analytical evaluation of the most important global trends, as well as an analysis of the impact of crucial environmental issues and their implications. Fully updated throughout, this new edition: -Covers forecasting, functional management and strategic planning; -Includes extra chapters to incorporate a wider spread of important topics such as sustainability, authenticity and crisis management; -Contains pedagogical features throughout, such as learning objectives, questions and case studies to aid understanding Now in its third edition, and reviewing the major factors affecting international tourism management, this well-established student resource provides an essential overview of strategic management for students and professionals in the tourism sector.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17542 [Magazyn 1], P.17543 [Magazyn 1], P.17541 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18395.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18394.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy niniejszej publikacji postawili sobie za cel zapoznanie kadry i przyszłych pracowników branży turystycznej z systemami stosowanymi na rynkach turystycznych, do których zmierzamy. Dążeniem naszej dyplomacji jest polityczne i gospodarcze zbliżenie się Polski do krajów Europy Zachodniej. Podobnie dzieje się w turystyce. Obiektywną koniecznością staje się więc dostosowanie naszej turystyki do warunków zachodnich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121.XX.3 [Magazyn 1], P.2458.XX.3 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 928.XX.3 [Czytelnia B], P.2457.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładą na problematykę związaną z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materiałem graficznym i tabelarycznym. Treść teoretyczną uzupełniają liczne elementy dodatkowe, takie jak ćwiczenia, przykłady z praktyki, pytania i studia przypadków. Adresatami publikacji są studenci uczelni wyższych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalnościach związanych z turystyką. Ponadto książka jest kierowana również do praktyków gospodarczych – kadry zarządzającej i pracowników biur podróży, organizacji turystycznych, a także przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz urzędników administracji publicznej odpowiedzialnych za kształtowanie polityki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9865.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11436.XX.5 [Czytelnia B], 11437.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management): tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, zarządzanie swą reputacją w sieci, maksymalizacja zysku metodą revenue management.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17229 [Magazyn 1], P.17232 [Magazyn 1], P.17231 [Magazyn 1], P.17230 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17240.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17239.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów. Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8032.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9388.XX.5 [Czytelnia B], 9387.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 169-197.
The research material constitutes the statistic data, strategic documents obtained from the administrative authorities of the surveyed cities, the survey conducted among pilgrims and documentation of the solutions obtained from sanctuaries.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17763.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Marketing and management processes across industries can be very similar, but contexts vary where political intervention, public interest and local sustainability are involved. The rural business setting is intricate due to the assortment of different business opportunities, ranging from traditional agriculture, to tourism enterprise and even high-tech business.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17478 [Magazyn 1], P.17477 [Magazyn 1], P.17476 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18184.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18183.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka ; tom 3)
Nowa podstawa programowa.
Bibliografia strony 228-229.
Podręcznik przystępnie wprowadza w zasady marketingu i stanowi przegląd metod działań marketingowych. Szczegółowo scharakteryzowano w nim rynek usług turystycznych, omówiono metody tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych. Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów. Książka obfituje w przykłady z życia wzięte i uczy analitycznego podejścia do przedstawianych zagadnień. Dodatkowym atutem są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18689.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18688.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest pracą zbiorową pracowników Zakładu Marketingu Instytutu Zarządzania Akademii Świętokrzyskiej. Ma na celu ukazanie wybranych zagadnień wchodzących w skład marketingu turystycznego w ujęciu regionalnym. Przedstawiono teoretyczne podstawy zastosowania marketingu w turystyce, skupiając sie na promocji turystyki regionalnej. Zagadnienia teoretyczne są jakby tłem do rozważań nad szeroko pojętymi działaniami w rzeczywistości gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2760 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2759.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Informacja i promocja w turystyce - materiały konferencyjne. Zawarty w niniejszej pracy materiał może być przydatny nie tylko do celów naukowych, ale również dla władz samorządowych, stowarzyszeń i prywatnych gestorów bazy turystycznej - Ponadto, połączenie wiedzy praktycznej i naukowej, przejawiającej się w innym ujmowaniu niektórych prezentowanych zagadnień, może stanowić doskonałe studium badawcze dla studentów szkół wyższych kształcących się w zakresie turystyki i rekreacji. Przedstawione publikacje są autorskimi propozycjami, niekiedy dość subiektywnymi, mającymi jednakże dużą wartość poznawczą. Pomimo dokonanej oceny naukowej, mającej na celu uniknięcie niedociągnięć merytorycznych lub z zakresu warsztatu badawczego, pozostawiono autorom swobodę w formułowaniu własnych poglądów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1454.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej