Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(37)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Książki
(37)
E-booki
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(20)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(18)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(37)
Autor
Bartkowiak Piotr
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Kołtońska Maja
(2)
Adamczyk Jadwiga Krystyna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Buglewicz Ksenia
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dorożyński Tomasz
(1)
Fel Stanisław
(1)
Gracz Leszek
(1)
Górska Anna
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Jagodziński Andrzej
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kapias Michał (1971- )
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Karwacka Marta
(1)
Kawalec Paweł (1971- )
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kaźmierczak Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Kinelski Grzegorz
(1)
Kisil Aleksander (1960- )
(1)
Kochanowicz Jacek (1946- )
(1)
Koszel Maciej
(1)
Kowalski Sławomir (ekonomia)
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kuberska Ewelina
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Kłobukowska Justyna
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Marody Mirosława (1947- )
(1)
Mazurczak Anna
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Paluszek Anna
(1)
Pańków Włodzimierz
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok Bolesław
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rybak Mirosława
(1)
Ręklewski Marek
(1)
Serwach Tomasz
(1)
Skoczny Tadeusz
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sokołowska Agnieszka (ekonomista)
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Strumińska-Kutra Marta
(1)
Strączkowski Łukasz
(1)
Sypniewska Barbara A. (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szewczyk Paweł
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wieloch Justyna
(1)
Wierzchosławski Rafał (filozofia)
(1)
Woźniczko Joanna
(1)
Zapłata Sławomir
(1)
Łukasiewicz-Kamińska Agnieszka
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(42)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Farmaceuci
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(27)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
EKOROZWÓJ
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
COVID-19
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
EDUKACJA EKONOMICZNA
(1)
ESG
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka biznesu
(1)
Franczyza
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE FINANSOWE
(1)
INTERNET
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne
(1)
KADRY
(1)
KAPITALIZM
(1)
KULTRA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Leki
(1)
Leki bez recepty
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Makromarketing
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauka
(1)
Niepewność
(1)
Normalizacja
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka farmaceutyczna
(1)
OŚWIATA
(1)
POLSKA
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Reklama
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Wolontariat pracowniczy
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(5)
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
Raport z badań
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Normy
(1)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
społeczna odpowiedzialność biznesu
(21)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(8)
przedsiębiorstwo
(6)
zarządzanie
(5)
etyka biznesu
(4)
rozwój zrównoważony
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
marketing
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
ekorozwój
(2)
etyka
(2)
gospodarka
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
ochrona środowiska
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie środowiskowe
(2)
świadomość ekologiczna
(2)
Corporate Social Responsibility
(1)
Internet
(1)
Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe
(1)
Web 2.0
(1)
bank komercyjny
(1)
biznes
(1)
business
(1)
corporate governance
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dialog społeczny
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
e-learning
(1)
edukacja ekonomiczna
(1)
ekologia
(1)
emisja dwutlenku węgla
(1)
franczyza
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
innovation economy
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instytucje finansowe
(1)
kapitalizm
(1)
kapitał ludzki
(1)
klient
(1)
klient indywidualny
(1)
konkurencyjność
(1)
konsumpcjonizm
(1)
korupcja
(1)
kultura
(1)
kultura organizacyjna
(1)
leki
(1)
lojalność konsumentów
(1)
makromarketing
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing społecznościowy
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
media społecznościowe
(1)
migracje
(1)
motywacja
(1)
nadzór korporacyjny
(1)
normy
(1)
obsługa klienta
(1)
ochrona konsumenta
(1)
odpowiedzialność ekologiczna
(1)
organizacja
(1)
organizacja pozarządowa
(1)
orientacja proekologiczna
(1)
pandemia
(1)
partnerstwo
(1)
pokolenie Internetu
(1)
praca
(1)
prawa człowieka
(1)
program management
(1)
project management
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
przywództwo
(1)
public relations
(1)
relacje z klientem
(1)
rolnictwo ekologiczne
(1)
rozwój
(1)
rynek farmaceutyczny
(1)
rynek finansowy
(1)
rynek kapitałowy
(1)
satysfakcja klienta
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
social responsibility
(1)
socjologia
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu drugiej generacji
(1)
sustainable development
(1)
turystyka
(1)
wartość
(1)
wiarygodność
(1)
wolontariat
(1)
wrażliwość społeczna
(1)
wynagrodzenie
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zaangażowanie interesariuszy
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 342-348.
Książkę otwiera omówienie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (SOP) w kontekście zmiany organizacyjnej, jaka nastąpiła w trzech koncernach działających na polskim rynku. Druga analiza osadza badane zjawisko w kontekście lokalnym, ukazuje kształtowanie się tej instytucji w relacji z interesariuszami zewnętrznymi organizacji. Wreszcie opisuje SOP w zróżnicowanych krajowych kontekstach instytucjonalnych. Najobszerniejsza, czwarta część publikacji zawiera studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12126.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona dla praktyków zarządzania i studentów kierunków ekonomicznych.
Bibliogr. s. 211-217.
Współcześnie przedsiębiorstwa obarcza się odpowiedzialnością nie tylko za zanieczyszczanie środowiska, ale również za efekty społeczne, jak likwidacja miejsc pracy, brak poczucia bezpieczeństwa, różnice społeczne. Oczekuje się, że przedsiębiorstwa nie tylko będą dostarczać wyroby i usługi, ale też będą uczestniczyć w rozwiązywaniu problemów społecznych. Autorka pokazała w książce społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstw wobec wymagań efektywności ekonomicznej i wzrostu konkurencyjności. Zostały więc przedstawione: orientacja społeczna przedsiębiorstw, rozwój i strategie społecznej odpowiedzialności, zarządzanie relacjami społecznymi przedsiębiorstwa, działalność społeczna. Książka jest przeznaczona dla praktyków zarządzania i studentów kierunków ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8797.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10270.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka poświęcona jest społecznej odpowiedzialności biznesu. Publikacja podzielona jest na cztery części. Pierwsza z nich dotyczy zagadnień ogólnych społecznej odpowiedzialności biznesu. Druga część książki analizuje relacje z interesariuszami jako podstawowy obszar społecznej odpowiedzialności biznesu. Część trzecia poświęcona jest społecznej odpowiedzialności biznesu w ralacjach pracy, standardom w stosunku pracy i dialogowi społecznemu. W czwartej części uwaga autorów koncentruje się na problematyce innowacyjności, ekologii i edukacji w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11533.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12765.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka wpisuje sie w nowoczesne, humanistyczne nurty zarządzania. Jest swoistym wykładem psychologii odpowiedzialności, a równocześnie praktycznym przewodnikiem pokazującym jak wdrażać taką koncepcję zarządzania. stawia trudne pytania, które wychodzą w przyszłość: jak spowodować, by ludzie pracujący w firmie czuli się za nią odpowiedzialni; czy jest mozliwe, by ludzie czuli się odpowiedzialni za coś, co nie jest ich własnością; jak motywować ludzi bez naruszania ich odności oraz bez "kija i marchewki". Książka pokazuje głęboki i długofalowy sens zarządania przez odpowiedzialność. Okresla, jak zbudować podwaliny długotrwałego rozwoju oraz fundamenty czegoś, co dziś nazywa się modnie CSR.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13185.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14304.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 232-241. Indeks.
Pierwsza na polskim rynku publikacja tak kompetentnie i szeroko opisująca problematykę społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa. Początkowo powiązana z normami etycznymi, po serii bankructw znanych firm społeczna odpowiedzialność jest widziana w gospodarce globalnej jako jeden z najistotniejszych elementów zarządzania. Zagadnienia te, do niedawna uważane w Polsce za nieistotne, obecnie szczególnie wraz z przystąpieniem do Unii Europejskiej, wchodzą do kanonu wiedzy i życia codziennego polskiego menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10408.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 247-257.
"Recenzowana monografia wypełnia lukę wiedzy w obszarze wrażliwość społecznej przedsiębiorstwa w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. [...] Koncepcja wrażliwości społecznej została zaprezentowana na tle dyskursu teoretycznego poświęconego rozwojowi czterech koncepcji naukowych, które miały kluczowe znaczenie dla kształtowania badanej cechy współczesnego przedsiębiorstwa. [...] Szczególnym walorem publikacji jest rozbudowana warstwa metodyczna, która doprowadziła do opracowania metody i oryginalnego narzędzia do pomiaru stopnia zaawansowania wrażliwości społecznej przedsiębiorstw oraz autorskiej metody oceny raportów społecznych." (z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14914.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska naturalnego. Celem tej publikacji jest właśnie pokazanie nowej roli przedsiębiorstwa jako organizacji przyjaznej człowiekowi i środowisku naturalnemu. W książce szczegółowo omówiono: rolę przedsiębiorstwa w systemie nowej gospodarki, kulturę przedsiębiorstwa, która wpływa na jego wewnętrzne działania oraz na stosunki z otoczeniem, koncepcję organizacji uczącej się, rolę i zastosowania etycznych programów w biznesie, system społecznej odpowiedzialności biznesu, ekologiczny kontekst działania przedsiębiorstwa oraz proces kształtowania świadomości ekologicznej społeczeństwa, perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki, model wytycznych dla przedsiębiorstw w obszarze CSR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6545.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-383.
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów. Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.: uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta, źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości), prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14951.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15782.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kwestia odpowiedzialności społecznej gospodarki była tematem międzynarodowej konferencji zorganizowanej w dniach 15-16 października 2012 roku w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim przez Wydział Nauk Społecznych tego uniwersytetu i Fundację Konrada Adenauera w Polsce. Na konferencji tej różne aspekty odpowiedzialności społecznej gospodarki i jej społecznego wymiaru funkcjonowania były przedmiotem referatów i dyskusji panelowych zarówno uczonych z Polski i zagranicy, jak i praktyków życia gospodarczego. Integralną częścią tej konferencji było sympozjum młodych pracowników naukowych i doktorantów. Książka ta zawiera artykuły części uczestników tej konferencji. Nie stanowią one jednak zwykłego zbioru referatów konferencyjnych, gdyż na potrzeby tej publikacji wszystkie zostały znacząco poszerzone, a niektóre z nich gruntownie przepracowane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15314.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Bibliogr. s. 201-216. Indeks.
W monografii przedstawione zostały podejścia do zarządzania kryzysowego, antykryzysowego w ramach zarządzania ryzykiem oraz ich wpływ na zarządzanie ciągłością biznesową. W książce omówiono między innymi: rolę i znaczenie systemu zarządzania jakością, metodykę zarządzania ryzykiem, normatywne rozwiązania ukierunkowane na zapewnienie trwałego sukcesu organizacji, integrację znormalizowanych systemów zarządzania przy wykorzystaniu zarządzania wiedzą, koncepcję zarządzania ciągłością biznesową w ujęciu systemowym, zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11531.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12761.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Bibliografia, netografia na stronach 169-186.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną z podejmowaniem inicjatyw korzystnych dla otoczenia firmy i środowiska. Autorka przedstawiła: powstanie i ewolucję koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej znaczenie we współpracy międzynarodowej, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce i jej oddziaływanie na budowanie i utrwalanie wizerunku polskich organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17291.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17290.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Norma Europejska EN ISO 26000:2020 [...] ma status Polskiej Normy.
Norma wprowadza EN ISO 26000:2020, IDT ; ISO 26000:2010, IDT ; zastępuje PN-ISO 26000:2012 ; zatwierdzona 8 marca 2021 r.
Bibliografia na stronach 123-129.
ISO 26000 zawiera wytyczne dotyczące podstawowych zasad społecznej odpowiedzialności, uznawania społecznej odpowiedzialności i angażowania interesariuszy, kluczowych obszarów i zagadnień związanych ze społeczną odpowiedzialnością oraz sposobów integrowania zachowań odpowiedzialnych społecznie z działaniami Organizacji. Norma podkreśla znaczenie wyników uzyskiwanych w dziedzinie społecznej odpowiedzialności i ich doskonalenia. Norma została opracowana z myślą o wszelkiego rodzaju Organizacjach sektora prywatnego, publicznego i non-profit, niezależnie od wielkości oraz miejsca prowadzenia działalności w kraju rozwiniętym lub rozwijającym się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1445.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [323]-351.
We współczesnej, niezwykle złożonej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie każdej firmy staje się odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces. Jednym z fenomenów społecznych staje się to, że rozproszone i luźno połączone ze sobą jednostki (konsumenci) potrafią się samoorganizować, tworzyć wirtualne społeczności i dobrowolnie ze sobą współpracować. Jak dokładnie przebiega ten proces? Jak zjawiska wywołane rozwojem i ekspansją technologii sieciowych przekształcają biznes? Czy wymuszają zmianę dotychczasowych praktyk i stwarzają warunki dla nowej jakości społecznej odpowiedzialności biznesu? Książka odpowiada na te pytania, a także na pytania związane ze skutkami zmian technologicznych, społecznych i kulturowych wywołanych rozwojem nowych technologii (zwłaszcza Web 2.0) dla procesów zarządzania organizacjami, w szczególności dla koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13506.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14476.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 213-223, netogr. s. 225-226.
Opracowanie to nie wyczerpuje w pełni problematyki konkurencyjności, ale daje inne spojrzenie na poruszany problem. Inspiracją do napisania tej książki były badania naukowe prowadzone pod kierunkiem profesora Kazimierza Kucińskiego, gdzie autor współuczestniczył i współuczestniczy począwszy od 2008 roku. Badania autora książki dotyczą kulturowych uwarunkowań ekorozwoju przedsiębiorstw i urzędów gmin oraz konkurencyjności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11081.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12042.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 266-275. Indeks.
Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą jej zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarządzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przykłady z praktyki gospodarczej. Książka została wzbogacone o najnowsze trendy związane z rozwojem doktryny społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i zrównoważonego rozwoju. Praca składa się z trzech części, w których przedstawiono: genezę i istotę CSR, instrumenty zarządcze polityki CSR, współczesne koncepcje powiązane z CSR - zrównoważonego rozwoju, przedsiębiorstwa obywatelskiego i społecznej przedsiębiorczości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14012.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14887.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 375-414. Indeks.
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17566 [Magazyn 1], P.17565 [Magazyn 1], P.17564 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18687.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18686.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu], ISSN 2084-6193 ; nr 232)
Bibliogr., netogr. s. 434-454.
Głównym celem monografii jest identyfikacja i ocena stanu społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa (w tym zarządzania społeczną odpowiedzialnością), a także określenie kierunków jego doskonalenia wraz z propozycją praktycznych zaleceń w tym zakresie przy uwzględnieniu uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych. W pracy posłużono się metodą analizy opisowej na podstawie rozległych studiów polskiej i zagranicznej literatury przedmiotu. Praca składa się z pięciu rozdziałów, w których przedstawiono m.in.: istotę i teoretyczne podstawy społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, modelową koncepcję teoretyczną dotyczącą społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa, doskonalenie społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa poprzez sposoby eliminacji dysfunkcji w obszarze zarządzania społeczną odpowiedzialnością, możliwości tworzenia infrastruktury społecznej odpowiedzialności oraz wyzwania badawcze związane ze społeczną odpowiedzialnością małego przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13130.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14218.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16883.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-301.
"Zamysłem naukowym Autora jest dążenie do sformułowania założeń metodologicznych w celu przygotowania i realizacji proaktywnych, innowacyjnych strategii ekologicznych współczesnych korporacji, które znajdują odzwierciedlenie w ich różnych obszarach aktywności biznesowej [...]. Praca także odpowiada na potrzeby i wyzwania dostarczania zarządzającym współczesnymi organizacjami instrumentarium zarządzania, w tych nowych, strategicznych uwarunkowaniach rozwoju współczesnych organizacji". [z recenzji prof. zw. dr. hab. inż. Jana Stachowicza]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11945.XVII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13116.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej