Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(72)
IBUK Libra
(34)
Forma i typ
Książki
(66)
E-booki
(39)
Publikacje naukowe
(10)
Pliki i bazy danych
(9)
Proza
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(72)
tylko na miejscu
(56)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(39)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(33)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(57)
Autor
Wójtowicz Mariola
(12)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(2)
Juraszek Dawid
(2)
Klementowski Kazimierz
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Kornak Aleksander Stefan
(2)
Warszyńska Jadwiga (1925- )
(2)
Łaciak Jerzy
(2)
Agarwal Sheela 1970-
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Antologia
(1)
Awedyk Matylda
(1)
Azara Iride
(1)
Álvarez-García José
(1)
Balon-Mroczka Tomasz
(1)
Barteczko Krzysztof
(1)
Bartoszewicz Witold
(1)
Benckendorff Pierre
(1)
Booth Michael
(1)
Borie Guillemette de la
(1)
Borne Hanna
(1)
Boyd Stephen W
(1)
Braga Vitor
(1)
Brot Agnes
(1)
Budrewicz Olgierd
(1)
Busby Graham
(1)
Buswell John
(1)
Byszewska-Dawidek Maria
(1)
Błońska Małgorzata
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Chadzińska Agata
(1)
Chimiak Adrian
(1)
Christou Evangelos
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Clarke Alan
(1)
Contestabile Gabriella
(1)
Cope Beulah
(1)
Davidson Rob
(1)
Doliński Andrzej
(1)
Donne Keith
(1)
Drzewiecki Maciej (1935- )
(1)
Fietkiewicz Zbigniew
(1)
Fiołka Katarzyna
(1)
French Ylva
(1)
Galert Aleksandra
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grabowski Jan (1942- )
(1)
Gretzel Ulrike
(1)
Gudowski Janusz
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hammitt William E
(1)
Harmaciński Ryszard
(1)
Harrison David 1941-
(1)
Holland Jacqueline
(1)
Huang Rong (Associate professor)
(1)
Jabłoński Janusz
(1)
Jackowski Antoni (1935- )
(1)
Jagusiewicz Andrzej
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jaszczurowska Maria
(1)
Jennett Sean
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kalwas Piotr Ibrahim
(1)
Kazimierczak Marek
(1)
Kendziak Anna
(1)
King Rebecca
(1)
Kline Carol
(1)
Kot Tomasz (1966- )
(1)
Kowalczyk Andrzej (1954- )
(1)
Kowarz Aleksander
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Krysa Paweł
(1)
Kulesza Iwona
(1)
Kulik Dariusz
(1)
Kuźmicz Wiesław
(1)
Legienis Henryk. Baza agroturystyczna w kraju i w regionach
(1)
Legienis Henryk. Baza turystyczno-wyppoczynkowa dzieci i młodzieży szkolnej w ewidencji kuratoriów oświaty
(1)
Leslie David (1951- )
(1)
Lew Alan A
(1)
Martinka Agnieszka (1961- )
(1)
Mehling Marianne
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michopoulou Eleni
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Niccolini Federico
(1)
Nowak Stefan (nauki ekonomiczne)
(1)
Oriade Ade
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Patterson Ian Robert 1945-
(1)
Pięta Jan
(1)
Praski Łukasz
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Ratten Vanessa
(1)
Robinson Peter 1979-
(1)
Rusin Agnieszka
(1)
Sezgin Erkan
(1)
Sharpley Richard 1956-
(1)
Sheldon Pauline J
(1)
Sigala Marianna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(59)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(86)
Anglia
(10)
Massachusetts (USA)
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(3)
Wielka Brytania
(3)
Język
polski
(85)
angielski
(21)
Odbiorca
Hotelarze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Turystyka
(38)
BIURA PODRÓŻY
(7)
Odpoczynek
(6)
Organizacja
(6)
Czas wolny od pracy
(5)
Podróże
(5)
USŁUGI
(5)
Agroturystyka
(4)
Ekoturystyka
(4)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(4)
Zarządzanie
(4)
Hotelarstwo
(3)
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Geografia
(2)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(2)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(2)
Podróżnictwo
(2)
TURYSTYKA
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Usługi turystyczne
(2)
Wycieczki
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Bale kostiumowe
(1)
Biura podróży
(1)
DEKALOG
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomika
(1)
Gastronomia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Geografia turystyczna
(1)
INTERNET
(1)
Informacja naukowa
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Język angielski
(1)
Kobieta
(1)
Konkurencyjność
(1)
Lawina
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MOWY i HOMILIE PAPIESKIE
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Martinka, Agnieszka (1961- )
(1)
Martinka, Zdzisław (1927-2007)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metamorfoza postaci
(1)
Metody badawcze
(1)
Miejsca pamięci
(1)
Nauczanie
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Obozy pracy
(1)
Obszary chronione
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby zaginione
(1)
PAPIESTWO
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Piloci wycieczek
(1)
Podróże służbowe
(1)
Podróże w czasie
(1)
Polityka
(1)
Produkt regionalny
(1)
Prognozy
(1)
Przewodnictwo turystyczne
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rynek pracy
(1)
Schroniska turystyczne
(1)
Socjologia
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Tajemnica
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transport pasażerski
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka przygodowa
(1)
Turystyka rodzinna
(1)
Turystyka rowerowa
(1)
Turystyka sportowa
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Uczniowie
(1)
Usługi
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Alpy (góry)
(1)
Europa
(1)
Irlandia
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Rosja
(1)
Ural (Rosja ; góry)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Dane statystyczne
(9)
Przewodnik turystyczny
(5)
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Powieść
(2)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(1)
Fantastyka
(1)
Kryminał
(1)
Literatura podróżnicza
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(53)
Zarządzanie i marketing
(9)
Hobby i czas wolny
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Geografia i nauki o Ziemi
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kulinaria
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
tourism
(19)
turystyka
(18)
marketing
(6)
Polska
(5)
management
(5)
ruch turystyczny
(5)
rynek turystyczny
(5)
usługi turystyczne
(5)
biuro podróży
(4)
leisure
(4)
produkt turystyczny
(4)
beletrystyka
(3)
geografia
(3)
organizacja
(3)
organizacja turystyczna
(3)
prawo turystyczne
(3)
sustainable tourism
(3)
Great Britain
(2)
Jan Paweł II
(2)
London
(2)
agroturystyka
(2)
czas wolny
(2)
gospodarka turystyczna
(2)
guide
(2)
historia
(2)
information technology
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
leisure industry
(2)
marketing relacji
(2)
planning
(2)
podróże
(2)
popyt turystyczny
(2)
pośrednictwo turystyczne
(2)
recreation
(2)
rekreacja
(2)
rural tourism
(2)
service quality
(2)
tourism development
(2)
travel
(2)
turystyka biznesowa
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
East Asian e-consumers
(1)
English
(1)
Internet
(1)
Ireland
(1)
Paryż
(1)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
Unia Europejska
(1)
badania marketingowe
(1)
baza gastronomiczna
(1)
baza noclegowa
(1)
business environment
(1)
cena
(1)
cudzoziemcy
(1)
customer service
(1)
digital age
(1)
dysfunkcje turystyki
(1)
działalność turystyczna
(1)
ecotourism
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
environmental aspects
(1)
event
(1)
finanse
(1)
funkcje turystyki
(1)
gastronomia
(1)
geography
(1)
global tourism
(1)
government policy
(1)
group package tours
(1)
guidebook
(1)
health
(1)
hospitality
(1)
hotelarstwo
(1)
impreza turystyczna
(1)
independent leisure travellers
(1)
information services
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
jakość życia
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
kryminał
(1)
kultura
(1)
marketing communication
(1)
marketing terytorialny
(1)
marketing usług
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
mass tourism
(1)
mobilność
(1)
młodzież
(1)
natural areas
(1)
niepełnosprawni
(1)
niepełnosprawność
(1)
obiekt noclegowy
(1)
obszar przygraniczny
(1)
odpoczynek
(1)
okno papieskie
(1)
older tourists
(1)
opowiadanie
(1)
pedagogika
(1)
106 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(CABI Tourism Texts)
Includes bibliographical references and index.
The third edition of Tourism Information Technology provides a contemporary update on the complexities of using information technology in the tourism industry. It examines IT applications in all sectors including airlines, travel intermediaries, accommodation, food service, destinations, attractions, events and entertainment. Fully updated throughout and organised around the stages of the visitor journey, the book reviews how tourists are using technologies to support decision-making before their trip, during their travels and at the destination. The book: - Provides comprehensive and up to date coverage of all key topics in tourism information technologies. - Covers new areas, such as augmented and virtual reality, robotics, smart destinations, disruptive innovation and the collaborative economy, crowd-sourcing for sustainability, online reputation management and big data. - Incorporates a wealth of pedagogic features to aid student learning, including key models and concepts, research and industry insights, case studies, key terms, discussion questions, and links to useful websites.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17548 [Magazyn 1], P.17549 [Magazyn 1], P.17547 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18401.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18400.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Tourism planning and destination marketing / edited by Mark Anthony Camilleri. - First edition. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2019. - XX, 271 pages : illustrations ; 24 cm
Do udostępniania na czytniku e-book.
Includes bibliographic reference and index.
Destination marketing relies on planning, organisation, and successful strategies and tactics. Tourism Planning and Destination Marketing provides an in-depth understanding of the tourism marketing environment, including destination branding, distribution channels, etourism, digital media, and sustainable and responsible tourism practices. It is a useful guide for tourism marketers, including destination management organisations (DMOs), who are increasingly using innovative tools and evolving technologies to engage with prospective visitors. Moreover, this title sheds light on the latest developments in travel, hospitality, festivals and events, as the contributing authors have critically analysed the global tourism marketing environments that comprise a wide array of economic, socio-cultural, technological and environmental realities. This book explores advances in tourism planning and destination marketing theory for the interest of both researchers and scholars. Furthermore, it is an invaluable resource for a wide range of industry practitioners, including consultants, senior executives and managers who work for destination management organisations, tourism offices, hotels, inbound/outbound tour operators and travel agents.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.19.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy agroturystyki / Maciej Drzewiecki. - Bydgoszcz : Ośrodek Postępu Organizacyjnego, 2001. - 222 strony : fotografie, rysunki, tabele ; 25 cm.
Bibliografia strony : 204 - 222
Turystyka na terenach wiejskich została uznana przez ekspertów za jeden z pięciu priorytetowych obszarów turystyki polskiej. Prognozuje się że agroturystyka będzie trwałym składnikiem systemu rekreacji. Jej istotne i nieprzemijające znaczenie wynika głównie z faktu, że odpowiada ona na stabilne preferencje nabywców., mieszkańców miast, poszukujących dziś i w przyszłości ekologicznych form rekreacji. Agroturystyka jest i powinna być jednym z ważnych czynników inicjujących procesy zmian struktury zawodowej i przestrzennej terenów wiejskich: z rolniczej na usługowo-rolniczo-rekreacyjną. Porządkując i uściślając, ucząc i doradzając książka może spełnić pożyteczną rolę dla uczniów, studentów , organizatorów i teoretyków, inspirując do nowych rozwiązań i przemyśleń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 257.XX.1.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
London : blue guide / Ylva French. - Wydanie 13. - Londyn : A&C Black, 1988. - 416, [32] strony : fot., mapy, plany ; 20 cm.
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: London guide
A guide to London's most famous sites and places.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.146.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.669 XX CZYT.
Opracowanie poświęcone jest problematyce stanu bazy gastronomicznej w Polsce. Składa się z dwóch zasadniczych części. W pierwszej omówiono wielkość, strukturę rodzajową i własnościową bazy gastronomicznej oraz wielkość i strukturę rodzajową przychodów z tej działalności usługowej. W drugiej części zaprezentowano stan i strukturę rodzajową bazy gastronomicznej w turystycznych obiektach noclegowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
London : a Phaidon cultural guide / redakcja Marianne Mehling. - Londyn : Phaidon, 1988. - 324 strony : ilustracje ; 20 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: London guide
A series of "Cultural Guides" devoted to the artistic and architectural achievements of a country or region. Each book provides a cultural overview with maps and information on towns, palaces, museums, castles, churches and works of art. Alphabetic listing makes for easy access.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.145.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CABI Tourism Texts)
Includes bibliographical references and index.
This comprehensive textbook has, at its core, the importance of linking strategic thinking with action in the management of tourism. It provides an analytical evaluation of the most important global trends, as well as an analysis of the impact of crucial environmental issues and their implications. Fully updated throughout, this new edition: -Covers forecasting, functional management and strategic planning; -Includes extra chapters to incorporate a wider spread of important topics such as sustainability, authenticity and crisis management; -Contains pedagogical features throughout, such as learning objectives, questions and case studies to aid understanding Now in its third edition, and reviewing the major factors affecting international tourism management, this well-established student resource provides an essential overview of strategic management for students and professionals in the tourism sector.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17542 [Magazyn 1], P.17543 [Magazyn 1], P.17541 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18395.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18394.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.656 XX CZYT., B.660 WYP.
Rachunek satelitarny turystyki prezentuje wszechstronny obraz polskiej gospodarki turystycznej w ujęciu statystycznym. Opracowanie składa się z zestawu tablic statystycznych, zamieszczonych w jego partii końcowej i części tekstowej. Część tekstowa prezentuje metodologie rachunku, analizę najważniejszych wyników rachunku: spożycie turystyczne, produkcję i wkład turystyki w PKB, wykorzystanie siły roboczej, nakłady na środki trwałe, podatki i dotacje oraz propozycje do dlaszego doskonalenia metodologii rachunku satelitarnego turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.16 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.652 XX CZYT, B.662 WYP.
Książka przedstawia analizę pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w porównaniu do produktu turystycznego wybranych krajów Unii Europejskiej na tle ogólnych tendencji w turystyce światowej. Wskazuje również wnioski i propozycje działań, które prowadziłyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na międzynarodowym rynku turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.19 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Publikacje znajdujące się na płycie CD dotyczą infrastruktury turystki uzdrowiskowej w Polsce, bazy agroturystycznej oraz bazy tuystyczno-wypoczynkowej dzieci i młodzieży szkolnej. Pierwsza z publikacji obrazuje stan infrastruktury leczniczej i turystycznej w uzdowiskach Polskich w 2001 r., na tle zmian jakie zaszły w latach 1999-2001. Druga zawiera dane z zakresu bazy aroturystycznej w Polsce i wpływu turystyki wiejskiej na jej rozwój. Trzecia okresla wielkość i rodzaj będącej w gestii kuratorów oświaty bazy noclegowej dla dzieci i młodzieży w Polsce, m.in. schronisk młodzieżowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.20 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy niniejszej publikacji postawili sobie za cel zapoznanie kadry i przyszłych pracowników branży turystycznej z systemami stosowanymi na rynkach turystycznych, do których zmierzamy. Dążeniem naszej dyplomacji jest polityczne i gospodarcze zbliżenie się Polski do krajów Europy Zachodniej. Podobnie dzieje się w turystyce. Obiektywną koniecznością staje się więc dostosowanie naszej turystyki do warunków zachodnich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121.XX.3 [Magazyn 1], P.2458.XX.3 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 928.XX.3 [Czytelnia B], P.2457.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest adresowana do studentów i nauczycieli, którzy są na etapie poszukiwania wiedzy o na te tematy. Zamiarem autorów było uporządkowanie podstawowej wiedzy o rekreacji i turystyce, biorąc pod uwagę szeroki kontekst jej uwarunkowań oraz przedstawienie tej wiedzy w łatwy sposób. W poszczególnych rozdziałach omówiono m.in. znaczenie rekreacji ruchowej i turystyki, podstawowe formy i metody stosowane w rekreacji ruchowej, zasady organizacji imprez rekreacyjnych i turystyki kwalifikowanej, oraz główne obszary i miejscowości krajoznawcze Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 879.XIX.2 [Magazyn 1], 880.XIX.2 [Magazyn 1], 215.XIX.2 [Magazyn 1], 265.XIX.2 [Magazyn 1] (4 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Ideą opracowania jest dostarczenie aktualnych i najważniejszych informacji o relacjach między podażą i popytem na pracę w sektorze usług turystycznych w Polsce. Po stronie podaży badania objęły analizę stanu, struktury, i poziomu kwalifikacji zatrudnionych, po stronie popytu - analizę chłonności branżowego rynku pracy. Opracowanie składa się z 8 rozdziałów, zakończenia i syntezy. Każdy rozdział kończy się podsumowaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.14 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia stron: 189-191.
Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powo­dująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu or­ganizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.79.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The book is arranged as an alphabetical gazetter and hundreds of beautiful photographs and engravings capture the grandeur of forbidding castles, the elegance of stately homes, the fascination of ancient cities and towns and maps of particularly attractive areas of the country appear throughout the book, and there is a selection of specially drawn road maps at the back locating every place in the book. All these ingredients result in a book which is not only a pleasure to look at, but also an extremely practical guide when choosing where to go in Britain.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17037.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 169-197.
The research material constitutes the statistic data, strategic documents obtained from the administrative authorities of the surveyed cities, the survey conducted among pilgrims and documentation of the solutions obtained from sanctuaries.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17763.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Marketing and management processes across industries can be very similar, but contexts vary where political intervention, public interest and local sustainability are involved. The rural business setting is intricate due to the assortment of different business opportunities, ranging from traditional agriculture, to tourism enterprise and even high-tech business.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17478 [Magazyn 1], P.17477 [Magazyn 1], P.17476 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18184.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18183.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Destinations rely on regional strategies to support and enhance the tourism product through regional partnerships and integration. Integrated tourism is defined as tourism that is explicitly linked to the economic, social, cultural, natural, and human structures of the region in which it occurs. Integrated tourism has evolved to include numerous meanings and definitions but all of which have a vertical approach. The first of its kind, this book moves away from the vertical approach and provides insight into inclusive regional development strategies that support both the needs of urban and rural areas while enhancing the tourist experience, supporting the positive impacts of tourism and mitigating the negative. Regional studies tend to portray either an urban or rural focus without acknowledging that these spaces often constitute joint governance structures, similar historical and cultural roots, and economic dependencies. Sustainable tourism promotes sourcing locally, such as using rural agricultural products in urban tourism experiences. Furthermore, innovative marketing strategies linking tourism heritage, attractions, food and drink trails, and artisans with urban visitors are emerging. Including theoretical and applied research and international case studies, this will be a valuable resource to academics, students, and practitioners working in tourism development and regional policy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17440 [Magazyn 1], P.17439 [Magazyn 1], P.17438 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18160.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18159.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The seven deaths of Evelyn Hardcastle.
O jedenastej wieczorem Evelyn Hardcastle zostanie zamordowana. Masz osiem dni i osiem wcieleń. Pozwolimy ci odejść pod warunkiem, że odkryjesz, kto jest zabójcą. Zrozumiano? W takim razie zaczynamy… Evelyn Hardcastle będzie umierać każdego dnia, aż do momentu, gdy ktoś odkryje, kim jest jej zabójca. Wśród gości zaproszonych do Blackheath jest kilku ludzi, którzy próbują to zrobić. Nie mają równych szans ani równych możliwości. Stale przeżywają ten sam dzień, usiłując rozwiązać zagadkę, lecz każdy wieczór nieubłaganie przeszywa dźwięk wystrzału z rewolweru… Jeśli Aiden Bishop nie zwycięży w wyścigu o odkrycie tożsamości mordercy, nigdy nie opuści posiadłości. Ma osiem szans: każdego ranka przez osiem dni obudzi się w ciele innego gościa... Jeśli nie uda mu się znaleźć zabójcy, cały cykl zacznie się od początku. I znów będzie musiał odkrywać, kim są jego przeciwnicy i który z nich pod eleganckim ubraniem skrywa śmiertelnie ostry nóż…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18346.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej