Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(25)
wypożyczone
(7)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(29)
Autor
Łobocki Mieczysław (1929- )
(8)
Palka Stanisław (1941- )
(4)
Bauman Teresa
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Rubacha Krzysztof (1965- )
(2)
Cynarski Wojciech Jan (1965- )
(1)
Gass Susan M
(1)
Gnitecki Janusz
(1)
Goriszowski Włodzimierz (1928- )
(1)
Guziuk-Tkacz Marta
(1)
Góralski Andrzej (1936- )
(1)
Hajduk Edward (1932- )
(1)
Jaworska-Witkowska Monika
(1)
Kos Ewa (pedagogika)
(1)
Krüger Heinz-Hermann (1947- )
(1)
Kubinowski Dariusz (1962- )
(1)
Kubinowski Mariusz
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Mackey Alison
(1)
Maszke Albert Wojciech (1939- )
(1)
Murphy Victoria A
(1)
Nowak Marian (1955- )
(1)
Pilch Tadeusz (1939- )
(1)
Puślecki Władysław (1933- )
(1)
Siegień-Matyjewicz Alicja Joanna
(1)
Szal Eugeniusz
(1)
Szczęsny Wiesław Wojciech
(1)
Sztobryn Dorota (1956- )
(1)
Urbaniak-Zając Danuta (1957- )
(1)
Zaczyński Władysław Piotr
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(32)
Anglia
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(32)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
PEDAGOGIKA
(30)
Metodologia
(4)
Badania naukowe
(2)
HIPOTEZA
(1)
Język angielski
(1)
Konwersacje
(1)
METODOLOGIA
(1)
NAUKI SPOŁECZNE
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
PEDAGOGIKA KULTURY
(1)
Pedagogika
(1)
Praca dyplomowa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PORADNIKI
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Poradnik
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Słowo kluczowe
badania pedagogiczne
(5)
metodologia
(5)
pedagogika
(5)
badania jakościowe
(3)
ankieta
(2)
badania naukowe
(2)
eksperyment
(2)
metody badań
(2)
metody statystyczne
(2)
praca dyplomowa
(2)
techniki badań
(2)
wywiad
(2)
analiza danych
(1)
analiza ilościowa
(1)
analiza jakościowa
(1)
children
(1)
dane badawcze
(1)
edukacja
(1)
hermeneutyka
(1)
hipoteza
(1)
introspekcja
(1)
materiał badawczy
(1)
methodology
(1)
metody obserwacyjne
(1)
metody statystycznesocjometria
(1)
narzędzia badawcze
(1)
nauki społeczne
(1)
obiektywna hermeneutyka
(1)
obserwacja
(1)
organizacja
(1)
pomiar
(1)
problem badawczy
(1)
proces badawczy
(1)
research method
(1)
second language acquisition
(1)
second language learning
(1)
sondaż
(1)
study and teaching
(1)
słownik
(1)
techniki socjometryczne
(1)
testy pedagogiczne
(1)
wyniki badań
(1)
wywiad narracyjny
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 83-85
Ustalenia, jak radzą sobie studenci z rozpoznawaniem składników języka zawierających wiedzę o zależnościach, o oddziaływaniach, było inspiracją do napisania oddawanej do rąk Czytelnika książki. Studenci są wyposażeni w wiedzę definicyjno-klasyfikacyjną. W sytuacjach dydaktycznych często wykorzystują uproszczone schematy myślenia, wyjaśniania, skąpy repertuar leksykalny, łatwo porzucają język opisu a wykorzystują język ocen i postulatów. Taki schemat myślenia utrudnia im odróżnianie przypuszczenia od składnika języka opisującego zjawiska realne lub relacje między nimi. Być może przedkładane propozycje osłabią te utrudnienia i będą przydatne studentom do czytania tekstu naukowego z większym pożytkiem poznawczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8017.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
W pozycji tej w sposób ustruktualizowany pokazano, co należy przedsięwziąć w toku czynności związanych z określonymi badaniami pedagogicznymi, by sprawnie i skutecznie osiągnąć zamierzony cel. Posługiwanie się tym opracowaniem wymaga solidnych podstaw teoretycznych z zakresu metodologii badań pedagogicznych, logiki oraz statystyki. Publikacja składa się z dwu części. W pierwszej części przedstawiono etapy i fazy cyklu działań niezbędnych w trakcie przygotowania i pisarskiego ujęcia pracy naukowej, w drugiej – zamieszczono program samokształcenia metodologicznego wraz z wybranymi wzornikami praktyczno-metodologicznymi. Jego adresatami są głównie studenci stacjonarni i zaoczni oraz doktoranci wyższych uczelni przygotowujący prace magisterskie i doktorskie z pedagogiki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8026.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Prezentowana publikacja przeznaczona jest dla studentów pedagogiki. Ułatwi im ona przygotowanie prac dyplomowych i magisterskich. Stanowi też dobre wyjście do rozumienia i oceniania wartości poznawczej opracowań naukowo-badawczych, z którymi można się spotkać w literaturze pedagogicznej, psychologicznej i socjologicznej. Książka może stanowić też pomoc dla doktorantów i habilitantów, którzy piszą prace z zakresu pedagogiki, jak również dla wszystkich innych osób bliżej zainteresowanych metodologicznymi problemami badań pedagogicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.138.V.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 269-272.
Opracowanie dotyczy problemów gromadzenia materiału empirycznego i jego analizy ilościowej i jakościowej w naukach społecznych, w tym badaniach pedagogicznych. Książka zawiera podstawowe definicje i rodzaje prac dyplomowych, przedstawia charakterystykę metod i technik badań pedagogicznych. Pokazuje nie tylko, jak gromadzić rzetelny, wiarygodny materiał empiryczny, ale także co z nim zrobić, jak go interpretować i w jakim kierunku prowadzić wnioskowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15114.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
Bibliografia strony 179-201. Indeks.
Second Language Learning in the Early School Years: Trends and Contexts provides a detailed exploration of second language learning in the early years, examining past and present research evidence on bilingualism, second language, and foreign language learning in childhood, and arguing that young children can learn multiple languages without adverse effect on their overall language development in any of their languages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17483.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Research methods in second language acquisition : a practical guide / edited by Alison Mackey and Susan M. Gass. - 1st edition - Chichester, West Sussex ; Malden, Mass. : Wiley-Blackwell, c2012. - 326 pages ; 26 cm.
(Guides to research methods in language and linguistics)
Includes bibliographical references and index.
Research Methods in Second Language Acquisition: A Practical Guideis an informative guide to research design and methodology for graduate students and scholars. Each chapter of this volume offers background, step-by-step guidance, and relevant studies to create comprehensive coverage of each method.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18002.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-178.
Podręcznik dotyczy tego jak pisać prace dyplomowe. Przygotowany został z myślą o studentach, którzy po raz pierwszy podejmują trud przeprowadzenia badań o charakterze naukowym. Jego celem nie jest streszczenie popularnych podręczników do metodologii badań społecznych, lecz jedynie zwrócenie uwagi na istotne kwestie przysparzające często trudności wielu autorom, będące przyczynami rozmaitych błędów i nieporozumień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18912.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej