Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(98)
Forma i typ
Książki
(97)
Pliki i bazy danych
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(49)
tylko na miejscu
(49)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(47)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(49)
Autor
Cruz Christopher sol
(23)
Herrera Mario
(23)
Abbs Brian (1935- )
(11)
Freebairn Ingrid
(11)
Elsworth Stephen
(10)
Rose Jim
(5)
Skinner Carol
(5)
Wakeman Kate
(5)
Ansel Linnette
(4)
Bogucka Mariola
(4)
Broomhead Lisa
(4)
Date Olivia
(4)
Mariani Luciano
(4)
Steinbrich Piotr
(4)
Bright Catherine
(2)
Grieveson Margaret
(2)
Hall Diane
(2)
Hancock Penny
(2)
Holt Ron
(2)
Iggulden Margaret
(2)
Kozubska Marta
(2)
Krawczyk Ewa
(2)
Melville E
(2)
Mugglestone Patricia
(2)
Musioł Magda
(2)
Priesack Tim
(2)
Thompson Stephen
(2)
Thompson Tamzin
(2)
Todd David
(2)
Tomscha Terry
(2)
Villarroel Magaly
(2)
Zastąpiło Lucyna
(2)
Beddall Fiona
(1)
Białowąs Janusz
(1)
Burrows Phill
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Calkins Lucy
(1)
Cummins Sunday
(1)
Czeczelewski Jan
(1)
Dooley Jenny
(1)
Evans Evans
(1)
Evans Virginia
(1)
Gray Karen
(1)
Hallet Elaine
(1)
Jakubowska Hanna
(1)
Kata Grzegorz Jerzy
(1)
Kilbey Liz
(1)
Kopik Aldona
(1)
Kubrakiewicz Ilona
(1)
Lauder Nina
(1)
Lester Alice
(1)
Leśnikowska Ela
(1)
Marsh Jackie
(1)
Michałowski Bartosz
(1)
Michałowski Bartosz. Minirepetytorium 2
(1)
Mordaka Małgorzata
(1)
Mourao Sandie
(1)
Niedźwiecka Kasia
(1)
Pamuła-Behrens Małgorzata
(1)
Pańczyk Władysław
(1)
Poleszak Wiesław P
(1)
Porzak Robert
(1)
Radzikowska Maria (1953- )
(1)
Riley Jeni
(1)
Rollason Jane
(1)
Rowe Alan
(1)
Rzepa Tadeusz (1950- )
(1)
Sapiejewska Dorota
(1)
Sedgwick Fred
(1)
Seravallo Jennifer
(1)
Stiles Erika
(1)
Vassilatou Tasia
(1)
White S
(1)
Wlaźnik Kazimiera
(1)
Zervas Sandy
(1)
Złotkiewicz Anna
(1)
Ściborowska Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(22)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(88)
Wielka Brytania
(5)
Wirginia (USA)
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Kiribati
(1)
Język
polski
(65)
angielski
(33)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(85)
CZYTANIE
(5)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
JĘZYK NIEMIECKI
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
UCZNIOWIE SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(2)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
Cele kształcenia
(1)
DZIECKO
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dziecko zdolne
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
GRY EDUKACYJNE
(1)
GRY I ZABAWY RUCHOWE
(1)
GRY SPORTOWE
(1)
GRY i ZABAWY TERENOWE
(1)
HIGIENA SZKOLNA
(1)
INFORMATYKA
(1)
JĘZYK FRANCUSKI
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(1)
Metody nauczania
(1)
NASTOLATKI
(1)
NAUCZYCIELE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
(1)
NAŁÓG
(1)
ODŻYWIANIE
(1)
PISANIE
(1)
Podstawa programowa
(1)
SAMOWYCHOWANIE
(1)
SZKOLNICTWO PODSTAWOWE
(1)
Technika (przedmiot szkolny)
(1)
Test Uzdolnień Wielorakich (TUW)
(1)
UCZNIOWIE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
(1)
ŚCIEŻKI PRZYRODNICZO-DYDAKTYCZNE
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(27)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(5)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(4)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Opracowanie
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(2)
Słowo kluczowe
teaching
(47)
primary school
(43)
primary school education
(43)
school book
(19)
EFL
(14)
coursebook
(14)
English language
(11)
primary education
(9)
student's book
(4)
study and teaching
(4)
teaching approaches
(4)
ELT
(3)
elementary level
(3)
literacy
(3)
photocopiable materials
(3)
English teacher
(2)
activity book
(2)
children
(2)
education
(2)
gry ruchowe
(2)
language arts
(2)
lower secondary school
(2)
reading
(2)
whiteboard activities
(2)
wychowanie fizyczne
(2)
Test Uzdolnień Wielorakich
(1)
aktywność fizyczna
(1)
aktywność ruchowa
(1)
cele kształcenia
(1)
cele nauczania
(1)
children's literature
(1)
czytanie
(1)
drama
(1)
dydaktyka
(1)
dzieci
(1)
dziecko
(1)
early childhood education
(1)
grammar
(1)
group reading
(1)
gry z piłką
(1)
historia
(1)
intermediate level
(1)
język obcy
(1)
learning
(1)
materials for teachers
(1)
moduł przyrodniczo-techniczny
(1)
młodzież
(1)
nauczanie
(1)
nauczanie całościowe
(1)
nauczanie wczesnoszkolne
(1)
picture books
(1)
podstawa programowa
(1)
rhetoric
(1)
small groups
(1)
spoken English
(1)
sport
(1)
szkoła podstawowa
(1)
teacher's book
(1)
workbook
(1)
young learners
(1)
zabawy ruchowe
(1)
98 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Big English to siedmiopoziomowy, intensywny kurs dla dzieci w wieku 6-12 lat. Dzięki niezwykle kolorowej szacie graficznej, pełnej rysunków i fotografii kurs naturalnie wprowadza dzieci w świat języka wykorzystując do tego liczne zabawy, gry i piosenki. big English wykorzystuje naturalną ciekawość świata dzieci, wprowadzając w każdym rozdziale lekcje typu CLIL (Content and Language Integrated Learning), zawierające elementy międzyprzedmiotowe. Mocnym atutem Big English jest nacisk na samoocenę i ewaluację (Assessment for Learning) – nauczyciel pomaga uczniom dostrzec ich postępy i zaszczepia w nich poczucie sukcesu. Kurs wspomaga także rozwój umiejętności XXI wieku, takich jak bycie kreatywnym, myślenie krytyczne czy współpraca w grupie. Przeznaczony jest dla grup z większą liczbą godzin angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16620.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Big English to siedmiopoziomowy, intensywny kurs dla dzieci w wieku 6-12 lat. Dzięki niezwykle kolorowej szacie graficznej, pełnej rysunków i fotografii kurs naturalnie wprowadza dzieci w świat języka wykorzystując do tego liczne zabawy, gry i piosenki. big English wykorzystuje naturalną ciekawość świata dzieci, wprowadzając w każdym rozdziale lekcje typu CLIL (Content and Language Integrated Learning), zawierające elementy międzyprzedmiotowe. Mocnym atutem Big English jest nacisk na samoocenę i ewaluację (Assessment for Learning) – nauczyciel pomaga uczniom dostrzec ich postępy i zaszczepia w nich poczucie sukcesu. Kurs wspomaga także rozwój umiejętności XXI wieku, takich jak bycie kreatywnym, myślenie krytyczne czy współpraca w grupie. Przeznaczony jest dla grup z większą liczbą godzin angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16621.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Big English to siedmiopoziomowy, intensywny kurs dla dzieci w wieku 6-12 lat. Dzięki niezwykle kolorowej szacie graficznej, pełnej rysunków i fotografii kurs naturalnie wprowadza dzieci w świat języka wykorzystując do tego liczne zabawy, gry i piosenki. big English wykorzystuje naturalną ciekawość świata dzieci, wprowadzając w każdym rozdziale lekcje typu CLIL (Content and Language Integrated Learning), zawierające elementy międzyprzedmiotowe. Mocnym atutem Big English jest nacisk na samoocenę i ewaluację (Assessment for Learning) – nauczyciel pomaga uczniom dostrzec ich postępy i zaszczepia w nich poczucie sukcesu. Kurs wspomaga także rozwój umiejętności XXI wieku, takich jak bycie kreatywnym, myślenie krytyczne czy współpraca w grupie. Przeznaczony jest dla grup z większą liczbą godzin angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16622.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Big English to siedmiopoziomowy, intensywny kurs dla dzieci w wieku 6-12 lat. Dzięki niezwykle kolorowej szacie graficznej, pełnej rysunków i fotografii kurs naturalnie wprowadza dzieci w świat języka wykorzystując do tego liczne zabawy, gry i piosenki. big English wykorzystuje naturalną ciekawość świata dzieci, wprowadzając w każdym rozdziale lekcje typu CLIL (Content and Language Integrated Learning), zawierające elementy międzyprzedmiotowe. Mocnym atutem Big English jest nacisk na samoocenę i ewaluację (Assessment for Learning) – nauczyciel pomaga uczniom dostrzec ich postępy i zaszczepia w nich poczucie sukcesu. Kurs wspomaga także rozwój umiejętności XXI wieku, takich jak bycie kreatywnym, myślenie krytyczne czy współpraca w grupie. Przeznaczony jest dla grup z większą liczbą godzin angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16623.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Big English to siedmiopoziomowy, intensywny kurs dla dzieci w wieku 6-12 lat. Dzięki niezwykle kolorowej szacie graficznej, pełnej rysunków i fotografii kurs naturalnie wprowadza dzieci w świat języka wykorzystując do tego liczne zabawy, gry i piosenki. big English wykorzystuje naturalną ciekawość świata dzieci, wprowadzając w każdym rozdziale lekcje typu CLIL (Content and Language Integrated Learning), zawierające elementy międzyprzedmiotowe. Mocnym atutem Big English jest nacisk na samoocenę i ewaluację (Assessment for Learning) – nauczyciel pomaga uczniom dostrzec ich postępy i zaszczepia w nich poczucie sukcesu. Kurs wspomaga także rozwój umiejętności XXI wieku, takich jak bycie kreatywnym, myślenie krytyczne czy współpraca w grupie. Przeznaczony jest dla grup z większą liczbą godzin angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16624.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Big English to siedmiopoziomowy, intensywny kurs dla dzieci w wieku 6-12 lat. Dzięki niezwykle kolorowej szacie graficznej, pełnej rysunków i fotografii kurs naturalnie wprowadza dzieci w świat języka wykorzystując do tego liczne zabawy, gry i piosenki. big English wykorzystuje naturalną ciekawość świata dzieci, wprowadzając w każdym rozdziale lekcje typu CLIL (Content and Language Integrated Learning), zawierające elementy międzyprzedmiotowe. Mocnym atutem Big English jest nacisk na samoocenę i ewaluację (Assessment for Learning) – nauczyciel pomaga uczniom dostrzec ich postępy i zaszczepia w nich poczucie sukcesu. Kurs wspomaga także rozwój umiejętności XXI wieku, takich jak bycie kreatywnym, myślenie krytyczne czy współpraca w grupie. Przeznaczony jest dla grup z większą liczbą godzin angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16625.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Today! 3 : książka nauczyciela / Kate Wakeman. - Warszawa : Pearson Central Europe, 2015. - VIII, 146 s. : il. (gł. kolor.) ; 30 cm + 1 dysk optyczny (DVD).
(Always Learning.)
Opis wg okł.
Today! to nowoczesna czteroczęściowa seria dla klas 4-6 szkoły podstawowej, która rozwija umiejętność naturalnej komunikacji, uwzględniając przy tym indywidualne potrzeby ucznia. Kurs gwarantuje rzetelną realizację podstawy programowej, a obszerny materiał ćwiczeniowy zapewnia dodatkową praktykę i kontakt z językiem. Wszystkie wieloletnie podręczniki z serii Today! uzyskały już numer dopuszczenia MEN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16599.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.566 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Continuum one hundreds)
Written by a seasoned teacher, parent and poet, this book is brimming with 100 ideas and simple tips for developing creativity and literacy from Foundation Stage through to Key Stage 2, such as: How to make displays that inspire and encourage children to think, talk and write? How using rhyme can help children with phonics? How to use props to encourage children tell stories?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14535.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu ISSN 0239-6009)
Bibliogr. s. 118-125
Gry, zabawy i ćwiczenia z piłką należą do najbardziej lubianych przez dzieci form aktywności ruchowej, w których różnorodność, niepowtrzalność, dynamika, zdobywanie doświadczeń społecznych, emocjonalnych, umysłowych, możliwość doznawania radości i przyjemności stają się dla nich niezaprzeczalnymi wartościami. Niniejsza publikacja to podsumowanie wielu lat badań i studiów nad kreacyjnymi i rekreacyjnymi wartościami ćwiczeń, zabaw i gier z piłką w rozwoju indywidualnym ucznia. Nowa wersja książki jest uzupełniona m.in. o podstawy teoretyczne innowacyjnego wykorzystania w wychowaniu fizycznym aktywności ruchowej z piłką oraz strukturę postępowania dydaktyczno-wychowawczego nauczyciela w tworzeniu środków korygujących zachowania uczniów aktywnością ruchową z piłką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8296 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 241-242.
W treści opracowania, którego głównym celem jest zachęcenie studentów do samodzielnych poszukiwań sposobów integrowania - scalania wiedzy przedmiotowej w atrakcyjne dla uczniów kompleksy - moduły - zawarto szereg refleksji, wskazówek i przykładów praktycznych. Nauczania całościowe (zintegrowane) oraz przedmiotowe nie muszą wykluczać się wzajemnie, ale stanowić dopełniające się modele dydaktyczne na różnych szczeblach edukacji. [Ze wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19896.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7454 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers)
This 64-page resource book is packed with useful advice and great ideas for how to use children's picture books (or 'realbooks') in the Primary ELT classroom. It is based on nine beautifully illustrated picture books including Nick Sharratt's "Ketchup on your Cornflakes" and Sue Heap's "Princess Dress", which were originally published for native speakers. The photocopiable pages include templates for flashcards, board games, minibooks and other visuals which can be used with children aged 3-12 in conjunction with the picture books.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14554.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. z ekranu tyt.
Bibliografia strony 195-204.
Dotychczasowe doświadczenia pokazują, że w obszarze diagnozy ucznia zdolnego pojawia się kilka specyficznych problemów. Pierwszy z nich to problem z doborem jasnych i zgodnych z wiedzą teoretyczną kryteriów uznania ucznia za zdolnego. Najczęściej za takiego ucznia uważa się dziecko osiągające wysokie wyniki w nauce. W rezultacie głównym kryterium uznania dziecka za zdolne pozostają oceny i sukcesy szkolne. Takie ujęcie zdolności nie jest zgodne z klasycznym rozumieniem tego zjawiska.
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Index.
What are the ways in which young children learn to communicate? Collating their extensive experience of language and literacy in the early years, the contributors explore key aspects of this topic, linking practical ideas for early years settings and classrooms to relevant theory and research. This second edition is updated to take into account important developments in research, policy and practice, and now covers the 0-8 age range. It also addresses developments in new media and the impact this has upon literacy in young children, and offers chapters on new areas which have emerged in recent years, such as multimodality, media literacy, creative arts and literacy. Explored in the book are: the relationship between play and literacy; the role environmental print has in early literacy development; the language and literacy development of young bilinguals; ideas, suggestions and justifications for the use of poetry; a two-year research project, funded by Creative Partnerships; key issues relating to family literacy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14539.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest poradnikiem dla nauczycieli i instruktorów czasu wolnego. Przedstawiono w niej dodatni wpływ zajęć ruchowych w plenerze, na otwartej przestrzeni, w przyrodzie, jak również korzystając ze swojego długoletniego doświadczenia autor zamieścił przykłady zajęć nie tylko na wolnym powietrzu, ale także w salach gimnastycznych i innych pomieszczeniach zamkniętych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.284.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Language and literacy 3-7 : creative approaches to teaching / Jeni Riley. - Repr. - London ; Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications, 2011. - VIII, 269 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. (s. [251]-262). Index.
Language and Literacy 3-7 is a practical guide which considers the research evidence that is needed to inform enlightened practice, and offers concrete suggestions and teaching approaches for early years settings and classrooms. This comprehensive book shows the 'what', the 'how' and the 'why' of innovative, creative practice for teaching language and literacy. The author examines how young children learn to use both spoken and written language, and shows how to assess, plan, offer learning opportunities and teach for the efective development of speaking, listening, reading and writing. Each chapter includes case studies, learnign and teaching suggestions and further reading.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14547.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ścieżka Międzyprzedmiotowa)
Książka zawiera scenariusze zajęć dla uczniów szkoły podstawowej a także uczniów gimnazjum.Cele programu promocji zdrowia i profilaktyki uzależnień:Przezwyciężanie trudności dydaktyczno-wychowawczych uczniówZwrócenie uwagi nauczycieli na najpilniejsze potrzeby społeczności uczniowskiejPoprawa komunikacji w relacjach uczeń-nauczyciel, uczeń-rodzic, uczeń-uczeńUczulenie grona pedagogicznego na zagrożenia uzależnieniami dzieci i młodzieży w wieku szkolnymWyposażenie uczniów, nauczycieli i rodziców w podstawowy zasób wiedzy na temat środków psychoaktywnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2275 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2274.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
50 Mixed-Ability Grammar Lessons / Jane Rollason. - London : Scholastic, 2007. - 136 s. : il. ; 30 cm.
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This rich resource provides grammar practice activities for the mixed-ability class covering the main Elementary, Pre-Intermediate and Intermediate structures. Each lesson contains three graded levels of activity based around each structure. Activities include language games, quizzes and articles and are suitable for individual study and whole class participation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9050 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10635.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie. Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej ; nr 1)
Celem pracy było określenie wpływu wybranych czynników demograficznych i socjoekonomicznych na sposób żywienia, stan odżywiania i aktywność fizyczną dzieci i młodzieży z regionu bialskiego. Na przykładzie wybranych populacji starano się wykazać istnienie związków między aktywnością fizyczną, sposobem żywienia oraz cechami somatycznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6875.XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej