Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(103)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(103)
Publikacje naukowe
(11)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(99)
dostępne
(77)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(27)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(54)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(99)
Autor
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(6)
Bogusz Anna
(4)
Pyra Mariusz
(4)
Raich Mario
(4)
Silûk Taccâna (1975- )
(4)
Świerczewska-Gąsiorowska Anna
(4)
Świerczewska-Pietras Katarzyna
(4)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(3)
Klimek Jan
(3)
Skowronek-Mielczarek Anna
(3)
Sokół Aneta (ekonomia)
(3)
Adamik Anna
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(2)
Kamińska Alfreda
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Mućko Przemysław
(2)
Strużycki Marian
(2)
Strzyżewska Marianna
(2)
Zastempowski Maciej (1974- )
(2)
Albiński Piotr (1969- )
(1)
Angowski Marek
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Belavusaŭ Alâksandr Leanìdavìč (1962- )
(1)
Blajer Maciej
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brojakowska-Trząska Magdalena
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Buła Piotr
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czarecki Jacek
(1)
Czarnota Adam (organizacja i zarządzanie)
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Darecki Marcin
(1)
Dominiak Piotr (1948- )
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Dąbrowska Izabela
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gaschi-Uciecha Agnieszka
(1)
Godin Seth
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Grajewska Monika (ekonomia)
(1)
Grzegorzewska-Mischka Ewa
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Janc Alfred (1951- )
(1)
Jancz Anna
(1)
Janiuk Ireneusz
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Jaworski Jacek (zarządzanie)
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kabut Mateusz
(1)
Kalinowski Sławomir Leszek (1964-2021)
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Kopczuk Anatoliusz
(1)
Korol Janusz
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krawczyk Marzena
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Kuś Agnieszka (1990- )
(1)
Kłobukowski Paweł
(1)
Lemkowska Malwina
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Machla Aldona
(1)
Masiukiewicz Piotr (1951- )
(1)
Matejun Marek
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Michalski Grzegorz (1972- )
(1)
Mickiewicz Bartosz
(1)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Mikołajczyk Bożena (1944- )
(1)
Misiąg Franciszek
(1)
Morris Michael
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niemczyk Roman (ekonomista)
(1)
Nowak Mariusz
(1)
Nowak-Mizgalska Hanna
(1)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta (1952- )
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Patten Dave
(1)
Pawlak Jakub
(1)
Pawlicki Rafał (nauki ekonomiczne)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(56)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(105)
Białoruś
(4)
Język
polski
(98)
rosyjski
(5)
angielski
(2)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(14)
INNOWACJE
(5)
Innowacje
(5)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(4)
MARKETING
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(3)
UNIA EUROPEJSKA
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
Biznesplan
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
FACTORING
(2)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Finansowanie
(2)
KADRY
(2)
LUBLIN (woj. lubelskie ; okręg)
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
POLSKA
(2)
POMOC PUBLICZNA
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
ROLNICTWO
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
TURYSTYKA
(2)
WIEŚ
(2)
WSPÓŁPRACA TRANSGRANICZNA
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
BANKI
(1)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(1)
DECYZJE
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
EKONOMETRIA
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
INTERNET
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KONKURENCJA
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
KREDYT
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PORADNIKI
(1)
PRAWO GOSPODARCZE
(1)
PROGRAMY UE
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE I ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Podatek
(1)
Polityka fiskalna
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
RYNEK
(1)
RYNEK KAPITAŁOWY
(1)
Rachunkowość
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
SIŁA ROBOCZA
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Start-up
(1)
UNIA GOSPODARCZA i WALUTOWA
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
VENTURE CAPITAL
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
WSPÓLNA POLITYKA ROLNA UE
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-0
(16)
2001-
(10)
1989-
(4)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Białoruś
(2)
Europa Wschodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
POMORSKIE, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(7)
Monografia
(6)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Raport z badań
(4)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
DANE STATYSTYCZNE
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Zarządzanie i marketing
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
małe i średnie przedsiębiorstwa
(68)
przedsiębiorstwo
(12)
konkurencyjność
(11)
marketing
(11)
działalność gospodarcza
(10)
zarządzanie
(10)
przedsiębiorczość
(9)
gospodarka
(7)
innowacyjność
(7)
biznesplan
(6)
faktoring
(5)
finanse przedsiębiorstw
(5)
finansowanie
(5)
innowacyjność przedsiębiorstw
(5)
reklama
(5)
Białoruś
(4)
finanse
(4)
firma
(4)
internacjonalizacja
(4)
klaster
(4)
wynik finansowy
(4)
zarządzanie wiedzą
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
Internet
(3)
Polska
(3)
innowacje
(3)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(3)
leasing
(3)
outsourcing
(3)
podatek
(3)
prawo
(3)
rozwój zrównoważony
(3)
strategia
(3)
województwo lubelskie
(3)
zarządzanie jakością
(3)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
środki trwałe
(3)
Unia Europejska
(2)
analiza ekonomiczna
(2)
analiza finansowa
(2)
controlling
(2)
forfaiting
(2)
franchising
(2)
inwestycje
(2)
kapitał intelektualny
(2)
kapitał ludzki
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
kontrola
(2)
koszty
(2)
kredyt
(2)
kryzys gospodarczy
(2)
księga rachunkowa
(2)
logistyka
(2)
marketing bezpośredni
(2)
małe przedsiębiorstwa
(2)
obszary wiejskie
(2)
offshoring
(2)
planowanie
(2)
planowanie finansowe
(2)
podatek dochodowy
(2)
pomoc publiczna
(2)
prognozowanie
(2)
promocja
(2)
płynność finansowa
(2)
rachunkowość
(2)
region przygraniczny
(2)
rozwój
(2)
rozwój obszarów transgranicznych
(2)
rozwój regionalny
(2)
samorząd terytorialny
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sprawozdawczość finansowa
(2)
sprzedaż
(2)
spółka cywilna
(2)
spółka prawa handlowego
(2)
strona WWW
(2)
turystyka
(2)
ubezpieczenie społeczne
(2)
współpraca transgraniczna
(2)
wynagrodzenie
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zatrudnienie
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
ISO 9000
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
(1)
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
(1)
Regionalny Program Operacyjny
(1)
Strategia Lizbońska
(1)
Systim
(1)
VAT
(1)
Wspólna Polityka Rolna
(1)
agencja ratingowa
(1)
agroturystyka
(1)
aktywność zawodowa
(1)
amortyzacja
(1)
analiza strategiczna
(1)
analiza wskaźnikowa
(1)
badania marketingowe
(1)
banki
(1)
105 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 117-118.
Celem książki jets podanie praktycznych wskazówek dla menedżerów i właścicieli firm, jak należy postępować, aby utrzymać płynność finanową przedsiębiorstwa. W książce przedstawiono szczegółowo: podstawy planowania finansów i płynności przedsiębiorstwa, opracowanie rocznego planu finansowego i zarządzanie ryzykiem płynnści firmy ; narzędzia poprawy płynności finansowej w przedsiębiorstwie: faktoring, leasing, nowe instrumenty finansowe; zasady analizy ekonomicznej, finansowej i wskaźnikowej jako metody zapewnienia płynności inansowej; najczęściej popełniane błędy w planowaniu płynności finansowej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13091 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13090.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14182.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka przedstawia podstawowe założenia, kierunki i instrumenty wspomagania oraz źródła finansowania rozwoju współczesnych małych i średnich przedsiębiorstw. Praca składa się z czterech części, które dotyczą: determinantów rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej, założeń i wytycznych dla programów wspierania firm sektora MSP, wykorzystania instrumentów wspomagania rozwoju w praktyce gospodarczej małych i średnich przedsiębiorstw, zewnętrznych źródeł finansowania rozwoju firm sektora MSP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12159.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zróżnicowaniu wielkości przedsiębiorstw towarzyszy różnorodność sposobów ich finansowania i struktur kapitałowych. W literaturze finansowej w centrum uwagi są przede wszystkim finanse dużych przedsiębiorstw. Tymczasem małe i średnie przedsiębiorstwa maja odmienne warunki dostępu do kapitału oraz specyficzne mechanizmy i problemy decyzyjne. Niniejsza publikacja prezentuje szeroki krąg zagadnień związanych z finansami małych i średnich przedsiębiorstw, podejmuje także problematykę roli państwa w kształtowaniu warunków funkcjonowania podmiotów tego sektora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2372.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. 93-[95].
Książka prezentuje szerokie spektrum zagadnień, których tematem wiodącym jest wykorzystanie sieci www w praktyce marketingowej. Jak zauwża sam autor "nastały czasy marketingu internetowego, dlatego konieczną staje się znajomość pryncypiów komunikacji internetowej, metody oceny i przesłanki zastosowania domen internetowych i hostingu. Koniecznie trzeba znać pewne metody i tajniki budowy i wykorzystania witryny www. Książka zapoznaje z metodami i praktycznymi efektami stosowania Social Marketingu, wskazuje, jak tworzyć i wykorzystać blog w działalności gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13831.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-227.
Problematyka książki związana jest z funkcjonowaniem małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce polskiej, ze szczególnym uwzględnieniem uwarunkowań finansowych ich rozwoju oraz konkurencyjności. Praca składa się sześciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym zaprezentowano rozważania dotyczące rozwoju współczesnych przedsiębiorstw i jego determinant, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych. W rozdziale drugim skoncentrowano uwagę wokół zagadnień związanych z rolą małych i średnich przedsiębiorstw w polskich warunkach rynkowych. Rozdział trzeci poświęcono rozpoznaniu barier i szans rozwoju MSP w Polsce, natomiast w czwartym przedstawiono wyniki analiz w zakresie zasobów finansowych MSP, stosowanych strategiach finansowania, wykorzystywanych źródłach. Rozdział piątku skupia się na roli procesów inwestycyjnych w rozwoju przedsiębiorstwa, a ostatni wskazuje na efekty zarządzania zasobami finansowymi, ich wpływ na strategie innowacyjne oraz poziom konkurencyjności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13354.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14359.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi praktyczny przewodnik prezentujący: dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw źródła finansowania, instrumenty pomocy finansowej dla małych i średnich firm w Polsce, warunki pozyskania kapitału na rynku zewnętrznym oraz strukturę finansową polskich małych i średnich firm. W publikacji przedstawione zostały alternatywne dla kredytu bankowego źródła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw, a także analiza działalności: funduszy pożyczkowych, funduszy poręczeniowych, sieci aniołów biznesu, funduszy inwestycyjnych venture capital.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5551.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7003.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. (670) 605)
Bibliogr. s. 275-286, wykaz aktów prawnych s. 286.
W książce zaprezentowano teoretyczne rozważania nad istotą małego i średniego przedsiębiorstwa (MŚP), możliwymi formami prawnymi prowadzenia działalności gospodarczej oraz rolą, jaką odgrywa sektor małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce krajów wysoko rozwiniętych i w Polsce. Ukazano charakterystyczne cechy tego sektora oraz bariery związane z pozyskiwaniem funduszy przez MŚP. Omowiono źródła finansowania podmiotów gospodarczych, zwracając szczególną uwagę na problematykę kredytowania sektora MŚP przez banki. Przedstawiono zasady, jakimi kierują się banki komercyjne realizując swoją politykę kredytową wobec podmiotów gospodarczych a także zagadnienie popytu małych i średnich przedsiębiorstw na kredyty bankowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9808.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-276.
Tematyka książki dotyczy jednego z najważniejszych sektorów współczesnej gospodarki - sektora małych i średnich przedsiębiorstw - mającego wpływ nie tylko na ekonomiczne aspekty jej funkcjonowania, ale szerzej - na życie i rozwój całych społeczeństw. Prezentowane badania opierają się na założeniu, że znając potrzeby menedżerów małych firm w zakresie informacji finansowej o przedsiębiorstwie oraz mechanizmy nimi rządzące, możliwym jest zaprojektowanie systemu informacyjnego wspomagającego proces zarządzania. Wynika z tego podstawowy problem badawczy, a mianowicie odpowiedź na pytanie: jakie warunki powinien spełniać system informacji finansowej, aby zaspokajał potrzeby menedżerów na informacje w małym przedsiębiorstwie? Głównym celem badań jest rozpoznanie tychże warunków, a w konsekwencji opracowanie ram koncepcyjnych systemu informacji finansowej dopasowanego do potrzeb i warunków funkcjonowania małego przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12232.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13354.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka / [Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie])
Bibliogr. przy pracach.
Książka dotyczy bardzo szerokiej problematyki. Obejmuje ona zarówno zagadnienia uwarunkowań prawnych rozwoju przedsiębiorczości, jak również tematykę zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich, negocjacji, marketinu, innowacyjności, zarządzania strategicznego, a także problemy wpływu struktury własności na zarządzanie przedsiębiorstwem. dwa rozdziały dotyczą wybranych problemów wpływu polityki Unii Europejskiej na rozwój przedsiębiorczości w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16857.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Politechnika Śląska ; 249)
Bibliogr. s. 126-[134].
W monografii przedstawiono koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) z uwzględnieniem jej genezy, norm i inicjatywy z nią związanych; zwrócono również uwagę na konieczność rozpatrywania tej koncepcji z punktu widzenia zarządzania strategicznego. Zaprezentowano tematykę systemów zarządzania jakością ze szczególnym uwzględnieniem ich doskonalenia. W monografii zamieszczono również przewodnik wdrażania społecznej odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10684.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 293-320.
Walorem pracy jest podjęcie w niej tematu badawczego dużej wagi, a zarazem oryginalnego , nieczęsto uwzględnianego w badaniach naukowyh. Wydaje się bezdyskusyjne, że przekształcanie zasobów i przeobrażanie przedsiębiorstw pod kątem przyszłości, a zwłaszcza przyszłych uwarunkowań rozwoju, jest jednym z najtrudniejszych wyzwań dla zarządzających, a zarazem warunkiem osiągnięcia sukcesów współczesnych przedsiębiorstw. Wiąże się to z trudno przewidywalnymi szansami i zagrożeniami rozwojowymi, które wywierają coraz większy wpływ na organizacje, a zarzem pozostawiają coraz mniej czasu na reakcje na nie. Tworzenie potencjału pozwalającego na wykorzystanie owych możliwości wymaga coraz częściej przejmowania inicjatywy strategicznej, działania z wyprzedzeniem, odnawiania potencjału przedsiębiorstwa, zanim stanie się to ewidentnie niezbędne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12174.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 137-142.
Niniejsza książka to studium empiryczne o charakterze analityczno-diagnostycznym, wykorzystujące nowoczesne narzędzia ilościowego opisu zjawisk i procesów gospodarczych na szczeblu regionów (województw). Oceny funkcjonowania sektora MSP w gospodarce w ujęciu przestrzennym dokonano, przyjmując model badawczy obejmujący rozwój przedsiębiorstw i przedsiębiorczości oraz poziom rozwoju regionów. Metody badań i modele będące narzędziami opisu prawidłowości w strukturach regionalnych zakwalifikowano do dyscypliny, którą określono ekonometrią regionalną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12744.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 155-156.
Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości. Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in. takie zagadnienia jak: finansowa charakterystyka decyzji, analiza zarządzania przez wartość, fazy życia firmy, prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży, sposoby szacowania stopy dyskontowej, zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8813.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10286.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18528.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18538.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 273-277.
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Omówiono w nim krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać by prawidłowo przygotować dokumenty potrzebne do uruchomienia przedsiębiorstwa w poszczególnych urzędach zobowiązanych do rejestracji firmy. Każdy etap procedury rejestracyjnej został zaprezentowany zgdodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. Autorzy publikacji szczególną uwagę poświęcili zmianom w zakresie prawa dotyczącego Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeksu cywilnego, Kodeksu spółek handlowych, Kodeksu pracy. W poradniku można odnaleźć także wartościowe porady eksperta z dziedziny księgowości, który wyjaśnia najważniejsze kwestie z zakresu rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13098.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-217.
Konstrukcja i treść niniejszej monograai zostały podporządkowane odpowiedzi na pytanie a czy i jak klastry mogą oddziaływać na konkurencyjność oraz internacjonalizację arm biorących w nich udział. Autorzy odwołali się do literatury przedmiotu i przeprowadzili badania wśród polskich przedsiębiorstw z trzech klastrów. Procesy tworzenia klastrów w gospodarkach potransformacyjnych, w tym także w gospodarce polskiej, jeszcze przez wiele lat będą stanowiły zajmujący i zasługujący na uwagę problem badawczy. W praktyce gospodarczej obserwuje się swoistą modę na zainteresowanie tymi inicjatywami. zachęcająco przedstawiają się pozytywne efekty uzyskane dzięki klastrom w licznych rozwiniętych gospodarkach rynkowych. Sądzić należy, że także w gospodarce polskiej jest miejsce na to, aby to dość wyraanowane rozwiązanie regulacyjne wnosiło w dłuższej perspektywie wkład w budowanie międzynarodowej konkurencyjności branż polskiej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10581.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem tej książki jest ocena możliwości wykorzystania faktoringu jako jednej z form krótkoterminowego finansowania bieżącej działalności przez firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach polskich. W publikacji omówiono m.in.: genezę, funkcje i rodzaje faktoringu; przepisy prawne i rozwiązania księgowe dotyczące faktoringu; ekonomiczny i podatkowy aspekt faktoringu; ofertę instytucji zajmujących się usługami faktoringowymi w Polsce. Publikacja jest skierowana do przedsiębiorców, którzy zastanawiają się nad zastosowaniem faktoringu we własnych firmach, do pracowników firm faktoringowych i leasingowych, a także do studentów finansów i bankowości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6357.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7412 ; 372)
Bibliografie przy rozdziałach.
Skrypt składa się z siedmiu rozdziałów zawierających wprowadzenie teoretyczne wraz z odnośnikami do literatury i źródeł internetowych, pytania testowe, problemowe oraz zadania dostosowane do specyfiki zagadnień i opisywanych koncepcji. Pierwsze cztery rozdziały dotyczą roli przedsiębiorstw w rozwoju społeczno-gospodarczym, stopnia innowacyjności sektora MŚP, zasad tworzenia biznesplanu oraz modeli biznesu (zgodnie z business model canvas), a także aspektów formalnoprawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w otoczeniu instytucjonalnym (formalnym i nieformalnym). Kolejne trzy rozdziały dotyczą innowacyjności przedsiębiorstw – komercjalizacji wiedzy i technologii, zarządzania procesem innowacyjnym oraz finansowania innowacyjnych przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22485.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22484.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej