Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(28)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(14)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Banasiak Jan
(2)
Gajdzińska Monika
(2)
Garvin Charles D
(2)
Kacmajor Magdalena
(2)
Kielin Jacek
(2)
Lieberman David J
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Seabury Brett A
(2)
Stephan Cookie W
(2)
Stephan Walter G
(2)
Belbin Meredith (1926- )
(1)
Bernstein Albert J
(1)
Bohm Fredric (1971- )
(1)
Bono Edward De (1933- )
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Doherty Nora
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fita Aneta
(1)
Fox Anne (1955- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Gostyńska Dorota
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Laurell Stefan (1974- )
(1)
Leonard Andrew
(1)
Linde Boris von der
(1)
Mańkowska Joanna
(1)
Moryl Beata
(1)
Muszyński Wojciech (socjolog)
(1)
Myjak Teresa
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Oppermann Katrin (1962- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Rostowska Teresa (1947- )
(1)
Rostowski Jan
(1)
Rozen Sydney Craft
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Smółka Paweł
(1)
Stewart John
(1)
Webber Erika
(1)
Wenning Kenneth
(1)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(1)
Wróbel Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Temat
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(34)
PRACA
(7)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
KONFLIKT
(5)
PORADNIKI
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
MAŁŻEŃSTWO
(3)
ORGANIZACJE
(3)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(3)
CHORZY w RODZINIE
(2)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(2)
MENEDŻEROWIE
(2)
MIŁOŚĆ
(2)
OPIEKA SPOŁECZNA
(2)
RODZICE
(2)
ZACHOWANIE
(2)
ŚWIADOMOŚĆ SPOŁECZNA
(2)
AUTOPSYCHOTERAPIA
(1)
DZIECKO
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KONFLIKT RODZINNY
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LEKARZE
(1)
MEDIACJA (socjol.)
(1)
MYŚLENIE
(1)
OFIARY KATASTROF i WYPADKÓW
(1)
PIELĘGNIARKI i PIELĘGNIARZE
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(1)
RATOWNICY MEDYCZNI
(1)
RODZINA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
WYPALENIE ZAWODOWE
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Słowo kluczowe
konflikt
(5)
zachowania organizacyjne
(5)
osobowość
(4)
psychologia
(4)
stosunki interpersonalne
(4)
kultura organizacji
(3)
motywacja
(3)
motywowanie pracowników
(3)
praca
(3)
przywództwo
(3)
diagnoza społeczna
(2)
interwencja
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
komunikacja społeczna
(2)
małżeństwo
(2)
miłość
(2)
praca socjalna
(2)
pracownik
(2)
rozwiązywanie konfliktów
(2)
satysfakcja zawodowa
(2)
wartości
(2)
więź emocjonalna
(2)
zespół
(2)
akcja ratunkowa
(1)
autoterapia
(1)
bariery komunikacyjne
(1)
coaching
(1)
decyzje
(1)
dzieci
(1)
emocje
(1)
grupa
(1)
informacja
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
kompetencje społeczne
(1)
lekarz
(1)
lojalność
(1)
mediacja
(1)
menedżer
(1)
nadwrażliwość
(1)
negocjacje
(1)
ocena pracowników
(1)
ofiara wypadku
(1)
organizacja
(1)
pielęgniarka
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
postawa
(1)
pożycie seksualne
(1)
praca zespołowa
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przełożony
(1)
psychologia pracy
(1)
ratownictwo medyczne
(1)
ratownik medyczny
(1)
rodzice
(1)
rodzicielstwo
(1)
rodzina
(1)
rozwój psychiczny
(1)
soft skills
(1)
stres
(1)
stres pourazowy
(1)
struktura organizacyjna
(1)
służba zdrowia
(1)
teorie potrzeb
(1)
testy kompetencyjne
(1)
trening interpersonalny
(1)
trening umiejętności społecznych
(1)
umiejętności komunikacyjne
(1)
umiejętności osobiste
(1)
więź rodzinna
(1)
wsparcie psychiczne
(1)
wypadek
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
władza
(1)
zachowania społeczne
(1)
zachowanie
(1)
zadowolenie z pracy
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie konfliktem
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
zatrudnienie
(1)
zespół roboczy
(1)
związek partnerski
(1)
środowisko pracy
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rozwiązywanie konfliktów / Anne Fox. - Warszawa : petit, 2004. - 83 s. : ryc. ; 21 cm.
(To, co najważniejsze)
Tyt. oryg.: "Managing conflict" 2002.
W książce przedstawiono wiele rozsądnych rozwiązań różnorodnych sytuacji konfliktowych w miejscu pracy, opierając się na założeniu, że konflikty powinno się rozwiązywać na bieżąco, z dnia na dzień, nie czekając, aż ich eskalacja zmusi do rozwiązań dyscyplinarnych i zastosowania formalnych procedur. Książka zawiera rozważania teoretyczne, jak również kładzie nacisk na działania praktyczne, pomagające menedżerowi podjęcie konstruktywnych rozwiązań dla sytuacji konfliktowych. Rozważane są behawioralne przyczyny powstawania konfliktów, a także możliwości wywierania wpływu na te zachowania przez menedżera kierującego zespołem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2752.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2751.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aut. poprz. wyd.: Stephen P. Robbins.
Tyt. oryg.: Essentials of organizational behavior, 2010.
Indeks.
Jest to trzecie wydanie podręcznika cieszącego się dużym zainteresowaniem studentów oraz menedżerów w Polsce i na świecie. Autorzy prezentują w nim najważniejsze zagadnienia dotyczące zachowań jednostek i grup w organizacji oraz struktury organizacyjnej. Z książki czytelnik dowie się między innymi: jakie są zalety i wady grupowego oraz indywidualnego podejmowania decyzji, w jaki sposób motywować i wynagradzać pracowników, co to jest inteligencja emocjonalna, jak zbudować efektywny zespół pracowników, co to jest organizacja wirtualna, na czym polega skuteczne komunikowanie się w organizacji, jakie są współczesne poglądy na przywództwo, które taktyki sprawowania władzy w organizacji są najskuteczniejsze, w jaki sposób rozwiązywać konflikty w organizacji, jakie są zalety i wady poszczególnych struktur organizacyjnych, co to jest kultura organizacji, jak przezwyciężać opór pracowników wobec zmian. Przedstawione zagadnienia ułatwiają zrozumienie zachowań ludzi w organizacji oraz efektywniejsze kierowanie pracownikami. Walorami książki są umiejętne połączenie teorii z praktycznymi przykładami oraz przystępny styl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13509.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14482.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8376 [Magazyn 1], 9753 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Wielu specjalistów pracujących z dziećmi niepełnosprawnymi umysłowo uważa, że w prowadzeniu skutecznej terapii dzieci kluczową rolę odgrywają ich rodzice. Tymczasem autor książki zauważa, że współpraca ta w zasadzie rzadko kończy się sukcesem. Jacek Kielin uważa, że współpraca z rodzicami jako podstawa relacji pomiędzy specjalistą pracującym z dzieckiem a jego rodzicem się nie sprawdza i często może nawet szkodzić wszystkim zaangażowanym w to osobom. Rodzice nie będą nigdy dla terapeutów równorzędnymi partnerami w procesie terapii ich dzieci, gdyż mimo wielkich chęci, gorącego serca i miłości, jaką darzą swoją pociechę, nie mają przecież zawodowego przygotowania, specjalistycznej wiedzy i nie posiadają predyspozycji potrzebnych do pracy terapeutycznej. Z dziećmi nie współpracujemy, ale im pomagamy. Rodzicom także, jak mi się wydaje powinniśmy pomagać, bo oni proszą o pomoc, a nie o współpracę - pisze Jacek Kielin. Jego książka ma ułatwić psychoterapeutom to zadanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3206.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1928.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia w ratownictwie / Joanna Kliszcz. - Warszawa : Difin, 2012. - 156 s. ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. 147-156.
Książka przedstawia problemy z pogranicza psychologii, etyki i medycyny, z jakimi stykają się osoby, które z racji zawodu lub w wyniku przypadkowego zbiegu okoliczności wchodzą w kontakt z ofiarami nieszczęśliwych wydarzeń, wypadków i katastrof. Autorka zwraca uwagę na znaczenie, jakie dla ich dalszych losów ma prawidłowy kontakt interpersonalny, umiejętne udzielenie wsparcia na miejscu zdarzenia oraz wiedza o psychospołecznych aspektach reakcji i zachowań ludzi w sytuacji zagrożenia zdrowia i życia. Publikacja podkreśla rolę, jaką dla funkcjonowania ratownika odgrywa dbałość o jego stan psychofizyczny oraz uświadamia Czytelnikowi moralny obowiązek udzielenia pomocy, choćby w podstawowym jej zakresie - powiadomienia odpowiednich służb.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12445.III.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13592.III.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypalenie zawodowe pracowników medycznych / Ewa Wilczek-Rużyczka. - Stan prawny na 1 marca 2014 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2014. - 169 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 153-169.
Publikacja zawiera analizę przyczyn i konsekwencji wypalenia zawodowego u lekarzy i pielęgniarek, opartą na wyjaśnieniu zachowań i procesów psychicznych proponowanych przez współczesną psychologię. W książce przedstawiono podstawowe pojęcia i koncepcje dotyczące wypalenia zawodowego i stresu oraz najważniejsze osiągnięcia badawcze i praktyczne autorów polskich i zagranicznych. Autorka wskazuje na związek wypalenia zawodowego ze stresem zawodowym, a źródła problemu upatruje bezpośrednio w funkcjonowaniu organizacji pracy. Praktyczną wartością publikacji są zaprezentowane użyteczne metody zapobiegania bądź łagodzenia skutków wypalenia zawodowego oraz formy pomocy psychologicznej w trakcie terapii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14050.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14922.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Konflikthantering.
Poradnik przeznaczony przede wszystkim dla pracodawców i kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. Znajdują się w nim rady i wskazówki, w jaki sposób radzić sobie z konfliktami w miejscu pracy oraz im zapobiegać i jak skłonić zwaśnionych pracowników do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2766 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2765.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3937.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia)
Bibliogr. s. 108-113.
"Dziecko własnym terapeutą" pokazuje jak odkrywać w dzieciach ich własną ukrytą wiedzę i umiejętności pozwalające nadrabiać i wyrównywać niedostatki psychiczne oraz jak wspomagać strategie autoterapeutyczne u dzieci z dysfunkcjami więzi osobistych. Książka przedstawia oryginalną, interdyscyplinarną koncepcję terapii z dziećmi, odwołując się do rozmaitych dziedzin wiedzy: antropologii, ekologii, psychoanalizy, psycholingwistyki oraz neuropsychologii. Na końcu książki znajduje się bibliografia i literatura polecana przez autorkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12392.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Jednym z istotnych czynników sukcesu współczesnych organizacji jest efektywna praca zespołowa. W książce autorzy prezentują zagadnienia organizacji zachowań zespołowych przy wykorzystaniu instrumentów charakterystycznych dla nauk o zarządzaniu. Przedstawiając zakres, formy i uwarunkowania wpływania organizacji na zachowania jej członków, omawiają między innymi: oczekiwania organizacji wobec jej uczestników, rolę kierowników w kształtowaniu zachowań pracowników, najważniejsze aspekty budowania zespołów pracowniczych, kluczowe zagadnienia dotyczące komunikacji, kreowanie zachowań organizacyjnych przez ich formalizację, rolę struktury organizacyjnej w stymulowaniu zachowań pracowników, wpływ kultury organizacji na zachowania pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12150 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12149.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13273.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: "The essential guide to workplace mediation & conflict resolution : rebuilding working relationships" 2008.
Bibliogr. s. 211-216. Indeks.
Istnieje bezpośrednia zależność między jakością relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie a jego efektywnością i sukcesem. Przyjmując to założenie, autorzy przedstawiają najważniejsze koncepcje z dziedziny mediacji pracowniczej oraz rozstrzygania konfliktów w organizacjach. Wskazują, w jaki sposób można rozwiązać skomplikowane problemy w relacjach międzyludzkich i odbudować stosunki oparte na wzajemnym poszanowaniu i harmonijnej współpracy. Dzięki prezentacji metod i procesów mediacyjnych oraz licznych studiów przypadków, przewodnik ten skutecznie pomoże w rozwiązywaniu konfliktów na wszystkich poziomach: nieporozumień między pojedynczymi osobami, niesnasek w zespole, a nawet sporów w zarządzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13752.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania w organizacji / Stephen P. Robbins. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 523, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W książce autor nie ogranicza się tylko do opisania teorii, lecz dzięki licznym przykładom wskazuje związki między koncepcjami zachowań w organizacji, badaniami i praktycznym ich wykorzystaniem, co umożliwia menedżerom rozwiązywanie problemów związanych z kierowaniem ludźmi w organizacji i zdobywanie umiejętności postępowania z nimi. Swoje rozważania autor rozpoczął od zachowań jednostki, nastepnie przeszedł do analizy zachowań grupowych, na koniec omówił system organizacyjny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3245 [Magazyn 2], P.2430 [Magazyn 1], P.2429 [Magazyn 1], P.2034 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2035.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej