Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(19)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Autor
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Witczak Hubert
(2)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Dąbrowski Łukasz (zarządzanie)
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Gemra Stanisław
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Janasz Władysław (1940- )
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Jóźwik Bartosz
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Krajewska Sylwia
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Moszkowicz Mieczysław (1946- )
(1)
Nawrot Rafał Aleksander
(1)
Puszcz Henryk
(1)
Stos Daniel
(1)
Strużycki Marian
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Stępniak-Kucharska Anna
(1)
Suszyński Cezary
(1)
Tomaszewicz Łucja
(1)
Wyciślak Sławomir
(1)
Zaborek Michał
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(1)
Zalewa Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(15)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(18)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
INNOWACJE
(3)
KADRY
(2)
POLSKA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
CONTROLLING
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
KLASYFIKACJA
(1)
MARKETING
(1)
PODATEK
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRYWATYZACJA
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE I ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Temat: czas
1989-
(7)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(17)
restrukturyzacja
(6)
prywatyzacja
(3)
rozwój regionalny
(3)
zarządzanie
(3)
Unia Europejska
(2)
gospodarka oparta na wiedzy
(2)
innowacje
(2)
kontrola strategiczna
(2)
strategia
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
Regionalny Program Operacyjny
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza portfelowa
(1)
analiza strategiczna
(1)
benchmarking
(1)
controlling
(1)
doradztwo
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
efekt zarażania
(1)
finanse
(1)
fundusze strukturalne
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
hotelarstwo
(1)
innowacyjność gospodarki
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
integracja
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
kariera zawodowa
(1)
kompetencje przedsiębiorcze
(1)
konkurencyjność
(1)
konkurencyjność regionalna
(1)
konsolidacja
(1)
kryzys
(1)
kultura organizacyjna
(1)
marketing
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
motywacja
(1)
myślenie systemowe
(1)
outsourcing
(1)
polityka innowacyjna
(1)
polityka spójności
(1)
polityka strukturalna
(1)
pomoc publiczna
(1)
praca zespołowa
(1)
prawo
(1)
przedsiębiorca
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo spedycyjne
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
raj podatkowy
(1)
region
(1)
regionalizacja gospodarcza
(1)
rolnictwo
(1)
rozwój gospodarczy
(1)
rozwój społeczny
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
spółka cywilna
(1)
spółka handlowa
(1)
spółka kapitałowa
(1)
transfer technologii
(1)
transformacja systemowa
(1)
turystyka
(1)
typologia
(1)
usługi turystyczne
(1)
wynik finansowy
(1)
zarażanie finansowe
(1)
zarażanie społeczne
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zarządzanie środowiskowe
(1)
zespół funkcjonalny
(1)
zespół projektowy
(1)
zespół wirtualny
(1)
zysk
(1)
łańcuch wartości
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Celem opracowania jest przedstawienie najważniejszych metod analizy strategicznej na przykładach oraz wskazanie praktycznych aspektów analizy strategicznej w zakresie wykorzystania przedstawionych metod i narzędzi. Prezentowane w książce przykłady opisują różne problemy strategiczne oraz wskazują na potrzebę doboru właściwych metod analizy, odpowiednich do rozwiązywania problemów. Prezentowane metody analizy oraz przykłady zostały opracowane przez pracowników Katedry Zarządzania Strategicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na podstawie własnych doświadczeń w pracy naukowo-badawczej oraz dydaktycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5389 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 6694.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6693.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie / red. nacz. Magdalena Kowalska-Musiał ; 66)
Praca, dotycząca zastosowania w praktyce kontrolingu w przedsiębiorstwach hotelowych jest unikatową i niezwykle użyteczną książką w praktyce zarządzania na trudnym współczesnym rynku turystycznym. Niewątpliwie mocną stroną dużej części tekstu Książki jest erudycja Autorki w stosowaniu terminologii profesjonalnego zarządzania hotelami. Na podkreślenie zasługuje rzetelność oferty zastosowania kontrolingu, zwłaszcza finansowego w efektywnym zarządzaniu hotelami przedstawionej w książce właścicielom, menedżerom i studiującym na kierunkach zarządzanie w turystyce, rachunkowość i finanse czy turystyka. Jest to oferta tym cenniejsza, że pojawia się na rynku akurat w okresie dużych wyzwań i zaostrzonej walki o przetrwanie przedsiębiorstw "hotelarskich w biznesie turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8942 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10510.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10509.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Identyfikacja i realizacja strategii innowacyjnych przedsiębiorstw stanowi istotny wymóg podnoszenia racjonalności gospodarowania, a także główny element postępu cywilizacyjnego. Tworzenie gospodarki opartej na wiedzy (innowacyjności) wymaga wielu zmian, szczególnie w systemach edukacji i finansowania, czyli większego udziału kapitału prywatnego, funkcjonowania rynków finansowych oraz w kwalifikacjach (kluczowe kompetencje) przedsiębiorców i innowatorów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2971 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4034.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie dotyczy obszaru najbardziej rozwojowego i najbardziej wyrazistego z punktu widzenia użyteczności dla zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami w Polsce, szczególnie w miarę zbliżania się czasu wstąpienia do Unii Europejskiej. Kontekst uwarunkowań i wyróżników europejskich pozwala odpowiedzieć na pytania dotyczące potwierdzenia się prawidłowości rozwojowych sektora polskich małych i średnich przedsiębiorstw oraz przygotowania ich do procesu integracji z Unią Europejską. Rozpatrując wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, Autorzy przedstawiają doświadczenia europejskie, stanowiące zasób wiedzy, z którego można w sposób nieograniczony korzystać, ale także zmieniać i dostosowywać do polskich warunków rozwojowych. Istotnym walorem książki jest również fakt, iż opiera się ona na badaniach empirycznych małych i średnich przedsiębiorstw, zrealizowanych przez zespół pracowników Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem Szkoły Głównej Handlowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2913.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Monografii / Gdańskie Towarzystwo Naukowe, ISSN 0433-230X ; nr 106)
Bibliogr.
Monografia systematyzuje i porządkuje teoretyczną i praktyczną wiedzę o przedsiębiorcy. Ma charakter interdyscyplinarny, ale nawiązuje do teorii przedsiębiorczości, nauk ekonomicznych i nauk o zarządzaniu przedsiębiorstwem. Uwzględnia również aspekty psychoogiczne i socjologiczne. Dotyczy to szczególnie rozdziałów poświęconych charakterystyce przedsiębiorcy oraz teorii jego kariery i motywacji. W monografii zaprezentowano teorie i paradygmaty dotyczące sylwetek przesiębiorcy i ich typologii. Omówiono także przydatność zastosowania paradygmatu kompetencji właściciela-menedżera małego i średniego przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15772.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-205.
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, wyników badań, płynących z nich wniosków oraz autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań mających na celu poprawę innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań innowacyjności, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjności, poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowania procesów innowacji oraz wykorzystania internetu do komunikacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15217 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16653.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16652.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej