Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(88)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(87)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(80)
dostępne
(59)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(27)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(36)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(80)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(7)
Kostera Monika (1963- )
(4)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Król Henryk
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Cascio Wayne F. (1946- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Janasz Władysław (1940- )
(2)
Janowska Zdzisława (1940- )
(2)
Kamińska Alfreda
(2)
Lipka Anna
(2)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Albiński Piotr (1969- )
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Baron David P
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Boudreau John W
(1)
Bramham John (1944- )
(1)
Brdulak Halina
(1)
Buchen Irving H. (1930- )
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Dale Margaret
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dzikowski Piotr
(1)
Fox Glen
(1)
Francik Anna
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gemra Stanisław
(1)
Goebel Urszula
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grajewska Monika (ekonomia)
(1)
Hollyforde Sarah
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Jarecki Wojciech
(1)
Justyna Marlena
(1)
Justyna Stanisław
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Klin Lidia
(1)
Kluzek Marta
(1)
Kopeć Jacek
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Linde Boris von der
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(1)
Maniak Grażyna
(1)
Marek Jadwiga
(1)
Mayo Andrew
(1)
Moroń Dorota
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Młodzikowska Danuta
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Pakulska Teresa
(1)
Parys Joanna
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Pawłowicz Leszek
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Poniatowska-Jaksch Małgorzata
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Rogalska Elżbieta
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Rumiński Robert
(1)
Rundo Agata
(1)
Rybak Mirosława
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Sajkiewicz Łukasz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Schustereit Sonja
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Skalik Jan
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Sokołowski Jerzy
(1)
Sosnowski Michał
(1)
Spector Bert
(1)
Strużycki Marian
(1)
Suchar Marek
(1)
Szwajca Danuta
(1)
Taylor Dean
(1)
Tokarz Anna
(1)
Waliszewski Krzysztof
(1)
Whiddett Steve
(1)
Wieczorek Jacek
(1)
Wiśniewska Dorota
(1)
Wiśniewski Zenon (1950- )
(1)
Wójcik Leszek
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(89)
Massachusetts (USA)
(1)
Język
polski
(88)
angielski
(1)
sandawe
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(67)
KADRY
(65)
ZARZĄDZANIE
(13)
INNOWACJE
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(7)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(6)
MOTYWACJA PRACY
(4)
POLSKA
(4)
GLOBALIZACJA
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(3)
UNIA EUROPEJSKA
(3)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(3)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
KONKURENCJA
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BANKI
(1)
BENCHMARKING
(1)
CONTROLLING
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
EDUKACJA EKONOMICZNA
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
Etyka biznesu
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
FUZJA PRZEDSIĘBIORSTW
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Innowacje
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
KREDYT
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MARKETING
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Mintzberg, Henry (1939- )
(1)
OCENY PRACOWNIKÓW
(1)
Otoczenie firmy
(1)
OŚWIATA
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
POLITYKA GOSPODARCZA
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(1)
PORADNIKI
(1)
PRYWATYZACJA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEJĘCIE PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Państwo
(1)
Podatek
(1)
Polityka fiskalna
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Polityka przemysłowa
(1)
Polityka regionalna
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
PŁACA
(1)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(1)
RYNEK
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
RYNEK KAPITAŁOWY
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
WSPÓLNA POLITYKA ROLNA UE
(1)
Welch, Jack (1935-2020)
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Białoruś
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
PODRĘCZNIKI
(4)
PORADNIKI
(4)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie zasobami ludzkimi
(31)
przedsiębiorstwo
(20)
rekrutacja pracowników
(13)
motywowanie pracowników
(12)
wynagrodzenie
(11)
ocena pracowników
(10)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(9)
kapitał ludzki
(8)
motywacja
(8)
organizacja
(7)
zarządzanie
(7)
innowacyjność przedsiębiorstw
(6)
szkolenie pracowników
(6)
kapitał intelektualny
(5)
kultura organizacyjna
(5)
ocenianie
(5)
przywództwo
(5)
zarządzanie personelem
(5)
zatrudnienie
(5)
innowacje
(4)
kadra kierownicza
(4)
kadry
(4)
kompetencje
(4)
konkurencyjność
(4)
menedżer
(4)
polityka innowacyjna
(4)
rozwój zawodowy
(4)
selekcja
(4)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
wartościowanie pracy
(4)
globalizacja
(3)
innowacyjność
(3)
marketing
(3)
outsourcing
(3)
restrukturyzacja
(3)
rozmowa kwalifikacyjna
(3)
zarządzanie jakością
(3)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(3)
zwolnienia pracowników
(3)
Unia Europejska
(2)
benchmarking
(2)
controlling
(2)
controlling personalny
(2)
dobór pracowników
(2)
kompetencje kierownicze
(2)
komunikacja
(2)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(2)
kultura organizacji
(2)
pracownik
(2)
prywatyzacja
(2)
reengineering
(2)
rozwój
(2)
turystyka
(2)
wiedza
(2)
zaangażowanie pracowników
(2)
zarządzanie kompetencjami
(2)
zarządzanie talentami
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
Lean Management
(1)
Strategia Lizbońska
(1)
aktywność zawodowa
(1)
assessment centre
(1)
audyt personalny
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
banki
(1)
business ethics
(1)
commercial law
(1)
diagnoza strategiczna
(1)
dialog obywatelski
(1)
dopasowanie organizacyjne
(1)
doradztwo personalne
(1)
doradztwo zawodowe
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
działalność gospodarcza
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
e-learning
(1)
edukacja ekonomiczna
(1)
efektywność ekonomiczna
(1)
efektywność pracowników
(1)
efektywność pracy
(1)
ekorozwój
(1)
elastyczne zatrudnienie
(1)
etyka biznesu
(1)
fundusze strukturalne
(1)
fuzja
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
industrial policy
(1)
informacja personalna
(1)
internacjonalizacja
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
jakość żywności
(1)
kalkulacja kosztów
(1)
kapitał społeczny
(1)
kariera zawodowa
(1)
kierowanie
(1)
90 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 105-107.
Celem niniejszego opracowania była analiza kapitału ludzkiego w kontekście jego znaczenia dla innowacyjności przedsiębiorstw. Materiału dostarczyły badania przeprowadzone na grupie przedsiębiorstw oraz przegląd definicji, systemów i modeli zarządzania zasobami ludzkimi pod kątem ich znaczenia dla szerzenia postaw innowacyjnych i podnoszenia poziomu innowacyjności, a także identyfikacja narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi mających największy wpływ na potencjał innowacyjny przedsiębiorstwa. Opracowanie ma za zadanie przybliżyć przedsiębiorcom oraz zainteresowanym tematykę i znaczenie kapitału ludzkiego w zarządzaniu innowacyjno­ścią w sposób kompleksowy oraz pokazać, że dzięki wykorzystaniu modeli i dostępnych narzędzi można wpływać na innowacyjność zarządzanych or­ganizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14971.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15801.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Publikacja zawiera kompleksowy przegląd procesu kadrowego. [...] Prof. Z. Ściborek w sposób dojrzały, przemyślany i metodologicznie konsekwentny analizuje zagadnienia związane z personalną funkcją różnego typu organizacji. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania: Jak pozyskiwać pracowników do organizacji? Jak skutecznie zarządzać personelem? Jak szkolić pracowników? Jak motywować personel do efektywnej pracy? W książce zostały przedstawione również relacje między zarządzaniem zasobami ludzkimi a kulturą organizacji oraz kwestie oceny pracowników. Monografia została przygotowana w sposób profesjonalny, napisana językiem przystępnym i komunikatywnym." (z recenzji prof. dr. hab. Rafała B. Kuca)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11995 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9095.IX.4 [Wypożyczalnia C], P.11994.IX.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10716.IX.4 [Czytelnia C], 10717.IX.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 114-117.
Opracowanie jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia problematyki zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym. Jego celem jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat istoty procesu zarządzania zasobami ludzkimi i znaczenia poszczególnych jego instrumentów w działalności przedsiębiorstw turystycznych. Autorka charakteryzuje zatrudnienie w sektorze turystycznym oraz omawia problematykę rekrutacji i selekcji pracowników, szkoleń, motywowania i oceniania pracowników, a także identyfikowania i zaspokajania ich potrzeb zawodowych. W pracy wskazano na możliwość wykorzystania omówionych metod i narzędzi w praktyce organizacyjnej. Dlatego, poza prezentacją podstawowych zagadnień teoretycznych, znaczne miejsce zajmują studia przypadków i przykłady praktycznego zastosowania poszczególnych instrumentów zarządzania zasobami ludzkimi. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych kształcących się w specjalnościach związanych z szeroko rozumianą gospodarką turystyczną, a także do przedstawicieli branży turystycznej, kadry menedżerskiej i pracowników biur podróży, hoteli, placówek gastronomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5672.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7177.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: "The competencies handbook" 1999.
Indeks.
W książce zaprezentowano korzyści wynikające ze stosowania modeli kompetencyjnych oraz opisano proces ich projektowania, wdrażania i kontroli ich funkcjonowania. Przedstawiono tez przykładowy model kompetencyjny, który może być podstawą stworzenia własnego systemu kompetencyjnego, dopasowanego do indywidualnych potrzeb organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6343.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono uwarunkowania i specyfikę funkcji personalnej w małych i średnich przedsiębiorstwach (MŚP), strategie i metody stosowane w tego typu organizacjach, kwestie elastycznych form zatrudnienia i wynagradzania. Podano także kilka przykładów realizacji funkcji personalnej w przedsiębiorstwach różnych branż. W siedmiu odrębnych tematycznie częściach zaprezentowano zagadnienia dotyczące m.in.: przedsiębiorczości i aktywności zawodowej starszych pracowników w MŚP; przeciwdziałania pracoholizmowi w małych przedsiębiorstwach; pozyskiwania kadry kierowniczej i procedur diagnozowania utalentowanych pracowników; relacji sieciowych w MŚP i ich wpływu na realizację zadań personalnych, a także wykorzystania technik informatycznych; stresu zawodowego i zarządzania konfliktem; kształtowania wynagrodzeń i problemu płacy godziwej; metod diagnozy i zarządzania opartego na kompetencjach; roli unijnych instrumentów wspierania rozwoju kapitału ludzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13497.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14455.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 224-239.
Monografia dobrze wpisuje się w lukę istniejącą w naukach o zarządzaniu. W książce Autorka, wskazując na konieczność zapewnienia spójności i integracji składowych systemu zarządzania, konstruuje interesującą poznawczo propozycję modelu kształtowania dopasowania organizacyjnego, integrującego strategię, kulturę organizacyjną i zarządzanie zasobami ludzkimi i wskazującego na znaczenie praktyk zarządzania zasobami ludzkimi w procesie dopasowania. (z recenzji prof. dr. hab. Szymona Cyferta)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14189.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliogr. s. 183-188. Indeks.
Autorka skupia się na zagadnieniach, których znaczenie można uznać za strategiczne: rekrutacja i selekcja - wybór sposobu ich przeprowadzenia i szczegóły postępowania; rozwój i doskonalenie pracowników - adaptacja i kariera zawodowa w firmie, szkolenia; motywowanie i wynagradzanie personelu - teorie motywacji a praktyka zarządzania; kształtowanie systemów wynagrodzeń; systemy ocen - kryteria, przegląd metod, prowadzenie rozmów oceniających; rozstanie z pracownikiem jako sprawdzian kultury organizacyjnej - postępowanie przy zwalnianiu zatrudnionych. Przegląd opisywanych dotąd w literaturze modeli i przytaczane wyniki badań zapewniają solidną podbudowę teoretyczną prezentowanych zagadnień, zaś odwołanie się do konkretnych przykładów z dzisiejszej polskiej rzeczywistości gospodarczej zwiększa praktyczną przydatność książki jako przewodnika dla menedżerów i właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6353.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.69 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-207.
"Podstawowym celem książki jest przedstawienie czytelnikom wiedzy o zarządzaniu przedsiębiorstwem transportowym w podziale na jego podstawowe segmenty, jakimi są: organizacja i zarządzanie zasobami ludzkimi, znaczenie kadry menedżerskiej, techniki marketingowe usług transportowych, ukazanie i ocena analizy wskaźników ekonomicznych, która jest jednym z istotnych instrumentów zarządzania w warunkach zmiany otoczenia i dynamicznego rozwoju." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13842.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11469.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne)
Bibliogr. s. 193-199.
Słownik zawiera ponad 1000 haseł napisanych z perspektywy mikroekonomii i podejścia strategicznego do zarządzania kadrami. To próba uporządkowania dyscypliny pod względem terminologicznym, a zarazem pierwsze w Polsce przedsięwzięcie, podjęte na taką skalę. Zbiór ma charakter interdyscyplinarny, zawiera hasła z pogranicza podstaw zarządzania, psychologii zarządzania, socjologii organizacji, zachowań organizacyjnych, lingwistyki stosowanej, prawa i ekonomii. Uwzględniono również terminologię związaną z problematyką kulturową i komunikowania się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4046.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Bibliogr. Indeks.
W książce opisano, jak opracować plan rozwoju kapitału intelektualnego, nie ograniczający sie tylko do określenia potrzeb szkoleniowych, ale zajmujący ważne miejsce w strategii firmy. Teoretycy zarządzania zasobami ludzkimi znajdą w niej nie tylko interesujące ujęcia podstawowych pojęć - takich jak kapitał intelektualny, zarządzanie wiedzą, uczenie się, edukacja, szkolenia i rozwój - ale przede wszystkim szczegółowy opis planowania i realizacji zadań przez dział rozwoju zasobów ludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6332.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Business and its environment / David P. Baron. - Seventh edition - Boston : Pearson, c2013. - XXXIII, 747 pages : illustrations ; 29 cm.
Businesses compete in many ways, including nonmarket areas like corporate responsibility. Learn how to sharpen your firm’s competitive edge. Baron’s integrated approach combines the disciplines of economics, political science, law, and ethics to provide a deeper understanding of the managerial issues that arise in the business landscape. The seventh edition includes four new chapters on financial markets and their regulation, the investor’s perspective and renewable power, the political economy of India, and behavioral ethics. The book also includes 26 new cases on timely topics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18223.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Bibliogr.
W książce omówiono czynniki ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, informacje o ocenie tych rynków i możliwych sposobach wejścia na nie, różne rodzaje strategii marketingowych i innych strategii funkcjonalnych, wzajemne zależności między tymi strategiami, różne warianty organizacji działalności marketingowej na rynkach międzynarodowych oraz informacje o realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach. Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowaną podstawową wiedzę z zakresu marketingu i dlatego świadomie nie zaprezentowano zagadnień związanych z podstawami tego przedmiotu ani z dokładnym opisem badań marketingowych rynku międzynarodowego czy form wejścia na nie. Niniejsza publikacja może więc być wykorzystana podczas zajęć ze studentami akademii ekonomicznych, wydziałów zarządzania i ekonomii uniwersytetów przy omawianiu problemów zarządzania międzynarodowego i marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3569 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3568.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 162-164, netogr. s. 164-165.
Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowaną podstawową wiedzę z zakresu marketingu i dlatego nie zaprezentowano zagadnień związanych z podstawami marketingu. Praca składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym omówiono czynniki ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne i informacje o ich ocenie. Rozdział drugi prezentuje rodzaje strategii marketingowych i strategii funkcjonalnych, natomiast trzeci marketing-mix i jego odniesienia do rynku międzynarodowego. W rozdziale czwartym opisano różne wariany organizacji działalności marketignowej na rynkach międzynarodowych. Rozdział piąty zawiera informacje o realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11673.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12865.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpośrednim następstwem zmian zachodzących w otoczeniu współczesnego przedsiębiorstwa, w tym w szczególności procesów globalizacyjnych jest: zmiana struktury potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa na korzyść zasobów niematerialnych, wzrost ryzyka prowadzonej działalności, jak również międzynarodowa migracja kapitału w celu poszukiwania nowych źródeł wartości. Dla zarządzania finansowego oznacza to konieczność: rozszerzenia horyzontów poznawczych, wychodzenia poza tradycyjne ujęcia, tworzenie nowych paradygmatów, a co za tym idzie poszukiwania nowych metod, instrumentów i narzędzi zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7711.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8717.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwarunkowania regionalne innowacyjności przedsiębiorstw w Polsce / Alfreda Kamińska. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 400 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 355-375.
Publikację można polecić jako monografię dającą użyteczną wiedzę z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem uwarunkowań regionalnych. Autorka na podstawie studiów literatury i badań empirycznych ukazuje powiązania między innowacyjnością przedsiębiorstw a czynnikami regionalnymi. Opracowanie jest oryginalne, dotyczy ważnej i bardzo aktualnej problematyki. Stanowi istotny wkład w problematykę zarządzania przedsiębiorstwem ze szczególnym uwzględnieniem uwarunkowań innowacyjności przedsiębiorstw w Polsce, zawiera wiele nowych wątków charakteryzujących znaczenie czynników regionalnych, mających wpływ na tworzenie i wdrażanie innowacji w przedsiębiorstwach. Ważnym walorem monografii jest analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych na grupie 265 przedsiębiorstw województwa kujawsko-pomorskiego i 259 przedsiębiorstw województwa śląskiego, dotyczących oceny oddziaływania uwarunkowań regionalnych. Z recenzji wydawniczej dr hab. Barbary Bojewskiej, prof. SGH Książka „Uwarunkowania regionalne innowacyjności przedsiębiorstw w Polsce": • stanowi oryginalny wkład w poznanie problemu regionalnych uwarunkowań innowacyjności przedsiębiorstw, • proponuje właściwe podejście metodyczne do jego rozwiązania, • analizuje różne koncepcje teoretyczne i proponuje autorskie rozwiązania problemu innowacyjności przedsiębiorstw, • określa warunki realizacji koncepcji innowacyjności przedsiębiorstw w Polsce. Przeprowadzone badania własne pozwoliły Autorce na wieloaspektową analizę regionalnych uwarunkowań wpływających na innowacyjność różnych podmiotów oraz opracowanie wniosków i rekomendacji dla praktyki gospodarczej. Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Ewy Bojar
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19628.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19627.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. 337-344. Indeks.
Organizacja i zasoby kadrowe to dwie dziedziny funkcjonowania przedsiębiorstw najczęściej podlegające procesom restrukturyzacyjnym. Prowadzone w firmach działania restrukturyzacyjne, które mają na celu poprawę ich sytuacji ekonomicznej, obejmują zwykle takie zmiany, jak łączenie, podział, likwidowanie lub wydzielanie jednostek organizacyjnych, redukcja zatrudnienia, rotacja pracowników czy zmianyw metodach ich doboru. Autorzy w sposób kompleksowy przedstawili zagadnienia związane z restrukturyzacją organizacyjną i kadrową, w znacznej mierze opierając się na wynikach własnych badań przeprowadzonych w latach 2000-2003.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8851 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10390.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia Lizbońska jako program długookresowego rozwoju społeczno-gospodarczego krajów Unii Europejskiej została przyjęta w niniejszej monografii jako główne odniesienie merytoryczne, wyznacznik zmian oraz podstawa związków rynkowych obejmujących całą polską gospodarkę, a w tym małe i średnie przedsiębiorstwa. Zespół Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem traktuje te związki jako ważny element polskiej transformacji oraz podstawę wątków strategicznych na bliższą i dalszą przyszłość. Autorzy prezentują w monografii rozległe uwarunkowania wynikające ze studiów literatury polskiej i zagranicznej, a także z rezultatów badań empirycznych zrealizowanych na celowo dobranej próbie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7600.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8600.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej